Steneging in Iran

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Plaats reactie
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Steneging in Iran

Bericht door Sjoerd »

Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

Ik heb dit filmpje al eerder gezien.
ik vind t zo gruwelijk dat ik hem niet meer wil zien.
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Graslelie schreef:Ik heb dit filmpje al eerder gezien.
ik vind t zo gruwelijk dat ik hem niet meer wil zien.
:evil: :twisted: :x
Islam is zot, gek, gestoord. Nog erger dan de middeleeuwen
Ik vecht me liever dood dan aan die religie te onderwerpen.
:twisted: :evil: :boxing: :angry: :swordfight: :yuk:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Ik vind het geen slecht idee om bij zulke filmpjes even voor de inhoud te waarschuwen. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet gekeken heb.. en dat houd ik graag zo.
FFD olé
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Ik ben overigens helemaal VOOR alle vrije info op internet, alles mag van mij laten zien worden. Een revolutionair medium wat mij betreft. Ik houd wel graag de keuze om te kijken bij mijzelf. Soort van dat ik kan weg zappen zegmaar..

dus..
FFD olé
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Die waarschuwing is inderdaad wel goed, want het gaat om gruwelijke beelden. Ik heb heel lang zitten dubben, of ik zou kijken of niet, want meestal laten dit soort filmpjes me niet meer los.
Nadat ik stukjes ervan in een Engelse documentaire had gezien, heb ik mezelf ertoe gezet om de hele film te bekijken.
Afgrijselijk, barbaars... welke superlatieven zijn er nog meer? Het meest schokkende vond ik de manier waarop de menigte bezig was met het uitvoeren van de steniging; het fanatisme waarmee die beesten bezig waren... Dat vond ik nog griezeliger dan de beelden zelf. Wie verzint zoiets? Hoe komt men erbij een dergelijk sadisme te zien als een strafmaatregel?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Alba schreef:Die waarschuwing is inderdaad wel goed, want het gaat om gruwelijke beelden. Ik heb heel lang zitten dubben, of ik zou kijken of niet, want meestal laten dit soort filmpjes me niet meer los.
Nadat ik stukjes ervan in een Engelse documentaire had gezien, heb ik mezelf ertoe gezet om de hele film te bekijken.
Afgrijselijk, barbaars... welke superlatieven zijn er nog meer? Het meest schokkende vond ik de manier waarop de menigte bezig was met het uitvoeren van de steniging; het fanatisme waarmee die beesten bezig waren... Dat vond ik nog griezeliger dan de beelden zelf. Wie verzint zoiets? Hoe komt men erbij een dergelijk sadisme te zien als een strafmaatregel?
afgrijslijk is het inderdaad en niet zo'n beetje ook niet.
ik vraag me toch echt af waneer deze mensen wakker worden.

heb je ook gezien dat ze trots rondom "allahou akbar"staan te schreeuwen.
laatst had ik op een andere forum discussie met een aantal moslims die het goedkeuren zodat ze geen straf meer krijgen in het hiernamaals.
hoe gekker kan het nog worden!!

ik kan me goed herinneren dat pappa altijd zei, allah oordeeld en niemand anders!
waar blijft deze wetregel van de moslims?
of gebruiken ze de wetjes en regeltjes allen als het hun uitkomt/ waarschijnlijk wel, zo is het meestal.

liefs nadia
Plaats reactie