Beatrix in de Emiraten

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Hij is leuk, Circe en aardig groot ook nog. [hypocrite.gif]
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:Koningin Beatrix en prinses Máxima droegen bij een bezoek aan een moskee in Abu Dhabi een gewaad en een hoofddoek 'uit respect voor de gewoontes' in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). Dat stelt de RVD vandaag in reactie aan de NOS, naar aanleiding van Kamervragen van de PVV hierover.
De koningin past zich altijd aan de gewoontes aan van het land dat ze bezoekt, luidt de verklaring van de RVD.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... -VAE.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wabblief? Beantwoord de RVD tegenwoordig kamervragen? Het moet toch niet doller worden met die Oranje BV.

En na een ruige nacht had Dhr. A. Pechtold ze pas na de koffie (Om een uur of 11) allemaal weer op een rijtje (op zijn manier dan) en kon hij twitteren;
  • De Koningin naar een moskee? Heel NL zit trillend te wachten op reactie collega @geertwilderspvv ... Al wakker?
Het artikel in Elsevier: "PVV noemt hoofddoek Koningin trieste wanvertoning"heeft als dtum/tijd tempel 12:42 uur. Pechtold heeft dus maar 1 1/2 uur trillend hoeven doorbrengen.
Hier is een grote foto van ze in vol sharia-compatibel ornaat.
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... groot.html
Zit ik met de vraag: "om welke grap wordt hier gelachen?"
En "heeft Maxima in haar linker hand een taser?"

Blijf ik zitten met een protocollaire vraag: waarom moest ze als EERSTE bezoek een moskee in duiken?


Nekschot had ook eens iets getekend met de koningin en haar hoed:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/Hoed.jpg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:

Nekschot had ook eens iets getekend met de koningin en haar hoed:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/Hoed.jpg

Het is een aardig grove, maar met de waarheid van een koe.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Mahalingam »

En wat hebben de usual suspects te zeggen op een rustige zondag?
  • Pechtold vindt het overigens wel een mooi statement van de vorstin om als eerste agendapunt van haar staatsbezoek een moskee te bezoeken, zei hij.
    Tofik Dibi: „Een reactie heb ik zeker: het probleem is niet alleen dat collega Wilders Nederland bezighoudt met heel prijzige Kamervragen over Kinderen voor Kinderen-liedjes waarin Allah genoemd wordt, of de garderobe van onze koningin, maar dat vervolgens iedereen daarop reageert. Deze rituele dans leidt de aandacht af van echte problemen. Nederland verkeert in een recessie en daar moeten we onze gezamenlijke verontwaardiging op richten!“
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door King George »

Beatrix past zich weer eens aan, aan de Islam

Afbeelding
The West is the very best
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Past de regering zich aan?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Monique schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat Beatrix helemaal gelijk heeft.
Wanneer je in een land te gast bent dan gedraag je je als gast en pas je je aan.

Dat is toch ook wat we van "gasten" in Nederland willen?
Beatrix doet niets meer en minder dan "we" in Nederland ook willen.
Wat is het probleem?
Als ik bij Marokkanen kom trek ik automatisch mijn schoenen uit. Dat hoeft dan meestal weer niet. Ik pas mij aan. Maar je maakt een grote denkfout, ik ben geen koning. Daar is er meestal maar een van in een land. De rest zijn onderdanen. Bij koning op bezoek bij koning is het juist andersom. Daar is de gast namelijk koning. Logisch ook. Misschien dat Mercator daar meer van af weet. Maar ik kan mij niet voorstellen dat het er vroeger zo aan toe ging zoals jij nu aangeeft hoe het hoort. Vanuit het gezichtspunt dat Beatrix gewoon een simpele kokette over het paard getilde slaaf is van de hedendaagse samenleving, dan heb je helemaal gelijk Monique. Dan hoort zij zich aan te passen als ieder ander.

Maar . . . zou het andersom ook zo gaan? Wanneer die zandboer hier op bezoek komt? Hoezo aanpassen? Hem wordt halal door z'n strot gedrukt! Maar Beatrix en haar gevolg kan haar varkens carbonade wel op haar buik schrijven. Herinner je mijn post op de topic Is voetbal haram? Daar werd dat vantevoren aangekondigd bij de barbecue dat alleen halal vlees bereid zou worden. Ik was de enige die een grote mond opzette met alle commotie die daarop volgde en maatregelen die tegen mij werden getroffen. Want waar je ook bent, met moslims moet te allen tijde rekening worden gehouden. Dankzij mijn grote mond stonden er toen op de afscheidsavond wel twee barbecues: voor halal en voor varkensvlees.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door King George »

Bea hoefde niet in de moskee te zijn; Bea hoefde zich niet in een Sharia schaamlap of in een doekje voor het bloeden te hullen. De Britse Koningin Elisabeth is ook in die Golfstaten geweest en Geen doekje!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Terwijl Beatrix zich in abaya vermaakt in mosketen vechten gevangen betogers voor hun rechten.
Gevangen betogers in Oman in hongerstaking

MASQAT - In Oman zijn meer dan 20 gevangenen die vorig jaar zijn opgepakt tijdens betogingen voor meer democratie, al enkele weken in hongerstaking. Zij zeggen dat hun veroordelingen onrechtvaardig zijn. Dat meldde zondag een lokale mensenrechtenorganisatie.

Volgens de Nationale Mensenrechten Commissie zijn de hongerstakers veroordeeld tot celstraffen van zes maanden tot vijf jaar. De aanklachten varieerden van het bezit van explosieven tot het blokkeren van wegen, aldus een activist. De 22 mannen zouden nu gedwongen gevoed worden in gevangenisziekenhuis in Samail in het westen van Oman.

Tussen januari en mei waren er demonstraties in Oman voor meer banen en minder corruptie. De betogers waren geïnspireerd door protesten in andere Arabische landen. de populaire sultan Qaboos beloofde politieke en economische hervormingen. Ook gingen ambtenarensalarissen en uitkeringen omhoog.

De onrust was in maart reden voor koningin Beatrix om een bezoek aan Oman op het laatste moment uit te stellen. Wel ging de vorstin voor een 'privédiner' naar de sultan. Koningin Beatrix brengt dinsdag alsnog een staatsbezoek aan Oman.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1126 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

King George schreef:Bea hoefde niet in de moskee te zijn; Bea hoefde zich niet in een Sharia schaamlap of in een doekje voor het bloeden te hullen. De Britse Koningin Elisabeth is ook in die Golfstaten geweest en Geen doekje!

Eerlijk is eerlijk, Elisabeth had zich ook keurig aangekleed tijdens haar moskee bezoek.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Ik zag trouwens ook op internet een foto van Merkel in de Emiraten met onbedekt hoofd. Ook Merkel kreeg zo'n monsterlijke ketting. Die dingen worden zeker in massa productie gemaakt.

Dit schreef Beatrix in het gastenboek.

Afbeelding

http://gpdhome.typepad.com/.a/6a00d8341 ... 13a970b-pi" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Ariel schreef: Ook Merkel kreeg zo'n monsterlijke ketting. Die dingen worden zeker in massa productie gemaakt.


Je kan die Middenoosters van veel beschuldigen, maar van een goede smaak zeker niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Past de regering zich aan?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Logisch ook. Misschien dat Mercator daar meer van af weet.
Stel je even voor dat Bea en haar gevolg op staatsbezoek gaan bij de Papoua's in de Pacific en daar het kanibalenheiligdom wil bezoeken. Ze mag daar alleen binnen als ze een mensenboutje van een overwonnen vijand oppeuzelt. Gaat ze dat dan ook doen ?
Het paraderen met de kopvod -waarmee zij en haar schoondochter zich tot hoer en mannelijk bezit verklaren-is van dezelfde orde.
Voor mij niet gelaten, nu is tenminste duidelijk waar de sympathieën van Oranje liggen. Bij de moslims, niet bij de eigen onderdanen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ook Merkel kreeg zo'n monsterlijke ketting. Die dingen worden zeker in massa productie gemaakt.
Een gouden ketting , dat had ze wss nog niet in haar collectie :D . Kwestie van de onderdanen aan te raden om "sober te gaan leven" in 2012. Ik neem aan dat ze die kitsch-toestand niet gaat dragen, ze loopt zo al krom genoeg.
Bij die ketting moest ik onmiddellijk denken aan de expo Kunstschatten uit Marokko die ik een paar jaar geleden bezocht: knullig en foeilelijk kunstambacht, zonder enige stijl en inspiratie. Geknipt voor woestijnbarbaren die klaarkomen op alles wat blinkt. Dat zie aan die moskee-a place of worship and wisdom :yuk: - ook trouwens: marmer, goud en alles wat smakeloos en lelijk is, zolang het maar duur genoeg is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Past de regering zich aan?

Bericht door Scarlatti »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Logisch ook. Misschien dat Mercator daar meer van af weet.
Stel je even voor dat Bea en haar gevolg op staatsbezoek gaan bij de Papoua's in de Pacific en daar het kanibalenheiligdom wil bezoeken. Ze mag daar alleen binnen als ze een mensenboutje van een overwonnen vijand oppeuzelt. Gaat ze dat dan ook doen ?
Het paraderen met de kopvod -waarmee zij en haar schoondochter zich tot hoer en mannelijk bezit verklaren-is van dezelfde orde.
Voor mij niet gelaten, nu is tenminste duidelijk waar de sympathieën van Oranje liggen. Bij de moslims, niet bij de eigen onderdanen.
Ohhhh dàt is een goeie Mercator!!! Grandioos!!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Alles wat moslims neerzetten is spuuglelijk. Kijk maar eens naar de gebouwen rondom de kaaba. Het lijkt meer op een efteling ontwerp op een slechte dag dan dat het het hart van een religie cachet geeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door King George »

Maak kennis met een stukje Dubaise cultuur... Advertentie voor afvallen... Vanuit het land waar Bea zich in een Sharia schaamlap hulde...

Plaatje uit Auschwitz als advertentie voor afvalcursus

Afbeelding
'Kiss your calories goodbye.'

Het is waar dat de vernietiging- en werkkampen van de Duitsers magere mensen opleverde. Zoiets moet in de makers van een advertentie voor een sportschool in Dubai zijn omgegaan. Op het plaatje zie je de rails die de verdoemden bracht naar de plaats van bestemming. De eigenaar zegt dat hij het ook niet kan helpen. "De man die de advertentie heeft gemaakt heeft het fout gedaan. En hij werkt hier niet meer."

Bron: New York Daily News


Welingelichte kringen
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door King George »

Tsja Arabieren hè... De grootste fans van de Nazi's...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Past de mens zich altijd aan?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Stel je even voor dat Bea en haar gevolg op staatsbezoek gaan bij de Papoua's in de Pacific en daar het kanibalenheiligdom wil bezoeken. Ze mag daar alleen binnen als ze een mensenboutje van een overwonnen vijand oppeuzelt. Gaat ze dat dan ook doen ?
Bij dat staatsbezoek - vroeger was er sprake van om Papoea Nieuw-Guinea onafhankelijk te maken - hoorde natuurlijk ook een koning. En aangezien het bij de Paoea-cultuur (mag het woord Papoea nog wel gebruikt worden?) gebruikelijk is om een houtje door de neus te dragen, hadden we nu bij een bezoek aan dat land, Beatrix en haar gevolg hoogstwaarschijnlijk op de voorpagina's van alle internationale kranten aangetroffen met een houtje door hun neus. Logisch denken schijnt toch nog een optie te zijn voor velen.

Kijk, dat van Calvijn bezeten mens denkt weliswaar ons land een goede dienst te bewijzen en daar kan ik haar geen ongelijk in geven, maar het toont ook aan dat het maar heel gauw met dat Oranje theater afgelopen moet zijn. Want als we zo graag naar een poppenkast voorstelling willen kijken, zijn er genoeg grappenmakers die zich via internet aanbieden voor een glansrol en zich tegen een schappelijke vergoeding verhuren.

Ook haar oma, wijlen koninging Wilhelmina dacht er goed aan te doenom op eigen houtje haar land te ontvluchten toen de Duitsers binenvielen. Daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Maar het was helaas een evrkeerde keuze. Zij heeft daarmee geschiedenis geschreven en haar sporen als landverraadster verdiend.

Een Arabier, maar ook iedere gelovige hoort in de kerk zijn hoofdbedekking af te doen, een vrouw niet. DE ARABIER ZOU DIT NOOIT EN TE NIMMER DOEN. Daar in Abu Dhabi wisten ze dondersgoed dat dit koninklijke wijf zich hoe dan ook zou verlagen tot de orde van de islam.

God. En altijd moet dat wijf weer God erbij slepen. Denk aan haar misselijkmakende troonredes. Wat zegt de bijbel eigenlijk over haar? Lees maar even mee.
Jakobus 3:17 - Maar de wijsheid, die van boven is, die is ten eerste zuiver, daarna vreedzaam, bescheiden, gezeggelijk, vol van barmhartigheid en van goede vruchten, niet partijdig oordelende, en ongeveinsd.
18 En de vrucht der rechtvaardigheid wordt in vrede gezaaid voor degenen, die vrede maken.

Mattheüs 23:28 – Alzo ook schijnt gij wel den mensen van buiten rechtvaardig, maar van binnen zijt gij vol geveinsdheid en ongerechtigheid.

Romeien 12:9 – Uw liefde zij zonder huichelarij. Hebt een afschuw van wat goddeloos is, hangt het goede aan.

1 Timotóheüs 1:5 – In werkelijkheid is het doel van deze opdracht liefde uit een rein hart en uit een goed geweten en uit geloof zonder huichelarij.

1 Timotóheüs 4:1 – De geïnspireerde uitspraak zegt echter uitdrukkelijk dat in latere tijdsperiodes sommigen zullen afvallen van het geloof, omdat zij aandacht schenken aan misleidende geïnspireerde uitspraken en leringen van demonen. (“islam is vrede!”)
Kijk, Monique is atheïst. Die wist dit niet. Haar neem ik niks kwalijk als zij zich aanpast in Abu Dhabi of in welke heidense zandbak dan ook. Ik ben ook atheïst. Maar mijn walging voor islam weerhoudt mij ervan aan hun circus-rituelen deel te nemen. Maar dat Oranje-boven-loeder is een christen! En die wordt niet geacht zijn geloof in Jezus Christus te veinzen. Daar word ik nu echt zo kotsmisselijk van. Een Jehovah's Getuige had dit NOOIT gedaan. Ach, Calvijn was toch ook een moorddadig type en daar past de huichelarij van Balkenende en Beatrix goed bij. Allebei zijn zij fervente aanhangers van beestmens Calvijn. Vandaar dat Jehovah's Getuigen daar niets mee te maken willen hebben. Die gaan naar mohammedanen om hen de vrede van Jezus bij te brengen, niet om hun voeten te wassen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Past de regering zich aan?

Bericht door Monique »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Logisch ook. Misschien dat Mercator daar meer van af weet.
Stel je even voor dat Bea en haar gevolg op staatsbezoek gaan bij de Papoua's in de Pacific en daar het kanibalenheiligdom wil bezoeken. Ze mag daar alleen binnen als ze een mensenboutje van een overwonnen vijand oppeuzelt. Gaat ze dat dan ook doen ?
Wanneer ze naar binnen wil zal ze wel moeten ja.
Wanneer ze naar binnen "moet" hoeft ze dat niet.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Past de mens zich altijd aan?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Maar dat Oranje-boven-loeder is een christen! En die wordt niet geacht zijn geloof in Jezus Christus te veinzen.
Ja je moet je dan afvragen wàt ze nu veinst: Christendom of Islam ? Of de twee ? Ik als atheïst zou er geen problemen mee hebben om naakt de nudistentempel binnen te stappen als ik die s van binnen wil zien, wat maakt mij het uit.Als Beatrix in de volgende troonrede luidkeels uitroept IK BEN ATHEÏST en al dat gefezel en geneuzel voor Allah en de clown Jezus daar lap ik mijn laars aan! mag ze voor mij part in burka en kruipend de moskee binnengaan. Maar om als zelfverklaard Christen een haathol binnen te stappen terwijl de bezoekers van zo een haathol een paar honderd kilometer verder Christenen afslachten ? Dat is redelijk walgelijk. Maar niet verwonderlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door Monique »

Kijk, Monique is atheïst. Die wist dit niet. Haar neem ik niks kwalijk als zij zich aanpast in Abu Dhabi of in welke heidense zandbak dan ook. Ik ben ook atheïst. .
Hans, het heeft niets te maken met atheïst zijn of niet.
Wanneer iemand VRIJWILLIG naar een ander land gaat waar andere gebruiken heersen dan heb je je aan die andere gebruiken aan te passen.
Dat willen wij in Nederland toch ook van mensen die hierheen komen?
Ik snap die hele heisa niet hoor.
Maar mijn walging voor islam weerhoudt mij ervan aan hun circus-rituelen deel te nemen
Ik weiger me aan te passen aan een achterlijke zandbakcultuur.
Dus.... ga ik er niet heen. Simpel.

Beatrix heeft kennelijk geen moeite met een achterlijke wrede zandbakcultuur...dus....gaat ze er wel heen....en.... heel terecht...past ze zich aan aan die achterlijke wrede zandbakcultuur.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De regering: wat doen ze?

Bericht door mercator »

Monique schreef:
Beatrix heeft kennelijk geen moeite met een achterlijke wrede zandbakcultuur...dus....gaat ze er wel heen....en.... heel terecht...past ze zich aan aan die achterlijke wrede zandbakcultuur.
ja, klopt. Mij verwonderde het ook helemaal niks dat ze daar zo achterlijk paradeerde. Als ik in pakweg 1942 overtuigd nazi was geweest had ik ook vol belangstelling Auscwitz bezocht, fotootjes genomen van uitgemergelde Joden en zelfs een lampenkamp uit Jodenhuid als geschenkje aangepakt. Beatrix doet in se niks anders toch?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
radio 6
Berichten: 3
Lid geworden op: za dec 31, 2011 1:22 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door radio 6 »

De reacties van de PVV nemen onderhand "Story"-achtige vormen aan,
als ze zich gaan bezighouden met de garderobe van de koningin.

radio 6
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Bodhi »

King George schreef:Tsja Arabieren hè... De grootste fans van de Nazi's...
Het boek Mein Kampf van Hitler is niets voor niets een Bestseller in het Midden-Oosten, moslims zijn allen 100% nazistische Hitleraanbidders. Mein Kampf is slechts een slap aftreksel van het echte Mein Kampf boek genaamd: de Koran. Koran is duizendmaal erger.. :mad:
Plaats reactie