50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

In dit forum bespreken wij de onlusten en andere uitwassen van de islamitische revolutie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door Ariel »

Vijftig Libische gewonden komen naar Nederlandse ziekenhuizen om hier behandeld te worden. Het kabinet reageert daarmee op een dringend verzoek van de Nationale Overgangsraad in Libië. Dat is woensdagavond bekendgemaakt.
Ziekenhuizen in Libië zijn grotendeels verwoest door de strijd in het land. Ook andere Europese landen vangen Libische gewonden op.
Naar verwachting komen later deze week of begin volgende week de eerste gewonden naar Nederland.

En dit soort gewonden, die onderstaande beelden normaal vinden, komen naar Nederland. Aanhangers van het nieuwe regime. Deze allah ackbars komen te liggen in bedden die voor onze zieke bestemd zijn, en hun verzorging wordt betaald door onze gezondheidszorg.

Schokkende filmbeelden van executies Kadaffi aanhangers.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door mercator »

Ik heb het ook gelezen. Het is wel de bedoeling dat ze terugkeren als ze genezen zijn. Kunnen ze niet naar dat ene ziekenhuis in Rotterdam ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door Zwartmeer »

50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis
Is de zwarte komijn op?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Is de zwarte komijn op?
De komijnvelden en de bijenkorven voor de wilde honing lagen er verlaten bij dit jaar, ze hadden het te druk met oorlogje spelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Schokkende filmbeelden van executies Kadaffi aanhangers.

Deze beelden waren me effe ontgaan.
Elke keer dat moslims aan het moorden zijn hoor je Allah akbar. Dat bewijst moorden is een deel van hun godsdienst is. Als ze in Irak een weerloze man de strot doorsnijden, of als er een ter dood veroordeelde geëxecuteerd wordt, bv Saddam Hussein, of bij een ordinaire lynchpartij zoals op deze beelden, steevast hoor je Allah Akbar. Volgens het moslimgeloof is Allah overal en ziet hij alles. Dat Alla-akbar-geroep heeft iets van twijfel. Twijfel of Allah het wel ziet. Dus vandaar dat ze bij het moorden even extra de aandacht willen trekken om zeker te weten dat het Allah niet ontgaat. Om zeker te weten dat Allah weet dat zij het zijn die hem behagen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door silkyboxershortXL »

mercator schreef:terugkeren als ze genezen zijn.
Eerst revalideren natuurlijk. Daarna volop kans om zo'n lieve medische revalidatie therapeute voor je aan het werk te krijgen en de islamitische opdracht te strijden voor het kalifaat hier verder te voeren.
Raak ik al wat te verbittert? Ik moet natuurlijk wel blijven denken dat het een 'vrijheidsstrijder' betreft, een echte alluha akbar roeper. Maar ja, ik steun principieel geen mensen die op een doodlopende weg zitten. Vroeger dacht ik als ik weer zo'n Bagwan type of één of andere sekte lid zag, ach, ze komen er wel beter en wijzer uit en zijn flink wat rijker aan ervaring en armer aan bezittingen. Maar bij een Mohammedaan klopt dat niet, daar zijn generaties voor nodig voor ze volledig los zijn van die doctrine. Betwijfelbaar is of verlies aan ledematen genoeg motivatie is om tot volwaardig mens en vrijheid te komen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Volgens het moslimgeloof is Allah overal en ziet hij alles. Dat Alla-akbar-geroep heeft iets van twijfel. Twijfel of Allah het wel ziet.
Ze roepen ook allemaal om het hardst, ongetwijfeld om de andere moslims te overbluffen. Dikke egoïsten. Als kleine kinderen die om het hardst roepen om de aandacht van de juf te krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 50 Libische gewonden naar Nederlands ziekenhuis

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Eerst revalideren natuurlijk. Daarna volop kans om zo'n lieve medische revalidatie therapeute voor je aan het werk te krijgen en de islamitische opdracht te strijden voor het kalifaat hier verder te voeren.
.
Alleen al daarom zou ik NOOIT een job in de medische sector willen, omdat je dan verplicht bent iedereen te redden, ook moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie