De terugkeer van onze oude vriendin C

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ariel »

Dutch schreef: Feitelijk ben je een echte anti-reclame voor de islam en in dat opzicht ben jij hier onze "usefull idiot"...zoals Mercator het al stelde.
Chaimae is een lichtend voorbeeld van Islam. Ze is een "gematigde" moslima , en als je haar "gematigde "posten leest, dan heb je een beetje een kijkje in het hoofd van een Moslim. Niet fraai dus.
Chaimae is van buiten bont, en van binnen stront. Ze moet nog leren dat innerlijk meer telt dan uiterlijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ze moet nog leren dat innerlijk meer telt dan uiterlijk.
Daar is een godsdienstwaanzinnige niet toe in staat. Die is een intellectueel vacuüm. Maw, een godsdienstwaanzinnige heeft geen innerlijk leven. Alles wat je ziet is komedie en uiterlijke schijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

D of C is een kei in het proberen af te zeiken van andere vrouwen. Vooral de oudere onder ons want ze weet dondersgoed dat wij een leven hebben waar zij slechts van kan dromen. Zo jong als we waren, konden we al onze eigen keuzes maken en dat zonder inmenging van de hele familie. We hadden gewoon verkering en geen ouder die in het hoofd haalde zich maar af te vragen of we nog wel maagd waren. Geen echtgenoot die uitmaakte waar je ging of stond en deed die dat wel, konden we altijd nog scheiden zonder dat we bang hoefden te zijn dat we een kopje kleiner gemaakt zouden worden of door onze familie verstoten. Zij weet dat haar hele verdere leven niet meer dan een kopie zal zijn van dat van haar moeder en van haar grootmoeder enz. terug tot het jaar kruik. Van de gevangenis met paps als cipier naar een andere met manlief als bewaker.

Als je je maar hard genoeg op uiterlijkheden stort is het net alsof het innerlijk niet belangrijker is of helemaal geen bestaansrecht heeft.

Met andere woorden; holle vaten klinken het hardst.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Zo jong als we waren, konden we al onze eigen keuzes maken en dat zonder inmenging van de hele familie.
Maar zou het net niet dat opgeven van de eigen verantwoordelijkheid zijn die op een dieptepsychologisch vlak de moslimdames aanspreekt ? Het is toch net zo makkelijk als je zelf helemaal geen keuzes hoeft te maken en daar de verantwoordelijkheid voor te dragen ? Zoals de moslim-man zijn eigen wil overdraagt aan Allah doet het moslimvrouwtje dat met de hare naar haar mannetje toe.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dat zou heel goed kunnen, Mercator. Het wordt er thuis al ingeprent met pa die de dienst uit maakt en de broers die alles mogen en nergens verantwoording voor hoeven afleggen. Dan word je als moderne meid vanzelf of volkomen onderdanig of zwaar gestoord of een mogelijk nog ongezondere combinatie van die twee.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Hahahaha, jaloers waarop Dhana? Ben erg blij op de opvoeding die mijn ouders gegeven hebben en ben blij dat ik met alles wat ik doe de zegeningen van mijn ouders nodig heb. Zo kan ik alles met een gerust hart doen, want alles waar de zegeningen van de ouders aanwezig zijn, gaat van een leien dakje. Zonder de zegeningen van je ouders kom je noooooit ver in het leven en kan je fluiten naar alles. Maar goed, dat weet jij natuurlijk als geen ander he eenzaam mens dat mijn leven boeiend vindt en haar rotleven op mij projecteert. :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dutch schreef: Feitelijk ben je een echte anti-reclame voor de islam en in dat opzicht ben jij hier onze "usefull idiot"...zoals Mercator het al stelde.
Chaimae is een lichtend voorbeeld van Islam. Ze is een "gematigde" moslima , en als je haar "gematigde "posten leest, dan heb je een beetje een kijkje in het hoofd van een Moslim. Niet fraai dus.
Chaimae is van buiten bont, en van binnen stront. Ze moet nog leren dat innerlijk meer telt dan uiterlijk.
Oh en sinds wanneer kan je de islam beoordelen aan de hand van volgelingen? Als jij dan toch tegen de islam bent, dan doe je dat niet aan de hand van de volgelingen maar aan de hand van de theoretische islam, oftewel de koran en overleveringen.

En wat voor soort moslim ik ben doet er niet toe en er bestaat niet zoiets als de gematige moslim. Dat is wat ongelovigen graag willen, maar je bent moslim of je bent geen moslim.. en een moslim begaat ook gewoon dagelijkse zondes, de één wat meer dan de ander, afhankelijk van jouw inzet, motivatie, kracht en karakter, maar moslim ben je dan gewoon en niet een gematigde moslim.

En zo gematigd zijn we niet meer. Mijn zusje is begonnen met bidden, mijn ander zusje volgt nu Koranlessen samen met mij en mijn ouders vasten sinds 1 jaar allerlei extra dagen en doen meer hun best in de Islam.. kortom: de koers is nu eindelijk goed en eindelijk worden we steeds meer een islamitisch gezin. Al 7amdollilah en opdat mijn ouders en broertjes en zusje dit tot hun dood mogen volhouden.
Laatst gewijzigd door Dihya op ma dec 12, 2011 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dhana schreef:Dat zou heel goed kunnen, Mercator. Het wordt er thuis al ingeprent met pa die de dienst uit maakt en de broers die alles mogen en nergens verantwoording voor hoeven afleggen. Dan word je als moderne meid vanzelf of volkomen onderdanig of zwaar gestoord of een mogelijk nog ongezondere combinatie van die twee.
Ik vind je echt ziek joh.. alsof je weet hoe het er thuis bij ons aan toegaat.... alsof jij ook maar weet hoe mijn broertJES zijn... echt waar, geen woorden voor jouw domheid. Ga maar lekker kapot van binnen... :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef:[ alsof je weet hoe het er thuis bij ons aan toegaat.... alsof jij ook maar weet hoe mijn broertJES zijn...
Geen kip die dat interesseert. Als er dan al moslims moeten zijn in Europa houden ze zich maar zo gedeisd mogelijk. In afwachting van de Grote Ommekeer natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef:[ alsof je weet hoe het er thuis bij ons aan toegaat.... alsof jij ook maar weet hoe mijn broertJES zijn...
Geen kip die dat interesseert. Als er dan al moslims moeten zijn in Europa houden ze zich maar zo gedeisd mogelijk. In afwachting van de Grote Ommekeer natuurlijk.
Natuurlijk, want het islamitisch kalifaat gaat er zeker komen en dan hang jij mooi, Mercator.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Natuurlijk, want het islamitisch kalifaat gaat er zeker komen en dan hang jij mooi, Mercator.
:D Ieder moslimpje zingt zoals het gebekt is !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:
mercator schreef:
Dihya schreef:[ alsof je weet hoe het er thuis bij ons aan toegaat.... alsof jij ook maar weet hoe mijn broertJES zijn...
Geen kip die dat interesseert. Als er dan al moslims moeten zijn in Europa houden ze zich maar zo gedeisd mogelijk. In afwachting van de Grote Ommekeer natuurlijk.
Natuurlijk, want het islamitisch kalifaat gaat er zeker komen en dan hang jij mooi, Mercator.
Islam is inderdaad een geloof van vijandigheid en bloedlust. Islam dood alle goedheid in iemands hart, je mist zelfs de capaciteiten om pedofilie af te wijzen, puur omdat je jezelf vergiftigt hebt met het geloof dat de moordende en verkrachtende vijand van vrijheid en vrede een voorbeeld is voor alle mensen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Ozes schreef: je mist zelfs de capaciteiten om pedofilie af te wijzen,
Dat is logisch ook. De algemene opinie is dat moslims mensen zijn zoals jij en ik die het grote ongeluk te beurt is gevallen om vergiftigd te zijn geworden door een bloeddorstige en achterlijke ideologie. Maar als het nu s omgekeerd is, nl. dat bepaalde mensen in groepsverband neigen naar barbaarsheid en zich dan willens wetens tot een waanbeeld bekennen dat juist DIE criminaliteit in geest en daad verheerlijkt?
Je kan het nog het beste met de Maffia vergelijken. Er zullen wel maffia-leden tegen hun wil in de pas moeten lopen, maar het gros van de maffiosi doet mee omdat hen dat goed uitkomt voor status, geld en macht.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: Natuurlijk, want het islamitisch kalifaat gaat er zeker komen en dan hang jij mooi, Mercator.
:D Ieder moslimpje zingt zoals het gebekt is !
We zullen zien wie het laatste lacht straks. :wink:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:We zullen zien wie het laatste lacht straks. :wink:
Oke, ik ben vol vertrouwen dat dat niet de moslims zullen zijn. En mochten de moslims wel zegevieren over de wereld dan is dat gelijk de totale ondergang van de beschaving en mogelijk zelfs van de hele mensheid. :cry: Heb je zelf destijds niet gezegd dat we in een stinkende hel ten onder zullen gaan als de islam hier gaat domineren? :sly:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Pilgrim schreef:
Dihya schreef:We zullen zien wie het laatste lacht straks. :wink:
Oke, ik ben vol vertrouwen dat dat niet de moslims zullen zijn. En mochten de moslims wel zegevieren over de wereld dan is dat gelijk de totale ondergang van de beschaving en mogelijk zelfs van de hele mensheid. :cry: Heb je zelf destijds niet gezegd dat we in een stinkende hel ten onder zullen gaan als de islam hier gaat domineren? :sly:
Wel als de verkeerde islam a la sharia4belgium aan de macht komt ja, maar niet als de echte islam zoals deze door de profeet gepraktiseerd werd aan de macht komt. Verder, we zullen zien, maar de ahadiths voorspellen toch echt dat de moslims de wereld zullen bestieren.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:... maar niet als de echte islam zoals deze door de profeet gepraktiseerd werd aan de macht komt. Verder, we zullen zien, maar de ahadiths voorspellen toch echt dat de moslims de wereld zullen bestieren.
Wat is de "echte" Islam? :D Mohammed was een roverhoofdman, verkrachter, pedofiel en massamoordenaar. Alleen al de verovering van Noord-Afrika kostte 60 miljoen doden. Ik zie de moslims van sharia4belgium als betere moslims (en dus slechtere mensen) dan jij, omdat zij de ECHTE Islam toepassen.

Dit was wat jij destijds over DE Islam zei:
Chaimae schreef:Als de islam zal domineren, zal de aarde stinkend ten onder gaan. Geschiedenis heeft genoeg uitgewezen, en laten we daar vooral een wijze les uit trekken. Ook ik, en vele geestverwanten met me, heb geen trek in een islamitische heerschappij. Laten we dus samen te vuurd en te zwaard het, tot dusverre, vrije westen verdedigen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 7&p=180083" onclick="window.open(this.href);return false;
Je gaat nog al vaak heen en weer vind ik. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Verder, we zullen zien, maar de ahadiths voorspellen toch echt dat de moslims de wereld zullen bestieren.
De ECHTE profeten in de Bijbel voorspellen iets anders. De Islam is vals en de hadiths dus ook. :rongue:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: We zullen zien wie het laatste lacht straks. :wink:
Dat is per definitie de niet-moslim want niemand heeft ooit een opgewekte moslim gezien :D . Alleen door haat, domheid en zelfmedelijden verkrampte tronies.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door King George »

Dihya de soort El Trollita van FFI?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

King George schreef:Dihya de soort El Trollita van FFI?
Ja, hoe heette dat geval op FvdV ook weer? Was dat niet ene Braziliaans/Hollandse bekeerlinge, de naam ontschiet me nu even.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door King George »

Jahira.

Ook wel Kaffira Jahoerie El Trollita te SP genoemd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:
Pilgrim schreef:
Dihya schreef:We zullen zien wie het laatste lacht straks. :wink:
Oke, ik ben vol vertrouwen dat dat niet de moslims zullen zijn. En mochten de moslims wel zegevieren over de wereld dan is dat gelijk de totale ondergang van de beschaving en mogelijk zelfs van de hele mensheid. :cry: Heb je zelf destijds niet gezegd dat we in een stinkende hel ten onder zullen gaan als de islam hier gaat domineren? :sly:
Wel als de verkeerde islam a la sharia4belgium aan de macht komt ja, maar niet als de echte islam zoals deze door de profeet gepraktiseerd werd aan de macht komt. Verder, we zullen zien, maar de ahadiths voorspellen toch echt dat de moslims de wereld zullen bestieren.
Wat doet Sharia4Islam dat jouw profeet niet deed dan?
Mohammed heeft een waslijst van walgelijke misdaden (tenzij je deze als Moslima interpreteert), waar Abu niet aan kan tippen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Wel als de verkeerde islam a la sharia4belgium aan de macht komt
Hoe nu, onze Foaud Belkacem alias Abu Imran, ex-BTW oplichter uit het hell-hole Boom in België is toch de ultieme natte droom van elke moslim meid? Kom nou, wie van de FFI posters kan onze Chaimae/Fadilah/Dhuya ZULKE exciterende baard aanbieden? :D

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door H.Numan »

Dihya of Chaimae of hoe ze zich nou noemt schreef:Wel als de verkeerde islam a la sharia4belgium aan de macht komt ja, maar niet als de echte islam zoals deze door de profeet gepraktiseerd werd aan de macht komt. Verder, we zullen zien, maar de ahadiths voorspellen toch echt dat de moslims de wereld zullen bestieren.
Ah, dus dat is niet het echte Mohammedanisme ®. Wie ben jij om daar over te oordelen? Voor zo ver ik weet hebben vrouwen daar sowieso al niks over te vertellen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie