Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Geert Wilders, de extreemrechtse leider van de PVV
Op dit soort opmerkingen kots ik. Wat is er extreem aan zijn opvattingen? Zijn tegenstanders, de multiculturisten, die hebben extreme opvattingen. Zij zijn verantwoordelijk voor de puinhoop waar ons land zich in bevindt, en voor de onvermijdelijke burgeroorlog ergens later in deze eeuw.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Geert Wilders

Bericht door Manon »

Het verbod op de kleding zou per 1 januari 2013 moeten ingaan
duurt het twee jaar voordat ze hun slabbetje van voor hun neus kunnen halen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Zomaar een tekst in de Volkskrant die niet agit-prop is ter demonisering.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... stof.dhtml
'Spreken als Wilders is democratische zuurstof' Roderik van Grieken
Het debat is de zuurstof van de democratie. Het is in ons aller belang dat politici in staat zijn om duidelijk en overtuigend hun standpunt over de bühne te brengen. Zij moeten complexe vraagstukken helder kunnen verwoorden en in staat zijn om op hoofdlijnen aan te geven waar hun visie in essentie verschilt van die van hun politiek opponenten en waarom. En dat is wat Wilders doet.

Doordacht
Het is juist zijn altijd doordachte taalgebruik dat bijdraagt aan zijn politieke succes. Hij misbruikt de taal niet; hij gebruikt haar zeer effectief. Zijn slotrede tijdens het proces tegen hem is daar een goed voorbeeld van. De inhoudelijke boodschap kan verwerpelijk gevonden worden, maar ieder mens met enig taalgevoel en kennis van retorica kan niet anders dan erkennen dat deze rede, zeker voor Nederlandse begrippen, prachtig geconstrueerd was.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Geert Wilders

Bericht door naar boven »

Limboblues: Geert Wilders krijgt bluesharp-ode

En zomaar zonder Godwins. :shock:

Henk & Ingrid - ode aan Geert

RTFM
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door silkyboxershortXL »

PVV-leider Geert Wilders op nieuwe dodenlijst Al-Qa'ida
Afbeelding
Wilders is een van de 'varkens' die volgens de terroristen moet worden gedood
De naam van PVV-leider Geert Wilders staat op een dodenlijst van islamitische extremisten gelieerd aan Al-Qa’ida, die in Amerika is opgedoken. Naast Wilders staan op de lijst vooral Amerikaanse personen en bedrijven die betrokken zijn bij de oorlogen in Afghanistan en Irak.

Wilders is een van de 'varkens' die volgens de terroristen moet worden gedood
Dat schrijft het AD maandag.

Ayaan Hirsi Ali
De lijst zou twee weken geleden opgedoken zijn in Amerika. Ook het in Washington woonachtige ex-VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is een doelwit.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTB) onderzoekt de ernst van de dreigementen. De NCTB heeft Wilders zelf op de hoogte gesteld van de ‘hitlist’.

Explosieve post
De lijst is waarschijnlijk samengesteld op het 'Shumukh al-Islam forum', een afgesloten website waar enkele duizenden aanhangers van Al-Qa’ida elkaar treffen. Leden worden opgeroepen om de 'varkens' die de islam hebben aangevallen te doden via 'explosieve post'.

Wilders wordt al jaren bedreigd. Het NCTB publiceerde twee weken geleden nog een rapportage waarin stond dat er geen 'concrete plannen' bekend waren voor aanslagen op Nederlanders. 'De kans op een aanslag is relatief gering, maar kan ook niet worden uitgesloten,' schreef de NCTB toen.

Door Arne Hankel
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... lQaida.htm
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

'Stop Wilders haatcampagne tegen de Islam'

Secretaris-generaal van de Organisatie van Islamitische Conferentie (OIC), Ekmeleddin Ihsanoglu, waarschuwt in een verklaring PVV'er Geert Wilders dat zijn 'beledigende opmerkingen over de islam' niet langer kunnen worden getolereerd.

Afbeelding

EU president Herman Van Rompuy (R) met OIC-secretaris-generaal Ekmeleddin Ihsanoglu (L) tijdens een bespreking in juni. © afp

De OIC uitte dinsdag in de Kazachse hoofdstad Astana kritiek op de aanhoudende aanvallen op de islam. Ook beschuldigt de organisatie een aantal Nederlandse politici van het steunen van islamofobie. Dat berichtte de Iraanse tv-zender PressTV.

Ihsanoglu roept de Nederlandse regering op om de haatcampagne van Wilders te stoppen. Ook uitte hij er zijn zorgen over dat Nederland zich niet uitlaat over de kwestie, die de relatie met de moslimwereld schade zou kunnen berokkenen, aldus Ihsanoglu.

Verschillende politici zouden volgens het OIC, het grootste samenwerkingsverband van moslimlanden waarbij 57 landen zijn aangesloten, hatelijke en provocatieve anti-islamitische opmerkingen hebben gemaakt.

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... slam.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Geert Wilders

Bericht door Dhana »

:roll2:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Geert Wilders

Bericht door H.Numan »

Dit is niet om te lachen helaas. Dit is bloedserieus.
Deze man is een belangrijk politiek persoon binnen het mohammedanisme. Zelfs een regeringslid.
Wat hij indirect zegt is:
Ofwel jullie plakken tape over de mond van Wilders, ofwel wij gaan hem koud maken.

Het is denk ik hier wel bekend dat het mohammedanisme 3 mogelijkheden biedt:
  • bekeer je tot het mohammedanisme
  • onderwerp je onder ons gezag
  • sterf!
Andere mogelijkheden worden niet geboden. Deze man zegt dus: ofwel jullie onderwerpen je aan ons, of wij gaan Wilders zelf aanpakken. Dan mag je raden hoe. Je kan er ook zeker van zijn dat wanneer Wilders vermoord wordt, ze zullen ijskoud zullen zeggen: hij had de kans om zich te onderwerpen (zal we verwoord worden als: 'hij had de kans om zijn mond te houden'), en dat weigerde hij.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Geert Wilders

Bericht door Manon »

Ik vind dit zeer beangstigend en ik walg ervan als ik President Dweil daar zo netjes zie zitten.

De vraag van de week aan Syp Winia hierover in Elsevier krijg ik maar niet gepaste.
http://video.elsevier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Bedoel je deze Circe?

http://video.elsevier.nl/11846560" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:Dit is niet om te lachen helaas. Dit is bloedserieus.
Deze man is een belangrijk politiek persoon binnen het mohammedanisme. Zelfs een regeringslid.
Wat hij indirect zegt is:
Ofwel jullie plakken tape over de mond van Wilders, ofwel wij gaan hem koud maken.

Het is denk ik hier wel bekend dat het mohammedanisme 3 mogelijkheden biedt:
  • bekeer je tot het mohammedanisme
  • onderwerp je onder ons gezag
  • sterf!
Andere mogelijkheden worden niet geboden. Deze man zegt dus: ofwel jullie onderwerpen je aan ons, of wij gaan Wilders zelf aanpakken. Dan mag je raden hoe. Je kan er ook zeker van zijn dat wanneer Wilders vermoord wordt, ze zullen ijskoud zullen zeggen: hij had de kans om zich te onderwerpen (zal we verwoord worden als: 'hij had de kans om zijn mond te houden'), en dat weigerde hij.
ja laten we dat vooràl niet uit t oog verliezen hoe 'verpakt' de boodschap ook is, dat dit is wat er gezegd wordt.... bekeer je, onderwerp je aan de islam, sterf!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Q'boem »

Scarlatti schreef:ja laten we dat vooràl niet uit t oog verliezen hoe 'verpakt' de boodschap ook is, dat dit is wat er gezegd wordt.... bekeer je, onderwerp je aan de islam, sterf!
En het enige juiste antwoord daar weer op is: bakkes houden k*tmuzel, of zelf sterven. Gewoon in duidelijke, klare taal die geen ruimte voor interpretatie laat.

Jullie lastig doen en Wilders mollen? Wij BOEM op Mekka doen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Geert Wilders heeft een boek geschreven en dat verschijnt op Koninginnedag
Het boek over de Islam van PVV-leider Geert Wilders is ’bijna af’ en verschijnt op Koninginnedag volgend jaar.
Het is de bedoeling dat het boek op 30 april als eerste uitkomt in Amerika. „Andere landen volgen snel daarna”, aldus Wilders. „Het boek gaat over de islam, de gevaren van islamisering voor het Westen en hoe dat te keren.”

De PVV-leider kondigde de komst van het boek eerder aan in een interview met De Telegraaf. Hij liet toen al weten dat het vooral bedoeld was voor de Amerikaanse markt.

„We kunnen in Nederland een hoop doen, maar we willen ook internationaal een signaal afgeven aan de Arabische wereld dat er stevig wordt teruggevochten door een partij die hier veel te vertellen heeft”, aldus Wilders, die eerder een hoop commotie veroorzaakte met zijn film ’Fitna’, ook over de Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Interview met Geert Wilders in Panorama
==========================
'Ik was vroeger echt een vervelend jongetje'

Z’n tegenstanders krijgen er rooie vlekken van in hun nek, maar ook zij kunnen er niet omheen: Geert Wilders speelt al een jaar een beslissende rol in politiek Den Haag. Een interview over wat Henk en Ingrid daarvan merken, het treiteren van Job Cohen, z’n aanvaring met Mark Rutte en of hij vroeger op school al een pestkop was.

Tekst: Joop Reichart
Spoiler! :
Als bedrijfspoedel van Panorama is mijn eerste vraag: één jaar kabinet Rutte met gedoogsteun van de PVV. Zijn Henk en Ingrid daar nou wijzer van geworden?

“Ja, ik denk het wel. Ze zien een andere wind door Nederland waaien waar het gaat om strengere straffen en om forse maatregelen rondom immigratie en asiel. Bovendien gaat de overheid in z’n eigen vet snijden. Minder ambtenarij. Dat was anders ook minder gebeurd. En wat was het alternatief? Dat Job Cohen en de zijnen aan de macht waren gekomen.”

Komen er echt minder immigranten en asielzoekers naar Nederland?

“Daar hebben we afspraken over gemaakt, dus dat zal wel moeten gebeuren. U ziet bij de aanvaringen die ik soms met minister Leers heb, dat als het dreigt de andere kant op te gaan, ik dan stevig aan de bel trek. Maar het zal wel een jaar duren, dat moet ik eerlijk zeggen, voordat je dat in de cijfers ziet.”

Uw tegenstanders zeggen altijd: het zal niet lukken, want Europa blijft dwars liggen.

“Dat mensen minder snel familie kunnen laten overkomen, dat ze hun inburgeringexamen zelf moeten betalen en als ze die niet halen dat ze dan hun verblijfsvergunning kwijt raken, dat is al door de ministerraad. Maar bij de belangrijkste maatregelen, het verhogen van de leeftijd van 21 naar 24 jaar voor partners die naar Nederland worden gehaald bijvoorbeeld, ja daar heb je Europa voor nodig. Ik moet wel eerlijk zijn, dat zijn maatregelen die qua cijfers de grote klappers opleveren. En dat ziet er niet bij voorbaat goed uit.”

Dat moet ergerlijk zijn voor u, dat Europa bepaalt wie hier wel en niet binnen mag komen.

“Dat is niet te verteren. Europa bemoeit zich met alles. Ook waar het geen bal mee te maken heeft. Dat is één van de weeffouten. Maar stel dat al die maatregelen die wij willen niet gaan lukken, dan moeten we voor Nederland misschien wel denken aan een uitzonderingspositie op dat hele immigratiedossier. Zoals ook Denemarken dat heeft. Want het kan toch niet zo zijn dat Europa niet alleen bepaalt wie er hier binnen mag komen, maar ook nog de afspraken die we hier in dit land hebben gemaakt tegen houdt?”

Die arme Leers zal af en toe wel gek worden van u. Toch?

“Ik hoop het niet. Maar ik ben ingehuurd als een politieke wolf om op te komen voor de PVV-kiezers. Stel dat ik voor die 18 miljard bezuinigingen, de prijs die wij voor het gedoogakkoord betalen, weg zou fietsen. Dan zou het CDA mij ook de mantel uitvegen. Dus als Leers zegt dat de terugdringing van immigratie geen doelstelling is, dan moet ik daar iets van zeggen. Niet om hem te pesten, maar om voor Henk en Ingrid op te komen.”

Is het mooie van dit kabinet voor u ook niet dat Job er niet in zit?

“Dat is ontzettend belangrijk. Als je kijkt naar dat hele verhaal van immigratie en asiel, naar de bezuinigingen op al die linkse hobby’s, naar strenger straffen; dat was met de PvdA nooit gebeurd. Dan was Nederland veel slechter af geweest.”

Toch hoorde ik de PvdA pas zeggen: de immigratie kwam van rechts.

“Onzin. Het is wel zo dat ook CDA en VVD gastarbeiders naar Nederland hebben gehaald en dat daar grote bedrijven achter zaten. Dat ontken ik niet. Maar de grote getallen zijn daarna binnen gekomen met de gezinsmigratie. Dat gaat tot op de dag van vandaag door. Links dient bijna elke week wel een amendement in om het allemaal nog soepeler te maken en ze verzetten zich tegen alle maatregelen die wij in het gedoogakkoord hebben afgesproken. En neem zo’n generaal pardon, waarbij tienduizenden mensen zijn gelegaliseerd, ook criminelen, hoewel ze alle rechterlijke instanties hebben afgelopen en steeds nee te horen hebben gekregen. Dat hebben wij niet gedaan. Dat heeft links gedaan.”

Volgens mij heeft u een bloedhekel aan Job.

“Ik heb in persoonlijke zin absoluut geen hekel aan Job. Het is een hele nette, erudiete man. Ik heb trouwens aan niemand een hekel in de politiek. Dat meen ik oprecht. Alleen politiek gezien staat de PvdA voor alles wat ik verafschuw. Dat is wel waar.”

U speelt het soms erg op de persoon.

“Hij is de leider van de grootste oppositiepartij en het is mijn taak om vanuit mijn rol de PvdA aan te pakken. En ik hou ervan om de aanval te kiezen. Ik snap er echt niets van dat Job het kabinet steunt voor wat betreft Europa en daar helemaal niets voor terug krijgt. En dan komt hij met een heel bestuurlijk verhaal. Bij de heer Cohen is duidelijk nog niet helemaal doorgedrongen dat hij geen burgemeester van Amsterdam meer is.”

U was hem tijdens de Algemene Beschouwingen behoorlijk aan het treiteren. U had er lol in he?

“Ik ben een liefhebber van een prikkelend en offensief debat. Ik vind dat zoiets veel meer moet gebeuren. Als je naar andere parlementen kijkt, gaat het er vaak nog veel steviger aan toe. Wij zijn zo’n polderlandje waar het allemaal heel netjes gaat, maar laat de mensen maar zien dat er een groot verschil is tussen de PVV en de PvdA. Ik vind het alleen jammer dat Job niet meer van zich afbijt.”

U heeft liever een betere tegenstander?

“Ik heb er natuurlijk politiek belang bij dat Cohen zo lang mogelijk blijft zitten. Ik weet alleen niet of de partij hem dat nog lang gunt.”

U had tijdens het debatt vaak de lachers op uw hand. Nooit gedacht aan een carrière als up comedian vroeger?

“Hahaha. Nee, dat heb ik nooit willen worden. Ik speel in de Kamer geen toneel, laat ik dat voorop stellen, maar ik vond toneel vroeger op school wel altijd heel leuk. Ik heb ook weleens iets gedaan. Nee, geen grote rollen hoor. Maar ja, iets van acteren ligt mij wel.”

Zit u de avond voor zo’n debat te bedenken met welke kwinkslagen u iemand op de kast kunt jagen?

“Zoals iedereen bereid ik een aantal grappen voor. Ik denk na over wat ik ga zeggen en weet wat ik ga doen tijdens een debat. Maar opmerkingen tijdens interrupties die kun je niet van tevoren instuderen. Dan zeg ik spontaan wat in me opkomt.”

Dat zuigen en jennen gaat u goed af. Vroeger op school al een pestkop?

“Absoluut. Op de lagere school viel dat nog wel mee, maar op de middelbare school was ik echt een vervelend jongetje. Ik ben vaak de klas uitgestuurd en ik heb het mijn ouders vaak ook niet gemakkelijk gemaakt. Ik was nogal recalcitrant ja. Ging altijd m’n eigen gang.”

Dus pappa Wilders moest nog weleens op school komen?

“Zeker. Ik was in die tijd bepaald geen lieverdje.”

En dan die beroemde aanvaring met Mark Rutte. Dat ‘doe es effe normaal man’. Later geen spijt van gehad?

“Nee, geen seconde. Ik begrijp die commotie daarover ook niet. ‘Doe eens normaal man,’ is iets dat veel mensen dagelijks tegen elkaar zeggen. Er zit geen scheldwoord in. Het is misschien niet gebruikelijk, maar nogmaals: kijk naar andere parlementen. Daar gebeuren wel ergere dingen.”

U had niet door dat iedereen over u heen zou vallen?

“Nee. Ik had wel vrij snel in de gaten, gezien de reacties achter me, dat het ongebruikelijk was. Maar ik was op dat moment echt kwaad. Ik vind helemaal niet dat ik te ver was gegaan. Een beetje leven in de brouwerij kan toch geen kwaad?”

Heeft u überhaupt weleens spijt van de dingen die u zegt?

“Ik ben ook een mens van vlees en bloed. Dus ik heb achteraf ook weleens spijt van dingen. Dat ik vroeger niet altijd even braaf ben geweest en m’n ouders weleens verdriet heb gedaan. Maar in de politiek? Ik kan het me niet herinneren.“

Dingen als kopvodddentax? Of islamitisch stemvee?

“Nee. Die kopvoddentax ging over hoofddoekjes. Het was een voorstel en dat probeer je dan op een beetje prikkelende manier te brengen. En dat is gelukt. Veel mensen vonden het fantastisch. Anderen vonden het vreselijk. En stemvee? Ach, dat wordt toch al decennia lang gebruikt. Daar zijn wij niet de enige in?”

Maar toch...

“Wat ik vooral erg vind, ook tijdens die Algemene Beschouwingen, is die dubbele moraal. Waar hebben mijn collega’s in het verleden mij, mijn partij en mijn kiezers niet voor uitgescholden? Bijna dagelijks worden we voor fascisten, racisten en extremisten uitgemaakt. En dan zit de hele Kamer te gniffelen. Wij incasseren gigantisch veel. En dan valt de hele politieke elite en ook een groot deel van de media over mij heen terwijl ik nog geen duizendste doe van wat zij doen. Maar ons wel de les lezen, er schande van spreken, als ik bedrijfspoedel zeg, of ‘doe es effe normaal, man’. Alleen al vanwege die verontwaardiging zal ik het blijven doen.”

Geert Wilders twijfelt nooit?

“Natuurlijk twijfel ik weleens. Maar Ik etaleer die twijfel niet. Vind ik ook niet verstandig. En ik ben zo iemand: als ik eenmaal een besluit neem, dan ga ik er helemaal voor.”

Altijd maar die politiek. Weleens tijd voor iets gezelligs?

“Veel te weinig. Waar ik heel erg van hou is slapen?”

Dat klinkt ook niet erg opwindend.

“Nee, maar ik slaap ontzettend weinig en ik hou nu eenmaal heel erg van slapen. Het klinkt raar als een hobby, maar het is wel zo. Ik reis ook graag. Ja, de beveiligers gaan wel altijd mee. Ik heb een foto waarop ik met mijn vrouw op Cyprus ben en dan zie je mij met zestien man om mij heen. Acht beveiligers uit Nederland en nog een stuk of acht lokale agenten. Daar denk ik niet meer over na, anders ga je nooit meer op vakantie. Voor mij is ook een uitje om in het buitenland naar een supermarkt gaan. Gewoon boodschappen doen. Het kan hier wel, maar het wordt dan zo’n circus, dus daar begin ik niet meer aan. Ik ga wel vaak naar de bioscoop. Dat is ook altijd een heel geregel. Dan kom ik met beveiliging binnen als het al donker is en bij de aftiteling ga ik weer weg. Maar ik zou me wel meer mogen ontspannen, dat is waar.”

En dan bent u nog bezig met Fitna 2.

“Dat is niet mijn eerste prioriteit. Ik ben nu vooral bezig met een boek over de islam. Voor de Amerikaanse markt. Dat komt volgend jaar april uit in New York. Dat zal niet onopgemerkt blijven. Ik vind dat heel belangrijk. Het wordt een heel stevig en gedegen boek.”

Wat staat daarin wat we niet al van u weten?

“Het wordt een hele goede analyse over de gevaren van de islam en hoe we dat kunnen keren. Niet iedereen zal er blij mee zijn, denk ik. Het wordt een heel mals boek, waarin de islam stevig op de korrel wordt genomen.”

Maar wat is het nieuwe?

“Ik beredeneer en documenteer nog meer dat de islam een gevaarlijke ideologie is. Dat Mohammed echt één van de grote foute mensen is geweest die heeft rondgelopen.

En dat er lijnen lopen naar deze tijd. Met wat er nu in de wereld gebeurt.”

Er zijn toch heel veel gematigde moslims?

“Natuurlijk. De meerderheid van de moslims is gematigd. Ik maak ook altijd onderscheid tussen de mens en de ideologie. De gematigde moslim, nou ja, je kunt je afvragen of een gematigde moslim volgens de Koran nog wel een moslim is, want als je er niet streng naar leeft, ben je het eigenlijk niet meer. Maar goed, voor zover mensen zich gematigd moslim noemen, is dat prima. En ja, die bestaan zeker. Maar een gematigde islam die bestaat zeker níet. Dat probeer ik duidelijk te maken. En u weet: er zijn anderhalf miljard moslims en als maar één procent níet gematigd is, dan zijn dat er nog steeds heel veel.”

Wat is uw grootste angst?

“Dat als wij de islamisering niet stoppen, en langzaam maar zeker sluipt die onze samenleving binnen, het ten koste zal gaan van onze vrijheid. Dan gaat het stukje bij beetje de verkeerde kant op. Daarvoor wil ik waarschuwen. Anders hebben onze kinderen en kleinkinderen straks die vrijheid niet meer.”

En als mensen zeggen: kom op Geert, zo erg is het toch allemaal niet? Doe es effe normaal man! Wat zegt u dan?

“Dan zegt ik: ik doe normaal. Het is nog veel erger dan jullie denken. Lees mijn boek straks maar.”
Het interview is te lezen in de Panorama nr. 45, 9 november 2011
http://www.pvv.nl/index.php/component/c ... rama-.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Column Geert Wilders
Investeren in 2011, oogsten in 2012


2011 was het jaar van mijn vrijspraak. De rechtbank van Amsterdam oordeelde op 23 juni dat mijn kritiek op de islam niet gelijk staat met aanzetten tot haat of discriminatie noch met groepsbelediging. Die uitspraak was niet alleen een overwinning voor mij maar voor alle Nederlanders. De vrijheid van meningsuiting zegevierde. Islamkritiek is in Nederland nog geoorloofd. Verzet tegen islamisering is geen misdaad.

De islamisering bedreigt de identiteit van Nederland. De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de verdediging van onze Nederlandse identiteit en soevereiniteit. De PVV zal dat blijven doen. Want alleen door vast te houden aan onze tradities en eigenheid kunnen wij onze democratie en vrijheid veilig stellen.

2011 was het jaar van nog een andere belangrijke overwinning. De PVV deed haar intrede in de Eerste Kamer en de twaalf provinciale staten. Een fantastisch team van tien PVV-senatoren staan voortaan voor Nederland op de bres. Twaalf enthousiaste fracties doen hetzelfde in al onze provincies. De PVV groeit. Op alle niveaus verdedigen wij de vrijheid, de democratie en de belangen van Henk en Ingrid.

2011 was het jaar waarin het gelijk van de PVV is gebleken. De PVV verzette zich, verzet zich en zal zich blijven verzetten tegen de miljardentransfers van Nederlands belastinggeld naar bodemloze putten in het buitenland. De euro is een mislukt project. Zolang de Europese leiders daaruit hun conclusies niet durven trekken, zal het van kwaad tot erger gaan. Op 10 juni schonken wij symbolisch de drachme terug aan Griekenland. Landen die de boel belazerd hebben of hun eigen broek niet kunnen ophouden, moeten eruit! Dát is de enige oplossing.

Zelfs sommige eurofielen beginnen in te zien dat wij gelijk hadden. De huidige situatie is onhoudbaar. We worden door de crisislanden mee de diepte in gesleurd. De zachte Europese heelmeesters hebben een stinkende wond gemaakt. Ze hebben Europa in een economische recessie gestort, die vermeden had kunnen worden als men anderhalf jaar geleden Griekenland uit de euro had gesneden. 2012 wordt daarom een moeilijk jaar.

De Partij voor de Vrijheid houdt haar woord tegenover haar kiezers. De PVV blijft zeggen wat de grote meerderheid van de Nederlanders vindt: Geen cent meer naar de crisislanden. Maar de PVV ontvlucht ook haar verantwoordelijkheid niet. Tijdens een economische recessie moet een land de tering naar de nering zetten. Maar eerst moet gesneden worden in ontwikkelingshulp. Daar valt nog 4 miljard te halen.

2011 was een jaar waarin, dankzij de PVV, links van de macht gehouden werd in Nederland. Daarom staat Nederland er aan het eind van dit jaar beter voor dan vorig jaar. Met links wordt Nederland in de uitverkoop gedaan. 2012 wordt het jaar van de waarheid. In 2011 heeft de PVV politiek geïnvesteerd, in 2012 willen wij oogsten.

Geert Wilders is de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid in de Tweede Kamer

http://politicusvanhetjaar.eenvandaag.n ... en_in_2012" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Wilders: Ook buiten de VS animo voor Islamboek

Bericht door King George »

DEN HAAG - Het boek over de islam dat PVV-leider Geert Wilders komend voorjaar wil uitbrengen in de VS trekt ook interesse uit andere landen. „Die zullen wel snel volgen”, zei Wilders woensdag op de dag waarop het werk voor het eerst is te bestellen.

Het boek heet 'Marked for Death: Islam's War Against the West and Me' en moet in de VS op 30 april uitkomen. Volgens de auteur komt het boek neer op een „aanklacht tegen de islam en de profeet Mohammed”. Onduidelijk is nog of er ook een Nederlandse vertaling komt.

Volgens Wilders bevat de productie „een gedegen (ook historische) analyse van de gevaren van de islam(isering)”. Hij doet concrete voorstellen en geeft een politieke oplossing „om de islamisering van het westen te keren en onze dierbare vrijheid te behouden”.

Egypte liet onlangs weten zich zorgen te maken over de publicatie. Het onderwerp kwam eind november ter sprake tijdens een gesprek op ambtelijk niveau tussen de Nederlandse ambassadrice en het Egyptische ministerie van Buitenlandse Zaken.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Egypte liet onlangs weten zich zorgen te maken over de publicatie. Het onderwerp kwam eind november ter sprake tijdens een gesprek op ambtelijk niveau tussen de Nederlandse ambassadrice en het Egyptische ministerie van Buitenlandse Zaken.
Waar is Egypte dan zo bang voor?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Zo worstelen in Egypte met een golf van apostofobie. Soms zo sterk dat er Kopten afgeslacht moeten worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders: Ook buiten de VS animo voor Islamboek

Bericht door Ariel »

King George schreef:DEN HAAG - Het boek over de islam dat PVV-leider Geert Wilders komend voorjaar wil uitbrengen in de VS trekt ook interesse uit andere landen. „Die zullen wel snel volgen”, zei Wilders woensdag op de dag waarop het werk voor het eerst is te bestellen.
Door zijn boek in de Verenigde Staten te publiceren hoopt Wilders grotere internationale steun te verwerven voor zijn strijd tegen de islam.

Wilders ziet Amerika als lichtend voorbeeld voor Europa, zei hij eerder dit jaar in een toespraak in een kerk in de zuidelijke staat Tennessee.

'Weten jullie waarom Amerika beter is dan Europa?' hield Wilders zijn publiek voor. 'Omdat jullie meer vrijheid hebben dan Europeanen. Hoe dat komt? Omdat het hier is toegestaan om de waarheid te zeggen.'

Hij doelde daarmee op de Amerikaanse Grondwet, die absolute vrijheid van meningsuiting garandeert. 'In Europa en Canada word je voor de rechtbank gesleept,' vertelde hij de Amerikaanse kerkgangers.

Waarom Siep denkt dat de Amerikanen Geert Wilders niet zien zitten....Filmpje op Elsevier.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ilders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Volgens de Amerikanen we door Wilders een schreeuwerige natie geworden. Kennelijk zijn ook de Amerikanen niet veel wijzer dan de Europeanen. :(
VS: Nederlanders zijn schreeuwerig

Ophef in VS rond BNN programma Proefkonijnen • "Nederland is voor Amerikanen een schreeuwerig anti-immigratieland geworden.”

Nederland was voor Amerikanen jarenlang een vriendelijk en tolerant land. Maar dat vriendelijke gezicht zijn we volgens Amerika-correspondent Michiel Vos kwijtgeraakt. Nederland stond er om bekend dat het open stond voor immigranten. “Met de komst van Wilders is dat de laatste tien jaar omgeslagen. Nederland is voor Amerikanen een schreeuwerig anti-immigratieland geworden.”

Ons land kwam deze week opnieuw negatief in het nieuws. De Amerikaanse televisiezender ABC noemde Proefkonijnen, het televisieprogramma waarin mensenvlees wordt gegeten, “walgelijk”. En toen een Nederlands tijdschrift zangeres Rihanna als ‘niggabitch’ omschreef, ontplofte het internet met berichten waarin het blad werd beschuldigd van racisme. Voor Amerikanen is Nederland ook het land van drugsgebruik en prostitutie. Vos: “Amerikanen denken dat alles maar kan en mag in Nederland.”

Toch is Nederland in sommige gevallen ook een voorbeeld voor de VS. Volgens Vos hebben Amerikanen bewondering voor ons zorgstelsel waar iedereen verzekerd is. Ook vinden ze onze manier van leven lekker eenvoudig. “Ze vinden het ongelooflijk dat serieuze mensen met een echte baan op hun fiets naar het werk aan.”

http://www.metronieuws.nl/nieuws/vs-ned ... cJF50BM72/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Klopt Pilgrim! De Amerikanen zijn minstens zo achterlijk als wij hier en gaan er prat op ook nog en worden zelfs boos als je, zoals ik op FB, stukjes plaats waaruit blijkt dat in Amerika de islamisering minstens zo erg is als in Europa! Iets wat ze kennelijk moeilijk verkroppen kunnen....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Alle politici twitteren. Maar valt het iemand op? Welnee.
Behalve als Geert iets twittert. Dan gaat de pers er volop in en produceert minsten 100 maal zoveel letters als het twitter bericht had. En dit helemaal nu er weinig te beleven valt kwa nieuws. (niet dat er niets gebeurt in de wereld maar het journaille heeft vrije dagen)
Dus een twitter over de queen en haar lidmaatschap van Gr. Links doet veel pennen bewegen en veel standpunten worden ingenomen.
En dan nu over: "morrelen aan de hypotheekrente geeft nieuwe verkiezingen."
Voer voor alle politieke redacteuren die niet op vakantie zijn.
'Twitterende Geert gijzelt de discussie weer eens'
Binnen luttele seconden springt alles en iedereen bovenop de PVV-leider. Komen er nieuwe verkiezingen? Wat vindt premier Rutte nu weer van deze uitspraak? Razendsnel is het dreigement van Wilders de opening van nieuwssites (ook die van de Volkskrant). Helemaal op een nieuwsloze dag tussen Kerst en Oud en Nieuw is het een dankbaar onderwerp.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6314/Bin ... eens.dhtml
Wat moeten politici doen? Achter de twits van Geert aanhollen? Nee, gewoon doen alsof die er niet zijn. Niks van aantrekken.
Geert Wilders krijgt de smaak van het twitteren steeds meer te pakken. Maar hij moet wel opletten dat er geen Wilders-moeheid optreedt bij zijn tegenstanders. Wat dat betreft was de reactie vandaag van PvdA-Kamerlid Diederik Samson veelbetekenend. 'Gaap', twitterde hij. Ook GroenLinkser Ineke van Gent was duidelijk. 'Deelname kabinet weer eens ter discussie door @geertwilderspvv Niks nieuws onder de zon is 'tactiek' van meet af aan. #lozedreiging #jammer'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Marked for Death: Islam's War Against the West and Me [Hardcover]
Geert Wilders (Author)
List Price: $27.95
Price: $18.44 & eligible for FREE Super Saver Shipping on orders over $25. Details
You Save: $9.51 (34%)
Pre-order Price Guarantee. Learn more.

This title has not yet been released.
You may pre-order it now and we will deliver it to you when it arrives.
http://www.amazon.com/Marked-Death-Isla ... 490&sr=8-3
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Weer iets over een boek. Ditmaal een schrijver van kinderboeken in Drunen.
PVV-leider Geert Wilders is een inspiratiebron geweest voor het nieuwste kinderboek van schrijver Paul van Loon, SuperDolfje. Daarin krijgt de superheld Dolfje Weerwolfje het aan de stok met antiheld Gregor. Dat personage is deels gebaseerd op Geert Wilders, bekent Van Loon in NRC Handelsblad.

Het boek SuperDolfje met daarin het op Geert Wilders gebaseerde personage Gregor verscheen in september vorig jaar. Van Loon zou geen politiek statement willen maken, maar hij erkent wel dat slechterik Gregor een paar overeenkomsten heeft met Wilders.
Volgens de Drunense schrijver staat Wilders voor het buitensluiten van groepen mensen en doet hij kunst af als 'linkse hobby'. Daar ziet Van Loon helemaal niets in. Hij vindt het heel gevaarlijk om complete bevolkingsgroepen over één kam te scheren.

Aardig boefje
Superboef Gregor sluit in het laatste boek in de reeks weerwolfjes Dolfje en Noura buiten. Ook probeerde Gregor om de vakken muziek en tekenen af te schaffen.Volgens Van Loon blijkt Gregor uiteindelijk toch een aardig weerwolfje.
Paul van Loons creatie Dolfje Weerwolfje werd in 2011 door kinderen verkozen tot de superheld van Nederland. Ook verscheen er een speelfilm van de boekenreeks.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... or_ki.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie