De terugkeer van onze oude vriendin C

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Het stakkertje. Mocht wel met poppen spelen omdat ze volgens het islamitische gebruik nog niet in de pubertijd was, maar de regel dat mannen pas seks mogen hebben met een meisje in de pubertijd ging dan niet weer voor haar op.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
mercator schreef:
Hoezo Dhana, ik las hier een beetje eerder dat ze "de ziel van het forum was :D " ? .
Daar moest ik ook even om lachen. :) Ik vraag me nog steeds af waar die ziel uit bestond. Uit haar narcistisch gebabbel of uit haar ( kuch) hoogstaande intellectuele posten.
Dat was een woordspeling van mij op "de ziel van het feest". Daar wordt altijd iemand mee bedoeld die altijd alle aandacht naar zich toe trekt en voortdurend in het middelpunt van de belangstelling staat, o.a. met veel grapjes en praats. De term "de ziel van het feest" is ook niet altijd heel positief bedoeld. Het gaat vaak om erg extraverte en dominante persoonlijkheden. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dhana schreef:Het stakkertje. Mocht wel met poppen spelen omdat ze volgens het islamitische gebruik nog niet in de pubertijd was, maar de regel dat mannen pas seks mogen hebben met een meisje in de pubertijd ging dan niet weer voor haar op.
Wat voor onzin kraam je allemaal uit? Je bent echt ziek in je kop.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:
mercator schreef:
Hoezo Dhana, ik las hier een beetje eerder dat ze "de ziel van het forum was :D " ? .
Daar moest ik ook even om lachen. Ik vraag me nog steeds af waar die ziel uit bestond. Uit haar narcistisch gebabbel of uit haar ( kuch) hoogstaande intellectuele posten.
Dat was een woordspeling van mij op "de ziel van het feest". Daar wordt altijd iemand mee bedoeld die altijd alle aandacht naar zich toe trekt en voortdurend in het middelpunt van de belangstelling staat, o.a. met veel grapjes en praats. De term "de ziel van het feest" is ook niet altijd heel positief bedoeld. Het gaat vaak om erg extraverte en dominante persoonlijkheden. :wink:
Ja hoor :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Manon »

Dihya schreef:
Dhana schreef:Het stakkertje. Mocht wel met poppen spelen omdat ze volgens het islamitische gebruik nog niet in de pubertijd was, maar de regel dat mannen pas seks mogen hebben met een meisje in de pubertijd ging dan niet weer voor haar op.
Wat voor onzin kraam je allemaal uit? Je bent echt ziek in je kop.

Hoezo onzin? in de hadith staat dat ze nog met poppen speelde toen Mohammed haar penetreerde . Historici weten dat meisjes die menstrueerden niet meer met poppen mochten spelen. Bijgevolg mogen we toch veronderstellen dat volgens uw allereigenste islamitische bronnen Aisha werd gepenetreerd voordat ze menstrueerde (ze was al getrouwd van haar zesde, toen menstrueerde ze ook niet, maar op haar negende toen ze nog met poppen speelde werd het huwelijk geconsummeerd).

Wat hebben die moslims toch steeds maar dat ze hun eigen teksten zo moeilijk doorgeslikt krijgen hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:
Dhana schreef:Het stakkertje. Mocht wel met poppen spelen omdat ze volgens het islamitische gebruik nog niet in de pubertijd was, maar de regel dat mannen pas seks mogen hebben met een meisje in de pubertijd ging dan niet weer voor haar op.
Wat voor onzin kraam je allemaal uit? Je bent echt ziek in je kop.
Staat toch echt in de hadith. Plaats je gedachten even buiten het islam-debat. Verwacht je veel goeds van een man die zich aan het volgende schuldig heeft gemaakt:
  • Nikah met een 9 jarige.
  • Martelen van een man puur om zijn bezit te verkrijgen.
  • Het martelen van 8 mensen in de heetste plek van de woestijn, waarbij zelfs hun ogen er uitgebrand werden.
  • Het afslachten van 800 ongewapende & onschuldige mannen en jongens vanaf een jaar of 10.
  • Een wet instellen waardoor verkrachte vrouwen meer kans lopen op de doodstraf dan op rechtvaardigheid.
  • Zijn soldaten slavinnen liet verkrachten terwijl hun mannen gedwongen toekeken.
En dat is nog maar een klein uittreksel van zijn CV. Niet de ideale schoonzoon zoals je ziet. Dihya, wat ik me afvraag hè. Als een vrouw verkracht word in Islam, en ze heeft geen 4 getuigen, dan krijgt ze de doodstraf. Of, met een genadevolle President zoals Karzai, mag ze haar verkrachter trouwen. De droom van elke vrouw...

Was er een tijd in je leven dat je hier van zou walgen?
Of is dat iets waar jezelf toe gedwongen hebt, een spirituele 'ontwikkeling' als het ware?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Dhana schreef:Het stakkertje. Mocht wel met poppen spelen omdat ze volgens het islamitische gebruik nog niet in de pubertijd was, maar de regel dat mannen pas seks mogen hebben met een meisje in de pubertijd ging dan niet weer voor haar op.
Wat voor onzin kraam je allemaal uit? Je bent echt ziek in je kop.

Als er eentje ziek was in de kop, was het je geliefde profeet wel. Als moslims gaan schelden weet ik dat zij ook weten dat ik gelujk heb. Je kan de boodschapper aanvallen wat je wilt, de naakte, lugubere waarheid blijft zoals die is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Ik snap niet dat Dihya boos word als het gaat om pedofilie. Dat is toch gewoon halal, Allah word pas boos als je bekeerd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Ozes schreef:Ik snap niet dat Dihya boos word als het gaat om pedofilie. Dat is toch gewoon halal, Allah word pas boos als je bekeerd.

Moslims gaan altijd schelden als je de waarheid aankaart en dat heet dan de profeet beledigen. In gunstiger gevallen heb je slechts vooroordelen of bent een racist.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Net kreeg ik de bizarre ingeving dat ze wellicht boos werd niet vanwege de pedofiele activiteiten van Mohammed, maar omdat hij het toestond met poppen te spelen :/
Dus pedofilie is geen reden om boos te worden, maar het spelen met poppen wel.

Hopelijk heb ik het mis, maar dit is wel wat ik verwacht van mensen die te geobsedeerd raken met Islam, oftewel, goede Moslims worden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

circe schreef:
Wat hebben die moslims toch steeds maar dat ze hun eigen teksten zo moeilijk doorgeslikt krijgen hé.
...en ik zou dat graag s letterlijk zien !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Ozes, de man die haar verkracht heeft, heeft ook geen bewijs dat hij seks met haar gehad heeft. Immers, ook hij moet met 4 ooggetuigen komen.

Verder, ben erg trots op mijn profeet en ik hou van hem met heel mijn hart. :turban:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Verder, ben erg trots op mijn profeet en ik hou van hem met heel mijn hart. :turban:
Je houd daardoor ook van de duivel (zonder dat je dat door hebt), want dat was de geest die Mohammed inspireerde. :ohmy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Nee, de duivel verafschuwen we. Sterker nog, wij moslims beginnen elk gebed met: A3udibillahie mina shaitanie rajiem. Moge Allah de duivel ver van ons houden en vervloeken.

Ik verveel me, daarom reageer ik hier even... zit verveeld in de trein. Na dit ben ik weer voor een tijdje weg. :D
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Nee, de duivel verafschuwen we. Sterker nog, wij moslims beginnen elk gebed met: A3udibillahie mina shaitanie rajiem. Moge Allah de duivel ver van ons houden en vervloeken.
Dat gebed zal niet helpen want Allah zelf is in werkelijkheid de duivel en niet Jaweh, de God van de Joden en de christenen. De duivel overmeesterde Mohammed toen hij in een grot zat en zijn zogenaamde openbaringen ontving. het wezen in de grot probeerde Mohammed a.h.w. te wurgen en Mohammed zag hem in elke richting. Dat is met een visioen van een engel heeeeel anders hoor. :nono1:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr dec 09, 2011 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Pilgirm, blabla... zit helemaal vol met lekker Iraans eten van mijn schoonmoeder en ben aan het nagenieten. Heb even geen zin in dit soort preken. :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Nee, de duivel verafschuwen we. Sterker nog, wij moslims beginnen elk gebed met: A3udibillahie mina shaitanie rajiem. Moge Allah de duivel ver van ons houden en vervloeken.

Ik verveel me, daarom reageer ik hier even... zit verveeld in de trein. Na dit ben ik weer voor een tijdje weg. :D

Denk eraan. Beloofd is beloofd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dutch »

Ik hoop dat onze Chaimae zo snel mogelijk van straat geraakt en aan een of andere moslim gepaard geraakt. Haar niveau is en blijft dat van een ondermaatse Kintergarten.
Er is dus nog hoop, tenzij ze weer aan het fabuleren is...
Natuurlijk moet ze het ijzer smeden terwijl het heet is, anders gaan die shia's nog begrijpen dat ze een nutcase is. Of zou dat voor hen niet zoveel uitmaken, ze heeft immers een baarmoeder.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:Ozes, de man die haar verkracht heeft, heeft ook geen bewijs dat hij seks met haar gehad heeft. Immers, ook hij moet met 4 ooggetuigen komen.

Verder, ben erg trots op mijn profeet en ik hou van hem met heel mijn hart. :turban:
lol, wat is dat nou voor een onzin. De verkrachter hoeft met geen enkel bewijs te komen, het is de vrouw die naar de politie gaat (als ze zo dom is dit te doen in een walgelijk sharia-land). Ten tweede krijgt een vrouw de doodstraf als ze verkrachting niet kan bewijzen, stel dat de man gestraft word voor overspel omdat hij bv verteld dat het vrijwillig was, dan krijgt hij niet de doodstraf, slechts zweepslagen. Een slaaf krijgt trouwens ook de doodstraf niet voor overspel, het zijn de vrouwen

Maar goed, je geeft dus toe dat je maling hebt aan de honderduizenden vrouwen die jaarlijks in deze angst leven dankzij Islam. Hoe je van een martelende en moordende pedofiel kan houden, dat weet slechts Satan.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Ozes schreef:[ Hoe je van een martelende en moordende pedofiel kan houden, dat weet slechts Satan.
Dat weten de moslims zélf wel, daar hebben ze Satan niet voor nodig. Moslims houden gewoon van zulke zaken, de moslimvrouwtjes ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dutch schreef:Ik hoop dat onze Chaimae zo snel mogelijk van straat geraakt en aan een of andere moslim gepaard geraakt. Haar niveau is en blijft dat van een ondermaatse Kintergarten.
Er is dus nog hoop, tenzij ze weer aan het fabuleren is...
Natuurlijk moet ze het ijzer smeden terwijl het heet is, anders gaan die shia's nog begrijpen dat ze een nutcase is. Of zou dat voor hen niet zoveel uitmaken, ze heeft immers een baarmoeder.
Tuurlijk, dat het ijzer gesmeed moet worden zolang het nog warm is begrijp jij natuurlijk als de beste, he? Na de scheiding binnen no time alweer een nieuwe man aan de haak geslagen, immers het ijzer moet gauw gesmeed worden. Smerige hypocriet wijfje toch, dat 55 jaar is en nog zulke taal bezigt. Wie is hier nou kinderachtig en van een ondermaatse Kintergarten? Juist ja, jij!

Ja, heb een baarmoeder waar hopelijk nog veel moslimskinderen uit gaan komen. Wsit je trouwens dat onze Vera alweer bijna gaat bevallen van haar 2e kind? Masa'Allah.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

De manier waarop je hier over Dutch praat is grof, ordinair en bijzonder laag bij de grond, Dihya. Dutch reageerde alleen maar op hetgeen ze kan opmaken uit jou posts, en wat doe jij? Je begint haar uit te maken en te schelden. Maar ja, schelden is in de islam natuurlijk geen probleem, want zelfs jullie god en jullie profeet scholden er flink op los.

Wat je zegt over Dutch is weerzinwekkend, Dihya. Je kent haar situatie helemaal niet en je weet niet wat haar motieven waren. Sowieso getuigd het niet van al te veel menselijkheid om op iemand op een dergelijke wijze toe te spreken. Nee, Dutch is niet kinderachtig. Wat ze tegen jou zei was terecht, en ze zei het op basis van wat ze van je leest, en misschien wou ze jou ook nog even laten nadenken. Maar de vraag is natuurlijk of je dat nog kunt. Jij bent hier wel degelijk degene die de peutertuin nog niet is ontgroeid. En wellicht ook nooit zal ontgroeien.

Je wilt veel moslimkindjes baren? Bekijk je jezelf alleen als een akker voor je man om te ploegen, en als een broedmachine voor zijn zaad? Bah, wat een walgelijke kijk op het leven en op zoiets moois als een vrouw. Maar in jou cultuur natuurlijk gewoon normaal.
Laatst gewijzigd door KevinB op za dec 10, 2011 7:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Volgens de koran zijn de kinderen slechts een test, en volgens de hadith slechts een manier om Allah over de ongelovigen te doen overwinnen. Een liefdeloos en koud geloof.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dutch »

Kevin, ik weet zeer veel over deze Chaimae en dat is niet zo fraai...we laten haar verder maar blaten en schelden, dat is het enige waartoe ze feitelijk in staat is. Zelfs als akker voor een shia is ze niet al te zeer geschikt, ivm erfelijkheid van aandoeningen enzo.
Tussen ons gezegd heb ik vaak met haar te doen, ze is labiel en heeft geen al te gemakkelijk leven, bovendien moslima dus zeer beperkt in haar levenskeuzes, om niet gewoon te zeggen zonder enige keuze. Psychische aandoeningen worden in de moslimwereld weggemoffeld, juist om te vermijden dat de moslima elke kans op een huwelijk aan haar neus ziet voorbijgaan...vandaar mijn bewering dat het ijzer zeer snel gesmeed dient te worden.

Wat mijn privéleven betreft, dat gaat niemand geen ene moer aan, daarom ook dat ik het hier niet uitsmeer. Gelukkig is mijn echtgenoot geen moslim meer. Bewijst dat hij wel degelijk gezond verstand heeft en dat is voor mij van groot belang.

Chaimae, wees voortaan beleefd en beperk je tot serieuze onderwerpen waarover op een normale manier gedebatteerd wordt, dan doen alle anderen dat ook.
Wat jouw privéleven aangaat, gelieve dat niet uit de doeken te doen, daaraan heeft hier niemand behoefte.
Feitelijk ben je een echte anti-reclame voor de islam en in dat opzicht ben jij hier onze "usefull idiot"...zoals Mercator het al stelde. Je ontkent de inhoud van de koran en de ahadith in alle toonaarden, zelfs met degelijk bewijs voor je neus. Hoe komt dat zo? Daar al eens over nagedacht ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dutch schreef: in dat opzicht ben jij hier onze "usefull idiot"...zoals Mercator het al stelde.
Zeker. We zien de moslims liever in hun "natuurlijke" staat, in vodden en hoofddoeken ingepakt, met lange pluisbaarden en constant bedreigingen en verwensingen uitbrakend, want zo zijn ze écht. Met taqueya gladjanussen als Dibi en Abdollah kunnen we helemaal niks.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie