Gouden Geit en roze kwal Award.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ik heb trouwens gehoord dat mooie Carice van Houten zo onder de indruk was van de mooie speech van het moslim-acteurtje dat ze zich bekeerd heeft tot de Islaam en van nu af met een hoofddoekje zal verschijnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Het is zo overduidelijk dat je er haast naast zou kijken, maar is de Roze Kwal niet voorbehouden voor jullie Alexander( Abdullah) Pechtold ?
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Het is zo overduidelijk dat je er haast naast zou kijken, maar is de Roze Kwal niet voorbehouden voor jullie Alexander( Abdullah) Pechtold ?

Uitstekende keus Mercator. :rock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
Uitstekende keus Mercator. :rock:
De prijs kan ook ex aequo gaan naar Ruud Lubbers, die zich het lot van de allochtonen zo zeer aantrekt dat hij zichzelf ahw een "vluchteling" gaat voelen. Een rijkelijk levende vluchteling dan , maar toch...zouden die 2 hebben afgesproken om op dezelfde dag naar de Roze Kwal te dingen ?
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

Kunnen we ook geen "Zilveren Zwijn" award gaan toekennen aan bv. iemand die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt bij het bestrijden van verdere islamisering?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door H.Numan »

Dat vind ik helemaal geen slecht idee.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

circe schreef:Kunnen we ook geen "Zilveren Zwijn" award gaan toekennen aan bv. iemand die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt bij het bestrijden van verdere islamisering?
Vind ik ook een goed plan. Ik nomineer Geert Wilders voor deze prachtige prijs.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Pilgrim »

Een zwijn heeft een beetje negatieve connotatie als vies dier. Ik heb inmiddels ook de term Palezwijnen gehoord als scheldnaam voor Palestijnen. 'Zwijn' wordt vaak gebruikt als scheldwoord. Ik moet er niet aan denken dat Wilders nu een zwijn genoemd wordt. Ik vind dat voor deze prijs een ander dier genoemd moet worden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

Ik heb nu wel niet de gewoonte om andersgelovigen voor honden en varkens uit te maken hoor.

Ik vond gewoon de alliteratie leuk, en bovendien staat het zwijn bij ons toch op een hoge plaats. Of vind je de avatars van Monique ook een belediging?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Pilgrim »

circe schreef:Ik vond gewoon de alliteratie leuk, en bovendien staat het zwijn bij ons toch op een hoge plaats. Of vind je de avatars van Monique ook een belediging?
Nee, ik vind die avatars wel leuk en komisch, maar ik zou er zelf geloof ik niet voor kiezen. Je wordt dan immers geïdentificeerd met een varken, wat moslims juist willen. Ze noemen ons toch varkens, zoals je zelf stelt? :ermm:

Het zwijn staat ook in onze cultuur niet echt op een hoge plaats omdat ook wij 'zwijn' als een scheldwoord gebruiken. :no1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nog meer Awards?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Nee, ik vind die avatars wel leuk en komisch, maar ik zou er zelf geloof ik niet voor kiezen. Je wordt dan immers geïdentificeerd met een varken, wat moslims juist willen. Ze noemen ons toch varkens, zoals je zelf stelt?
Niets verheft de mens zo hoog als zelfspot. Iets wat onbekend is binnen de achterlijkheid van islam, mede door het ontstellende gebrek aan alles, inclusief kunst en cultuur.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef: Nee, ik vind die avatars wel leuk en komisch, maar ik zou er zelf geloof ik niet voor kiezen. Je wordt dan immers geïdentificeerd met een varken,
En dan, noem het dan een "zilveren of gouden beer"
Een everzwijn is niet komisch maar, voor de jacht, het gevaarlijkste dier ter wereld. In de Ardenne, Ardennes en het Duitse Eiffelgebergte worden nog altijd everzwijnkoppen boven de deur gehangen om het kwaad buiten te houden.

Een everzwijn staat in het wapen van de provincie Luxemburg en het beste van de Romeinse legioenen.

Afbeelding

XX - VV : De laatsten die tegen Chaos staan.

(VV: Valeo Victrix of verdiende overwinning.)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

circe schreef:Kunnen we ook geen "Zilveren Zwijn" award gaan toekennen aan bv. iemand die zich zeer verdienstelijk heeft gemaakt bij het bestrijden van verdere islamisering?
Dan zou ik direct aan prof. Etienne Vermeersch denken, de enige van het intellectuelendom die zich openlijk tegen Islamisering durft uitspreken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Vind ik ook een goed plan. Ik nomineer Geert Wilders voor deze prachtige prijs.
Maar ik had die geiten, kwallen en zwijnen gereserveerd voor iemand met een pro- of anti-moslimverdienste in cultuur, media en wetenschap, niet zozeer in de politiek herinner je ? Want dan zijn er vele prijzen uit te delen, je zou dan collectief het hele partijkader van Groen Links een kwal kunnen geven bijv.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
circe schreef:Ik vond gewoon de alliteratie leuk, en bovendien staat het zwijn bij ons toch op een hoge plaats. Of vind je de avatars van Monique ook een belediging?
Nee, ik vind die avatars wel leuk en komisch, maar ik zou er zelf geloof ik niet voor kiezen. Je wordt dan immers geïdentificeerd met een varken, wat moslims juist willen. Ze noemen ons toch varkens, zoals je zelf stelt? :ermm:

Het zwijn staat ook in onze cultuur niet echt op een hoge plaats omdat ook wij 'zwijn' als een scheldwoord gebruiken. :no1:
Ik vind het helemaal niet erg om als varken gezien te worden.
Varkens zijn heel intelligent en erg lekker :drool:
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Dutch »

Kwam juist voorbij een lokale slager hier in het Brusselse, zijn winkel heet "In 't schoon Zwijntje"...

Ivm everzwijnen kan ik jullie zeggen dat die beesten, bereid zoals het hoort, superlekker zijn! Ik maak geregeld een everzwijngerecht daar in mijn bedouinendorp (er zijn evers zat in de oasis), ze worden gedood wegens de vernielingen die ze aanrichten, maar wij zijn, buiten de honden, de enigen die ze opsmullen. Denk er zelfs over mijn everzwijnenhesp te gaan roken...

Een Zilveren Zwijn award vindt ik prima klinken! Maar dan wél voor een moslim, zal die effe blij zijn zeg!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Staat gelijk met 72 maagden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er is pas een Gelderse rookworst ergens in Gelderland uitgeroepen tot de lekkerste van Nederland. En hoe werd deze bereid? Juist ja, met varkensvlees. Ik denk dan ook dat kannibalen het vroeger vooral op hun intelligente soortgenoten hadden gemunt. Immers, varkens zijn zeer intelligente dieren en smaken dan ook het lekkerst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door H.Numan »

BFA schreef:Een everzwijn staat in het wapen van de provincie Luxemburg en het beste van de Romeinse legioenen.

Afbeelding

XX - VV : De laatsten die tegen Chaos staan.

(VV: Valeo Victrix of verdiende overwinning.)
Valeria Victrix. :rock: Heel goed legioen. Is overigens mijn avatar in Yahoo answers.
Zit er over te denken om daar T-shirts van te maken en die aan te bieden op het Internet.

http://www.legioxx.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Fake!!!
Afbeelding

Real!!!
Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door BFA »

H.Numan schreef:Valeria Victrix.
Daar is discussie over of het Valeo of Valeria is.
Valeria is de naam van een bevelhebber van XX die een belangrijke overwinning heeft gehaald. Dit wordt vertaald naar Valeria Victrix.
Valeo Victrix is een titel die aan nog een paar andere legioenen is gegeven na een belangrijke overwinning. Er zijn pistes die voor XX in analogie hiermee de eerste V als Valeo plaatsen. Ik volg deze.
H.Numan schreef:Zit er over te denken om daar T-shirts van te maken en die aan te bieden op het Internet.
Je hebt er al een verkocht.
Een everzwijn is altijd al een heroïsch dier geweest in onze cultuur.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Goed voor een nog hogere rating

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef: Een everzwijn is altijd al een heroïsch dier geweest in onze cultuur.
En welk heroïsch dier treffen we aan in de cultuur van islam? Is dat soms de geit of de kameel? Of iets wat er op lijkt. Allah bijvoorbeeld. worthy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Goed voor een nog hogere rating

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: En welk heroïsch dier treffen we aan in de cultuur van islam? Is dat soms de geit of de kameel? Of iets wat er op lijkt. Allah bijvoorbeeld. worthy:
Allah is toch een muis? Dat heb jij toch altijd verteld hier...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award voor acteur die rol van Mo als dief weiger

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: En welk heroïsch dier treffen we aan in de cultuur van islam? Is dat soms de geit of de kameel? Of iets wat er op lijkt. Allah bijvoorbeeld. worthy:
Allah is toch een muis? Dat heb jij toch altijd verteld hier...
Dat is juist zo hardstikke leuk. Moslimwezens snappen dit niet. Maar des te groter is de lol bij joden. Want Allah achbar is hebreeuws en betekent allah muis.

Maar roep eens en publique onder domme moslimwezens

Allah achbar

en die onderontwikkelde domme aan Mohammed gerelateerde zandbak-religie enthousiastelingen zijn ervan overtuigd dat het gaat om Allah akbar, in de Arabische betekenis van Allah is groot.

Hihi :laugh1:

Want ieder logisch denkend verstandig intelligent mens begrijpt dat ene Allah, ontsproten uit het brein van een analfabete woestijnslaaf, het grootste nietszeggende stuk onbenul is dat een kennisbeschaving zich maar kan voorstellen.

Als 'allah' God zou zijn, dan had God zich geen Arabische analfabeet uitgezocht, maar een intelligent denkend personage van beschaafde goed ontwikkelde huize, met kennis van de tora en het Nieuwe Testament, zodat deze ad interim secretaris van God alles tot in de puntjes nauwkeurig had kunnen opschrijven wat God al veel eerder aan de mensheid had bekend gemaakt via zijn eerdere boeken die keurig netjes, zoals het hoort, opgeschreven waren door . . . juist ja, beslist NIET door analfabeten, maar door profeten die goed onderrricht waren en schrijven konden. O, o, o, die domme moslimwezens. Ze blijven maar volharden in hun domme onwetendheid, ondanks dat zij ten volle parasiteren op ONZE kenniseconomie.

Islam is de vrijwillige celstraf van wie in het verstand van Mohammed gelooft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award voor acteur die rol van Mo als dief weiger

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: het grootste nietszeggende stuk onbenul is dat een kennisbeschaving zich maar kan voorstellen.
...maar DAT moet haast wel Paul de Leeuw zijn, de aan ADHD lijdende obesitas-nicht die in zijn nieuwe kluchtshow de PVV gaat aanpakken dmv de "typetjes" Henk en Ingrid. Voor die gelegenheid zet hij een vlasblonde pruik op = geniale vondst, echt VARA niveau.

Paul de Leeuw is geknipt voor de Roze Kwal !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gouden Geit Award. Goed voor een nog hogere rating

Bericht door Scarlatti »

'Hans van de Mortel' schreef:
BFA schreef: Een everzwijn is altijd al een heroïsch dier geweest in onze cultuur.
En welk heroïsch dier treffen we aan in de cultuur van islam? Is dat soms de geit of de kameel? Of iets wat er op lijkt. Allah bijvoorbeeld. worthy:

ik vind deze skapie ms wel een leuk maatje voor de Gouden Geit...

http://www.hyves.nl/mediaLink.php?media ... ecret=0LME" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]1429259398&[/img]

t zal wel weer niet lukken maar dat zoek ik anders morgen wel uit....

heb t geprobeerd... anders maar eens hier kijken... http://violainevanwetten.hyves.nl/wiewa ... 0147/IyV2/" onclick="window.open(this.href);return false;

helaas, maar als je op de links klikt, dan zie je t skaapje die je uitnodigt.....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Daisy »

In Copacabana hebben ze nu langs de boulevard de Gouden Koe. Er zijn in totaal 120 rare koeien gemaakt door kunstenaars. RTL4 Ontbijtnieuws. Tja aan wie zulen we die uitdelen? :rolleyes:
Oordeel niet te vlug
Plaats reactie