Verwikkelingen rondom Kerstmis

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Kerstmis vieren in bezet Noord-Cyprus? Vergeet het maar. Dat mag niet meer. Het leger verdedigt de Turksheid. En als die Turksheid meer Mohammedaans wordt dan krijg je dus dit:
Turkish Cypriot ‘Grinches’ Steal Christmas, Stop Holiday Liturgy
Turkish forces in the occupied area of Karpasia in Northern Cyprus have presented a new challenge regarding the celebration of Christmas by Christians living in the territory. For the first time in 36 years Christians trapped in the occupied area were forbidden from celebrating Christmas.
On Christmas morning, Saturday 25 December 2010, Father Zacharias and a large number of people went to the Church of Saint Sinesios in Rizokarpaso (photo) to begin Matins for Christmas. Meanwhile men of the occupied forces rushed to the church, interrupted the service, urged the priest to remove his vestments, and ordered everyone leave the church. When everyone had left, the doors were sealed.
The same happened in the Church of the Holy Trinity where Father Konstantinos was serving.
Archbishop Chrysostomos of Cyprus was saddened by the provocative attitude of the occupied forces.
http://eu.greekreporter.com/2010/12/26/ ... y-liturgy/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:De kerst is altijd een goed moment voor kunstenaars om bij te verdienen.
Ook de kerstboom is niet veilig voor de creativiteit van kunstenaars. Zo is er eentje die het voor elkaar heeft gekregen om 14.000 pond te vangen voor dit gedrocht:
Materiaal: betonijzer voor het geraamte en nepgras balkon tapijten voor de bekleding. Plus wat lampjes die leuk zijn als het donker is maar het ding staat in een winkelcentrum dat bij duisternis is uitgestorven.
De meeste mensen hadden niet door dat het een alternatieve kerstboom moest voorstellen.
De massa is dom, dom en nog eens dom. Kijk maar om je heen naar al die religie-beoefenaars. De kerken zijn leeg. Dat is waar en een geruststellende gedachte. Kerstmis, het feest van . . . van wie ook alweer? O ja, Jezus. De man aan het kruis waarvan niemand weet wanneer hij geboren is. Ach, wat maakt het uit. Als het maar gezellig is. Op zich heb ik daar niks op tegen zolang het onschuldig tijdverdrijf is. Maar wat beleven we nu? Een zooitje ongeregelde moslims met al hun achterlijke heidense gebruiken die niet passen in ONZE kennisbeschaving discussiëren niet met ons - nee - zij gaan ons vertellen hoe het zit. Zij hebben geen nagels om aan hun reet te krabben, want daarvoor zijn ze hier. Pas je aan, Marokkaan of Turk! En noem je geen moslim meer. Op straffe van uitsluiting waar je blijkbaar zelf de voorkeur aan geeft. Eigen schuld, dus dikke bult! :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door vadigran »

FAB's Merry Christmas message to you all.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door naar boven »

Eveneens een zware tijd voor moslims: Halloween..
Zombie Muhammad? Atheist attacked by Muslim during Halloween parade

Tuesday, an Atheist wearing a “Zombie Muhammad” costume while marching in a local Pennsylvania Halloween parade was attacked by a Muslim.
According to reports, the Parading Atheists of Central Pennsylvania (PACP) were marching in a Halloween parade in Mechanicsburg, Pennsylvania,when a Muslim stormed out of the hometown crowd to assault one of the marching atheists who happened to be wearing a Zombie Muhammad costume.

The atheist in the Zombie Muhammad costume was proclaiming that he was the Prophet Muhammad, risen from the dead. Apparently the words and costume offended a Muslim man, who came out of the audience and began to follow and harass the atheist dressed as Zombie Muhammad before actually choking the atheist.

Subsequently, a police report was filed, and charges in the matter are pending.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Ariel »

Subsequently, a police report was filed, and charges in the matter are pending.
Wat wordt het....Twee jaar cel wegens het beledigen van Islam ?
Moedig van de man. Dat zie ik een Hollander hem niet nadoen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Veiligheid van meningsuiting.

In België is een multikuller (Laurent Louis ) die de feestdagen wil veranderen. Meer 'globalisation' en niet zo primitief lokaal gedoe. Op 25 dec. is dan het Feest van de Solidariteit.
Andere vrije dagen zijn dan:
  • 8 maart (de Dag van de Rechten van de Vrouw),
    8 mei (het einde van de tweede wereldoorlog),
    9 mei (de officiële feestdag van de Europese Unie),
    11 juli (de Vlaamse feestdag),
    27 september (de feestdag van de Franse Gemeenschap),
    de zaterdag voor de derde zondag van september (het Feest van het Waals Gewest),
    15 november (het Feest van de Dynastie),
    20 november (de Dag van de Rechten van het Kind),
    10 december (de Dag van de Rechten van de Mens),
    25 december (het Feest van de Solidariteit).
Even met een Belgische bril ernaar kijken: twee Waalse en 1 Vlaamse feestdag.
http://www.zita.be/nieuws/binnenland/15 ... elgie.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Monique schreef:Dit is een voorbode voor de algehele islamisering van Europa.
Nu waarschuwingen....volgend jaar kerstbomenverbod.
Jaar daarop.... kerstverbod.
Het ergste moet nog komen. Mohammedanen hebben iets tegen kruizen. Doet ze denken aan de kruistochten, alsof ze die zelf hebben meegemaakt. Later volgt vanzelf de opheffing van alle kruispunten in het verkeer. En nog erger, u mag straks geen kruis meer in uw broek dragen.

Moslimwezens? Waar zijn we uit naam van de tolerantie aan begonnen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Moslimwezens? Waar zijn we uit naam van de tolerantie aan begonnen?
Dat is idd de hamvraag. In het jaar 1500 al wisten onze Europese voorouders dat moslims niet deugen, maar wij hebben ze laatste decennia massaal naar hier gehaald. We hebben zelf de moderne versie van de middeleeuwse Zwarte Dood naar hier gelokt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waarom moslimwezens altijd liegen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:In het jaar 1500 al wisten onze Europese voorouders dat moslims niet deugen, maar wij hebben ze laatste decennia massaal naar hier gehaald. We hebben zelf de moderne versie van de middeleeuwse Zwarte Dood naar hier gelokt.
Ach, ook dit forum is gewoon theater. En daarop heeft een ieder het recht te overdrijven en te zeggen wat hij wil. Maar laat mij één ding duidelijk maken. Wie brand! roept in een overvolle bioscoopzaal is verantwoordelijk voor de gevolgen hiervan.

Iedereen die zich – ook al is het zonder na te denken – zich moslim noemt in ONZE kennisbeschaving, is verantwoordelijk voor zijn eventuele reactie op wat Mercator hier geschreven heeft. Iedere moslim heeft namelijk de consequentie te aanvaarden van zijn onbezonnen daad om zich moslim te noemen. Want moslim zijn betekent de islam aanhangen. Iemand die mij hierin kan tegenspreken? Want dan stop ik acuut met FFI en zal Mercator, met tegenzin overigens, aan de hoogste boom in België ophangen wegens belediging van een moslim en de islam.

Het is echter precies andersom. Iedere moslim beledigt ONS! Vol afschuw ervaar ik iedere keer weer hoe moslims een loopje met ons nemen. Hoe zij ons beschouwen als respectloze idioten die angst hebben voor de islam. Hoe dat zo? Welnu, die hele grote poppenkast die islam heet, het theater van de leugen en heidense folklore, gaat er prat op de enige ware God te erkennen die heerst over alle wezens. Gelukkig zijn wij de mensen en is alleen de term wezens op moslims van toepassing. Kortom. Alle moslimwezens belazeren de kluit. En dat domme minderwaardige linkse zooitje politici en volgelingen hiervan gaat met hen in zee door een alcoholvrije fles met prik tegen de steven van de te water gelaten immigratiegolfboot te werpen en in koor luidkeels te roepen: “Behouden vaart!” Maar zoiets doe je niet bij een schip dat te water wordt gelaten zonder roer.

De term in het Arabisch voor islam is mushrikun.

En wie zich echt serieus met islam bezig houdt, weet heus wel dat met die Arabische term mushrikun, polytheïsten bedoeld worden.

En wat was nou de hoofdboodschap van die perverse historische sadist Mohammed en de Koran die door alle moslimwezens aanbeden wordt? Juist ja, er is maar EEN God, naast Wie er geen anderen zijn.

Hiermede is ook direct verklaard waarom het onmogelijk is om met moslimwezens hierover te praten. Mercator heeft in deze gelijk. Niemand is verplicht om zich moslim te noemen. Sorry, maar wie dat wel doet liegt, bedriegt en deugt dus niet. Ondanks dat ik heel aardige moslims ken. Daar kan ik niets aan doen. Wie zich als godsdienstwaanzinnige dwaas in ONZE kennisbeschaving wil profileren moet daar dan maar de wrange vruchten van plukken. De schizofrenie onder moslimwezens laat echter ook toe dat er best wel aardige moslims bestaan.

Ik benader moslimwezens op gepaste afstand. Precies met die houding zoals ik zou doen ten aanzien van Dr Jekyll and Mr Hyde.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door mercator »

Let er ook op dat de gedoodverfde kandidaat voor de Roze Kwal award, de felbegeerde prijs voor dhimmies en verraders, de heer Alexander Abdullah(=slaaf van Allah) Pechtold zich zonder probleem bedient van de beeldspraak aangaande microben en virussen, in die zin dat de PVV een "racistisch" virus over de andere regeringspartijen zou verspreiden. Dit smaakt naar racisme !
Maar alle gekheid op een stokje: de analogie van moslims met de Zwarte Dood is heel toepasselijk . De builenpest die zorgde voor een totale ontwrichting van de toenmalige Europese maatschappij werd overgebracht door toentijds onwaarneembare microben(de Islam), maar al snel werd ook toen al duidelijk dat de bruine rat(de moslim) als drager van de ziekte diende bestreden te worden.
Helaas lijkt onze huidige maatschappij in een dolgedraaide tolerantie-waan alle zelfbehouds-instinct en gezond verstand verloren te hebben.
Houd het hier maar op:
Islam is de ziekte, de moslims zijn de dragers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kerstmis. Ach, net zoiets toch als Ramadan?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Let er ook op dat de gedoodverfde kandidaat voor de Roze Kwal award, de felbegeerde prijs voor dhimmies en verraders, de heer Alexander Abdullah(=slaaf van Allah) Pechtold zich zonder probleem bedient van de beeldspraak aangaande microben en virussen, in die zin dat de PVV een "racistisch" virus over de andere regeringspartijen zou verspreiden. Dit smaakt naar racisme !
Maar alle gekheid op een stokje: de analogie van moslims met de Zwarte Dood is heel toepasselijk . De builenpest die zorgde voor een totale ontwrichting van de toenmalige Europese maatschappij werd overgebracht door toentijds onwaarneembare microben(de Islam), maar al snel werd ook toen al duidelijk dat de bruine rat(de moslim) als drager van de ziekte diende bestreden te worden.
Helaas lijkt onze huidige maatschappij in een dolgedraaide tolerantie-waan alle zelfbehouds-instinct en gezond verstand verloren te hebben.
Houd het hier maar op:
Islam is de ziekte, de moslims zijn de dragers.
Ik begrijp wat je bedoelt. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen. Wanneer ik aan een ieder vertel dat ik de allerlaatste profeet ben met een rechtstreekse boodschap van God, zal een ieder mij ziek verklaren. Mogelijk dat ik opgesloten word voor nader onderzoek met de nodige pillen. Verder is er niks aan de hand. Het wordt pas een epidemisch probleem voor de samenleving wanneer ik als rattenvanger van Mekka anderhalf miljard volgelingen heb die achter mij aan gaan lopen. Dan wordt het een gevaarlijke ziekte die weliswaar door mij is overgebracht, maar door mijn volgelingen gedragen wordt. Zo bedoel je het toch binnen je context? Niks mis mee dus.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kerstmis. Ach, net zoiets toch als Ramadan?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:[ Dan wordt het een gevaarlijke ziekte die weliswaar door mij is overgebracht, maar door mijn volgelingen gedragen wordt. Zo bedoel je het toch binnen je context? Niks mis mee dus.
Ja zo bedoel ik het ook, maar met die nuance dat ik er niet zeker van ben of die ene Mohammed nu dat legioen moslims besmet heeft, of dat net omgekeerd die massa idioten hun ziektebeeld ahw ware projecteren op een imaginair hologram genaamd Mohammed de Grote Profeet. Hoe dan ook, het effect blijft hetzelfde: de Islam zit in de moslim en omgekeerd. Zoals de microbe op en in de bruine rat. Als een wetenschapper een probaat middel vindt om de twee doelmatig te scheiden is het hele moslimprobleem opgelost.
Na 1400 jaar zou ik zeggen vergeet die Islam en zet flink wat vallen voor de rat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Ooit kwamen twee USA toeristen op het idee om een eitje te gaan bakken op de Eeuwige Vlam van het Nationaal Monument in Parijs. Ze kregen heel veel maanden gevangenisstraf.
Zet een kerstmuts op die zuil van het Nationale Monument op de Dam en iedereen zou dat een leuk idee moeten vinden. Aldus de ludieke lieden die het historische besef van een pinda hebben. Video:
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Ker ... fz2rufwh5b
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kerstmis. Het feesie rond Jezus' geboorte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Aldus de ludieke lieden die het historische besef van een pinda hebben.
Toch vreemd dat bij al het bloederig geweld dat een oorlog met zich meebrengt juist op 25 december altijd een feesie werd gevierd in de loopgraven. Uit het overspel van God met Maria werd destijds bastaardzoon Jezus geboren. Dat was weliswaar niet 25 december, net zo min als dat er tien geboden bestaan (het zijn er namelijk elf), maar wat maakt het uit? Als je maar lol hebt. Eigenlijk maakt het een heleboel uit. Er klopt namelijk helemaal niks van. De logica van al deze poppenkast ontgaat mij ten enenmale. Reden voor echte feestvvreugde zou pas het overlijden van Jezus moeten zijn. En is dan iedereen vrij? Is het dan kermis en kan iedereen uit zijn dak gaan? Helemaal niet. Zoiets hoef je toch niet te verwachten van een intens diep gewortelde in en in trieste huichelarij van de kerken. Alleen de overheid pikt goede vrijdag in als vrije dag. En zelfs die dag klopt voor geen meter. De rest kan de pleuris krijgen en moet gewoon doorwerken.

Of Jezus nu wel of niet op 25 december geboren is, wat maakt het uit? Het gaat toch om de menselijke verbroedering? Of is het verloedering? Vanwege al die moslims. Want het moet wel leuk blijven zonder bomaanslagen en opgeklopte islamitische godsdienstwaanzin die slechts een uiting is van minderwaardigheid voor 1400 jaar opgekropte frustratie door achterstand, domheid en afhankelijkheid van de westerse beschaving.

Jezus en Mohammed zijn de beste placebo's die de mens heeft uitgevonden ... inhoudelijk is het onzin maar toch werkt het. Bij de een vredelievend, bij de ander tot haat en terroristische acties. Dat laatste uit naam van Allah, uiteraard. Dus, islam past gewoonweg niet in ONZE historisch gevormde cultuur verrijkende samenleving. Waar islam wel goed past, is in de islamitische zandbak. En Mekka is daarin de centrale aftikplaats.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

VROLIJK KERSTFEEST!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Alle lieve vrienden en vriendinnen alsvast een hele fijne Kerst en aanverwante dagen in gepaste ontspannig toegewenst met de allerheerlijkste alcoholische versnaperingen die maar voorhanden zijn. Zo, die zit! Genieten mensen! Laat die moslims maar achterlijk blijven met hun domme koranboekie van niks. Nog geen 2% van de bijbel. Maar tsja, wat verwacht je ook van een verwilderd onbeschaafd woestijnvolk dat niet lezen en schrijven kon? Dan krijg je vanzelf zoiets als de koran. Geen vlees noch vis. Pure onverteerbare zandkorrels die de onwetendheid van alle moslims benadrukken.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Ook van mij aan alle lezers een Gezegend Kerstfeest / Zalig Kerstfeest /Prettige kerstdagen toegewenst. Ik doe dit met dit liedje:
Twinkle Twinkle Little Star


In New York is iets vreselijks ontdekt: dat liedje is bepaald niet kosher.
Kinderen die het liedje zingen maken daarbij gebaren. Zo beelden ze met hun handen een ster uit, maar volgens de leidsters van de bewuste peuterspeelzaal lijkt dat in gebarentaal wel erg veel op het vrouwelijk geslachtsdeel.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1114 ... sje__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

De gemeente Rotterdam is heel terughoudend geworden met sommige subsidies. Het zal de tijdgeest wel zijn. Zo kwam er geen gemeente geld voor de kerstversiering in de winkelstraten.
Ondernemers staken er 150.000 euro in.
De gemeente oordeelde dat het versierspul niet vuurwerkbestendig was en dus op tijd weg moest. De firma die dat moet doen is tussen kerst en nieuwjaar op vakantie (WTF ???) dus dat moet voor zaterdag (ook een vrije dag in het bedrijf) gedaan zijn. Vandaag is ermee begonnen.
Kerstverlichting Rotterdam nu alweer weggehaald
De kerstperiode eindigt in Rotterdam vroeg dit jaar. In ieder geval wordt in de binnenstad de veelbesproken kerstverlichting alweer weggehaald. Ondernemers zijn woest, weet winkelier Joel Ferdinandus.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... aald.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kerstmis? Waarom nog met al die moslims?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Ondernemers zijn woest, weet winkelier Joel Ferdinandus.
Ondernemers woest. Moslims zeer tevreden, weet godsdienstwaanzinoloog Hans van de Mortel
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Manon »

Vuurwerkbestendig of moslimbestendig?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Ariel »

Kerst is een christelijk feest. Rotterdam is bijna Islamitsche, ( Aboutaleb ) dus is de kerstverlichting in het geheel niet belangrijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verwikkelingen rondom Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Kerst is een christelijk feest. Rotterdam is bijna Islamitsche, ( Aboutaleb ) dus is de kerstverlichting in het geheel niet belangrijk.
Die Aboutaleb is heel erg intelligent. En juist daarom als moslim een extravagante huichelaar waar je nooit weet wat je aan zo iemand hebt. Te vertrouwen is zo iemand sowieso nooit. Omdat hij hoe dan ook vasthoudt aan zijn moslim principes: pedofilie, discriminatie, huichelarij, het sadisme, het analfabetisme, de leugenarij, het beestachtige van de islam, het criminele gehalte, de terroristische handelingen en ga zo maar door wat de kenmerkende eigenschappen van zijn idool de profeet Mohammed betreffende de zonsondergang van de woestijn betreft. Die Aboutaleb is een regelrecht - wat mij betreft - ongewenst sujet in onze samenleving. Hij kan hier wel naartoe zijn gekomen met zijn vader uit Marokko, maar dat wil nog niet zeggen dat de man hier thuishoort. Immers, en dat zijn zijn eigen woorden, hij ziet zijn dochter liever thuiskomen met een moslim dan met een niet-moslim. Dit moet nog ergens te zien en te horen zijn op een YouTube filmpje.

Persona non grata dus, dat moslim-varken. Waarom varken en niet kameel? Omdat een varken een van de intelligentste dieren is. Net zoals Marokkaanse Aboutaleb.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

In onze enclaves kan je beter niet als sinterklaas gaan rondlopen. Dat wek agressie op.
In Tadzjikistan is het levensgevaarlijk om als kerstman over straat te gaan.
Moslimfanatici doden de Kerstman in Tadzjikistan
Uit religieuze haat hebben drie moslimfanatici in de vroegere Sovjetrepubliek Tadzjikistan een als Kerstman verklede man omgebracht.
De 24-jarige jongeman was een ongelovige, schreeuwden de aanvallers en staken het slachtoffer met hun messen dood. Dat berichtten de Tadzjiekse media in de hoofdstad Doesjanbe.

Radicale islamisten in het Centraal-Aziatische land hadden hun landgenoten opgeroepen het orthodoxe kerstfeest niet te vieren. In Rusland deelt de Kerstman op nieuwjaarsnacht geschenken uit. De vermoorde jongeman wilde verkleed als Kerstman zijn familieleden een gelukkig nieuwjaar wensen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... stan.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

Ik zag op de StaatsTV dat de zendmast van IJsselstein weer wordt opgetuigd als werelds hoogste kerstboom. Er is 60.000 euro sponsorgeld bijeen gesprokkeld.
Dus al die hardwerkende mensen die in het donker naar hun werk gaan en in het donker naar huis rijden, zullen weer een kerstgevoel kunnen krijgen bij het aanschouwen van die lichtjes. Fijn.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verwikkelingen rondom Kerstmis

Bericht door Mahalingam »

In Brighton (UK) hebben ze ook kerstverlichting hangen. Maar daar is iets raars mee...

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie