Moslimspunkers in het Westen

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Moslimspunkers in het Westen

Bericht door sanne »

Hallo iedereen,

Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.
Laten we eerst eens samen kijken naar het soort moslims dat er zijn. Volgens mij kan je de moslims in 4 categoriën indelen. Je hebt moslims die zelfs het woordje 'koran' niet kunnen schrijven en zich er niets van aantrekken. Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen. En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. Wisten jullie dat er in Molenbeek vier moskees zijn waar ze kinderen en jongeren opleiden tot de jihaad? Deze kinderen werden nooit ingeschreven bij de geboorte en zijn dus als het ware spookse tijdbommen die wachten om af te gaan in de naam van Allah. Waarom is er nog niets in Belgie gebeurd? Omdat iedereen met ons land lacht. Geraak je als moslimfundamentalist niet meer binnen in je eigen land, geen probleem, kom naar Belgie, daar mag alles en je hoeft zelfs de taal niet te spreken. Kom naar Molenbeek, net alsof je in Marokko tercht komt. Imaams die trainingen hebben gekregen in landen zoals Afghanistan en dergelijke mogen niet meer binnen in hun land van oorsprong, zoals Turkije, Marokko. Belgie daarentegen zet zijn deuren wagewijd open. Want elk verbod tegen een moslim, wordt gezien als rascisme of politiek oncorrect.
De moslims hier in België zijn fanatiek. Waarom? Niet omdat ze arm zijn of omdat ze geen kansen krijgen. Integendeel. De underdog spelen is altijd de makkelijkste rol om iets gedaan te krijgen. Wist je dat je in Schaerbeek in de Colruyt geen catalogus kan bestellen in het Nederlands of Frans, maar enkel in het Arabisch? En dat de parking aangeduidt staat in het Frans en Arabisch? De meeste moslims hier, denken dat ze niet welkom zijn. Maar in Marokko of een ander land van oorsprong zijn ze dat ook niet. Dus hebben ze enkel hun geloof om zich aan vast te houden en om één geheel, een groep te vormen. Deze moslims dragen hun hoofddoek of baard, zoals punkers in de tijd van de anarchie hun hanenkam met trots droegen. Moslims in Belgie zijn de punkers van de vroegere tijden. Met hun religieus kenmerk willen ze laten tonen dat ze niet akkoord gaan met de waarden van deze maatschappij. Dan is de vraag: Waarom voelen ze zich zo onwelkom? Ze hebben als het ware de rozen onder hun gat zitten...
Het boezemt me dagelijks angst in om te weten hoe deze mensen denken en handelen. Wat zal er gebeuren met Belgie binnen 10 jaar? Als de groep moslims zal bestaan uit 5 miljoen of meer en de helft van het land zal innemen? Moeten we nog langer onze mond houden? We gaven hen een hand, ze namen onze arm en zijn nu bezig met het bovenlichaam. Hoe lang zal het nog duren voor ze ons hele lichaam hebben ingenomen?
Groet, X
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

Ik heet je welkom Sanne.
En ik zie met plezier je bijdragen tegenmoet.

groet Graslelie
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Sanne.
Wat een prachtig geschreven tekst. Maar angstig om te lezen.
Ik hoop nog heel veel van deze bijdrage te mogen lezen Sanne.
Dank je wel, en sorry voor dit korte welkom. :oops:
Ik moet namelijk naar mijn werk
Ik hoop dat ik de volgende keer wat langer met je kan praten.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Simonida
Berichten: 87
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:23 pm

Bericht door Simonida »

Voor Sanne,

Leuk dat je hier op dit forum komt.
Iemand uit de gelederen van de Islam, die kritisch heeft leren kijken.
Wat jij schrijft is niet mis.
Wat een gevaarlijke situatie daar in Molenbeek.
Ik ben benieuwd naar je verdere bijdragen.
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede. (bijbel)
Joost
Berichten: 14
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 1:21 pm

Re: Moslimspunkers in het Westen

Bericht door Joost »

sanne schreef:En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. bla bla bla
Ik wil niet vervelend doen. Maar wat je hierboven schrijft zal een marokkaans meisje echt niet schrijven. Ik denk dat je een van de vele racisten balnken bent die in Beligië rond lopen. Je doet voor als een Marokkaans meisje die zogenaamd de Isalm heeft verlaten.

Verder intresseert mij niet wat je schrijft. En religie intresseert me helemaal niet. De gevaarlijkste groep zijn zij dus die niet praktiserend zijn. De oplossing voor deze gevaarlijke groepering is dat ze de Islam zouden praktiseren. Want wie elke vrijdag naar de moskee gaat die wordt gematigd: Dat schrijf je zelf:
Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen
Ik weet het niet! Maar ik neem je niet serieus! Je hele verhaal is (vermoed ik) een grote leugen...... een voer voor veel racisten en terroristen.
Laatst gewijzigd door Joost op vr aug 25, 2006 3:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Dank jullie voor de snelle reacties. Ikzelf was enkele jaren geleden het boegbeeld van de punkermoslima. Lang zwart gewaad, waar je niet kon doorkijken en een hoofddoek tot op de kuiten. Ik voelde me trots en was blij er anders bij te lopen. Waarom ik zo fanatiek met de islam omging kan ik niet verklaren. Ik denk dat het zoals zoveel vrouwen een goede manier is om niet te moeten meedoen aan het schoonheidsideaal van de westerse wereld. Het maakt niet uit of je mooi of lelijk bent in de islam, je kennis en manier van praktiseren zijn genoeg om je hand te komen vragen.
4 Jaar ben ik samen geweest met een Marokkaanse jongen, een week na het huwelijk begonnen de misbruiken. Ik heb het een jaar volgehouden bij hem, omdat ik het thuis niet durfde te vertellen vanwege de schande die rond een scheiding hangt. Eens bij hem buiten, ben ik ook uit de islam gestapt. Wat een verademing.
Hetgeen ik niet snap, is waarom zoveel meisjes zich bekeren. Enkele jaren geleden heb ik een groep voor bekeerlingen opgericht en opmerkelijk was dat elke dag een nieuw meisje zich kwam aanmelden. Het aantal bekeerde vrouwen is imeens en ze zijn jammer genoeg niet meer weg te denken uit ons straatbeeld. Zwarte spoken met blauwe ogen, steeds vergezeld door hun man met baard een arendsogen. Wat zet hen toch aan? Moeten we dan eens niet gaan stilstaan bij de eisen die van de jonge meisjes worden gesteld op schoonheidsvlak? Misschien is er wel iets mis met ons westerse denken op dat gebied?!
Als we eens gaan kijken naar mijn land van oorspong, Marokko, dan is het eerste wat je opvalt de corruptie en de hypocrisie in dit land. Je hoort er 5 keer per dag de adhan (gebedsoproep), je ziet mannen met lange baarden en dergelijke. Uiteindelijk is het allemaal voor de show. Het land wordt geleid door corrupte ministers die al het geld in hun zakken stoppen. Mijn trouwkleedjes mocht ik niet opsturen via de post, want de postbode steelt 8/10 pakjes, maar als er eens een cartoon wordt geplaats over hun profeet, dan staat Marokko op zijn kop. De bedoeling van een geloof is om de mens conservatief en dom te houden, vooral de vrouw dan. Waarom iemand kennis geven over de wetenschap of een kritische kijk op zaken leren vormen, als dit in je eigen nadeel gaat spelen? Waarom zou de overheid zijn bevolking laten mee-regeren of slimmer laten worden? Dat is enkel geldverlies. Hun motto is om de bevolking dom te houden en ergens weg te proppen in de moskee. Laat ze maar geloven dat Allah van hen wilt dat ze elke minuut van de dag zitten te bidden of zitten te reciteren. Op die manier zien ze de zaken niet die in hun land gebeuren. De bevolking wordt wijsgemaakt dat geld en materiele zaken geen rol spelen in dit leven, terwijl de 'grote mannen' hun zakken vullen. De gewone mensen worden bestolen terwijl ze erop staan te kijken en dat allemaal in de naam van Allah.
In Turkije bevoorbeeld geloofd 61% niet in de evolutietheorie, de rest heeft er zelfs nog nooit van gehoord. Ze spelen het spel heel goed, de leiders van arabische landen. Ze hebben een schrijver uitgevonden: Harun Yahya. Hem lieten ze in de naam van Allah wetenschappelijke boeken schrijven, met mooie, dure foto's erin. Deze boeken zijn overal gratisch verkrijbaar en te lezen op internet. Dikke zever dus, want deze schrijver bestaat zelfs niet! Maar als je moet kiezen als arme mens tussen een gratis boek met sprookjes, of een duur boek met de bikkelharde waarheid, die elk fundament waarop je leven is gebouwd zo vanonder je voeten wegveegd, dan is de keuze snel gemaakt.
Toch bezoemt het me angst in dat er onlngs in de krant stond dat in België vorig jaar 17% de evolutietheorie niet geloofde en dit jaar al 21%. Wat zal dit zijn binnen enkele jaren?
Controle op moskees, Islamitische boekenwinkels (zoals die van mijn ex-man), islamitische bibliotheken,... die boeken gratis uitdelen, zouden al een klein begin zijn in verziekte staatjes zoals Schaerbekistan, Molokko, Borgerokko, Saudi-Antwerpen en dergelijke...
Laatst gewijzigd door sanne op za aug 26, 2006 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Joost
Berichten: 14
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 1:21 pm

Bericht door Joost »

sanne schreef:Ikzelf was enkele jaren geleden het boegbeeld van de punkermoslima. Lang zwart gewaad, waar je niet kon doorkijken en een hoofddoek tot op de kuiten....
Voor zover ik weet is dat geen Marokkaanse kleding. Marokkaanse meisjes dragen geen "zwart gewaad" en een "hoofddoek tot op de kuiten". Je verwart Iraanse vrouwen met marokkaanse vrouwen.

Sorry maar ik vind het echt ziek dat je doet alsof..... echt ziek!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Moslimspunkers in het Westen

Bericht door Thomas »

Joost schreef:
sanne schreef:En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad. bla bla bla
Ik wil niet vervelend doen. Maar wat je hierboven schrijft zal een marokkaans meisje echt niet schrijven. Ik denk dat je een van de vele racisten balnken bent die in Beligië rond lopen. Je doet voor als een Marokkaans meisje die zogenaamd de Isalm heeft verlaten.

Verder intresseert mij niet wat je schrijft. En religie intresseert me helemaal niet. De gevaarlijkste groep zijn zij dus die niet praktiserend zijn. De oplossing voor deze gevaarlijke groepering is dat ze de Islam zouden praktiseren. Want wie elke vrijdag naar de moskee gaat die wordt gematigd: Dat schrijf je zelf:
Dan heb je de gematigde moslims, die net zoals vele Christenen enkel op vrijdag (ipv zondag) naar de moskee gaan. Dan heb je zij, die elke letter uit hun Boek letterlijk volgen
Ik weet het niet! Maar ik neem je niet serieus! Je hele verhaal is (vermoed ik) een grote leugen...... een voer voor veel racisten en terroristen.
Joost,

welkom.
Waar baseer jij je mening op dat zij geen mar. meisje is maar een blanke racist????
Volgens mij klopt er niets van wat jij zegt.
Graag wat bewijs bij je beschuldigingen!!!!

En dan de desinteresse: "Verder intresseert mij niet wat je schrijft."
Waarom reageer je dan zo fel????

Nog een vraagje, Je zegt dat religie/geloof je helemaal niet interesseerd.
Wat doe je hier dan????
Laatst gewijzigd door Thomas op vr aug 25, 2006 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Joost
Berichten: 14
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 1:21 pm

Bericht door Joost »

sanne schreef:Toch bezoemt het me angst in dat er onlngs in de krant stond dat in België vorig jaar 17% de evolutietheorie niet geloofde en dit jaar al 21%. Wat zal dit zijn binnen enkele jaren?...
Sorry hoor! Ik ben zelf ook atheist, maar geloof niet in de evolutietheorie. Heb je problemen mee?
Joost
Berichten: 14
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 1:21 pm

Re: Moslimspunkers in het Westen

Bericht door Joost »

Thomas schreef: Joost,

welkom.
Waar baseer jij je mening op dat zij geen mar. meisje is maar een blanke racist????
Volgens mij klopt er niets van wat jij zegt.
Graag wat bewijs bij je beschuldigingen!!!!

En dan de desinteresse: "Verder intresseert mij niet wat je schrijft."
Waarom reageer je dan zo fel????

Nog een vraagje, Je zegt dat religie/geloof je helemaal niet interesseerd.
Wat doe je hier dan????
Een kwestie van gevoel. Ik voel dat hij doet alsof ze een meisje is. Ook omdat hij zegt dat ze de naam gebruikt van haar vriendin..... Waarom gebruikt ze niet haar eigen naam. Komt dat soms omdat hij Johan heet?

Religie intresseert mij niet. Ik vind alle religies onzin. Wat mensen hier doen is te veel op Islam richten.

Wat als moslims trots zijn op hun religie. En geloven in Allah en in Mohammed enzo... Wat is jou probleem?

Terrosisme? Zijn dan alle moslims terroristen? Een volk systimatish onderdrukken en als ze wat van zeggen dan roep je terrorisme? Ik ben atheist maar wil niet zeggen dat ik andere niet-moslims terrorisme niet mag bekriteseren! Jij niet?
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Ahlan wa sahlan Joost;
Tasharrafna!
Kayfa haluk?
Bihair?
Een blanke racist? Hahahah... Die had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Ik veronderstel dat je een nietswetend persoon bent, aangezien religie je niet interesseert. Jammer genoeg moet ik je vertellen, beste vriend, dat elk deel van onze geschiedenis op religies is gebouwd. Kennis is macht, ik stel voor dat je die dan ook opdoet, voor je je mond opent.
Waarschijnlijk ben je zo'n blond, freel jongetje, dat nog nooit dichter dan een meter bij een arabier is gekomen. Laat staan ooit eens in Brussel is geweest. En dan heb ik het niet over de chique straatjes, waar je je kleren komt kopen, maar over de buurten met bikkelharde realiteit en waar zeveraars als jij geen kans hebben.
Ipv me onmidellijk af te breken, zie ik je graag met tegenargumenten afkomen! Je hebt wel lef om dit tegen me te zeggen, na alles wat ik heb moeten meemaken.
En wie heeft er ooit gezegd dat als je naar de moskee gaat, dat je dan een gematigd moslim wordt? Ga nooit in de politiek jij! Jouw antwoord is dus: laat ze doen wat ze willen en stuur ze verplicht naar de moskee, want dan worden ze braaf. Hallowwwww
Ma'assalama, X

P.S.: Of heb je liever dat ik het berichtje nog eens typ in het Arabisch eer je me gelooft?! Weet je, niet alle marokkanen hebben een gebrek aan kennis in de nederlandse taal. Of zal je me geloven als ik zo praat: Allo, ben ik Marokkaan, ikke geen paspoort hebben!... :twisted:
Joost
Berichten: 14
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 1:21 pm

Bericht door Joost »

Hoepel toch op naar je eigen land.. en neem je terroristen vriendjes mee.... Maak dat je weg komt! Jullie soort zijn net een soort epedemie.
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Hoepel toch op naar je eigen land
Maar ze was toch een blanke racist??
FFD olé
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Lieve onwetende joostje toch,

kijk in de islam, heb je vele stromingen. Zoals je misschien al wel eens hebt kunnen vaststellen met je blauwe oogjes, dragen veel vrouwen een andere hoofddoek. Turkse vrouwen knopen hem anders dan Marokkaanse of nog andere. Hangt af van de stroming waar je bijhoort en op welke hadith je je baseert. Maar dat kon je natuurlijk niet weten door je gebrek aan kennis...
Zo heb je de bvb ook de selefi. Zij zijn een groep die zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke islam probeert te geraken. Dit zijn idd de meeste mensen die in Iran wonen, Afghanistan, Saudi Arabië en dergelijke. Zij baseren hun kleding op die van de profeet (saws) en zijn vrouwen. Vrouwen worden verondersteld hun voeten en handen niet te tonen en volgens sommigen zelfs niet hun gezicht. Dit gebaserd zijnde op een hadith die zegt dat een vrouw maar één oog nodig heeft om te kunnen kijken. Een correcte hijaab (sluier) moet tot over je boezem vallen en over de kont. Sommige moslims geloven: hoe langer de hijaab, hoe meer praktiserend!
Snappie, koppie?... Selefies zal je zelden tot nooit in een jeans zien met een wijd pulletje en een modern geknoopte hoofddoek.

Mvg, X
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Moslimspunkers in het Westen

Bericht door Thomas »

Joost schreef:
Thomas schreef: Joost,

welkom.
Waar baseer jij je mening op dat zij geen mar. meisje is maar een blanke racist????
Volgens mij klopt er niets van wat jij zegt.
Graag wat bewijs bij je beschuldigingen!!!!

En dan de desinteresse: "Verder intresseert mij niet wat je schrijft."
Waarom reageer je dan zo fel????

Nog een vraagje, Je zegt dat religie/geloof je helemaal niet interesseerd.
Wat doe je hier dan????
Een kwestie van gevoel. Ik voel dat hij doet alsof ze een meisje is. Ook omdat hij zegt dat ze de naam gebruikt van haar vriendin..... Waarom gebruikt ze niet haar eigen naam. Komt dat soms omdat hij Johan heet?
Allemaal suggestief. Je weet het niet en in het vage ben je aan het beschuldigen. Schaam je.Religie intresseert mij niet. Ik vind alle religies onzin. Wat mensen hier doen is te veel op Islam richten.

Wat als moslims trots zijn op hun religie. En geloven in Allah en in Mohammed enzo... Wat is jou probleem?

Terrosisme? Zijn dan alle moslims terroristen?
Nee, maar wel alle terroristen zijn Islamieten!!!!!
Een volk systimatish onderdrukken en als ze wat van zeggen dan roep je terrorisme?

Waar heb je het over????
Of wil je over de palestijnen beginnen...
Kan.
NIEMAND heeft het hier over een volk. We hebben het hier over de Islam. Van discriminatie kan dus geen sprake zijn. Ikzelf heb menig moslim als kennis/vriend/klant en dat zijn prima mensen.Ik ben atheist maar wil niet zeggen dat ik andere niet-moslims terrorisme niet mag bekriteseren! Jij niet?
Weet je wat mijn gevoel zegt????
Mijn gevoel zegt dat jij een een reincarnatie van Silverr/Jan de Boer bent. Een van onze trollen op dit forum.
Gewoon een moslim die onder een of ander flauwe nick zijn gal komt spugen.
DAT zegt MIJN gevoel.
(Maar ja, daar mee is het geen FEIT)
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Hoe joost?, ik dacht net dat je zei dat de moslims geen terroristen zijn?!
Beetje schizo :shock: , zou ik zo zeggen...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Waar heeft die Joost figuur last van?
Sanne is een blanke belgische rasist die naar heer eigen land moet ophoepelen?

Sanne, hoe ben je van plan dat te gaan doen? :lol:
Amorele atheistische nitwit
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Hallo iedereen,

mijn echte naam is niet Sanne. Ik ben in contact gekomen met deze site via twee vriendinnen van mij die tijdens het googlen op mijn naam terecht waren gekomen. Ik wil niet meer met dit geloof in één adem vernoemd worden, dus hadden zij gevraagd om het artikel te verwijderen.
Mijn echte naam is Houda, maar heb een aanvraag gedaan om mijn naam te laten veranderen, ik vond Sanne wel bij mij passen. Als ex-moslim is het namelijk beter dat je niet meer teveel in de kijker loopt. Zou wel eens slecht kunnen aflopen, zeker als ze denken dat je door de duivel bezeten bent. Haha :twisted:

Zoen
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Joost schreef:
sanne schreef:Ikzelf was enkele jaren geleden het boegbeeld van de punkermoslima. Lang zwart gewaad, waar je niet kon doorkijken en een hoofddoek tot op de kuiten....
Voor zover ik weet is dat geen Marokkaanse kleding. Marokkaanse meisjes dragen geen "zwart gewaad" en een "hoofddoek tot op de kuiten". Je verwart Iraanse vrouwen met marokkaanse vrouwen.

Sorry maar ik vind het echt ziek dat je doet alsof..... echt ziek!
Hahahaha.

Onze grote vriend 'Moslim' Joost verwijt iemand iets waarvan hij zichzelf schuldig aan maakt..

Inderdaad, echt ziek Joost!
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

@ Sanne: ik heb veel bewondering voor je moedige stappen en je wijsheid en ik hoop dat je niet "ophoepelt naar je eigen land" zoals Joost wil, want zulke mensen zijn goud waard.
Ma salama
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Volgens mij is dit ook een hoax, net als ongelovige Joost.


Ook hier druipt de onoprechtheid er werkelijk vanaf. Het is allemaal te te simpel geschreven. Iemand koestert ineens een grote wrok jegens de islam terwijl deze persoon eerder aangeeft dat hij de koran uit zijn hoofd kent. Nergens wordt echter blijk gegeven van een bovengemiddelde kennnis van de koran welke de afvallige heeft doen besluiten het geloof te verlaten.

Nergens lees je een aarzeling, vrees of een twijfel over de gemaakte beslissing. Zoals je zo vaak leest op getuigenissen van ex-moslims. Of angst voor familieleden die haar kunnen opsporen. Integendeel, de persoon in kwestie geeft zelfs haar naam prijs.

Het is allemaal van buitenaf geschreven. De persoon lijkt louter vervuld met haat jegens de islamitische medemens. Grammaticaal en taalkundig zie ik ook direct dat het door een autochtoon persoon is geschreven.



Nee Sanne of 'Houda' ook jij bent door de mand gevallen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou dat denk ik niet hoor Lodewijk.
Ik geloof deze vrouw, en ik vind het fijn dat ze lid van FFI geworden is.
Ik vind het een beetje denigrerend om te zeggen dat een allochtoon niet bekwaam is om de Nederlandse taal perfect te beheersen.
Misschien heeft ze wel aan de universiteit gestudeerd.

En nog jij, nog ik weten of deze vrouw het stadium van twijfel al lang gepasseerd is. Wie weet wat voor gevecht deze vrouw geleverd heeft.
Geef haar in ieder geval een kans om te bewijzen dat ze werkelijk een afvallige is.

Eigenlijk vind ik dat jij deze post moet verwijderen. dan doe ik dat ook.
Ik vind het naar als deze vrouw door deze post besluit om FFI te verlaten. Ze is hier namelijk meer dan van harte welkom.

Wat Maroc betreft hebben we bewijs dat hij meer dan een gebruikersnaam heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ariel schreef:Nou dat denk ik niet hoor Lodewijk.
Ik geloof deze vrouw, en ik vind het fijn dat ze lid van FFI geworden is.
Ik vind het een beetje denigrerend om te zeggen dat een allochtoon niet bekwaam is om de Nederlandse taal perfect te beheersen.
Misschien heeft ze wel aan de universiteit gestudeerd.

En nog jij, nog ik weten of deze vrouw het stadium van twijfel al lang gepasseerd is. Wie weet wat voor gevecht deze vrouw geleverd heeft.
Geef haar in ieder geval een kans om te bewijzen dat ze werkelijk een afvallige is.

Eigenlijk vind ik dat jij deze post moet verwijderen. dan doe ik dat ook.
Ik vind het naar als deze vrouw door deze post besluit om FFI te verlaten. Ze is hier namelijk meer dan van harte welkom.

Wat Maroc betreft hebben we bewijs dat hij meer dan een gebruikersnaam heeft.

Ariel,

Ik verlaat het forum op het moment dat jij censuur gaat toepassen. Dan ben je voor mij geen haar beter dan maroc.nl en alle andere politiek-correcte websites. Ik steun je in je missie en wil daar graag een steentje bijdragen. Dat doe ik omdat ik louter geintresseerd ben in waarheidsvinding. Ik betoog hier duidelijk dat ik mijn gerede twijfels heb over het verhaal.

Het spijt me dat dat demotiverend kan werken; want wat je doet (ik heb bijna alle post van je gelezen) daar kan alleen maar groot respect voor opbrengen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Heb ik het over censuur beste Lodewijk.

Ik wil alleen niet dat nieuwe leden gekwetst worden en daardoor het forum verlaten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ariel schreef:Heb ik het over censuur beste Lodewijk.

Ik wil alleen niet dat nieuwe leden gekwetst worden en daardoor het forum verlaten.
Ik begrijp dat heel goed. Het laatste wat ik voor ogen heb, is je moraal naar beneden te halen. Ik kan alleen maar diep buigen voor de ijver die gij toont in het belichten van de griezelige kanten van deze ´religie van vrede´.

Ik ben zelf ook een nieuw lid en heb ook een interessant levensverhaal. Een verhaal dat wat je doet Ariel niet aan dovemans oren gericht is.

Door mijn bijdrages weg te halen zou je mij erg teleurstellen en daarmee erg ook kwetsen. En dan zal ik zeker het forum verlaten, al is het maar uit principe.
Plaats reactie