Meldpunt 'De wil van Allah'

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De koran is de wil van Allah :drool:

De ware moslim doet wat er in de koran staat, wat Allah van hem verlangt. Want de koran is er niet voor niets. Hij is het levenselixer voor alle ware moslims. Zonder angst en misère vaart geen moslim wel. Vandaar zijn koran. Anders hoef je je geen moslim te noemen als aanhanger van de islam en de perverse sadist Mohammed. Dan ben je dus een regelrechte huichelaar. Een moslim geeft nu eenmaal gehoor aan de wil van Allah en zijn bevelen zoals opgetekend in de koran. De echte moslim is eigenlijk een bevoorrecht mens. Maar dan wel met een laag IQ dankzij zijn maangod Allah.

VRAAG: Waarom werpt een echte moslim zich ter aarde met zijn achterwerk omhoog richting maangod Allah? Om zijn reet aan Allah te tonen? Inderdaad. Allah kijkt echter dwars door kleren heen. Maar dat beseffen moslims dan weer niet. Vanwege hun tekort aan functionerende hersencellen. De koran geeft onverbloemd antwoord. Lees maar even mee.
Sura 41:37 – En tot Zijn tekenen behoren de nacht en de dag en de zon en de maan. Werpt u niet neder voor de zon, noch voor de maan, maar werpt u neder voor Allah, die u geschapen heeft, indien Hij het is die gij wilt dienen.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za nov 05, 2011 10:11 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: . Meldpunt wil van Allah.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De god van de mohammedanen, Allah, is een onberekenbare god. Wij begrijpen die God, maar mohammedanen met een doorgaans schrikbarend laag IQ snappen er geen Mohammed van. Islam-aanhangers schijten in hun onderbroek voor dat maangodje; wij lachen ons een bult om zo'n Arabisch stuk onbenul en ongeluk. Ik weet als geen ander wat voor een perverse woestijnprofeet die 1400-jarige Mohammed is. Hij is precies de andere helft van de hersenen van het nutteloze gedeelte van Allah.

Een vraag. Waarom onderwerpt een moslim zich aan een politiecontrole? Bij een wegcontrole in de Arabisch islamitische wereld dragen politie agenten uniformen zoals uitgevonden door de Westerse wereld. Nu even logisch verder denken, iets wat godsonmogelijk lijkt voor moslims. Stel dat er een politiecontrole zou plaatsvinden zoals in onderstaand filmpje. Zouden Arabisch islamitische agenten deze moderne outlook dan overnemen van ons? Immers, die nutteloze volgers van de woestijnprofeet Mohammed hebben letterlijk alles overgenomen van het joodse, christelijke en atheïstische Westen. Ja, dat zou eigenlijk wel zo moeten gebeuren. Immers, als islamvolgers alles overnemen van ONZE kennisbeschaving, dan dus ook deze charmante verfrissende manier van politiecontrole, zou je denken. Want het staat omschreven in de koran

HET IS NU EENMAAL DE WIL VAN ALLAH!

Zal een moslim daarom ooit twijfelen aan wat geopenbaard is aan de eersteklas 1400-jarige woestijnproleet Mohammed en zich onttrekken aan politiecontrole?
Sura 42:19 – Allah is teder voor zijn Dienaren; (politieagenten zijn dienaren op aarde van Allah) Hij geeft onderhoud aan wie Hij wil en Hij is de Krachtige, de Geweldige.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslima heeft doorgaans een kleine en een grote borst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De koran is de wil van Allah :drool:

VRAAG: Waarom hebben bijna alle moslima's een grote en een kleine borst? Zonder de koran zou de moslimwereld het antwoord schuldig blijven. Wij hebben altijd nog onze medische wetenschappelijke kennis, maar de ware moslim moet het stellen met de koran. Onze wereld heeft allerlei Einsteins voortgebracht, de wereld van islam beschikt slechts over de analfabeet Mohammed, een Arabisch woestijnproduct waar moslims apetrots op zijn.
Sura 94:1 – Hebben wij niet uw borst verruimd?
Zie je wel? Alle antwoorden zijn terug te vinden in de koran. Ik begrijp nu ook waarom de ware moslim neerkijkt op de bijbel. Dat is immers een boek dat qua inhoud minstens 50 keer zo dik is als de koran. Joden en christenen moeten dus veel meer zoeken in de bijbel om hun antwoord te vinden op de vraag wat de wil van God is.

Nu zeggen moslims dat zij geloven in de God van Abraham, de man dus die in de bijbel wordt genoemd. Dat betekent dus dat Allah moslims bevoorrecht heeft. Hun intelligentie steekt tig-keer uit boven die van de jood en de christen. Want moslims kunnen het stellen met een dun boekje dat vijftig keer zo dun is dan de bijbel. Het is maar dat wij dit beseffen in ONZE kennisbeschaving.

Islam is de vrijwillige celstraf van het verstand van praktiserende moslims
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za nov 05, 2011 10:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Laag IQ bij de ware moslim. Hoe komt dit?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

VRAAG: Waarom hebben bijna alle moslims zo'n laag IQ? Het zal ons niet verbazen als de 1400-jarige Mohammed wederom zelf het antwoord hierop geeft. Laat één ding duidelijk zijn: in de koran is de lamme de steun en toeverlaat van de blinde.
Sura 62:2 – Hij is het, die onder de ongeleerden een Boodschapper heeft gezonden uit hun midden (van de ongeleerden dus), om hun voor te dragen Zijn tekenen, en om hen te reinigen, en om hen te onderwijzen de Schrift en de Wijsheid, ook al waren zij tevoren waarlijk in klaarblijkende dwaling.
Nou, leg dit maar eens uit aan een verstandig mens. De ongeleerde die de ongeleerde gaat onderwijzen. U snapt het al. Zoiets bestaat alleen maar binnen de aftakeling van het verstand: islam.

Logisch dat de ware moslim nooit van zijn leven zal, wil en kunnen integreren in ONZE kennisbeschaving.

Islam is de vrijwillige celstraf van het verstand van de praktiserende moslim
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims hebben het verbruid bij de profeet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Koran is de wil van Allah :drool:

VRAAG: Moslims houden van hun geliefde profeet. Maar als Mohammed nog zou leven, zou hij dan ook van moslims houden?
Het antwoord is NEE. Want dat was namelijk het gebod van Allah aan zijn profeet. Om zich niet met ongelovigen en huichelaars in te laten. Ook dat antwoord vinden we snel in de koran.
- O gij profeet, vrees Allah en leen niet het oor aan de ongelovigen en de huichelaars. Allah is wetend en wijs.
Het is ons volkomen duidelijk. De ware moslim gelooft niet in ONZE kennisbeschaving en verwerpt deze als haram. Toch maakt hij er gebruik van zonder ook maar een moment met zijn ogen in de richting Allah te knipperen. De ware moslim heeft een gepast antwoord klaar op de ziekelijke bemoeizucht van Allah. Hij werpt zich vijfmaal per dag voorover op de grond met zijn achterwerk naar Allah om te benadrukken dat Allah zijn reet kan kussen. Maar Allah is wetend en wijs en kijkt zelfs door gevlekte onderbroeken heen.

:yuk:

Islam is de vrijwillige celstraf van het verstand van de praktiserende moslim
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Koran is de wil van Allah :drool:

In de bijbel lezen wij dat Mozes het jodenvolk door de woestijn moest loodsen richting het beloofde land. En welk beloofde land was dit? Juist ja! Israël. Duidelijk. En toch gaan al die rot moslims sympathiseren met al die Palestijnen die tegen de draad van de wil van Allah ingaan en de joden willen verdrijven uit Israël richting de zee door met een kenmerkend islamitisch leugenachtig gezicht te beweren: 'Dat land is van ons.' Die Palestijnen hebben met recht schijt aan Allah, de God van Mozes die toch ook hun God is, . . . zeggen ze.

Maar nu de VRAAG: Waarom stellen bijna alle zich moslim noemende mensen geen vertrouwen meer in Allah? Het antwoord is even simpel als logisch. Omdat Allah alleen voor honden nog te vertrouwen is. Dat is dan ook de reden dat zij massaal hier naartoe zijn getrokken met achterlating van al hun honden, geiten en kamelen. Want daar zorgt Allah namelijk wel goed voor. Begrijpelijk voor wie de koran kent. Lees maar even mee.
Sura 29:60 – En hoe menig dier is er, dat niet zelf zijn onderhoud bijbrengt. (en nu komt het) Allah bezorgt zijn onderhoud en ook het uwe. En Hij is de Horende, de Wetende.
Dat is dus de reden dat het hier bulkt van die zogenaamde in Allah vertrouwende moslims. Aan mijn hoela. Zij zijn de huichelaars en ongelovigen. Het hellevuur zal later hun geheugen op de juiste temperatuur brengen waarbij die klootzakken zullen inzien hoe ze Allah belachelijk hebben gemaakt door ongelovig aan hem te zijn.

Islam is de vrijwillige celstraf voor de ware moslim
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

ISLAM betekent in het Arabisch POLYTHEïSME

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ze zeggen (de moslims) dat Allah de enige God is in islam. Klopt dat? En verdomd, het klopt. Want Mohammed heeft dat gezegd, dus klopt het en staat het in de koran. Toeval? Nee hoor. Dat zit wel baard. Lees maar even mee in de koran:
Sura 3:62 – Dit is het ware verhaal. En geen God is er dan Allah. En Allah is waarlijk de Geweldige, de Wijze.
Maar dan is nu mijn vraag aan de ware moslim (gewone mensen mogen ook meedoen): Wat betekent nu Islam?

Het antwoord staat helaas niet in de koran. Tsja, daar kan ik dan weer niks aan doen. Klachten hierover graag bij de imam, de moefti, of welke islamitische blaaskaak dan ook. Maar we geven de moed niet zo gauw op.

Wie onderlegd is in de Arabische taal weet dat met de Islam mushrikun, polytheïsten worden bedoeld.

Hiermee wordt onze verbazing gewekt, omdat dit woord suggereert dat er ten aanzien van de Ene God, Schepper van hemel en aarde, sprake is van het aanstellen van een sharik, 'vennoot', 'partner', 'maat', in een maatschap – en de hoofdboodschap van Mohammed en de Koran is nu juist dat er maar één God is, naast Wie er geen andere goden zijn.

Maar wij weten wel beter. Wij zijn de mensen van ONZE kennisbeschaving die beter dan alle imams bij elkaar weten dat alle ware moslims in feite smerige afgodendienaars zijn die het liefst in opperste trance rondjes om een dood element in een doos in het centrum van Mekka gaan lopen. Tenminste een keer in hun leven, maar het liefst natuurlijk zo vaak als mogelijk om de kans te vergroten door een van hun broeders dood getrapt te worden waardoor ze zich direct tegoed kunnen doen aan 72 maagden in het hoerenparadijs van Allah. Want Allah is nog altijd de beloner van goede werken. Een typische win-win situatie voor godsdienstwaanzinnige mohammedanen.

Islam is met zijn mohammedanen een kliek van gore huichelaars. Die heidense kubus in Mekka had allang met de grond gelijk gemaakt moeten worden. Maar nee hoor, moslims nog goed kunnen gebruiken voor hun smerige heidense rituelen en afgoderij praktijken.

Met dank aan toppertje Zwartmeer, nog een keer deze video die veel duidelijk maakt over de ziekte, de ongeneeslijke ziekte die islam heet. Dus onthoudt:

Islam betekent simpelweg veelgoderij. Hoe kan het ook anders. Islam hanteert toch ook veelwijverij?



Wie in islam zijn verstand wil gebruiken zal zijn hersens moeten uitschakelen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door SoulShine »

Lol het is dan te hopen dat ze hun billen goed hebben geveegd ( of intensief gereinigd, kunt het natuurlijk niet maken om zo je achterste te vertonen aan Allah)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Eliabe »

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De zeer onsmakelijke wil van Allah. Typische sm-god

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Farting muslims
Getverdemme! En wie ruimt de rotzooi op? Onze kennisbeschaving met zijn chemische middelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: De zeer onsmakelijke wil van Allah. Typische sm-god

Bericht door Eliabe »

'Hans van de Mortel' schreef:
Eliabe schreef:Farting muslims
Getverdemme! En wie ruimt de rotzooi op? Onze kennisbeschaving met zijn chemische middelen.
Heel simpel. Op het hoogtepunt een brandende lucifer ertussen flikkeren.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De realistische oplossing. Moslims als slaaf van de meester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Eliabe schreef:Farting muslims
Getverdemme! En wie ruimt de rotzooi op? Onze kennisbeschaving met zijn chemische middelen.
Heel simpel. Op het hoogtepunt een brandende lucifer ertussen flikkeren.
Ik denk dat er maar één oplossing is voor het moslim probleem. We hebben ooit de fout gemaakt om negers als minderwaardig te classificeren terwijl het heel aardige gewillige dankbare mensen zijn met een luisterend oor naar ONZE kennisbeschaving. En wat te denken van die geweldige muziek, dans en noem maar op. Negers zijn intelligent, gezond en gezellig. Nou ja, niet allemaal. De Antillen zijn dan weer de rotte appel in de mand. Maar voor de rest . . .

ONZE kennisbeschaving zou alle moslims als slaaf moeten behandelen.
And take my words. It will change the world into harmony.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De realistische oplossing. Moslims als slaaf van de meester

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: ONZE kennisbeschaving zou alle moslims als slaaf moeten behandelen.
.
En daar zouden ze nog heel gelukkig mee zijn ook. Slavernij is de aangewezen bestuursvorm voor moslims. Een moslim dwingen democraat te worden is een aantasting van zijn natuur.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslims zijn niet blij!

Dit kan niet anders dan de dominante wil van Allah zijn.

Immers wat alle moslims betreft:

They're not happy in Gaza
They're not happy in Egypt
They're not happy in Libya
They're not happy in Morocco
They're not happy in Iran
They're not happy in Iraq
They're not happy in Yemen
They're not happy in Afghanistan
They're not happy in Pakistan
They're not happy in India
They're not happy in Syria
They're not happy in Russia
They're not happy in Lebanon
They're not happy in China
They're not happy in Somalië
They're not happy in Sudan
They're not happy in Nigeria
They're not happy in Afghanistan,
and all other islamistans

So, where are they happy?

They're happy in The Netherlands.
They're happy in Belgium.
They're happy in Australia.
They're happy in England.
They're happy in France.
They're happy in Italy.
They're happy in Germany.
They're happy in Austria.
They're happy in Sweden.
They're happy in the USA.
They're happy in Canada.
They're happy in Norway.
They're even happy in Israël.

They're happy in every country that is not Muslim.

And who do they blame?

Not Islam.
Not their leadership.
Not themselves.

THEY BLAME THE COUNTRIES THEY ARE HAPPY IN!
AND THEY WANT TO CHANGE THEM TO BE LIKE THE COUNTRY THEY CAME FROM WHERE THEY WERE UNHAPPY.

Voor wie het nu nog niet duidelijk mocht zijn:

Islam is achterlijk als nooit tevoren en derhalve niet geschikt voor ONZE kennisbeschaving, waarin seks, drugs, en rock & roll, maar ook liefde, de drijvende krachten zijn van onze samenleving!


 
 
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De wil van Allah is meestal tegengesteld aan die van de mosl

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Racisme op een vlucht van British Airways.
In Engeland zijn ze dus toch wakker!

Een Marokkaan van ongeveer 30 jaar oud, kwam te zitten naast een zwarte priester. Hij vond het erg vervelend en riep de Stewardess.

Stewardess: Waarmee kan ik u van dienst zijn?'

Marokkaan: Naar het schijnt ziet u het dus niet. U heeft mij naast een zwarte priester geplaatst. Ik wil niet zitten naast iemand van zulk een weerzinwekkende geloofsafkomst. Zoekt u voor mij een andere plek.

Stewardess: Blijft u a.u.b kalm. Alle plaatsen in het vliegtuig zijn bezet. Ik ga voor u kijken of er een oplossing mogelijk is.

De stewardess vertrekt en komt na een paar minuten terug.

Stewardess: Mijnheer, precies zoals ik reeds verwacht had, zijn er geen plaatsen meer beschikbaar in de economy class. Ik heb met de piloot gesproken en hij gaf aan dat er een plek vrij is in de Business Class. Ook hebben wij een plek vrij in de First Class.

Voordat de Marokkaan iets kon zeggen, vervolgde de stewardess: Het is niet gebruikelijk bij British Airways om iemand van de Economy Class te verplaatsen naar de First Class. Maar gezien de omstandigheden vindt de piloot het een schandelijk vertoon om een ander te laten zitten naast zulk een walgelijk persoon.

Ze richtte zich toen tot de priester en zei: Daarom, eerwaarde, als u het zou willen, pak dan uw handbagage, er is een stoel vrij voor u beschikbaar in de First Class.'

Op dat moment, stonden alle passagiers, die geschokt waren van hetgeen zij hadden gezien en gehoord, op en applaudiseerden.

Waar gebeurd en super opgelost door het personeel van BA.
Of het waar gebeurd is, weet ik niet. Het zou inderdaad prachtig mooi zijn en op alle voorpagina's van de krant gepubliceerd moeten worden. Ook al was het niet waar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door H.Numan »

Nee, dit is niet waar gebeurt. Ik heb deze grap in vele variaties al gehoord. En met net zo veel verschillende luchtvaartmaatschappijen.
British Airways zou zo ongeveer de laatste zijn die zo zou reageren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:Nee, dit is niet waar gebeurt. Ik heb deze grap in vele variaties al gehoord. En met net zo veel verschillende luchtvaartmaatschappijen.
British Airways zou zo ongeveer de laatste zijn die zo zou reageren.
Natuurlijk! Maar de subtiliteit van dit soort berichten maakt elke dag weer mijn dag tot de moeite waard. Aanbidders van het historische Arabische pedofiele sadistische monster Mohammed dienen net zo lang met de grond der waarheid gelijk gemaakt te worden tot zij komen te overlijden. Pas dan zal de mensheid aan waarheidsvinding en geluk toekomen. Moslims zijn al eeuwenlang een obstakel van het goede, het waarachtige, de logica, het gezonde verstand.

Islam vertegenwoordigt de weerzin van het bestaan. Het wordt tijd dat de islam wordt uitgeroeid met wortel en tak. Onkruid vergaat niet, maar moet juist daarom uit onze samenleving verwijderd worden. De enige plaats waar religieus onkruid thuishoort is in de zandbak van Allah: Saoedi-Arabië. Het gebied waar ooit de analfabete Arabier, pedofiel, sadist en roverhoofdman-terrorist Mohammed door veel geweld succes oogstte met zijn heidense zandbak-religie die niets anders voorstelde dan een goedkope analfabete minderwaardige poging tot een walgelijk goedkoop plagiaat van de superioriteit van het judaïsme en het christendom.

Islam is een beschavingszieke bacterie die terecht uitgeroeid dient te worden, willen wij niet zelf aan ons verstand gaan twijfelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Islam is een beschavingszieke bacterie die terecht uitgeroeid dient te worden, willen wij niet zelf aan ons verstand gaan twijfelen.
...en het hilarische is dan nog dat het moslimwezen TROTS is op zijn besmetting. Ik zat er net nog aan te denken toen ik in het lokale shopping center van Sint Niklaas even een welverdiende alcoholistische versnapering zat te nuttigen. Vrijwel 85 % van het winkelend publiek is netjes gekleed, over smaak kan men twisten maar kom, u begrijpt wat ik bedoel, gewoon, netjes en verzorgd. Van jong tot oud. De overige 15 % zijn dus moslimwezens, getooid in de meest koldereske gewaden, de hoofddoek :yuk: in alle mogelijke vormen, van de simpele H&M vod tot een soort middeleeuwse beulskap tot op de tieten, waarschijnlijk alleen te bestellen in het oergebied der religieuze primaten, Saoudi Arabië. Over de mannetjes in hun "vrijetiidskledij" en hun gore ongeschoren smoelen zullen het maar niet hebben.
Waar was ik gebleven...juist! Geen van deze ingevoerde godsdienstfanaten leek door te hebben dat ze danig uit de toon vallen, dat rondlopen zoals een middeleeuwse zandbakboer in een moderne beschaving toch niet echt past.
Ze moeten dus trots zijn op hun aberratie, anders kan je dat niet verklaren.

Een moslim die zegt "ik ben trots op mijn Islam!" is het equivalent van een lepralijder die zegt " ik ben trots op mijn afzichtelijke uiterlijk!"

Ziek zijn-in je kop of anderszins-is zo al erg genoeg. Geen zinnig mens is trots op zijn/haar ziekte. Conclusie? Een moslim is geen zinnig mens en hoort dus thuis in een soort reservaat of een speciale instelling. Saoudi Arabië leent zich daar prima toe. Graag alle moslims ter wereld naar de Saoudische zandbak! Plaats genoeg én...dicht bij het graf van de Profeet!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Graag alle moslims ter wereld naar de Saoudische zandbak! Plaats genoeg én...dicht bij het graf van de Profeet!
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom islamitische geleerden daar geen massagraf van hebben gemaakt. Een beetje waarachtige zich moslim noemend wezen zou toch liever vandaag dan morgen willen sterven, nietwaar? En wat is er mooier dan tezamen met de profeet te zijner tijd opgewekt te worden door Allah?

Massale zelfmoord!

Dat is pas wat Allah doet begrijpen hoeveel de moslim werkelijk van Hem houdt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: En wat is er mooier dan tezamen met de profeet te zijner tijd opgewekt te worden door Allah?
Ja, en ze komen dan nog ONBESNEDEN voor Allah te staan naar ik heb begrepen. Die heeft van alle ooit geleefd hebbende moslims dat stukje piemel bijgehouden en kleeft dat daar dan voor de gelegenheid eventjes terug op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door Scarlatti »

zelfmoord brengt hen niet het martelaarschap... en dàt is waar zij voor leven... om het na hun 'martelaars'dood te kunnen leven zoals nu al de Westerling doet in alle vrijheid zonder daarvoor andere mensen te hoeven vermoorden.... onnavolgbaar volk....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door King George »

Op het Canadese systeem valt ook wel een en ander aan te merken.



Er lijkt een soortgelijke kwaal van omkering in te sluipen die in Europa zichtbaar wordt bij de overvraging van het systeem door lawfare, aardig vertaald als juridische jihad. In ons land zijn daartoe ook al pogingen gedaan. Niet enkel door mensen met religieus uitgestoken lange tenen er bestaat ook nog een milieuzelotische variant van waarmee welbewust tegenwerpingen worden geproduceerd op de samenleving middels juridisering en vertraging op meerkosten te jagen bij bouwprojecten en bedrijfsinitiatieven die sommigen vooral vanwege hun ideologische motieven niet zinnen. Ene Volkert van der Graaf werd er bijvoorbeeld groot mee onder gelijkgestemden in activistenland voordat hij Fortuyn afschoot. Verder kennen we in ons land nog zo'n bewust meerkosten veroorzakend recalcitrantje in Jeroen de Kreek. Het lijkt me nodig dat het rechtsysteem wordt toegerust om het in beeld gekomen misbruik hiervan tijdig in te dammen en de samenleving leefbaar en betaalbaar te houden.


Meer over het fenomeen dat dus zowel religieuze als ideële motieven kent.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door H.Numan »

Sjors, dat gaat niet. De wet loopt altijd achter op de werkelijke situatie. Dat is onvermijdelijk en onmogelijk op te lossen.

Het hoeft ook niet, want het is een kwestie van mentaliteit. We leven in een '68 achtige maatschappij met (voormalige) hippies als rechters en regeerders. De maatschappij accepteert dit juridisch treiteren. Nog wel. Zolang die mensen geen strobreed in de weg gelegd wordt gaan ze daar mee door. Het lijkt me vrij eenvoudig om een sociale dienst ambtenaar even een onderzoekje te laten doen. Die meneer besteedt meer tijd aan procederen dan een advocaat, en weet er eigenlijk nog meer van af ook. Als hij zo goed juridisch werk kan doen, dan heeft hij geen uitkering nodig. Probleem opgelost.

Zelfde voor de milieu terroristen van de Groene Khmer. Je herinnert je de vegan streaker nog? Die knaap is gestoord, okay. Maar hij heeft wel een uitkering. Aangezien hij prima in staat is om voor de konijnen te zorgen, kan hij zichzelf dus ook prima staande houden. Uitkering wordt gestopt.

In werkelijkheid gebeurt dus het tegenoverstelde: die worteltjes fluisteraar werd wegens gekwalificeerde diefstal voor het hekje gebracht en .... vrijgelaten omdat zijn oude arme zielige mammie ziek was.

Het heeft dus niks te maken met 'we hebben betere wetten nodig'. Die hebben we. Wat we nodig hebben is een betere mentaliteit om die wetten te handhaven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waar een wil van 'allah' is, is een wet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Het heeft dus niks te maken met 'we hebben betere wetten nodig'. Die hebben we. Wat we nodig hebben is een betere mentaliteit om die wetten te handhaven.
Juist ja! Rechters die geen mietjes zijn, maar stevige ballen torsen. En die oogkleppen moeten ze ook maar eens afzetten. Maar . . . is het niet in de eerste plaats Den Haag die de toon zet? Sinds Wilders werd er weer makkelijker en sneller naar het dienstwapen gegrepen. Ik bedoel maar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Meldpunt 'De wil van Allah'

Bericht door H.Numan »

Dat bedoel ik dus. Zonder de wet te veranderen kom je een behoorlijk eind. Dat er zaken verandert moeten worden lijkt me logisch, maar dat is de omgeving. Een OvJ en op zeker de rechters zelf dienen afgerekend te worden op hun prestaties. Als in een spraakmakend proces de dader 'wegens publieke schandpaal' vrij gesproken wordt, of hooguit vermanend toegesproken, dan denk ik dat die rechter dat heel goed moet kunnen verwoorden. Als hij tenminste z'n baan wilt behouden. Rechter voor het leven? Dat vind ik complete onzin. Niemand wordt voor het leven benoemd, behalve Willem de Overbodige. En dat is een fossiel (Heinekenius Zuipveelus).

Officieren zijn mensen, en mensen maken fouten. Maar officieren die meerdere malen fouten maken zijn duidelijk niet geschikt voor hun functie, en die gaan dan maar wat anders doen. Advocaat worden, bijvoorbeeld.

Taakstraffen zie ik als iets voor kinderen, of voor iemand met een blanco strafblad en dan alleen voor niet zware overtredingen. In alle andere gevallen: pak ze maar via de portemonnee. Dat is ook een taakstraf. Voor volwassenen net zo goed als voor kinderen. En dan denk ik echt niet aan 'je hebt voor 5 ton schade veroorzaakt, dus moet je iedere week 2 euro van je zakgeld geven'.

Dader centraal is onzin. Werkt niet. Heeft nooit gewerkt. Gevangenissen zijn geen kloosters of meditatiecentra. Die zijn er om de samenleving te beschermen tegen individuen die niet in de samenleving thuishoren. Dat het een universiteit voor criminelen is? Zal best zo zijn, maar daar doen we niets tegen. Dat is denk ik duidelijk. In dat geval maken we er een harde leerschool van. Dus iets waar je liever niet vertoeft. Iemand die 'onverbeterlijk' is, is zo hardleers dat hij nog maar een paar jaartje blijft zitten.

Met andere woorden: Jan met de Knuppel staat nu voor de zoveelste keer voor het hekje wegens zware mishandeling. Heeft al vele jaren daarvoor gezeten. De rechter zal dan niets anders kunnen beslissen: Jan met de Knuppel heeft 5 veroordelingen wegens zware mishandeling al gehad. Nu weer. Normaal zou Jan 5 jaar gekregen hebben. In dit geval krijgt hij 20 jaar. Want Jan is erg hardleers. Dus moeten we de samenleving tegen Jan beschermen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie