Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door silkyboxershortXL »

LATMA
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

A video from Tom Trento a member of the Florida Security Council, alerting everyone about the March 11 Rally in Tallahassee
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door KevinB »

Stukje van EenVandaag over de documentairefilm "In-Justice" van Clementine Malpas. Ze maakte die documentaire over vrouwen die in Afghanistan vastzitten voor zogenaamde Zina-misdrijven oftewel morele misdaden. In opdracht van de EU. Eenmaal de documentaire er eenmaal was, werd ze door de laffe, zelfislamiserende, hielenlikkende en haatbaard-pikkenzuigende onderkruipers van diezelfde EU verboden. Want zoiets mag het Europese publiek natuurlijk niet te zien krijgen. Ze zouden weleens dingen kunnen gaan denken die men niet wilt dat men denkt. Al zegt men officieel te vrezen voor de veiligheid van de vrouwen in de documentaire.

De vrouwen die erin aanbod komen, zijn opgesloten voor morele misdrijven. Dingen zoals overspel en het weglopen van een man die hen mishandeld (wat in de islam natuurlijk is toegelaten). Maar ook bijvoorbeeld voor verkrachting, wat blijkbaar vaak wordt gezien als overspel van de vrouw. En dat allemaal omdat elke vierkante nanometer bloot vrouwelijk vlees de achterlijke, seksueel gefrustreerde, smerige baardapen in Allahstan zo hitsig en zo heet maakt dat ze volledig de controle verliezen en de vrouw ter plaatse moeten verkrachten, de gore vetzakken :yuk: Of omdat mannen er niet op een normale manier met vrouwen kunnen omgaan, en maar één ding kennen, namelijk het gebruik van hun vuisten en eventueel een stok of een ander voorwerp, om hun vrouw af te ranselen.

Heel erg allemaal natuurlijk, en het maakt me kwaad, maar allemaal heel normaal in de achterlijke zandlanden natuurlijk. Ik vind het persoonlijk ook volkomen onaanvaardbaar dat men de documentaire niet laat zien. Want klaarblijkelijk mag, voor de zoveelste keer, de waarheid over de walgelijkste en meest vrouwonvriendelijke religie op aarde, niet worden gehoord of gezien.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

Schandalig dat de film verboden is, en alleen omdat men goeie diplomatieke banden met de Afghaanse regering wil houden.
Als men in Europa zo graag vrouwen in nood wil helpen, dan moet men de verkrachte vrouw in de film met haar baby redden en haar naar Europa brengen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Schandalig dat de film verboden is, en alleen omdat men goeie diplomatieke banden met de Afghaanse regering wil houden.
Maar wat te doen als de Afghaanse regering gedreigd heeft de vrouwen die in de documentaire te zien zijn nog erger te straffen - te martelen en/of te doden - als de documentaire uitgezonden wordt? Hoe kan de EU in dat geval anders handelen dan ze nu gedaan heeft?
Als men in Europa zo graag vrouwen in nood wil helpen, dan moet men de verkrachte vrouw in de film met haar baby redden en haar naar Europa brengen.
We kunnen natuurlijk niet alle door de islam geproduceerde ellende gaan importeren. Daar is de niet-islamitische wereld te klein voor..
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

I kots steeds meer op onze westerse opvattingen. Er waart een stuk kwaad over de aarde genaamd islam. Wat doen wij? We geven het monster voedsel medicijnen technologie wapens en wat al niet meer. Dan passen wij ons ook nog eens aan zijn eisen aan als het om voeding gaat door het halal te maken. Alsof ze het anders niet zouden kopen, alsof ze keus hebben, alsof ze zelf iets produceren. En daarbij zijn we er ook nog eens gevoelig voor om hun niet te kwetsen waar het hun primitieve opvattingen over vrouwen of mensenrechten betreft.

Ik kom er steeds meer achter dat onze cultuur langzaam kapot gaat aan de belangen van de zakenwereld. Alleen door dat zij er aan verdienen maakt de islam een kans. Of het nou voedsel medicijnen technologie of wapens betreft, zij leveren het graag. En zo krijgt een zeer kwaadaardig systeem dat uit zichzelf een doodgeboren kind is, en ooit al bijna op sterven na dood was, een toekomst.

Hoelang zou je een broer die drugs gebruikt en gokt maandelijks geld blijven geven omdat ie anders zijn huis uitgezet wordt? Zolang je dat blijft geven kun je erop rekenen dat hij drugs blijft gebruiken en gokken. Waarom zou hij ook veranderen als het zo goed gaat? Voor moslimlanden is de islam de drug en de gok. Zolang wij hun verslaving blijven onderhouden zullen ze alleen maar nog verslaafder worden. Ze zijn daarbij dan ook nog eens succesvol daar ze door niets te presteren hetzelfde in huis hebben als wij. Zou als een uitkomst van Allah’s belofte kunnen worden opgevat.

Je zou het ook nog met nazi-Duitsland rond eind 1944 kunnen vergelijken. Ze hebben grote te korten op alle gebieden en dan is er een gek die begint ze goedkoop en soms wel gratis alles te leveren waar ze behoefte aan hebben. En aan alles wordt gedacht. Zelfs drukt men nazielesboeken en bouwt men scholen waar de nazie-ideologie wordt onderwezen. En als er dan een jood in een concentratiekamp gefilmd wordt die vertelt hoe slecht de joden het er hebben zend men dat niet uit. Men wil de nazi’s niet kwetsen. En zo zijn weer terug in Afghanistan waar ook een filmpje is waarin de waarheid gezegd wordt die niet door de westerse censuur komt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door naar boven »

Zwartmeer schreef:...
En zo zijn weer terug in Afghanistan waar ook een filmpje is waarin de waarheid gezegd wordt die niet door de westerse censuur komt.
Of de waarheid gezegd wordt in die verboden documentaire is nog maar de vraag. Merk op dat in de video, het stukje van EenVandaag over de documentairefilm, het woord 'islam' niet valt.
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Schandalig dat de film verboden is, en alleen omdat men goeie diplomatieke banden met de Afghaanse regering wil houden.
In wiens belang zouden die goede banden nou het meest zijn, in dat van ons of van de Afganen? Het lijkt wel of zij nog eisen stellen aan onze hulp ook. Het gaat nu zo van 'pas op, als jullie dit of dat doen, dan hoeven we jullie hulp niet'. Ze zijn als een drenkeling die eisen aan de reddingsboot stelt.

Maar er is waarschijnlijk iets waar ik geen weet van heb. Misschien staan er handelsbelangen op het spel dus is er voorzichtigheid geboden. Er ligt in Afghanistan misschien een hele markt open voor FrieslandCampina. En dat moet je niet verpesten door over mensenrechten en dat soort dingen te gaan lullen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Held!
Geterroriseerd door Moslims en door de regering.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

Hij is ook mijn held. Maar hij is geterroriseerd door Moslims en kapot gemaakt door de regering.

Je ziet hoe moeilijk hij het heeft met zijn besluit. Hij voelt zich schuldig dat hij een time out neemt. .
Zo zie je maar weer dat je tegen een foute regering niet kan vechten . Je verliest altijd.
Shame on the British police and the government .

Als ik morgen miljonair wordt dan is het eerste wat ik ga doen, Tommy helpen met een huis en geld. Ik heb met hem te doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

Ik geef hem groot gelijk met die time-out. Ik hoop dat het de EDL niet negatief zal beinvloeden.
En stel dat ik morgen de lotto win, weet ik idd ook waar het geld naar toe gaat.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door KevinB »

Geen heel kort, maar wel een interessant filmpje. Een discussie bij Pauw & Witteman tussen Tofik Dibi en Hans Jansen. Persoonlijk vind ik Hans Jansen, zoals gewoonlijk, erg goed in het filmpje. Dibi doet niks dan dingen negeren, minimaliseren en stroop smeren, terwijl Jansen erg redelijk klinkt. Ik mag die Jansen wel.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

Hans Jansen is na deze discussie behoorlijk afgebrand door links Nederland. Niemand begreep bijvoorbeeld zijn opmerking over de tandarts. Het blijkt dat Jansen de tandarts als een een goed voorbeeld ziet van de door in het Westen ontwikkelde wetenschap en dat het fenomeeen tandarts nooit bestaan zou hebben als het aan de islam had gelegen.

Hans Jansen was zelf ook niet tevreden over zijn optreden . Hij wist bijvoorbeeld tijdens zijn discussie met Dibi geen antwoord op de vraag "Wat wordt er daar dan gepredikt "te verzinnen

Later heeft Jansen deze mail gestuurd naar een mevrouw van de Vara.
Zeer geachte Mevrouw Annemiek Kortlang [Vara]: Hierbij zoals gevraagd mijn blog-opmerkingen naar aanleiding van P&W vrijdagavond. Met vriendelijke groet, HansJansen

De belangrijkste vraag achteraf lijkt me: Zijn er ook moskeeën waar de prettige opvattingen van Tofiq Tibi vanaf de kansel gepredikt worden? Zo nee: toch zijn er heel erg veel moskeeen. Wat wordt er daar dan gepredikt?

Welke dingen gebeuren er nu in Nederland op grond van wat mannen met baarden in moskeeën in binnen- en buitenland beweren? Het is dieptreurig dat ik geen antwoord wist te geven op die vraag. De brutaliteit van zo'n vraag is dan ook adembenemend.

Maar daar gaan we: de veiligheidscontroles op vliegvelden, de bewaking van Wilders, het proces tegen de cartoonist Nekschot, de apartheidsloketten in de gemeente Utrecht, de moord op Theo van Gogh, de verdrijving uit Nederland van Ayaan Hirsi Ali, de problemen rond genitale verminking van meisjes, het schofferen van homo's op straat, antisemitisme in het openbaar, willekeurige uitschelden voor hoer, weigering van studenten tandheelkunde hygiënische maatregelen te nemen (korte mouwen), vrouwen die niet door een mannelijke arts of hulpverlener kunnen worden geholpen, eremoorden, de zouteloosheid van het Nederlandse cabaret dat het niet over de islam wil hebben, de zelfcensuur op de opiniepagina's.

Helaas zullen reageerders nog wel iets aan de lijst weten toe te voegen. Ik viel stil toen het kamerlid van GroenLinks deze vraag stelde. Dat wijst op twee dingen die ik allebei onprettig vind. Dit soort zaken zijn bij de Tweedekamerfractie van GroenLinks dus kennelijk onbekend; en ik begin mijn soepelheid in het debat te verliezen.

Het korancitaat met 'rotbeesten' is 8:55, sharr ad-dawaabbi inda-llaahi lladhiina kafaruu.
Dat neemt allemaal niet weg dat het net verschenen prachtboek Eindstrijd er wezen mag, en verstandige weloverwogen goedgeschreven bijdragen levert aan het debat.

Strijd de goede strijd, HansJansen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

Interview met Robert Spencer tijdens zijn bezoek in Australië:

Deel 1:

http://gatesofvienna.blogspot.com/2011/ ... er-in.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deel 2:
http://gatesofvienna.blogspot.com/2011/ ... in_04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

Kan je niet wachten tot je de kadootjes mag uitpakken Zwartmeer? ^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Kan je niet wachten tot je de kadootjes mag uitpakken Zwartmeer? ^^
Right! Ik dacht als hij nu in Australie is moet er meer zijn alhoewel deze niks met Australie te maken heeft.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Tarek Fatah, marxistische Moslim die het gevaar van Islamitisch fascisme inziet.
Hier nog een lijstje met videos:
http://www.theblaze.com/stories/new-war ... ist-muslim" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yourdaddy.net/2011/08/16/3-membe ... rek-fatah/" onclick="window.open(this.href);return false;
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef: Tarek Fatah, marxistische Moslim die het gevaar van Islamitisch fascisme inziet.
Ik ben het met het meeste wat Tarek Fatah zegt wel eens. Maar hij noemt zich dus een moslim. En een moslim is iemand die in een boek vol met opdrachten gelooft. Het frappeert me altijd weer hoe een moslim zich tegen de zogenaamde extremisten fundamentalisten of islamfascisten uit kan spreken die de opdrachten ook willen uitvoeren. Het is dan of ie zijn eigen geloof niet gelooft.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door KevinB »

Ik neem aan dat zijn extremistische geloofsbroers wel 'takfir' op hem zullen toepassen en hem tot kafir zullen verklaren.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

Ik denk dat zolang hij geen debatten aangaat met Islam kritici over de Islam zelf dat hij compleet veilig is. Een man in een rolstoel, Moslim en die het vooral houd op het gevaar van de Islamitische politiek en de Islam omzeilt is geen fijn doelwit.

Er zullen genoeg Moslims zijn die hem willen doden, maar de Islam is altijd voorspelbaar en geen Imam durft het aan om een man met zo een groot links publiek te doden. Uiteraard zal hij vanaf nu inderdaad vaak een afvallige of slechte Moslim worden genoemd, maar qua veiligheid hoeft hij zich geen zorgen te maken.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »



Wie is Abdullah Ibn Abi Sarh?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef: Wie is Abdullah Ibn Abi Sarh?
Dat was een van de notulisten die Mohammed gebruikte om zijn openbaringen op te schrijven. En hij is degene die Mohammed als een charlatan ontmaskerde. Ik plaats dit filmpje ook even bij de discussie met Dihya onder de link ' Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia' waar juist dit onderwerp besproken wordt.
viewtopic.php?f=5&t=18969&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie