Salaam Cola

Plaats reactie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Salaam Cola

Bericht door Dutch »

Naast de al langer bestaande Mekka Cola brengen snuggere moslims nu in België een nieuwe moslim-variant van Coca Cola op de markt : Salaam Cola.
Ben eens benieuwd of ook hier, in navolging van Mekka Cola, het etiket zal vermelden "deze Cola mag absoluut niet vermengd met alcohol gedronken worden" :lol: .
Feitelijk hebben deze gasten groot gelijk dat ze inspelen op het islamisme en anti-amerikanisme van vele moslims, zo legt islam hen tenminstte geen windeieren...
Wat minder interessant is, is dat een deel van de winst, zoals bij Mekka Cola, ook wel eens naar Hammas en andere Djihaad el islaam zou kunnen gaan...

Dutch
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Dit is reeds de zoveelste "Islam" cola in een rij. We spreken hier over een niche segment op de cola markt die zich richt op een specifieke gebruiker. Hoe meer "Islam" cola's er op de markt komen, hoe heviger de concurrentie tussen deze cola's onderling want ze moeten met meerderen diezelfde koek verdelen. Overigens zijn de Aldi en Colruyt cola goedkoper, maar volgens de verdelers van Salaam cola zou hun cola lekkerder zijn dan de warenhuis variant "omdat het een typisch Belgisch product betreft" :lol:
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Dit heeft er gewoon nmee te maken dat de meeste moslims niet zo gek zijn op Amerika en daarom niet de echte coca cola willen kopen. Dat is niet zo gek toch?! Of koop het helemaal niet dat kan ook natuurlijk,maar als je het toch graag wilt dan is dit de oplossing! :D
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Cola is hartstikke ongezond. Ik snap niet dat moslims die niet zo gek op Amerika zijn hun nagemaakte producten wel nuttigen. Ze moeten gewoon stoppen met het drinken van al die vieze limonade.

Een keertje een colaatje kan vast geen kwaad, maar ik ken behoorlijk wat colajunks, die een paar flessen per dag leegdrinken. Wel geestig dat die Mecca-freaks hierop inhaken en munt slaan uit die islamitische colaverslaafden, maar ik zag liever dat de moslimjongeren hier doorheen prikten.

Groetjes van tante Nina. 8)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:Dit heeft er gewoon nmee te maken dat de meeste moslims niet zo gek zijn op Amerika en daarom niet de echte coca cola willen kopen. Dat is niet zo gek toch?! Of koop het helemaal niet dat kan ook natuurlijk,maar als je het toch graag wilt dan is dit de oplossing! :D
Dan zullen moslims ook geen gebruik maken van b.v. windows...??
Amorele atheistische nitwit
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Met windows heb je geen keuze lijkt mij. Ik zeg ook niet dat alle moslims amerikaanse produkten boycotten,maar veel wel.

Ja ik ben het met je eens,dan helemaal maar geen cola. Maakt mij niks uit hoor. Het is ook ongezond dat klopt.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:Met windows heb je geen keuze lijkt mij. Ik zeg ook niet dat alle moslims amerikaanse produkten boycotten,maar veel wel.
Zolang er geen moslim is die een haram besturingssysteem maakt zijn moslims inderdaad afhankelijk van america.
Een "goede" moslims echter zal natuurlijk helmaal van internet en computers afblijven.
Amorele atheistische nitwit
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Helemaal niet. Internet is juist erg goed en je kunt er veel van leren/met mensen in contact komen en leuk op forums posten :wink:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:Helemaal niet. Internet is juist erg goed en je kunt er veel van leren/met mensen in contact komen en leuk op forums posten :wink:
Het is wel amerikaans... :roll:
Amorele atheistische nitwit
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Dit moet iedereen zelf maar beslissen lijkt mij wat ze wel en niet doen,daar blijf ik buiten,maar je hebt gelijk,het is amerikaans.
Plaats reactie