mercator en orthodoxe Joden.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ja, heel raar. Dat krijg ik niet. Ik krijg dit

Afbeelding

en dit.

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ja, heel raar. Dat krijg ik niet. Ik krijg dit
]
Ik sta wat achter, ik tikte mars + jouw vroegere naam hier die niet meer vermeld mag worden maar uit 3 letters bestaat.
Als je Frans leest wordt het onmiddellijk duidelijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

:shock: Jongens, jongens. Ben ik een paar uur weg om voor een inburgeringscurcus in mijn nieuwe woonplaats, zie ik dat jullie al weer 50 posten verder zijn in dit topic.

Waar is broeder Silky voor een paar wijze woorden als afsluiting van dit topic? Een soort topic overdenking als het ware?
Misschien is broeder naar boven genegen om die taak op hem te nemen? :)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef::shock: Jongens, jongens. Ben ik een paar uur weg om voor een inburgeringscurcus in mijn nieuwe woonplaats, zie ik dat jullie al weer 50 posten verder zijn in dit topic.
Is toch prima ? De lucht is helemaal opgeklaard!
K heb je nog een cartoon gestuurd, die ik aan een paar Joodse kennissen heb laten zien, die vonden het heel grappig en stelden voor dat ik zou gaan tekenen voor het Nieuw Israëlisch Weekblad ! Er bestaat zoiets als Joodse -zelf relativerende- humor, daar zijn die lui zelfs bekend voor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Maar waarom zou je deze topic afsluiten?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ozes schreef: De Burkha word aangeschaft vanwege de vijandigheid jegens ongelovigen & de onmogelijkheid van Mohammed om zijn zab in zijn djellaba te houden.
Deze word opgedwongen met de angst voor klappen(4:34) ,eermoorden, afgesneden lippen, accuzuur & stokslagen.
Dat kan allemaal best zo wezen, maar jij bent -neem ik aan-toch geen moslim dus heb je van al die ongein toch geen last ?
Als we alle moslims terugzetten waar ze thuishoren, in de Arabische zandbak, is dat probleem wat mij en jouw betreft toch opgelost?
Ik heb de indruk dat eea mij ontgaat hier...
Een burkha op een Moslima is een vrijbrief voor verkrachting van een niet-Moslima. En voor mij is het probleem met de Islam opgelost als iedereen wereldwijd vrij is om zich te ontrekken aan de Islam.

Moslims terugzetten.... leuke fantasie maar meer is het niet. Slecht doordacht trouwens, van wat ik er tot nu toe van gezien heb.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ozes schreef: En voor mij is het probleem met de Islam opgelost als iedereen wereldwijd vrij is om zich te ontrekken aan de Islam.
Maar dat is toch al 1400 jaar zo ? 99,99 % van de moslims zijn VRIJWILLIG moslim, het zit hem allemaal tussen de oren-en in de genen.
Daar kunnen we niks aan doen, je kan al evengoed een muis proberen af te leren om te knagen.

En eerlijk gezegd, ik vind jouw fantasie om alle moslims te bekeren stukken bewerkelijker dan ze allemaal op te pakken en terug in Arabië te dumpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Maar waarom zou je deze topic afsluiten?
ja idd, waarom ? Er zijn toch geen plaatjes of overdenkingen aangaande kippen, konijnen, baarden en pruiken meer gepasseerd?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:99,99 % van de moslims zijn VRIJWILLIG moslim, het zit hem allemaal tussen de oren-en in de genen.
Vrijwillig? Is dat wel zo? De Islam is immers met het zwaard opgelegd. In een islamitische staat hebben de niet-moslims de volgende keuzen:
1. moslim worden;
2. dhimmi worden (alleen voor Christene en Joden);
3. vluchten;
4. Dood!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Elke Moslima die zich niet Islamitisch gedraagd word door haar eigen boze oompjes en neefjes bedreigt, elke Moslim die qua uitstraling meer aan een Nederlander dan aan een Moslim doet denken, en Islam kritiek overweegt zonder bedenkingen komt echt zijn leven niet door zonder klappen. Tenzij ze in een Moslim-vrij gebied wonen.

Er is aan de Islam net zoveel vrijwillig als burger zijn in Noord-Korea. Islam is het perfecte totalitaire systeem.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Vrijwillig? Is dat wel zo? De Islam is immers met het zwaard opgelegd.
Wel, als ik die Islamitische horden met miljoenen tegelijk zie brullen en tieren op die pleinen in Noord Afrika of in het hell hole Mekka heb ik niet de indruk dat ze daar met de zweep toe worden aangepord. Waarom is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat het overgrote deel van de moslims gewoon graag moslim zijn ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Dat is dus echt niet het overgrote deel. Blije Moslims bestaan niet, alleen als de camera op hen gericht is. Niet iedereen hoeft blij te zijn om tevreden te zijn of niet willen veranderen, mensen leren van chaos en stress te houden, en dat is Islam bij uitstek.

Islam inspireert vooral de agressieve, perverse Moslim om voor het voortbestaan van de Islam te waken en dit heb ik genoeg gezien. Islam vertelt en verwart de normale Moslim door te vertellen dat perversie Allah's ideaal is, dat alles wat niet-Islamitisch is je naar het kwaad toe probeert te trekken, en dan heb je dus nog de agressieve Moslim die droomt van zijn houri's en niet kan wachten om zijn medemoslim een kaffir te bestempelen om eindelijk Mohammed's lusten uit te oefenen.

Je weet ook hoe moeilijk het is, of je kan je voorstellen, hoe moeilijk het is om je van alle marxistische leugens te bevrijdden. Islam is nog een stuk erger. Daar vertelt Allah je dat als je je ogen ook maar een seconde buiten de Islam richt, je eeuwig gemarteld word door Allah zelf. Hiernaast weet je nooit of je oom, neef of broer in staat is je te vermoorden als je kritiek levert of bekeert, en anders is het wel de lokale Imam met vieze baard en dreigende ogen die jonge Moslima's erop attenderen geen seconde aan ook maar iets te denken . Islam corrumpeert uiteindelijk iedereen, dat weer wel. Mijn droom is om de infidel 1 te maken, radicale Moslims te marginaliseren en de moslim begrip op laten brengen voor de noodzaak van deportatie en zelfs oorlog met facties die weigeren te veranderen/luisteren, net zoals de marxisten begrip op hebben gebracht onder nederlanders voor de perverse daden van Islam. Ooit wil ik dat elke Imam vreest om ook maar een zinnetje die ook maar enigzinsdoet denken aan de oproep tot jihad uit te spreken, dat hij slapeloze nachten heeft omdat de wereld hem niet begrijpt, nu hebben bewuste kaffirs dat juist. Ik wil dat het angszweet hem uitbreekt als hij per ongeluk het woordje Jihad of Infidel zegt. Ik wil dat zijn mohammed-fantasieen slechts dromen zijn in de slaapkamer, die hij niet eens durft te denken als zijn vrouw naast hem staat. Dat is marginalisatie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ozes schreef: Ooit wil ik dat elke Imam vreest om ook maar een zinnetje die ook maar enigzinsdoet denken aan de oproep tot jihad uit te spreken, dat hij slapeloze nachten heeft omdat de wereld hem niet begrijpt,
Dat zou mooi zijn, maar het buiten stampen van alle moslims uit Europa is voor mij al voldoende. Of die imam nu in 1000 angsten leeft of niet kan me echt niet boeien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Tjah, zonder enige maatschappelijke veranderingen kan je daarop op hopen of ooit de de marxisten een nieuwe overwinning in de schoot werpen, meer niet. En die veranderingen moet zo allomvattend zijn dat deze los van het frankfurt-marxisme geintrepeteert kunnen worden. Je kan een oorlog niet op 1 front vechten en dan verwachten dat je wint.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door naar boven »

mercator schreef:...
Waarom is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat het overgrote deel van de moslims gewoon graag moslim zijn ?
Precies.

"Inside every fat man, there is a thin man struggling to get out." (Cyril Connolly)

Het is een Westerse veronderstelling dat - analoog - in elke moslim een niet-moslim zit die worstelt om er uit te komen..
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ozes schreef:T Je kan een oorlog niet op 1 front vechten en dan verwachten dat je wint.
Idd, de strategie is de moslimlanden aanvallen en tegelijk de moslims in Europa aanpakken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

naar boven schreef: Het is een Westerse veronderstelling dat - analoog - in elke moslim een niet-moslim zit die worstelt om er uit te komen..
...en is puur een uiting van Westers superioriteits-denken. Wel we moeten daarvan af als we de muslimerfrage ooit willen oplossen. Moslims en negers hebben hun eigen cultuur en die is aan hen geädapteerd en verder hoeven we daar geen oordeel over uit te spreken.
Ik had vroeger een aquarium en k moest niet proberen om de maanvissen en de goudvissen bij elkaar te zetten want dan maakten ze elkaar ofwel kapot, of herschiepen ze mijn aquarium in een infecte stinkboel.

Laat de moslim met rust! (Maar zorg wel dat hij zo ver mogelijk van Europa verwijderd blijft)/
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:
Ozes schreef:T Je kan een oorlog niet op 1 front vechten en dan verwachten dat je wint.
Idd, de strategie is de moslimlanden aanvallen en tegelijk de moslims in Europa aanpakken.
En hierin durven velen niet mee te gaan.

Of omdat ze het niet (in-)zien

Of omdat ze bang zijn en het niet durven te zeggen, tertwijl ze het eigenlijk ook wel vinden, maar bang zijn voor repressailles. Of denken dat anderen het wel doen. Kortom: Met hun armen over elkaar blijven zitten. En alleen maar praten en niks doen. En maar kankeren op anderen die in hun perceptie zogenaamd te weinig doen.

Ik zie toch wel ietsje meer in de aanpak van mercator. De Israeliërs weten het al heel lang. Hun tijd vooruit!

Een ieder die mercator verwijt een Joden obsessie te hebben, moet zich vanaf nu diep schamen!!! Want mercator heeft een profetischere Israelischere visie op hoe ons eigen overleven en voortbestaan en continueren tot waar wij zijn geëvolueerd dan wie dan ook die hem ooit heeft aangevallen. mercator blijkt zijn tijd vooruit over een glazen bol te beschikken.

mercator is gewoon een realist. En zijn haar- en haarscherpe analyses zijn onze tijd vooruit. Sommige schrikken hier van; Anderen hebben reeds een blik genomen in hun glazen bol. Wat de glazen bol spreekt, is niet altijd om vrolijk van te worden. De glazen bol spreekt ook over waar we niet vrolijk van zullen worden als we niks doen. De glazen bol spreekt ook dat we het niet redden met passief toekijkend met de armen over elkaar heen gevouwen maar te blijven toekijken en her en der wat zeiken over hoe slecht het gaat. De handen moeten uit de mouwen. Herlees gewoon mercator's woorden nog een keer; Maak heldere analyses; Handel concentieus; En je zal merken dat onze eigen passiviteit tot onze eigen ondergang zal leiden als we nalaten wat we eigenlijk zullen moeten gaan doen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Daisy
Berichten: 100
Lid geworden op: ma okt 31, 2011 5:52 pm
Locatie: veluwe

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door Daisy »

:shock: :shock: Waar maken jullie je druk om. Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben zelf joods. Maar ik neem die olijke Mercator niet zo serieus. Ik mkan wel om hem lachen. En denk ach dat is Belgische humor. Btw ik doe zelf niets aan het joods zijn.
Oordeel niet te vlug
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator doet geen jood kwaad. Niemand van ons

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Daisy schreef:Ik kan wel om hem lachen.
En die om hem kunnen lachen, die zijn toch immers de besten? Die begrijpen dat alles in het leven ridicuul en betrekkelijk is. Degenen die zich boos maken over Mercatortje zouden zich moeten opwinden over al die smerige corrupte politieke machthebbers. IK heb de schoft, massa moordenaar en beroeps terrorist Arafat geen nobelprijs toegekend. Zo ook niet Mercator bij mijn weten. En dit is slechts een voorbeeld uit duizenden. Maar daar valt niet tegen aan te boksen, dus zoek je een makkelijke voor het oprapen prooi uit in de persoon van Mercator. Leuk forum hier. :sly:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

King George schreef:
Ik zie toch wel ietsje meer in de aanpak van mercator. De Israeliërs weten het al heel lang. Hun tijd vooruit!


mercator is gewoon een realist. En zijn haar- en haarscherpe analyses zijn onze tijd vooruit.
"Achteruit" eerder. Ik ben tot dat inzicht gekomen door de geschiedenis, en meer bepaald die van Spanje 16de/17de eeuw. Een eeuw lang na de reconquista probeerden de Katholieke Spanjaarden de moslims te integreren, ze kregen alle kansen zolang ze maar ophielden met hun ondermijnende activiteiten. Dat bereikte niet het beoogde resultaat omdat die Europese moslims constant werden gesteund en opgejut vanuit Afrika en Klein Azië-Spanje was in oorlog met de Sultan. Uiteindelijk werd de oorlog over de eeuwwisseling voortgezet, gecombineerd met een massale deportatie van moslims begin 17de eeuw. Het was de enige manier: zonder de aanvoerlijn vanuit de Islamitische stamlanden door te snijden was de zaak hopeloos.
En zo is de situatie NU op grote schaal ook. Marokko, Turkije etc. zien hun demografisch overschot dat hier zit als een politieke machtsfactor, een invasieleger zeg maar, exact zoals in de tijd van de Sultan. Proberen vanalles te doen aan de moslimproblematiek ZONDER een staat van oorlog met de moslimlanden te aanvaarden is een heilloos pad.
Ik merk dat de hele discussie zich bijna 100 % beperkt tot het proberen milderen van de effecten van de moslimproblematiek met allerlei kleine maatregeltjes en fantazieën-zoals de hoop dat de moslims vanzelf wel Westers zullen worden-maar dat gaat uit van een totaal verkeerde inschatting van de realiteit: de Islam is in oorlog met ons, terwijl wij dat niet willen inzien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Daisy schreef::shock: :shock: Waar maken jullie je druk om. Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben zelf joods. Maar ik neem die olijke Mercator niet zo serieus. Ik mkan wel om hem lachen. En denk ach dat is Belgische humor. Btw ik doe zelf niets aan het joods zijn.
Prima, als beloning mag jij kiezen uit deze twee super sexy sheitels:

http://forward.com/workspace/assets/ima ... erhood.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou zeggen: Daisy, zet hem op !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator is tegen islam en vooral moslims.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ja, ik ken ook de geschiedenis. Vandaar dat ik de toekomst somber inzie. Maar moslims zullen NOOIT de baas worden, daar zijn ze te achterlijk voor. Ook BFA heeft hier al eerder over gesproken. Het is gewoon zo dat moslims hier niets te zoeken hebben zoalng ze moslims zijn. Politici begrijpen dit niet. Die moeten ook onder de grootste klootzakken onder de kritisch denkende mens gerekend worden. Vroeger kon men nog uit het hoofd rekenen. Dat drie meer is dan twee en dat min maal plus min is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

naar boven schreef:
Het is een Westerse veronderstelling dat - analoog - in elke moslim een niet-moslim zit die worstelt om er uit te komen..
Uiteraard. Wat heeft een moslim erbij te winnen zijn dwaas bijgeloof op te geven ? Helemaal niets toch ? Dat zou hem verplichten om zélf verantwoordelijk te nemen voor zijn denken en daden en daar is hij niet toe in staat wegens zijn lagere intelligentie.
Je kan van een Down-patiënt ook bezwaarlijk verwachten dat hij de Nobelprijs wiskunde gaat winnen. Hooguit die voor de Vrede :D , dat is al een paar keer voorgevallen in de recente geschiedenis.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator is tegen islam en vooral moslims.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Ja, ik ken ook de geschiedenis. Vandaar dat ik de toekomst somber inzie. Maar moslims zullen NOOIT de baas worden,
Als het kankergezwel de baas wordt in het lichaam zal dat idd van korte duur zijn want dan sterft het lichaam-en dus ook de kanker-af.
Stel je voor dat Nederland dor moslims bestuurd moet gaan worden. Wel binnen de paar jaar staat alles tot de berg van Vaals onder water omdat de moslims geen idee hebben om de Deltawerken te bedienen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gesloten