De terugkeer van onze oude vriendin C

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dhana schreef:Het ligt misschien aan mijn domheid en het feit dat ik de wereld slechts schijn te bezien van achter mijn garaniums, maar verbaast het jullie ook zo dat een moslimvader een soennitische kandidaat schoonzoon afwijst omdat die niet van Marokkaanse afkomst is maar nog geen half jaar later wel een shia moslim uit Iran de familie laat binnen komen?
Jaloers mevrouw?? :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Manon »

Jij gaat geeneens weten waarom je geweigerd wordt. Hou toch op met dat arrogant Marokkaans gedoe.
  • Je kan dat huis niet huren omdat de eigenaar
  • al een andere huurder heeft gevonden
  • je zal terugbellen als de kijkperiode voorbij is
  • eerst wil kennismaken met je importman die nog in Marokko woont en dus niet kan komen
vul verder maar in.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Circe, dat is makkelijk te achterhalen, door een ander adres aan te maken en te vragen of dat huisje nog vrij is? Krijg je antwoord dat he nog vrij is, dan heeft de huiseigenaar een probleem.. zal hem/haar dan eens kennis laten maken met Marokkanen. :wink:

Circe, jij moet het doen met jezelf....eenzaam wijf.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Manon »

Dihya schreef: Circe, jij moet het doen met jezelf....eenzaam wijf.
Pardon? uw geitenhoedersoorsprong zit blijkbaar nog in de genen.
Ik doe het lekker met wie ik het wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil.
Daar kan jij nog een puntje aan zuigen vrees ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Dhana schreef:Het ligt misschien aan mijn domheid en het feit dat ik de wereld slechts schijn te bezien van achter mijn garaniums, maar verbaast het jullie ook zo dat een moslimvader een soennitische kandidaat schoonzoon afwijst omdat die niet van Marokkaanse afkomst is maar nog geen half jaar later wel een shia moslim uit Iran de familie laat binnen komen?
Jaloers mevrouw?? :laugh1:

Nou nee, hoor. Ik moet er niet aan denken overgeleverd te zijn aan de ahum... islamitische cultuur. Ik ging op mezelf wonen toen ik 19 was. Ik hoefde geen man te strikken om uit het ouderlijk huis te "ontsnappen".

Ik was 17 toen ik met een vriendin een week naar Parijs ben geweest. En zo kan ik nog we even doorgaan met alle vrijheden opsommen waarvan ik zowat een halve eeuw geleden af aan heb kunnen genieten.


Dus vraag ik me af wie hier nou jaloers is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:
mercator schreef:
Dihya schreef: Eerst huis zoeken,
Hoe het in Nederland gaat weet ik niet, maar de meeste huiseigenaren in België weigeren te verhuren aan Marokkanen en zo hoort het ook.
Moet iemand eens bij mij flikken, dan zal hij zijn leven bespijten.... zal de huiseigenaren dan eens laten voelen wat een Marokkaan kan doen. :wink:
De enige reden dat Marokkanen daarmee(constant Nederlanders bedreigen/aanvallen/mishandelen) weg komen is omdat Nederlanders te goedhartig zijn. Wat Marokkanen kunnen doen, bv oudere Nederlandse vrouwen een rolstoel in helpen, daar zijn we allang achter. Dat dit te maken heeft met de gewelddadige eerloze cultuur van Marokkanen en niet of iemand wel of niet goed opgeleid is dat hebben de meeste naïeve Nederlanders niet door.

Alle kansen worden hier gegeven aan Marokkanen, en wat krijgen we er voor terug. Een kennis of familielid die slachtoffer is van bruut geweld, meer niet, en natuurlijk mogen we de politici aanhoren die geilen op jullie stem en ons vertellen dat het goed komt, en het, eigenlijk ook een beetje aan ons ligt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Ariel, ik heb er geen moeite mee dat onze huismoslima zich van haar beste kant laat zien hier, (ik hoop dat er hele volksstammen meelezen met wat zij hier durft neer te plempen) maar Circe of wie dan ook hier dan ook voor wijf uitmaken... gaat dat niet een beetje heel erg ver?

Al zijn we het niet eens met wat dan ook, zo laag hoeft het niveau toch niet te dalen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Ariel, ik heb er geen moeite mee dat onze huismoslima zich van haar beste kant laat zien hier, (ik hoop dat er hele volksstammen meelezen met wat zij hier durft neer te plempen) maar Circe of wie dan ook hier dan ook voor wijf uitmaken... gaat dat niet een beetje heel erg ver?

Al zijn we het niet eens met wat dan ook, zo laag hoeft het niveau toch niet te dalen?
Ik vind het wel lekker dat die marokkaans-islamitische mentaliteit zo duidelijk naar voren komt.
Ze begint al meteen huiseigenaren te bedreigen.
Mooi toch? :drool:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Ariel, ik heb er geen moeite mee dat onze huismoslima zich van haar beste kant laat zien hier, (ik hoop dat er hele volksstammen meelezen met wat zij hier durft neer te plempen) maar Circe of wie dan ook hier dan ook voor wijf uitmaken... gaat dat niet een beetje heel erg ver?

?
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is om zo te schelden of Circe. Ik wilde daar ook iets aan doen tot dat ik zag dat Circe haar gequote had. Circe kan haar zelf een ban geven als ze dat wil.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Ik zie niks speciaals in de uitlatingen van de huismoslima Chaimae. Moslims ZIJN nu eenmaal zo, ik weet dat. Ik heb zowat 8 jaar tussen de moslims gewoond en gewerkt dus ik hoorde dat soort platvloers barbaars gebrabbel dagelijks. Gewoon laten doen zou ik zeggen. Het enige wat Chaimae onderscheidt van de modale moslim is een gebrek aan remmingen. Wss niet genoeg slaag gekregen van haar vader :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Dhana schreef:Ariel, ik heb er geen moeite mee dat onze huismoslima zich van haar beste kant laat zien hier, (ik hoop dat er hele volksstammen meelezen met wat zij hier durft neer te plempen) maar Circe of wie dan ook hier dan ook voor wijf uitmaken... gaat dat niet een beetje heel erg ver?

?
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is om zo te schelden of Circe. Ik wilde daar ook iets aan doen tot dat ik zag dat Circe haar gequote had. Circe kan haar zelf een ban geven als ze dat wil.
ach nee hoor.

Zoals al gezegd: C maakt meer anti-reclame voor haar bevolkingsgroep en religie dan wij in een jaar kunnen produceren! Zo'n marketingproduct gooi je toch niet weg? :cool:

Volgende keer ik een hoofddoek zie denk ik steevast aan dat "wijf"...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Zo kunnen we het ook bekijken. Ikzelf kan ook niet beledigd worden door moslims. Al helemaal niet door die van dit kaliber.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Dihya is een voortbrengsel van de cultuur en religie waar ze uit voortkomt. Een cultuur waarin dreigen, schelden, vuiligheid uitbraken en ander kinderachtig, achterlijk gedrag de norm zijn. Dihya is bijgevolg een barbaar, en ze vertoont dus alleen maar het gedrag dat voor haar natuurlijk is.

In die zin is ze voor ons, waar Circe al op alludeerde, dan ook een useful idiot, of een stukje propaganda voor de counter-jihad. Waarvoor dank, Dihya.

Ik heb 't idee dat ik het stadium van je laten beledigen door de uitbraaksels van moslims nog niet voorbij ben. Ik vind nog altijd dat de islam en de uitlatingen die daaruit voortkomen vaak diep beledigend zijn. Misschien leer ik dat later nog wel af. Ik geef wel toe dat ik soms maar al te graag wat vuiligheid spuw in de andere richting. Maar goed, ik denk dat onze hele cultuur en veel van wat we hier in het westen doen eigenlijk wel één grote belediging is voor de moslims.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dhana »

Ik denk dat de "dame" in kwestie zelf geen benul heeft hoe tenenkrommend ordinair ze zichzelf ten toon spreidt. Je hoeft in wezen helemaal geen ahadith te bestuderen om er achter te komen voor wat walglijks en onmenselijks de islam staat. Aan deze vrucht herken je de boom onmiddelijk.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Dhana jaa joh, want ik ben ook zo jaloers! Ik ben ook zo jaloers dat ik onderdrukt word, want boehoeeee mijn zusje woont aan de andere kant van Nederland op kamers en mijn vader zegt al weken tegen me dat ik eens lekker alleen of met moeder of zusje op vakantie moet gaan ter ontspanning.....en stimuleert me om nog meer te studeren zodat ik nog hogerop kan komen... goh ja, want eeen onderdrukking zeg van mijn papa en wat ben ik toch jaloers op jou. :laugh1:
Laatst gewijzigd door Dihya op za dec 24, 2011 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

circe schreef:
Dihya schreef: Circe, jij moet het doen met jezelf....eenzaam wijf.
Pardon? uw geitenhoedersoorsprong zit blijkbaar nog in de genen.
Ik doe het lekker met wie ik het wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil.
Daar kan jij nog een puntje aan zuigen vrees ik.
Pardon? Waren het niet Nederlanders en Belgen die tot 1900 geeneens wisten wat kruiden waren en pas later ermee in conctact zijn gekomen en heel Azie toen maar geroofd hebben? Kortom: wie is hier nou achtergesteld?

En ach, al zou ik een geitenhoederoorsprong in mijn genen hebben, ik schaam me daar absoluut niet voor en ben ZOOOO trots dat ik Marokkaanse ben.... noooit dat ik me daarover zou schamen, al doe jij nog zo best om Marokkanen in een kwaad daglicht te plaatsen. Zieliggggggg! :laugh1:

Pech voor jou, ben een trotse Marokkaanse tot aan mijn dood... met een Noord Afrikaans uiterlijk en gezicht. :cool:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Ik denk dat de "dame" in kwestie zelf geen benul heeft hoe tenenkrommend ordinair ze zichzelf ten toon spreidt. Je hoeft in wezen helemaal geen ahadith te bestuderen om er achter te komen voor wat walglijks en onmenselijks de islam staat. Aan deze vrucht herken je de boom onmiddelijk.
Nee, idd, hadith en koran bestuderen is tijdverlies. Het geeft ook nauwelijks inzicht in de Mohammedaanse psyche-of de afwezigheid daarvan. Het probleem zit hem ook niet in Islam. Islam is dwaze flauwekul uit het jaar 0, verder niks mis mee. Het probleem zit hem in de genetica van de moslims. Daar kan je helemaal niks aan doen. Een moslim is prima in zijn Arabische biotoop, zoals een aap ook aangepast is aan het leven in het oerwoud. Maar haal de aap of de moslim niet in huis, want hij maakt er een rotzooi van.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

Mercator, het merendeel van de moslims komt geeneens uit Arabie, dus het klopt niet dat de moslims het beste op hun plekje zijn in Arabie. :roll:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Soms droom ik van enorme deportatieprogramma's, waarbij alle Marokkanen in Turkije worden gedropt en omgekeerd :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

mercator schreef:Soms droom ik van enorme deportatieprogramma's, waarbij alle Marokkanen in Turkije worden gedropt en omgekeerd :D .
En ik droom soms van een enorme deportatie waarin Hollanders in Belgie gedropt worden en omgekeerd. :D
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: En ik droom soms van een enorme deportatie waarin Hollanders in Belgie gedropt worden en omgekeerd. :D
Nogal wat Hollanders wijken uit naar België, het omgekeerde zie je haast nooit, hoe zou dat nu toch komen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: En ik droom soms van een enorme deportatie waarin Hollanders in Belgie gedropt worden en omgekeerd. :D
Nogal wat Hollanders wijken uit naar België, het omgekeerde zie je haast nooit, hoe zou dat nu toch komen?
Omdat Belgendom zijn... :roll:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door Pilgrim »

De beste wensen voor het nieuwe jaar Dihya. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Omdat Belgendom zijn... :roll:
Het wordt hoog tijd dat België ophoudt te bestaan en gesplitst wordt in Vlaanderen en Wallonië. Vlaanderen kan dan een moderne beschaafde staat blijven terwijl de rest een stinkend Mohammedaans ghetto kan worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De terugkeer van onze oude vriendin C

Bericht door H.Numan »

Ik stel me zo voor Chaimae beter Frans spreekt dan ik - hetgeen verdomd gemakkelijk is. Dus zal ze zich zeer thuis voelen tussen al die francophone zeurkousen. Het is wel te hopen dat het Royaume Wallonie* de uitkeringen hoog houdt. Anders verliezen ze heel veel kiezers.

--
*= Den Albert blijft natuurlijk vorst. Alleen over de onderdanen die hem waarderen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie