Ik ben nieuw hier

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ibn Kathir »

Daisy schreef:Ik ben het wel met Ozes eens, maar een nieuw topic zou handiger zijn. Sorry Ibn maar ik ken Ozes ook bijna niet. Maar hij heeft wel gelijk. :|
Haha , dat mag je gerust vinden hoor

Altijd als ik met iemand discussieer, dan zeg ik in mezelf:

Mijn mening is juist, maar het kan onjuist zijn.
Hun mening is onjuist, maar het kan juist zijn.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Ozes »

Wellicht dat het verkrachten van een klein meisje pedofilie is inderdaad, daar kan ik best gelijk in hebben. Of wellicht is het gewoon Islamofoob dat ik dit denk :no1:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:
Ozes schreef:Het is een wellus-spelletje. Het staat namelijk gewoon in de koran :smile:
De koran is een klein, van haat doordrongen boekje, je kan op zijn minst de moeite nemen om het even door te lezen.
Ik heb de Qur'an herhaaldelijk gelezen in het Arabisch , ik heb haar met Tafasir en Shuroeh gelezen , complete uitleg. Ik heb 4 Qur'an's thuis nu.

Jij hebt mischien stukjes van de Nederlandse vertaling op een anti-islam website gelezen ?

Ngmaals : Als ik wil weten wat Jezus is , ik ga niet aan de Joden - de haters van Jezus - vragen : Hoe was Jezus?

Kom naar ons. Ga naar een Moskee. Zit met een Moslim. Alles zal duidelijk worden. Ik beloof je , wij bijten niet hahah

Als ik het dus goed begrijp is de opdracht tot het verminken en afslachten van mensen een foute vertaling vanuit het arabisch?

Bijten misschien niet maar wel halve waarheden en complete leugens vertellen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Monique »

Ibn Kathir schreef:Ik ben terug , wie heeft mij gemist? (niet allemaal tegelijk) :smile:
Ik heb je wel gemist hoor. :crying:
Ik vind je wel gezellig.
Gaan we weer de degens kruisen???????? mjammie :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Manon »

Ibn Kathir schreef: Als Islam zou oordelen , dan kunnen ze zelfs doodstraf krijgen voor verkrachting , mishandeling , geweld etc.

Islam is onschuldig aan hun daden.

Ik vraag me af : WAAROM als een christen of jood een misdaad pleegt , wordt nooit religie erbij betrokken

Maar wanneer het een moslim is , wordt hun religie erbij betrokken?

Ik bedoel , mishandeling , verkrachting , buiten hechtelijk seks , drugs , drank etc. Geen enkele religie keurt het goed , dus waarom betrekken wij altijd Islam erbij? Of denken jullie dat Islam zulke dingen goedkeurt?
Ik ken geen enkele religie buiten islam die het verkrachten van gevangen vrouwen aanraadt waarbij zelfs geen coitus interruptus hoeft. Noch ken ik een religie die expliciet stelt dat sex met slavinnen (alles wat uw rechterhand bezit) toestaat (weldegelijk buitenhuwelijkse sex).
Waarom denk je dat men bij moslims onmiddellijk naar de religie kijkt als de verkrachtingscijfers door moslim de pan uitrijzen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door H.Numan »

Hoi Ibn,

Leuk dat je weer even langs komt.
Afbeelding

Ik zet even mijn moderator pet op.
Deze rubriek is om je voor te stellen, niet om te debatteren. Dus maak een onderwerp aan ergens anders, en ga gerust je gang!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Ibn Kathir schreef:Ik ben terug , wie heeft mij gemist? (niet allemaal tegelijk) :smile:
Ik heb je wel gemist hoor. :crying:
Ik vind je wel gezellig.
Gaan we weer de degens kruisen???????? mjammie :evil:

Misschien dat Ibn jouw prangende vraag over de afwezigeheid van de vrouwelijke eicel in de koran kan beantwoorden.

Als je het hem nu eens heel aardig vraagt? Hij heeft de koran in het arabisch gelezen. Misschien dat dat een ander licht op de zaak werpt?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door mercator »

Ibn Kathir schreef: Hoe kan ik weten waarom dat is gebeurt , beste Daisy? Zij waren mischien ziek in hun hoofden? Een gezonde mens doet zoiets niet.
Die kerels die Khaddafi uren lang martelden, met een stok anaal verkrachtten en dan dood mepten: waren dat in jpuw ogen nu goede of slechte moslims ? Of helemaal geen moslims ? In hun ogen waren zij prima moslims want het Allahoe Akhbar gebrul was niet uit de lucht.
Dat bedoel ik nou: jij zal zeggen dat die ziek in hun hoofd waren en daarmee is de Islamitische kous af.
Als ik in een club zou gaan waarvan ik merk dat er volop gestolen, gemoord en verkracht wordt zou ik mijn lidkaart snel verscheuren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Dhana »

Het bevreemdt iedere keer weer als ik zie hoe moslinms zich in allerlei bochten wringen om de kaffir te overtuigen van de schoonheid van hun perfecte islam, ons van rascisme betichten maar dan weer geen poot uitsteken als er medemoslims gemarteld, misvormd en afgeslacht worden.

Als ik het zo bekijk is iedere moslim ziek in het hoofd en niet alleen de beulslagers die zich op Gadaffi geworpen heben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door KevinB »

Ik ben het met je eens, Dhana. Het is telkens dezelfde grijsgedraaide plaat.

Voor zover ik kan afleiden, verkoopt Ibn Kathir weer hetzelfde oude verhaaltje. Wellicht hebben we het op dit forum al vaker gezien. Een combinatie van enkel kijken naar de zeer weinige enigszins positieve kanten van de islam, een behoorlijke portie Taqiyya, ons beschuldigen dat we enkel naar anti-islam bronnen kijken en dat we onbetrouwbare bronnen gebruiken, zeggen dat we het niet begrijpen omdat we het Arabisch niet machtig zijn, de misdaden van Mohammed ontkennen of goed proberen te praten, en tenslotte ons proberen te vertellen dat de gruwel die in de naam van de islam en niet zelden onder hysterisch gekrijs van "Allahoe Akbar" begaan werd, wordt en zal worden. :nono:

De suikerversie van de islam die Ibn Kathir ons wellicht wil voorhouden, heeft met de ware islam helemaal niks te maken.

Met andere woorden, ik denk dat deze discussie een welles-nietes spelletje is. Weinig zinvol, denk ik.

[c045.gif]
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ik ben nieuw hier

Bericht door Scarlatti »

KevinB schreef:Ik ben het met je eens, Dhana. Het is telkens dezelfde grijsgedraaide plaat.
[..]
De suikerversie van de islam die Ibn Kathir ons wellicht wil voorhouden, heeft met de ware islam helemaal niks te maken.
Met andere woorden, ik denk dat deze discussie een welles-nietes spelletje is. Weinig zinvol, denk ik.

[c045.gif]
I rest my case....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie