Nederland: Islam vrij!

Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Waar zeg ik dat JIJ dat gezegd hebt? Er staat duidelijk "overal zeggen moslims".... heet jij "overal zeggen moslims"? Beter lezen meisje.
2nd Quote.

[/quote]Ik begrijp niet waar je het hier over hebt; ik heb je gevraagd mijn vragen te beantwoorden mbt het beter leven van moslima's, niets meer en niets minder. Ik vraag dit aan jou omdat jij moslima bent en jan de boer (de moslim initiator van die "beter leven van moslima's) kennelijk niet durft te antwoorden[/quote]

Je komt mij dus vragen waarom ik vidn dat moslima's beter leven dan kafiraaths, terwijl je niet eens weet hoe ik erover denke n nergens heb gezegd dat moslima's beter leven.
Ik zeg ook niet dat jij het ergens over gehad hebt (beter lezen), ik heb je simpelweg een vraag gesteld. Een vraag over het leven van moslima's. Aan wie kan ik die vraag nu beter stellen dan aan een moslima?
Stel jezelf die vraag eens, jij bent toch kafira en er zijn genoeg teksten en opinies van ex-moslims enzo, je kan zelf je vragen beantwoorden of ze vragen aan een moslima, die jou ongepaste benaderingen wel respecterrt, maar ja, ik ben koppig en brutaal, dus bij mij zul je echt niet ver komen! [/code]
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hayat schreef:
Monique: Waar zeg ik dat JIJ dat gezegd hebt? Er staat duidelijk "overal zeggen moslims".... heet jij "overal zeggen moslims"? Beter lezen meisje.
2nd Quote.
Monique: Ik begrijp niet waar je het hier over hebt; ik heb je gevraagd mijn vragen te beantwoorden mbt het beter leven van moslima's, niets meer en niets minder. Ik vraag dit aan jou omdat jij moslima bent en jan de boer (de moslim initiator van die "beter leven van moslima's) kennelijk niet durft te antwoorden
Hayat: Je komt mij dus vragen waarom ik vidn dat moslima's beter leven dan kafiraaths, terwijl je niet eens weet hoe ik erover denke n nergens heb gezegd dat moslima's beter leven.
Nee, ik vraag je of jij misschien mijn vragen kunt beantwoorden omdat Jan de boer de benen genomen heeft. Ik zeg nergens dat JIJ gezegd hebt dat moslima's het beter hebben dan ik. Is het nu echt zo moeilijk de dingen eens LOS van jezelf te zien?
monique: Ik zeg ook niet dat jij het ergens over gehad hebt (beter lezen), ik heb je simpelweg een vraag gesteld. Een vraag over het leven van moslima's. Aan wie kan ik die vraag nu beter stellen dan aan een moslima?
Hayat: Stel jezelf die vraag eens, jij bent toch kafira en er zijn genoeg teksten en opinies van ex-moslims enzo, je kan zelf je vragen beantwoorden of ze vragen aan een moslima, die jou ongepaste benaderingen wel respecterrt,
Huh? Waar is mijn benadering ongepast? Ik vraag in welk opzicht moslima's het beter hebben dan ik...dit na de bewering van Jan de Boer dat dit zo is. Is het ongepast van mij om daar een verdere uitleg/voorbeelden van te willen hebben?

Wanneer ik dus b.v zeg: moslima's worden gruwelijk onderdrukt en jij vraagt mij om verdere uitleg dan ben jij ongepast bezig?????
maar ja, ik ben koppig en brutaal, dus bij mij zul je echt niet ver komen! [/code]
Je bent pas 16 of zoiets, ik denk inderdaad dat ik bij jou niet ver kom. Je hebt nog de leeftijd en ervaring van enkel een grote mond hebben, brutaal zijn en weglopen...geeft niet hoor...gaat wel over.. :wink:
Ik zal mijn vraag inderdaad aan iemand moeten vragen die wel kennis en ervaring heeft. Hayat het spijt me dat ik je lastiggevallen heb met iets dat verder gaat dan kleding en andere uiterlijkheden. Excuses.
Amorele atheistische nitwit
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Excuses aanvaard,a;sl je kleding tips wilt, je kunt er gewoon altijd omvragen :D.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hayat schreef:Excuses aanvaard,a;sl je kleding tips wilt, je kunt er gewoon altijd omvragen :D.
Kledingtips van een 16 jarige moslima? lamenielache 8)
Je begrijpt er echt niet waar het over gaat he..?
Nou kindje, blijf jij maar bij je oorbelletjes en andere blingbling en laat de grote mensen maar over belangrijke dingen praten.
Ik wacht wel op een echte moslima om mijn vragen te beantwoorden.
Amorele atheistische nitwit
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Kledingtips van een 16 jarige moslima? lamenielache
Hahah ik weet zeker dak er 100000000000 keer beter bijloop dan jij. je noetm jezelf toch onreine varken. Mensen zonder zelfrespect kunnen zichzelf neit mooi kleden.


Monique vele plezier met je zoektoch anar de moslima die jij wilt zien. Jij wilt een zogenaamde moslima hebben die je verteld hoe kut ze haar godsdienst vind. Nou geloof me die zul je NOOIT voinden, want als ze dat zegt, is ze geen moslima meer.

hahaha jij bent echt dom. Fijn he omdat te horen van een 16jarige die jij als dommer beschouwt dan jij.

Maar dat komt vast door jezelf minachting, want je vind je zelf een onreine varken.

Kapot lachen dit. :D
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hayat schreef:
Kledingtips van een 16 jarige moslima? lamenielache
Hahah ik weet zeker dak er 100000000000 keer beter bijloop dan jij.
Hayat,

IJdelheid is een hele grote zonde in de islam.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Monique is een mooi mens: schoonheid komt van binnen en niet van kleding.
De boom herken je aan zijn vruchten
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

IJdelheid is een hele grote zonde in de islam.
ik weet, ik ben ook niet perfect.

Tja en ik zie dat jusit neit in monique. Dus volgens jou mening zou ze naar mijn bevindingen dus absoluut het tegenovergestelde zijn van schoonheid.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hayat schreef:
IJdelheid is een hele grote zonde in de islam.
ik weet, ik ben ook niet perfect.

Tja en ik zie dat jusit neit in monique. Dus volgens jou mening zou ze naar mijn bevindingen dus absoluut het tegenovergestelde zijn van schoonheid.
Doel je op mij of op Gideong?
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Hebben die streng katholieke pleegouders weleens iets verteld over witte graven ?
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

gideong schreef:Hebben die streng katholieke pleegouders weleens iets verteld over witte graven ?
Zeg vriend,

Pak dit meisje niet op wat ze heeft meegemaakt. Anders krijg je met mij te maken. :twisted:
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Vindt het niet erg om met je te maken te krijgen.
De boom herken je aan zijn vruchten
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Heb al heel lang geleden gevraagd waar het streng katholieke op neer kwam. Alle streng katholieken die ik en zjn namelijk totaal niet streng en lachen om zichzelf. Heb helaas geen antwoord gekregen van Hayat. Of heb ik iets gemist ?
De boom herken je aan zijn vruchten
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

gideong schreef:Hebben die streng katholieke pleegouders weleens iets verteld over witte graven ?
Witte graven?

Ik ben geen Katholiek. Wat bedoel je?
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Maar daar ging het allemaal niet over. Het ging over witgekalkte graven. Iemand die katholiek of christelijk is opgevoed weet dan op welk verhaal van Jezus ik doel.
De boom herken je aan zijn vruchten
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Het gaat eeen beetje snel nu. Jezus vertelt een parabel en vergelijkt vrome farizeen met witgekalkte graven. Het ziet er goed uit van buiten maar is minder mooi van binnen.
De boom herken je aan zijn vruchten
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Wat denk je wel niet, mij asocieeren met een witgekalkte graf. :cry:

En dan nog als een meitje zeggen 'minder mooi van binnen' terwijl je wilt zeggen dat ik vol doodheid en onreinheid van binnen ben gemaakt.

En dan zijn mensen als jij nog tegen de koran want die zegt dat kafirs varkens zijn.

Ik ben in mijn hele leven :cry: nooit zo beledigd, tfoe ik haat je echt.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Hayat schreef:Wat denk je wel niet, mij asocieeren met een witgekalkte graf. :cry:

En dan nog als een meitje zeggen 'minder mooi van binnen' terwijl je wilt zeggen dat ik vol doodheid en onreinheid van binnen ben gemaakt.

En dan zijn mensen als jij nog tegen de koran want die zegt dat kafirs varkens zijn.

Ik ben in mijn hele leven :cry: nooit zo beledigd, tfoe ik haat je echt.
Heb helemaal niet gezegd nog bedoeld dat je een witgekalkt graf bent. Wil alleen maar zeggen dat schoonheid van binnen komt.
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Voel je niet schuldig gideong.

Hayat is een beetje licht geraakt.
Dat zijn hormonen die door haar lijfje gieren.
Daar hebben we allemaal last van gehad.
Ik ben blij dat ik geen hormonen meer heb,

Maar…. er is een spreekwoord
Wie de schoen past trekt hem aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

gideong schreef:Vindt het niet erg om met je te maken te krijgen.
Hahahaha. Het was in figuurlijke zin bedoeld; ik wijs je op je manieren.

Maar je pakt me wel mooi terug. Dat moet ik je nageven!
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Jongen je meot niet liegen, zelfs ik weet wat de betekenis is van een witgekalkte graf. Waarom gebruikte je in je post een 'understatment.'

Je komt dan al gewoon zo leugenachtig over.

Je hebt echt lef, mensen ascocieeren met zoiets.

Goh, wat zijn Islamieten toch rascistisch en hatend.

Jij ebtn zeker liefhebbend en een engel.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Mattheus 23:27-28 Wee jullie, schriftgeleerden en Farizeeën, huichelaars, jullie lijken op witgepleisterde graven, die er vanbuiten wel fraai uitzien, maar vol liggen met doodsbeenderen en andere onreinheden. Zo lijken ook jullie voor de mensen uiterlijk op rechtvaardigen, terwijl jullie innerlijk vol huichelarij en wetsverachting zijn.

Ik vond de discussies met de Farizeeën altijd leuker dan de scheldpartijen.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op ma aug 28, 2006 10:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Linda Danvers schreef:Mattheus 23:27-28 Wee jullie, schriftgeleerden en Farizeeën, huichelaars, jullie lijken op witgepleisterde graven, die er vanbuiten wel fraai uitzien, maar vol liggen met doodsbeenderen en andere onreinheden. Zo lijken ook jullie voor de mensen uiterlijk op rechtvaardigen, terwijl jullie innerlijk vol huichelarij en wetsverachting zijn.
Wat is de bijbel toch een mooi boek.
Dankje Linda.
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

ach ja
over 30 jaar gaan de islamiten ook roepen
dubai... christenen vrij......
vele van jullie helpen nederland naar de kloten
dat zelf mr bot zich schaamt in buitenland
jandeboer
Berichten: 112
Lid geworden op: wo aug 16, 2006 11:13 pm

Bericht door jandeboer »

Monique schreef:
jandeboer schreef:hey monique,
je moet niet tegen mij blaffen het zijn wel de christelijke mannen die zo doen. een moslima heeft het kwa dat beter als een westerse vrouw.
Ik "blaf" tegen wie ik wil.
Ik "blaf" tegen jou omdat jij de "westerse" vrouw neerzet als een achterlijke, misbruikte hoer die een hondenleven heeft.
(ik ken geen "christelijke mannen", niet dat ik weet)

Wanneer ik je met FEITEN erop wijs dat je uit je nek zit te lullen en daarbij vraag om CONCRETE voorbeelden WAARIN een moslima het dan wel zoveel beter heeft dan ik kom je met achterlijke vergelijkingen die helemaal nergens mee te maken hebben.
Zolang jij deze onzin blijft uitkramen over (westerse) vrouwen alsof het de WAARHEID is (wie weet nu het beste over westerse vrouwen dan westerse vrouwen? een islamitische man??????? ) zal ik net zolang blijven blaffen totdat je er nog geschifter van wordt.

Wanneer jij onderstaande opsommingen allemaal met JA kunt beantwoorden...OF... indien je dit NIET kunt, je nooit meer zult zeggen dat moslima's het beter hebben dan iuk....hou ik op met "blaffen".
Gaan we:

1- Mogen en kunnen moslima's hun leven indelen zoals ZIJ dat wensen?
2- Mogen en kunnen moslia's gaan en staan, wanneer, hoe, met wie en waar ze willen?
3- Mogen en kunnen moslima's dragen en zich gedragen zoals ZIJ dat willen?
4- Mogen en kunnen moslima's het RECHT nemen om zelf te beslissen of ze al dan niet willen trouwen en of kinderen krijgen ofwel een carriere nemen waarin ze wel kinderen nemen maar geen man?
5- Mogen en kunnen moslima's hun man (indien ze getrouwd zijn) de deur uitzetten zonder angst hun kinderen kwijt te raken?


enz..enz...
Ik kan er nog tig verzinnen maar dit lijkt me als start voldoende.
Kun jij dus van bovenstaande vrijheden zeggen dat moslima's die hebben?

Ja of nee?
m.a.w..zijn moslima's net zo vrij als ik?
Wanneer je "ja" zegt (met onderbouwing) zal ik niet meer "blaffen".
Succes.
1- Mogen en kunnen moslima's hun leven indelen zoals ZIJ dat wensen?
ja dat mogen ze meeste willen een gezins leven.
2- Mogen en kunnen moslia's gaan en staan, wanneer, hoe, met wie en waar ze willen?
ja, een volwassen moslima wel zelfs meer dan westerse vrouwen. jaloezie in het westen is termate hoger (vreemdgaan enz...)
3- Mogen en kunnen moslima's dragen en zich gedragen zoals ZIJ dat willen?
ja dat doen ze ook alleen jij klaagt er over
4- Mogen en kunnen moslima's het RECHT nemen om zelf te beslissen of ze al dan niet willen trouwen en of kinderen krijgen ofwel een carriere nemen waarin ze wel kinderen nemen maar geen man?
ja kijk maar eens naar dubai,koeweit,turkije enz....
5- Mogen en kunnen moslima's hun man (indien ze getrouwd zijn) de deur uitzetten zonder angst hun kinderen kwijt te raken?
dit is per persoon verschillend dit geld ook voor de christenen en joden.

m.a.w..zijn moslima's net zo vrij als ik?
denk wel meer ...jij moet melden waar je heen gaat voordat je echtgenoot verkeerd gaat denken .(+- 80 procent van nederland gaat vreemd en vandaar de huizelijke moorden enz...)
oh ja meeste moslima heeft ook meer zekerheid dat ze gelukkig getrouwd blijft wat voor de westerse vrouw een sprookje is geworden.

ga je nu bekeren ?

na mijn antwoord een vraag van mij aan jou ,ariel en nina
wie van jullie is nog gelukkig getrouwd??
Plaats reactie