Bevolkingstoename Palestijnen

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Zwartmeer »

H.Numan schreef:Nou kijk, je hebt een familie Doorsnee. Die zijn gewend 10 kinderen op de wereld te zetten, in de hoop dat er 2 in leven blijven tegen de tijd dat pappa Doorsnee opa Doorsnee is. Op een gegeven moment komt er een koning die het land in ijltempo moderniseert. Dat was Rama V, Chulalongkorn. Dus er bleven geen 2 maar 8 kinderen in leven. Dan gaat het heel erg hard.
Dat zal het verklaren. Ik gebruikte vaak als argument tegen de Palestijnen dat je aan hun bevolkingstoename wel kunt zien dat zij een leugen zijn. Zo even uit mijn hoofd, in 1881 woonden er volgens de Turkse volkstelling nog geen 400.000 mensen in dat gebied. En nu zijn er, alles bij elkaar, ook die in het buitenland, zo'n 20 miljoen Palestijnen geloof ik. Dit is een bevolkingsaanwas die gewoon niet kan kloppen. Is het in Thailand dan vertienvoudigd bij hen is het vertwintigvoudigd. Nu is de Thaise al heel extreem maar wel verklaarbaar. Bij de Palestijnen kun je zo’n verklaring niet geven. Komt er dan op neer dat er bedrog in het spel is. En daarom vroeg ik er naar hoe dat nou zit met die Thai.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door H.Numan »

Begrijp ik maar ik denk niet dat er bedrog in het spel is. Exponentieel gaat heel erg snel!
2-4-8-16-32-64-128-256-512 <-- dat zijn dus 9 generaties, en alleen directe verdubbeling.

In die kampen hadden de Palestijnen niet zo gek veel meer te doen dan zeiken over Israel, klagen over hun toestand en de salami verstoppen.
Het Rode Kruis zorgde voor eten en gezondheid. Dan kom je waanzinnig snel aan hoge getallen. Een generatie is ongeveer 30 jaar. Als je verschillende generaties zich niet laat verdubbelen, maar vertienvoudigen gaat het rap.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Manon »

Als je verschillende generaties zich niet laat verdubbelen, maar vertienvoudigen gaat het rap.
Dat kan je ook zien in Allahtonië!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Zwartmeer »

H.Numan schreef:Begrijp ik maar ik denk niet dat er bedrog in het spel is. Exponentieel gaat heel erg snel!
2-4-8-16-32-64-128-256-512 <-- dat zijn dus 9 generaties, en alleen directe verdubbeling.

In die kampen hadden de Palestijnen niet zo gek veel meer te doen dan zeiken over Israel, klagen over hun toestand en de salami verstoppen.
Het Rode Kruis zorgde voor eten en gezondheid. Dan kom je waanzinnig snel aan hoge getallen. Een generatie is ongeveer 30 jaar. Als je verschillende generaties zich niet laat verdubbelen, maar vertienvoudigen gaat het rap.
Er is wel bedrog in het spel. De Palestijnen van nu zijn hoofdzakelijk afstammelingen van de vele gastarbeiders die bij rijke Joden werk zochten. En daardoor is dat getal zo groot geworden. En van een Palestijn die bv in Nederland komt wonen en met een Nederlandse trouwt en kinderen krijgt zijn diens kinderen zijn automatisch een Palestijnse vluchteling. Dus Palestijn. Zo dikt het snel aan. Om deze redenen erken ik ze niet als volk. Ik heb er wel artikelen over gelezen, die ik even niet kan vinden, dat hun bevolinksgroei technisch onmogelijk is. Dus op bedrog berust.

Deze had ik nog zelf op mn PC. Say no more!
Volgens Turks Ottomaanse cijfers uit 1882 woonden er in het nu omstreden gebied 181.000 Arabieren cq moslims. (Dat zijn minder inwoners dan de stad Groningen.) Rond de 2e helft 19e eeuw merkten mensen als Mark Twain, Alphonse de Lamartine, de Britse consul en andere prominenten van die tijd het desolate karakter van het land op. Buiten steden als Jeruzalem kwam je werkelijke geen kop tegen. In 1922 was het aantal 'Palestijnen' omhoog geschoten tot maar liefst 650.000! Een toename van de bevolking van maar liefst 450% in 40 jaar! In 1938 waren het er al meer dan een miljoen Palestijnen: Een toename van 800% in maar 56 jaar! In 1944 zouden er maar liefst 334 mensen per 1000 geboren moeten zijn! Een exorbitant hoog geboortecijfer!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Pilgrim »

Dus in 1880 zelfs geen 400.000 maar slechts ca. 180.000. :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:Dus in 1880 zelfs geen 400.000 maar slechts ca. 180.000. :o
Ik schreef altijd 'nog geen' 400.000 terwijl het getal als ik goed herinner 380.000 moet zijn. We hebben het met dit getal over de gehele bevolking en niet alleen over Arabieren.

Ik geloof dat dit het is. Iemand gebruikt het hier zonder bronvermelding. http://forum.politics.be/showthread.php?t=53643" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Zwartmeer »

Je hebt in de link die ik hierboven ook deze quote van de Palestijnse leider Zahir Muhsein:

http://www.allthingsbeautiful.com/all_t ... f_pal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The Palestinian people [do] not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct 'Palestinian people' to oppose Zionism.

For tactical reasons, Jordan, which is a sovereign state with defined borders, cannot raise claims to Haifa and Jaffa. While as a Palestinian, I can undoubtedly demand Haifa, Jaffa, Beer-Sheva and Jerusalem. However, the moment we reclaim our right to all of Palestine, we will not wait even a minute to unite Palestine and Jordan. (PLO executive committee member Zahir Muhsein, March 31, 1977, interview with the Dutch newspaper Trouw.)
Hoewel ik dit altijd een sterke quote vond heb ik hem weinig gebruikt. Ik heb dat krantenartikel van Trouw nooit gevonden en weet ook nauwelijks iets over Zahir Muhsein. We zijn nu wat verder in de tijd en misschien dat het internet nu wel die info geeft. Ik hoed me ervoor om propaganda te gebruiken waar ik de afkomst niet zeker van weet. Iedereen kan alles wel schrijven.

De vraag is hoe komen we er achter dat dit artikel werkelijk in Trouw heeft gestaan op 31-03-1977.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door naar boven »

Zwartmeer schreef:De vraag is hoe komen we er achter dat dit artikel werkelijk in Trouw heeft gestaan op 31-03-1977.
Zuheir Mohsen - Political views
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Zwartmeer »

naar boven schreef:
Zwartmeer schreef:De vraag is hoe komen we er achter dat dit artikel werkelijk in Trouw heeft gestaan op 31-03-1977.
Zuheir Mohsen - Political views
Het begint er wel op te lijken dat het allemaal klopt. Hier nog wat van hetzelfde materiaal dat we mooi kunnen gebruiken. (hoe bestaat het trouwens het onderwerp natte voeten in Thailand over kan gaan in Israelisch \ Arabisch conflict?)





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Mahalingam »

Er is een bevolkingsexplosie in nagenoeg geheel Allahstan. Met funeste gevolgen die hier beschreven worden:
The Youth Factor: The New Demographics of the Middle East and the Implications for U.S. Policy
The rapid population growth is such that youths under the age of 24 now make up 50-65 percent of the population of the Middle East. This places immense strains on the entire infrastructure of the state, especially on educational services that are already poor and declining in quality, and creates greater dissatisfaction among the most volatile elements of society. Social services need to be expanded as well to meet the growing population, but most states have been failing to meet the challenge. The slack is then usually taken up by Islamist organizations that are able to provide many of these services and gain increased support from the population. States likewise cannot employ the growing number of university graduates, heightening overall unemployment, also a volatile force.
http://www.brookings.edu/papers/2003/06 ... uller.aspx

Er is een rondvraag geweest in de Arabische Liga naar wat de jongeren willen. En dat is:
Arab League seeks solutions as 70 per cent of Arab youth want to emigrate
"Due to their poor participation in society and politics and to rising joblessness, 70 per cent of the Arab youth want to migrate out of the region," Khalid Al Wahishi, director of Population Policy and Immigration at Arab League, said.[...]
Unemployment, alarmingly high at 26 per cent, poor participation of youth and illiteracy are major hindrances to population policy development and implementation,"
http://gulfnews.com/news/gulf/qatar/ara ... e-1.931043
Lekker vaag dat "out of the region". Ik denk dat ze naar de USA of Europa willen en niet in de Dar al-Islam willen blijven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door Ariel »

Een bevolkingsexplosie in een concentratie kamp waar moslims dagelijks afgeslacht worden door de Joden.
Wonderlijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bevolkingstoename Palestijnen

Bericht door King George »

Hayo Meijer, kom er eens in!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie