Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Ariel »

Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

De Libische leider Moammar Abu Minyar al-Khadaffi heeft in Rome gezegd dat de islam de godsdienst van heel Europa moet worden. Dat melden Italiaanse media vandaag.

Verdrag
Khadaffi arriveerde gisteren in Rome voor een officieel bezoek naar aanleiding van de tweede verjaardag van de ondertekening van het vriendschapsverdrag tussen Italië en Libië.
Modellen
De Libische leider liet gisteren honderden modellen, vooral vrouwen, aantreden. De schoonheden waren geworven door een hostess-bureau en kregen een kleine vergoeding.

Bekeerd tot islam
Khadaffi hield een toespraak waarin hij het christendom onbeduidend noemde en de islam aanprees als de godsdienst van het Europa van de toekomst. Alle modellen ontvingen een Koran uit handen van de Libische leider. Drie van hen zouden zich nog tijdens de bijeenkomst tot de islam hebben bekeerd.

http://www.katholieknederland.nl/actual ... r2010.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Manon »

Drie van hen zouden zich nog tijdens de bijeenkomst tot de islam hebben bekeerd.
en kregen dus het tienvoudige bedrag voor hun "diensten"..... of zoiets?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Ariel »

Niet echt Circe. :nono:

In de HLN lezen we dit..
Na de toespraak kregen de vrouwen, die naar verluidt zo'n 80 euro betaald kregen om aanwezig te zijn, elk een exemplaar van de Koran mee naar huis. "Voor ons was het erg vervelend. Kadhafi wist blijkbaar niet dat we betaald waren om daar te zijn, anders had hij ons nooit willen ontmoeten", zei een 25-jarige vrouw aan het Italiaanse dagblad la Repubblica. Het agentschap dat de jonge hostessen gerekruteerd had, ontkent dat de vrouwen betaald werden.
Vorig jaar deed Kadhafi een soortgelijke uitspraak. Toen nodigde hij een 200-tal Italiaanse schonen uit voor een galadiner op de Libische ambassade in Rome. Althans, dat dachten ze. In plaats daarvan werden ze getrakteerd op een preek van Kadhafi, die hen tot de islam trachtte te bekeren. De dames keerden allen huiswaarts met een exemplaar van de Koran. (belga/gb)

Afbeelding

Meer foto's hier.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... hafi.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Manon »

hahah! geen galadiner maar wel een preek! en je dan NOG bekeren!

Zou het toch iets met de haarkleur te maken hebben?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Scarlatti »

sorry maar ik vind het maar stompzinnige wijven!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Khadaffi: ik ben net zo’n bedrieger als Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef: Afbeelding
Wat zal ik zeggen? Indrukwekkend? Jazeker! Die domoor en hersengestoorde leugenachtige hufter Khadaffi die toevallig aan de dood wist te ontsnappen door een Amerikaans bombardementje op zijn paleis, mag zich dan opwerpen om de koran als een luchtkasteel te verkopen, zijn geliefde zoon moest een van die bommen als voltreffer van Allah incasseren. NET GOED! Het was immers de wil van Allah, en die willen we prijzen en niet mishagen. Laten we dat NOOIT vergeten.

Ziet u die koran op de foto? Alleen de domme massa waaronder bijna alle mohammedanen gerekend worden denken dat dit een groot en machtig boek van Allah is. Eet u weleens cornflakes? Dat zit in zo’n geweldig groot pak dat nauwelijks in je keukenkast past. Net zoals deze koran. Maak je de doos met cornflakes open dan zit er een passende zak in die slechts voor de helft met cornflakes is gevuld.

Zo is het ook met de koran. Het is een boekje dat net het formaat heeft van een goedkoop liefdes romannetje. Maar ga je alle letters uitvergroten in de overtuiging dat alleen slechtziende mohammedanen in staat zijn de koran in te kijken - lezen kunnen de meesten sowieso niet - en ga je allerlei ornamenten op de pagina’s de zaak laten opvrolijken, en ga je eindeloos en gedachteloos eerder geplaatste tekstregels herhalen, en ga je vooral veel witruimtes toepassen, en ga je veel interlinie tussen de regels plaatsen, ja, ja dan lukt het zelfs de zielige machteloze dwaas Khadaffi de koran aan te smeren als een indrukwekkend boek van Allah. Maar in feite lanceer je een bedenkelijk luchtkasteel met een pervers luchtje eraan.

Welnu, wij weten inmiddels beter. Uw eigen Hans van de Mortel die niet één mohammedaan vertrouwt vanwege hun hersengestoorde domheid, vermoedde al jaren geleden dat de koran niets voorstelde. Hij ging een manuscript-vergelijking maken van de koran met de bijbel.

Als deze mooie sensuele vrouw op de voorgrond die dikke koran zou verwisselen met de bijbel, dan zou zij niet in staat zijn geweest die alleen te torsen. Die bijbel zou dan zeker twee (2!) meter dik zijn en door drie, of beter door vier vrouwen getild moeten worden!

De bijbel is qua inhoud méér dan 50x zo groot als de koran. En als we alle stompzinnige en kinderachtige pietlut herhalingen van de koran weglaten dan blijft er nauwelijks iets over van het statige monument waarin het islamitisch onderkruipsel Khadaffi ons wilde doen geloven. Dan wordt zo’n bijbel wel vier (4) meter hoog. Dit klinkt mohammedanen ongelooflijk in de oren?

Welnu, ik daag iedere imam, moefti of welke mensonterende onzin uithoestende islamitische godsdienstwaanzinnige uit om en publique dit verschil door mij aan de orde te laten stellen. Dit betreft geen natte vingerwerk van mij; ik heb dit nauwkeurig uitgerekend en iedere mohammedaan weet dit. Nog nooit ben ik hierin tegengesproken. En dat pleit dan voor de Nederlandse mohammedaan. In Libië zou ik de cel in gegooid worden en gemarteld. Het gaat ook niet om de waarheid, maar om het eergevoel en trots van de mohammedaan die ik onderuit haal als poep onder mijn schoen waarmee ik de moskee betreed.

Het is alleen beschamend dat de pers hierover niet rapporteert en hiermee Khadaffi ontmaskert als de manipulerende kwast die zich als staart van de kameel van Mohammed gedraagt. Met als enig nuttige bijkomstigheid het verjagen van vliegen en de vrije loop te laten voor de urine en de poep van de kameel.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Dhana »

Alle dames met een koran onder de arm naar huis... wat een idioot.. er wordt beweerd dat Khadaffi gek is geworden door een een of andere bacteriële soa die op zijn hersenen is geslagen. Je zou het bijna gaan geloven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:. er wordt beweerd dat Khadaffi gek is geworden door een een of andere bacteriële soa die op zijn hersenen is geslagen. Je zou het bijna gaan geloven.
En vergeet zijn hoogmoed waanzin niet. Als ik deze foto bekijkt dan komen er beelden bij me op van een andere hoogmoed waanzinnige.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door hans van de mortel »

Dhana schreef:Alle dames met een koran onder de arm naar huis... wat een idioot.. er wordt beweerd dat Khadaffi gek is geworden door een een of andere bacteriële soa die op zijn hersenen is geslagen. Je zou het bijna gaan geloven.
Een gek hoeft niet gevaarlijk te zijn. Behalve wanneer hij macht heeft. Er zijn ook geen gekken die als ze macht krijgen pas dan gek worden. Denk aan Hitler. Die was eerst echt niet gek. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Mahalingam »

De voorvaderen van de Khadaffi waren piraten die losgeld en beschermgeld aftroggelden van de Europese staten. Hij treed nu in het voetspoor van zijn voorouders door dezelfde truc uit te halen in een soort omgekeerde versie:
Gaddafi Demands Jizya to Keep Europe From “Turning Black”
Libyan dictator Colonel Muammar Gaddafi is demanding £4.1billion a year from the EU to stop illegal immigration which ‘threatens to turn Europe black’.

Colonel Gaddafi made the apparent blackmail demand as he ended his controversial two-day visit to Italy where he caused outrage in the Catholic church by hosting two ‘convert to Islam parties’.
Today furious Italian MPs slammed his demands – made in his farewell speech – for cash to stop immigration and compared them to a ‘Mafia extortion racket’.

In the speech Gaddafi, 67, told his audience in Rome: ‘Italy needs to convince her European allies to accept this Libyan proposal – five billion euro to Libya to stop illegal immigration.
‘Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.
‘We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.
‘At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.
‘What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?
‘We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.’
http://weaselzippers.us/2010/08/31/gadd ... ing-black/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Schepsel »

hans van de mortel schreef:
Dhana schreef:Alle dames met een koran onder de arm naar huis... wat een idioot.. er wordt beweerd dat Khadaffi gek is geworden door een een of andere bacteriële soa die op zijn hersenen is geslagen. Je zou het bijna gaan geloven.
Een gek hoeft niet gevaarlijk te zijn. Behalve wanneer hij macht heeft. Er zijn ook geen gekken die als ze macht krijgen pas dan gek worden. Denk aan Hitler. Die was eerst echt niet gek. :drool:
Ik heb me weleens afgevraagd of al te grote macht een mens gek kan maken. Dit toont dan wel aan, denk ik, dat het een zielige, disciplineloze ziel is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Mahalingam »

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Who_Would_Be_King
The Man Who Would Be King
"The Man Who Would Be King" (1888) is a short story by Rudyard Kipling. It is about two British adventurers in British India who become kings of Kafiristan
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door Mahalingam »

De kwestie is niet of we gaan betalen maar hoeveel!
EU: Khaddafi eist te veel geld voor illegale migranten
De Europese Commissie heeft aangegeven dat het bedrag dat de Libische leider Moe'ammar Khaddafi eist om de strijd aan te kunnen gaan tegen illegale immigranten uit Afrika, te hoog is. Dit heeft een woordvoerder van de Commissie woensdag in Brussel gezegd.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europ ... ranten.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

ISLAM . . . op straffe van?

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:
De Europese Commissie heeft aangegeven dat het bedrag dat de Libische leider Moe'ammar Khaddafi eist om de strijd aan te kunnen gaan tegen illegale immigranten uit Afrika, te hoog is.
Begrijp ik het goed dat Khadaffi zo veel mogelijk vrije doortocht in zijn land aanmoedigt en aanbiedt aan voornamelijk islamitische zwarten? Zwarten die vrouwenbesnijdenis de gewoonste zaak van Afrika vinden en waar ook niet aan getornd mag worden in ONZE BESCHAVING? Want zo drijf je de prijs natuurlijk flink op om vervolgens de zaak later - op verzoek van het steeds dommer wordende Westen - weer terug te draaien. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAM . . . op straffe van?

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef: Begrijp ik het goed dat Khadaffi zo veel mogelijk vrije doortocht in zijn land aanmoedigt en aanbiedt aan voornamelijk islamitische zwarten? :drool:
Het zit zo Hans , Khadaffi wil als een goede maffia baas ons beschermen. Als wij ( EU) minstens 5 miljard euro per jaar aan hem betalen dan zorgt Khadaffi er voor dat er niet te veel Islamitische Afrikanen Europa binnen komen.
De EU wil hem wel betalen, maar vind dit bedrag te hoog.

Op hoeiboei staat een aardig artikel over dit verzoek van Khadaffi

http://hoeiboei.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: ISLAM . . . op straffe van?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
hans van de mortel schreef: Begrijp ik het goed dat Khadaffi zo veel mogelijk vrije doortocht in zijn land aanmoedigt en aanbiedt aan voornamelijk islamitische zwarten? :drool:
Het zit zo Hans , Khadaffi wil als een goede maffia baas ons beschermen. Als wij ( EU) minstens 5 miljard euro per jaar aan hem betalen dan zorgt Khadaffi er voor dat er niet te veel Islamitische Afrikanen Europa binnen komen.
De EU wil hem wel betalen, maar vind dit bedrag te hoog.

Op hoeiboei staat een aardig artikel over dit verzoek van Khadaffi

http://hoeiboei.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, ik begrijp het allemaal best. Hoeboei is volkomen duidelijk. Wat ik bedoel is dat Khadaffi er nooit wat aan gedaan heeft om hele volksstammen die dwars door zijn land heen denderden, tegen te houden. Hoeiboei blijft hier in gebreke. Weleens geprobeerd een bezoekje te brengen aan Libië? Dat gaat maanden duren voordat je een visum hebt, als je al een visum krijgt, wat ik overigens betwijfel. Probeer het maar eens. Het is één grote komedie. Wat ik beweerd heb is helder: Khadaffi laat opzettelijk al die horde islamitische zwarten door zijn land Europa binnen trekken. Wie dat nog niet door heeft is wel heel erg kortzichtig.

Khadaffi behoort die zwarte ’feestgangers’ op hun geldige papieren te controleren en bij het ontbreken daarvan in de gevangenis te gooien of zwaar te beboeten met zware arbeid waarmee ze hun boete kunnen betalen. Andere optie: islamieten zijn toch broeders? Waarom helpt die stinkend rijke Khadaffi zijn islamitische broeders niet?

Het is een grote huichelachtige klerebende. Ik was geloof ik zowat de enige die destijds verbouwereerd reageerde op het te hulp schieten van Koeweit na de inval door Irak. Met dat vunzige islamitisch kleine achterlijke rot oliestaatje Koeweit was het net zo gesteld als met Libië: geen visum voor ongewenste vreemdelingen. En ongewenst zijn wij allemaal als wij niet door die landen als nuttige slaven worden uitgenodigd. Zoals architecten, ingenieurs en artsen.

Ik heb hier op FFI weleens mijn verhaal, uit eerste bron vernomen, verteld. Dat ging toen over een Tsechoslowaakse arts (tijdje terug dus) die door het communistische regime was uitgezonden naar Libië. Hij werd regelmatig met stenen door kinderen bekogeld als hij meende zich vrijelijk in het openbaar te kunnen bewegen! Misschien dat in die tijd Israël net weer een oorlog had gewonnen van een of meer miskukelige Arabische landen die Israël in zee probeerde(n) te dumpen.

Om aan zijn rechtmatige geld en de nodige reisdocumenten te komen, om weer terug naar Tsechoslowakije te kunnen vanwege familie-omstandigheden, heeft de arts als het ware op zijn knieën moeten liggen en smeken om zijn recht te halen. Terwijl politiek gezien, Tsechoslowakije en Libië ideologische broeders waren. Maar wie het nu nog niet weet: Arabieren zijn NOOIT te vertrouwen.

Dat bombardementje op het paleis in de Libische hoofdstad door een paar VS-jachtbommenwerpers sorteerde echt wel effect. Khadaffi was daarna heel erg lang uit beeld. Geef hem een waarschuwing. Wie niet horen wil moet anders maar weer eens een bombardementje voelen. En let op, het gaat Khadaffi maar om één ding: zijn ego. En daaronder valt ook het rustig, regelmatig en zonder bominslag-stress kunnen spartelen in zijn veel te grote bubblebad, met al zijn mooie schone en vooral jonge vrouwen.

Geef een mohammedaan N O O I T een vinger . . .
Bewaar vooral afstand!
Negeer hem!
Houd een stok achter de deur!


Succes verzekerd!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Khadaffi als fan van Allah

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

De Libische leider Moammar Abu Minyar al-Khadaffi heeft in Rome gezegd dat de islam de godsdienst van heel Europa moet worden. Dat melden Italiaanse media vandaag.
Er is een spreekwoord dat zegt: God straft onmiddellijk. In islam duurt het iets langer, vanwege een uiterst domme trage Allah. Allah heeft deze Khadaffi onheus behandeld en verkeerd beoordeeld. Neemt zo'n aardige vent het op voor Allah, deelt spontaan nieuwe herdrukken van korans uit, en wat zien we zes maanden later? Jawel, de wil van Allah raast over alle islamitische landen. En alweer worden de percelen van Khadaffi met de grond gelijk gemaakt. Ik weet niet of er nu weer een kind van hem is omgekomen. Het is Allah echter nog steeds niet gelukt om Khadaffi, als dank voor zijn islamitische ondersteuning, een kopje kleiner te maken. Misschien komt dat nog. We wachten deemoedig af.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door H.Numan »

Hans, een visum voor jouw en mij is een heel ander verhaal dan de zuidgrens open zetten, terwijl de Libisch militaire kapel 'Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht' speelt. De eerste groep betreft mensen die allemaal dhimmies zijn, die je hun plaats moet wijzen. De tweede groep brengt veel geld binnen. :wink2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Khadaffi: "ik ben dood. Nu kan de sharia ingevoerd worden"

Bericht door Hans v d Mortel sr »

hans van de mortel schreef: In Libië zou ik de cel in gegooid worden en gemarteld. Het gaat ook niet om de waarheid, maar om het eergevoel en trots van de mohammedaan die ik onderuit haal als poep onder mijn schoen waarmee ik de moskee betreed.

Het is alleen beschamend dat de pers hierover niet rapporteert en hiermee Khadaffi ontmaskert als de manipulerende kwast die zich als staart van de kameel van Mohammed gedraagt. Met als enig nuttige bijkomstigheid het verjagen van vliegen en de vrije loop te laten voor de urine en de poep van de kameel.
Ach, Khadafi is niet meer. Echter, achterlijkheid viert nog altijd hoogtij in Libië. Immers, de overwinning op Khadafi is niet aan het Westen te danken, maar aan 'allah'. Nu zou het Westen op dit soort geluiden met verontwaardiging moeten reageren. Beter ware geweest in het begin stadium dit aan de orde te stellen. Het Westen had de rebellen een week bedenktijd moeten geven om in overleg met 'allah' uit te maken wie voor de overwinning ging zorgen. Het Westen met zijn precisie bombardementen of de rebellen met hun machtige op de fopspeen van de 1400-jarige relikwie Mohammed gebaseerde koranteksten. Nu zien we het begin van het einde. Het was te voorspellen, wat ik overigens direct gedaan heb.

De islam komt uit het Arabische verlangen naar democratie als grote winnaar tevoorschijn.
Hoofd Overgangsraad hamert op belang sharia

Afbeelding
Mustafa Abdel Jalil Foto: AFP

23 oktober 2011 – BENGHAZI -  Mustafa Abdel Jalil, de interim-leider van Libië, heeft zondag in Benghazi benadrukt dat het islamitische recht (sharia) de basis zal vormen voor de wederopbouw van het land. Zo komt er een eind aan het verbod op polygamie, dat werd geïntroduceerd door het dictatoriale bewind van wijlen Muammar Kaddafi. Islamitisch bankieren, zonder rente, wordt de norm in Libië.

Abdel Jalil, een voormalige minister van Justitie onder Kaddafi en een fervente moslim, kondigde dat aan in zijn toespraak ter gelegenheid van de officiële bevrijding van Libië. „Rente creëert ziekte en haat onder de mensen”, aldus de voorzitter van de Nationale Overgangsraad (NTC).
„Dankzij God, dankzij God”, zei Abdel Jalil bij het begin van zijn toespraak. Vervolgens zakte hij door zijn knieën en raakte hij met zijn voorhoofd de grond aan en deed hij een gebed.
Later stelde Abdel Jalil dat het lossen van vreugdeschoten, een populair gebruik bij zeges in de Libische burgeroorlog, niet is toegestaan volgens de sharia.
Het is mij wel duidelijk. Met de sharia in de hand kom je door het hele land. Daarmee zet je de democratie aan elke kant.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door mercator »

Ik gun de Libiërs en bij uitbreiding alle moslims waar dan ook ter wereld de onverkorte toepassing van hun geliefde sharia toe. Let wel: ALLEEN de moslims. Maar dan ook ALLEMAAL.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Khadaffi: Islam moet godsdienst van Europa worden

Bericht door op z'n kop »

Goud is de God van de Mens,
God is het Goud van de Mens.
De Mens is het Goud van de Goden.
:reaper:
Laatst gewijzigd door op z'n kop op ma okt 24, 2011 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Khadaffi: "ik ben dood. Nu kan de sharia ingevoerd worden"

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: „Dankzij God, dankzij God”, zei Abdel Jalil bij het begin van zijn toespraak. Vervolgens zakte hij door zijn knieën en raakte hij met zijn voorhoofd de grond aan en deed hij een gebed.
[/b]
Mis Mohammedaanse poes! Dank zij de vliegtuigjes van Sarkozy !

kleine correctie door de moderator
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie