De terugkeer van onze oude vriendin C

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Ozes, check de uitspraken van Fawzaan over de methodiek van deze sharia4belgium. Misschien dat je het dan begrijpt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Dihya schreef: Wel als de verkeerde islam a la sharia4belgium aan de macht komt
Hoe nu, onze Foaud Belkacem alias Abu Imran, ex-BTW oplichter uit het hell-hole Boom in België is toch de ultieme natte droom van elke moslim meid? Kom nou, wie van de FFI posters kan onze Chaimae/Fadilah/Dhuya ZULKE exciterende baard aanbieden? :D

Afbeelding
hij is opgepakt in Frankrijk en wordt waarschijnlijk uitgeleverd aan Marokko waar hij tot TIEN jaar veroordeeld schijnt te zijn wegens drugshandel.

Allah wegen zijn ondoorgrondelijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Het artikel over de arrestatie in Frankrijk dateerde volgens mij van April, Circe. Onze Belgische haatbaard is na korte tijd door de Franse diensten weer vrijgelaten en naar België teruggekeerd om hier verder zijn islamitisch vergif te verspreiden. Althans, dat heb ik begrepen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: omdat mijn man anders volgens deze definitie ook een beetje gek zou zijn en mijn hele schoonfamilie. Anyway, .
Mijn man? :huh: Moeten we je feliciteren?
Wanneer was de bruiloft?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dihya schreef: omdat mijn man anders volgens deze definitie ook een beetje gek zou zijn en mijn hele schoonfamilie. Anyway, .
Mijn man? :huh: Moeten we je feliciteren?
Wanneer was de bruiloft?
Afgelopen week op papier.... echte bruiloft na de Ramadan insa'Allah. Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer ( ik las dat je daar woonde).... en ben daar vaaaaak. :D
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer
Oei....er zijn daar zeer vele verleidingen voor een rechtgeaarde mannelijke Islamiet...
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Dihya schreef:Dat vul jij voor me in. Mensen die genieten van alcohol ( en andere geneugten) zijn niet psyisch dat heb ik niet gezegd..zou sowieso vreemd zijn omdat mijn man anders volgens deze definitie ook een beetje gek zou zijn en mijn hele schoonfamilie.
Jou man en schoonfamilie genieten van alcohol en andere geneugten? Alcohol is toch verboden in de islam, Dihya? Net zoals de meeste andere vormen van genot trouwens, behalve dan het seksuele genot voor de geile muzelman.
Afgelopen week op papier.... echte bruiloft na de Ramadan insa'Allah. Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer ( ik las dat je daar woonde).... en ben daar vaaaaak.
Nou, gefeliciteerd zou ik zeggen, Dihya. Je bent nu (bijna?) officieel een akker voor je man, waar hij mee mag doen wat hij wil wanneer hij wil. Hij mag je straks ook meppen gaan geven. Goed nieuws dus :ermm:

Je zult nu wel snel zwanger zijn van 't volgende muzelkindje. Alvast veel sterkte.

PS: Is de Ramadan 2011 al niet voorbij?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: Afgelopen week op papier.... echte bruiloft na de Ramadan insa'Allah. Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer ( ik las dat je daar woonde).... en ben daar vaaaaak. :D
Gefeliciteerd C, en heel veel geluk en twee mooie kindertjes toegewenst. Een meisje en een jongen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dihya schreef: Afgelopen week op papier.... echte bruiloft na de Ramadan insa'Allah. Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer ( ik las dat je daar woonde).... en ben daar vaaaaak. :D
Gefeliciteerd C, en heel veel geluk en twee mooie kindertjes toegewenst. Een meisje en een jongen.
Dankjewel... ik hoop 3 meisjes. :D
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: Dankjewel... ik hoop 3 meisjes. :D
Je weet niet wat je mist...Jongetjes zijn vaak veel liever dan kattige meisjes...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re:

Bericht door Manon »

KevinB schreef:Het artikel over de arrestatie in Frankrijk dateerde volgens mij van April, Circe. Onze Belgische haatbaard is na korte tijd door de Franse diensten weer vrijgelaten en naar België teruggekeerd om hier verder zijn islamitisch vergif te verspreiden. Althans, dat heb ik begrepen.
[c045.gif]
:cry: 15 april 2011 :ermm:

Dus Frankrijk heeft de kans om iemand die TIEN JAAR heeft gekregen wegens drugshandel uit te leveren, maar ze sturen die vrij en vrolijk terug naar Bruxelles om daar lekker te mogen dreigen om het atomium op te blazen?

Hewel, dan hoop ik dat 'm het doet!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:
Ariel schreef:Wanneer was de bruiloft?
Afgelopen week op papier.... echte bruiloft na de Ramadan insa'Allah. Hij woont trouwens in de buurt van Zoetermeer (ik las dat je daar woonde).... en ben daar vaaaaak. :D
Nou, gefeliciteerd hoor!! :D Of, ... moet ik je misschien sterkte wensen? :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dihya schreef: Dankjewel... ik hoop 3 meisjes. :D
Je weet niet wat je mist...Jongetjes zijn vaak veel liever dan kattige meisjes...
Ik vind jongens echt niks aan... heb er ook niks mee en zie mezelf niet als moeder van jongens. Ben meer een meisjesmoeder... klinkt heel gemeen, maar ik zou echt huilen van verdriet als ik zou bevallen van een jongen... heel cru, maar helaas wel waar. :redface:

Pilgirm, danke! Nee hoor, het is een goede gozer... wist je nog toen we mekaar zagen? Hij wist dat gewoon en vond het geen enkel probleem... dus wel een vrije man. :wink:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:Ozes, check de uitspraken van Fawzaan over de methodiek van deze sharia4belgium. Misschien dat je het dan begrijpt.
:shock:

De methodiek maakt geen flikker uit, ook Mohammed kwam hier op aarde om iedereen af te slachten tot Islam de enige religie op aarde was. Daarbij vergeleken is Abu nog een eitje.
Ook trouwen zij geen kinderen zover ik weet, hebben ze nog weinig ogen uitgebrand, en valt het aantal onthoofde joden ook nog mee.En als je Fawzaan een betrouwbare sheikh vind, dan vind je Saudi-Arabie dus ook een ideale Islamitische staat, Fawzan heeft namelijk ook aardig wat barbaarse straffen uitgedeeld.

Als je denkt aan Omaatjes in Saudi-Arabie die met 100 zweepslagen het kleine beetje vlees wat ze op hun rug hebben verliezen, alleen omdat ze gespot zijn terwijl ze een gesprek voerden met een man 1/3 van hun leeftijd, denk dan voortaan aan Fawzan. Weet je zeker dat Marokko wel geschikt voor je is?

Er is namelijk een staat waar deze wonderbaarlijke Sheikh meer invloed heeft gehad op het sharia-recht.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat een leuk nieuws uit Saudi Arabia

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Ik vind jongens echt niks aan... heb er ook niks mee en zie mezelf niet als moeder van jongens. Ben meer een meisjesmoeder... klinkt heel gemeen, maar ik zou echt huilen van verdriet als ik zou bevallen van een jongen...
Ja dat begrijp ik, ik zou ook geen klein Marokkaantje in huis willen. Maar je kan dat proces sturen wist je dat ? Geconcentreerd sperma leidt tot jongetjes, als je man je maar pakweg 1 x per maand pakt is de kans op een jongetje vele malen groter dan wanneer je t elke dag 3 x zou doen. Tenzij hij de hand aan zichzelf slaat natuurlijk, maar moslims doen dat niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dutch »

Eerst huwelijkscontract opstellen...na de ramadan het huwelijksfeest...doet verdacht veel denken aan een bruidegom GEEN VERBLIJFSPAPIEREN heeft volgens mij. Huwelijk wordt pas geconsumeerd nadat de juiste papieren bekomen werden. Mijn hemel, aan zoiets heb je toch niet meegewerkt Chaimae? Dan ben je wel behoorlijk laag gevallen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Zo komen toch veel Mohammedaanse profiteurs in W Europa? Via een(schijn)huwelijk. Onze eigen Abou Jahjah heeft dat bijv. op die manier klaargespeeld.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dutch schreef:Eerst huwelijkscontract opstellen...na de ramadan het huwelijksfeest...doet verdacht veel denken aan een bruidegom GEEN VERBLIJFSPAPIEREN heeft volgens mij. Huwelijk wordt pas geconsumeerd nadat de juiste papieren bekomen werden. Mijn hemel, aan zoiets heb je toch niet meegewerkt Chaimae? Dan ben je wel behoorlijk laag gevallen.
Jij wilt slechts denken wat jou goed uitkomt. Dat jij het moet doen met een Tunesier en in Belgie niet aan een man kan komen wil niet zeggen dat het ook voor mij geldt. Nee hoor lieve Dutch, papieren zijn al getekend, ben op papier dus al getrouwd volgens de Nederlandse wet, maar heb mijn feest nog niet gegeven, dat doen we na de Ramadan. Eerst huis zoeken, sparen voor de bruiloft en mijn bruiloft regelen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Eerst huis zoeken,
Hoe het in Nederland gaat weet ik niet, maar de meeste huiseigenaren in België weigeren te verhuren aan Marokkanen en zo hoort het ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Dhana schreef:Dat zou heel goed kunnen, Mercator. Het wordt er thuis al ingeprent met pa die de dienst uit maakt en de broers die alles mogen en nergens verantwoording voor hoeven afleggen. Dan word je als moderne meid vanzelf of volkomen onderdanig of zwaar gestoord of een mogelijk nog ongezondere combinatie van die twee.
Ik vind je echt ziek joh.. alsof je weet hoe het er thuis bij ons aan toegaat.... alsof jij ook maar weet hoe mijn broertJES zijn... echt waar, geen woorden voor jouw domheid. Ga maar lekker kapot van binnen... :laugh1:
Het is me inmiddels opgevallen dat hoe harder moslims schelden, vloeken, tieren en laaghartig op de man gaan spelen hoe dichter het "slachtoffer" bij de waarheid terecht is gekomen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Jij wilt slechts denken wat jou goed uitkomt. Dat jij het moet doen met een Tunesier en in Belgie niet aan een man kan komen wil niet zeggen dat het ook voor mij geldt. Nee hoor lieve Dutch, papieren zijn al getekend, ben op papier dus al getrouwd volgens de Nederlandse wet, maar heb mijn feest nog niet gegeven, dat doen we na de Ramadan. Eerst huis zoeken, sparen voor de bruiloft en mijn bruiloft regelen.
Hoelang moeten we je nog volhouden? Negen maanden min hoeveel? Daarna zullen we hopenlijk niet zo veel meer last van je hebben van je horen. Na je eerste worp heb jij de komende tijd wel wat te doen. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Het ligt misschien aan mijn domheid en het feit dat ik de wereld slechts schijn te bezien van achter mijn garaniums, maar verbaast het jullie ook zo dat een moslimvader een soennitische kandidaat schoonzoon afwijst omdat die niet van Marokkaanse afkomst is maar nog geen half jaar later wel een shia moslim uit Iran de familie laat binnen komen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dutch »

Juist Dhana, diezelfde soenitische vader is misschien dolgelukkig eindelijk van een pak last verlost te zijn...
Maar meest nog opteer ik voor de conclusie : geraaskal van een zieke geest. Hersenspinsels. Whatever. Zielig geval dit forumgekkie.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dutch schreef:Juist Dhana, diezelfde soenitische vader is misschien dolgelukkig eindelijk van een pak last verlost te zijn...
Maar meest nog opteer ik voor de conclusie : geraaskal van een zieke geest. Hersenspinsels. Whatever. Zielig geval dit forumgekkie.
Aaaah, bij gebrek aan geen weerwoord gooi je het maar op persoonlijke dingen.. en andersom mij verwijten van op de man spelen, hetgeen jij ook doet. Ach meisje toch, dat jij het moet doet met iemand in Tunesie wil natuurlijk niet zeggen dat ik maar moet importeren. :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: Eerst huis zoeken,
Hoe het in Nederland gaat weet ik niet, maar de meeste huiseigenaren in België weigeren te verhuren aan Marokkanen en zo hoort het ook.
Moet iemand eens bij mij flikken, dan zal hij zijn leven bespijten.... zal de huiseigenaren dan eens laten voelen wat een Marokkaan kan doen. :wink:
Laatst gewijzigd door Dihya op wo dec 21, 2011 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Plaats reactie