Beatrix in de Emiraten

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Koningin aangekomen in Abu Dhabi


ABU DHABI - Koningin Beatrix is zaterdagavond aangekomen in Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten.

Daar begint de vorstin zondag aan het 50ste staatsbezoek uit haar regeringsperiode.

Beatrix, die wordt vergezeld door prins Willem-Alexander en prinses Máxima, bezoekt de belangrijkste twee emiraten van de VAE: Abu Dhabi en Dubai.

Dat het staatsbezoek op een zondag begint, is voor de Arabische wereld heel gebruikelijk. Daar is de zondag een gewone werkdag.

Dat van de zondag zal mij een worst wezen. Ik vraag me alleen af in wat voor islamitische bochten de mannen zich daar moeten wringen om een vrouwelijk staatshoofd te ontvangen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

Met veel hypocrisie want Mohammed vond dat landen met een vrouwelijk leider aan het hoofd ten onder zouden gaan of zoiets. het was in ieder geval niet kosher om een koningin te hebben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

En dan maar hopen voor haar dat ze niet aan 2 kamelen wordt vastgebonden en haar gezelschap als slaaf verkocht wordt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:En dan maar hopen voor haar dat ze niet aan 2 kamelen wordt vastgebonden en haar gezelschap als slaaf verkocht wordt.
Wat mij betreft blijft zij en haar gezelschap daar voor goed. Mevrouw heeft weer een moskeet bezocht, en zich voor die heilige gelegenheid gehuld in een abaya

Koningin hult zich in abaya voor moskeebezoek

ABU DHABI - Een bezoek aan het emiraat Abu Dhabi is niet compleet zonder een bezoek aan de Sjeik Zayed bin Sultan Al Nahayan moskee. Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima begonnen zondag dan ook hier het staatsbezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). De koningin droeg voor de gelegenheid een abaya, een lang zwart alles verhullend gewaad, en een blauwe hoofddoek. Ook prinses Máxima was volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.

Afbeelding

Het koninklijk gezelschap kreeg een uitgebreide rondleiding over het ruim bemeten complex waaraan 10 jaar is gebouwd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1125 ... kee__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Onze Belgische Di Rupo zal helemaal niet naar de VAE kunnen gaan en al helemaal geen moskeet bezooeken. Als homo wordt hij daar eerst getracteerd op flink wat stokslagen en daarna van een dak naar beneden gegooid!
Beatrix in burka! Dat we dat nog mogen meemaken! Willem Alexander in kamelenhoedersjurk!
Het is natuurlijk wel walgelijk dat het "staatshoofd" van een beschaafd land zo een haathol bezoekt. Op jullie kosten dan nog.

Ik had begrepen dat ze een half jaar eerder had willen gaan maar toen lag de trap naar de moskee nog vol bloed en darmen van betogers dus maar even wachten tot die opgeruimd waren. Door Fillipijnse en Tibetaanse slaven wel te verstaan, want de Arabieren doen zelf liever niets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Respect hoor.... :no1:

Afbeelding
Het koninklijk gezelschap kreeg een uitgebreide rondleiding over het ruim bemeten complex waaraan 10 jaar is gebouwd. De geheel uit Italiaans marmer opgetrokken moskee behoort met zijn oppervlakte van 22.000 vierkante meter tot de grootste ter wereld. Aan het 6000 vierkante meter grote tapijt in de gebedsruimte hebben 1200 vrouwen in Iran twee jaar gewerkt. De grondlegger van de VAE, naar wie de moskee is vernoemd, heeft naast de moskee zijn mausoleum. De koningin werd ook daar langs gevoerd.

In de bibliotheek kregen de bezoekers een aantal kostbare boeken te zien. De koningin herinnerde eraan dat de eerste boeken in het Arabisch en Chinees eeuwen geleden in Nederland zijn gedrukt. Trots werden ook fotoboeken van de moskee en van Abu Dhabi getoond. De transformatie die het emiraat heeft doorgemaakt is dan ook bijzonder groot. Vijftig jaar geleden waren er nog geen verharde wegen en geen stromend water.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Vijftig jaar geleden waren er nog geen verharde wegen en geen stromend water.
[/quote]

Kijk s aan...allemaal met de centen van die verachtelijke Ongelovigen aangelegd. Eigenlijk kan ik niet wachten tot de olie op is, dan kunnen die Arabieren daar ze een Congolees scenario gaan volgen. Het enige wat ze van vervallen infrastructuur nog hebben in Congo is nog door de Belgen aangelegd geweest ten laatste 62 jaar geleden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De regering? Ach . . . Waar zijn die 8 miljoen van Oltmans n

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:De huidige obsessie van de Nederlanders met Joden en Israël kan ik alleen maar verklaren door een collectief schuldgevoel. Nergens werd de Jodenvervolging zo efficiënt en bereidwillig uitgevoerd als in Nederland. Maar excuses 70 jaar later zijn absurd. Dat zou die Belangenvereniging toch moeten inzien ? Wat heb je nu aan excuses van lui die in 1940 niet eens geboren waren ?
Je moet geen ellenlange brief aan de koningin sturen. Hij had haar de huid vol moeten schelden en deze brief ook nog eens aan alle media moeten aanbieden. Een open brief dus. Over haar vader zulen we het maar even niet hebben. Nou ja, een mens is een mens en soms knettergek. Kijk maar naar hare majesteit. Dat pokke wijf blijft maar volharden in haar brutalitiet met ons de oren te wassen. Zelfs als katholiek zou je dat mens moeten verafschuwen. In haar laatste troonrede kon zij het toch weer niet laten om ons Gods zege toe te wensen. Een grotere verachting tegenover mijn zelfbewustzijn was zeker niet mogelijk? Ik weet niet of die trut ook mij in gedachten had, maar dat neem ik gemakshalve wel even aan. Omdat zij, juist vanuit haar torenhoge arrogantie alle atheïsten duidelijk wil maken dat wij klootzakken zijn. Immers, er is een God en daarom is er ook Beatrix. Daaraan mag niet getwijfeld worden. Gelukkig wel aan haar verstand.

Afbeelding

Afbeelding

Beatrix en consorten op bezoek in de moskee, de grootste van de wereld, in Abu Dhabi. Een en al marmer. Ja ja, die voormalige woestijnrovers hebben wat in te halen om zich nog op tijd te kunnen meten met de pracht en praal van de historische uitbuitende rooms-katholieke kerk zoals weergegeven in het Vaticaan te Rome.

Je zou denken dat zo'n achtelijke woestijnjurk respect zal hebben voor hare majesteit met haar calvijn-religie, waar ook de geestelijke dwerg Balkenende een fervent aanhanger van was. Misschien is dat wel zo en heeft opperheerser van dat stukje zandbak respect voor haar. Ik weet het niet. Maar hoe dan ook buigt hare majesteit vrijwillig voor een superieur geloof als de islam. Best mogelijk dat zij dit uit eigen initiatief heeft gedaan. Nu staat deze minder achtenswaardige en onbetrouwbare dame bekend als een zeer huichelachtig type. Dus het kan ook best zo zijn dat zij tegen de door Allah verheven sultan sjeik wil aangeilen om goede sier te maken vanwege onze handelsbetrekkingen, door alvast zich aan te passen aan de religieuze capriolen van de plaatselijke Arabische zandbak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door Scarlatti »

bij sletterige maxima kijk je zo door de stof heen haha maaar WEL een kopvod om en zien jullie dat de trutten SCHOENEN aan hebben? wel kopvodden omgeknoopt zoals bij kwienbie alsof ze kiespijn heeft, goor onbetrouwbaar zooitje! BàH!!!

en natuurlijk is ze daar omdat shell de boel heeft verkocht aan china.... ff zoete broodjes bakken om haar belangen veilig te stellen daar natuurlijk!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Eigenlijk kan ik niet wachten tot de olie op is,
Het gevaar voor hen van het opdrogen van de oliebronnen snappen ze daar ook wel, vandaar dat er extra druk en urgentie wordt gevoeld om het Westen zo snel mogelijk te islamiseren en onder de voet te lopen en het Westen werkt daar gewillig en gedwee aan mee.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De regering en koningshuis wat doen ze?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Scarlatti schreef: en zien jullie dat de trutten SCHOENEN aan hebben?
Oeiiii - Erg scherp van jou, Scar. Zo zie je maar dat details de hoge mate van hun huichelarij bepalen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

PVV noemt hoofddoek Koningin trieste wanvertoning

zondag 8 januari 2012

De PVV is verbolgen over het feit dat koningin Beatrix en prinses Máxima een hoofddoek droegen tijdens het bezoek aan een moskee in Abu Dhabi. Volgens de partij van Geert Wilders legitimeert de Koningin hiermee de onderdrukking van vrouwen

PVV-Kamerleden Geert Wilders, Joram van Klaveren en Andre Elissen stellen Kamervragen over de 'wanvertoning' in Abu Dhabi. De PVV vindt de hoofddoek symbool van islamisering, onderdrukking en discriminatie van de vrouw.

De partij wil weten van premier Mark Rutte (VVD) en minister Gerd Leers (CDA) van Immigratie en Asiel of zij ook zo denken over het kledingstuk. Bovendien wil de partij antwoord op de vraag of deze 'trieste wanvertoning' niet had kunnen worden voorkomen.

Bedekt
Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima zijn zaterdagavond aangekomen in Abu Dhabi. Zij bezochten vandaag een van de grootste moskeeën ter wereld. De vrouwen waren volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.

Na Abu Dhabi bezoekt de Koningin ook Dubai, waarna ze doorreist naar Oman. De vorstin zou vorig jaar al voor een staatsbezoek naar Oman gaan, maar dit werd afgelast vanwege de onrust in het land. In maart ging de Koninin alsnog naar Oman voor een privébezoek.

Door Shari Deira

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... toning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De regering? Ach . . . Waar zijn die 8 miljoen van Oltmans n

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Best mogelijk dat zij dit uit eigen initiatief heeft gedaan. Nu staat deze minder achtenswaardige en onbetrouwbare dame bekend als een zeer huichelachtig type. Dus het kan ook best zo zijn dat zij tegen de door Allah verheven sultan sjeik wil aangeilen om goede sier te maken vanwege onze handelsbetrekkingen, door alvast zich aan te passen aan de religieuze capriolen van de plaatselijke Arabische zandbak.
Komisch is wel dat Achmed-met-de-Pet in Abu Dabi nu zal denken dat de moslimzusters Bea en Maxima moslims zijn, want een niet-moslim mag toch niet binnen in de moskee ? En hij zal ook voor waar aannemen dat de kroonprins net datzelfde stukje van zijn piemel mist als hij zelf. Wie weet denkt hij zelfs dat alle Nederlanders moslims zijn !
Als Bea nu met die doek zou rondlopen om een paar vette contracten los te krijgen van de kamelenhoeders ginder zou ik het nog waarderen(1), maar ik vrees dat ze oprecht groot "respect" heeft voor de Islam en zijn beoefenaars.

(1) Napoleon was daar niet te beroerd voor, die liet zich in 1799 zgz. bekeren tot de Islam, naar eigen zeggen later alleen om de Engelsen een hak te zetten en Arabisch kanonnenvlees te kunnen recruteren, die mochten nl. alleen onder bevel van een moslim vechten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Zij bezochten vandaag een van de grootste moskeeën ter wereld. De vrouwen waren volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.
Dat is helemaal niet waar, je kon hun smoel nog zien toch? Het zou van veel meer "respect" getuigen als Bea en Maxima in burka zouden rond paraderen en Willem Alexander in gebedsjurk en op sandalen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door Scarlatti »

je zou hier ook eens moeten kijken.... het is om te janken....

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ue#1705851" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Ariel schreef: Zij bezochten vandaag een van de grootste moskeeën ter wereld. De vrouwen waren volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.
Dat is helemaal niet waar, je kon hun smoel nog zien toch? Het zou van veel meer "respect" getuigen als Bea en Maxima in burka zouden rond paraderen en Willem Alexander in gebedsjurk en op sandalen.
en dan ineens ook met een aangeplakte sinterklaasbaard

Wat ik wel zo grappig vind is dat ze die inpakdoek zelfs bovenop haar pruik en hoed geplakt hebben. Bij Maxima hadden ze dat vorige keer ook gedaan, vandaar dat die nu haar eigen modieuze kledij mèt shahal droeg!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Koninkrijk der Nederlanden? Hoezo onderkruiperig?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Scarlatti schreef:je zou hier ook eens moeten kijken.... het is om te janken....

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ue#1705851" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie logisch nadenkt kan maar tot een conclusie komen. Ze is een ordinaire zwabbertante van een uiterst laag oranje gekleurd allooi. Een koning of koningin die op bezoek gaat bij een andere vorst verlaagt zich tot het bodempesoneel door aan de wensen van de andere vorst tegemoet te komen qua kleding. Het is toch haast niet te geloven? Maar Beatrix heeft dat volgens mij vanuit haar eigen diepe onderkruiperige buikgevoel gedaan. Ieder zijn eigen waardigheid. Dit noemen we het gelijkheidsbeginsel. Maar dat wijf is stiekem en met de heilige geest behept. Ze had simpelweg die moskee dan niet moeten bezoeken. "Geen interesse, ik heb mijn eigen geloof, beste sultan."

Er was lang geleden er nog eens eentje van Oranje - het zijn toch allemaal uitbuiters en huichelaars - ik ben zijn naam vergeten, die net zo makkelijk zijn geloof ruilde als dat Bernard van vrouw wisselde. Ik weet alleen niet meer of die koning van rooms-katholiek naar protestant of andersom verhuisde. Niet vanwege zijn overtuiging, maar vanzelfsprekend vanwege de Oranjegezinde huichelaritis die op dat moment goed uitkwam om aan de macht te komen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Koningin Beatrix en prinses Máxima droegen bij een bezoek aan een moskee in Abu Dhabi een gewaad en een hoofddoek 'uit respect voor de gewoontes' in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). Dat stelt de RVD vandaag in reactie aan de NOS, naar aanleiding van Kamervragen van de PVV hierover.
De koningin past zich altijd aan de gewoontes aan van het land dat ze bezoekt, luidt de verklaring van de RVD.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... -VAE.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door Monique »

Ik vind eerlijk gezegd dat Beatrix helemaal gelijk heeft.
Wanneer je in een land te gast bent dan gedraag je je als gast en pas je je aan.

Dat is toch ook wat we van "gasten" in Nederland willen?
Beatrix doet niets meer en minder dan "we" in Nederland ook willen.
Wat is het probleem?
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door mercator »

Monique schreef: Dat is toch ook wat we van "gasten" in Nederland willen?
Ik alleszins niet, ik wil dat ze verdwijnen. Miljoenen geïntegreerde moslims is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.
Voor de rest mogen Beatrix en co. in een clownspakje rondlopen. Dat ze nu in Oman de hielen likt van de omhoog gevallen kamelenboeren is zelfs goed, zo kunnen we allemaal zien wat haar prioriteiten zijn. En dat is dus niet de eigen Nederlandse bevolking. Die koninklijke kopvoddenparade is een politiek statement tegen de PVV .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Koninkrijk der Nederlanden? Hoezo onderkruiperig?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Er was lang geleden er nog eens eentje van Oranje - het zijn toch allemaal uitbuiters en huichelaars - ik ben zijn naam vergeten, die net zo makkelijk zijn geloof ruilde als dat Bernard van vrouw wisselde. Ik weet alleen niet meer of die koning van rooms-katholiek naar protestant of andersom verhuisde. Niet vanwege zijn overtuiging, maar vanzelfsprekend vanwege de Oranjegezinde huichelaritis die op dat moment goed uitkwam om aan de macht te komen.
Ik denk dat je Willem III bedoelt die van Calvinist Anglicaan moest worden om koning van Engeland te mogen worden. Waarom niet. Maar Beatrix heeft helemaal niks te winnen met haar verkleedpartijtje. Ik vrees dat ze idd een diep respect heeft voor moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Ik vind dat Bea als ze een waardige staatshoofd wil zijn, haar opwachting had moeten maken in Harmelen waar 50 jaar geleden 93 Nederlanders door een treinramp om het leven kwamen, dan als een kwispelend hondje achter de achterlijkheid van het MO aan te rennen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Ik vind dat Bea als ze een waardige staatshoofd wil zijn, haar opwachting had moeten maken in Harmelen waar 50 jaar geleden 93 Nederlanders door een treinramp om het leven kwamen, dan als een kwispelend hondje achter de achterlijkheid van het MO aan te rennen.
In Harmelen worden geen juwelen uitgedeeld. In oliestaatjes namelijk wel, zoals Sophie The Countess of Wessex trots laat zien. http://www.dailymail.co.uk/news/article ... hrain.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sophie heeft ook pas een reisje oliestaat achter de rug, en waarschijnlijk zal queen bee en haar schoondochter ook verwent worden met een leuke ketting of zo. Maar die zullen ze niet aan het grote publiek laten zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

ook zonder juwelen is de pruik-hoed-hoofddoek dracht van queen Bee echt niet te versmaden. Kijk eens hoe modieus:

Afbeelding

Er kan zelfs een 4X4 onder geparkeerd worden!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Dhana schreef:Ik vind dat Bea als ze een waardige staatshoofd wil zijn, haar opwachting had moeten maken in Harmelen waar 50 jaar geleden 93 Nederlanders door een treinramp om het leven kwamen, dan als een kwispelend hondje achter de achterlijkheid van het MO aan te rennen.
In Harmelen worden geen juwelen uitgedeeld. In oliestaatjes namelijk wel, zoals Sophie The Countess of Wessex trots laat zien. http://www.dailymail.co.uk/news/article ... hrain.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sophie heeft ook pas een reisje oliestaat achter de rug, en waarschijnlijk zal queen bee en haar schoondochter ook verwent worden met een leuke ketting of zo. Maar die zullen ze niet aan het grote publiek laten zien.
ze kregen een kettingske:

Afbeelding

Koningin Beatrix bekijkt zondag de ketting die haar als welkomstgeschenk wordt aangeboden door sjeik Khalifa bin Zayed Al Nahayan, president van de Verenigde Arabische Emiraten en tevens de emir van Abu Dhabi. ANP ROYAL IMAGES ROBIN
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie