Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

beetje onnozel halal: kip! (kippen worden toch ook niet verdoofd door de kaffers)

Reusachtig groot bord: KIP 100% HALAL

alleen: kip is enkel halal als het door moslims wordt geleverd en gekeurd. En dat vertrouw ik dus niet.

Ik stond dus te twijfelen tussen een "varkensboomstammetje" met varkensgehakt en spek duidelijk zichtbaar errond gedraaid (ik lust dat dus niet), enfin, langzaam teruggewandeld, koeling met halalkip opengedaan, kip bekeken, varkensvlees erbij gelegd, en dan met het konijn (dat er naast lag, aparte bak, maar vast niet halal) naar huis gegaan.
Lidl heeft lekker konijn : geloof het of niet, ze hebben daar een speciale naam voor: "Welzijnskonijn" met een stickertje: verantwoord gekweekt konijn! vwalà zolang het maar geen halalkonijn is.

maar zo stiekem dat overduidelijk varkensvlees bij die kip leggen, was echt wel leuk. :evil: :turban:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door silkyboxershortXL »

Bij mij in de lidl geen welzijnskonijn te bekennen. Wel Argentijnse haas met de vermelding dat er nog kogeltjes in kunnen zitten. Kan daar dan een stikker "welzijnshaas" op? En op de wild zwijn medaillons (mmm!) dan ook.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen. Varkensvlees ook

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef: enfin, langzaam teruggewandeld, koeling met halalkip opengedaan, kip bekeken, varkensvlees erbij gelegd, en dan met het konijn (dat er naast lag, aparte bak, maar vast niet halal) naar huis gegaan.
. . . maar zo stiekem dat overduidelijk varkensvlees bij die kip leggen, was echt wel leuk. :evil: :turban:
Dat bedoel ik, Circe is positief bezig. Zij heeft er plezier in om andere culturen te laten integreren in ONZE samenleving. Stel je buurman is moslim. Hoe ga je daarmee om? Gewoon, zoals Circe ons duidelijk heeft gemaakt. Je accepteert ze naast elkaar, zoals het past in een multiculturele samenleving.

Maar een moslim die het gore lef heeft hier over te klagen, zou stante pede met de karwats ons tolerante landje uitgeslagen moeten worden om nooit meer toegelaten te worden. Het zijn dit soort moslims die ik liever vandaag dan morgen dood zie gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

I did it again!

Ik vind mezelf zeer onnozel, maar uiteindelijk is heel die halal business nog onnozelder:

- alle kippen worden zonder verdoving geslacht, dat weten we. Het is moeilijk om ze per kip een elektrische schok te geven

liggen er nu toch twee soorten kip naast elkaar zeker? een gewone dooie kip en in het vak ernaast een halal dooie kip, netjes met certificaat dat het moslim-controlled is.

Ik moet er maar aan denken dat wij eens zouden moeten proberen op de normale kip een etiket met "enkel gecontroleerd door christenen" te plakken! (idee! we zouden zoiets moeten doen! gewone etiketjes drukken en ze naast de halal-kippen leggen).

Enfin, de gehaktstammetjes omwonden met heerlijke spekreepjes heb ik er weer netjes bijgelegd.

O ja: de halal kip was 0.50 eurocent duurder per kg.!

lees ook: http://lvb.net/item/4360" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Mahalingam »

Het halal maken van een kip kost 50 cent per kilo? Dat is een goede windhandel voor die halal-certificatie clubs.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

Het plakkaat met HALAL KIP in reuzenletters hangt er nog.... maar in het bakje lagen.... konijnen.

zou mijn actie geholpen hebben? :smile:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Ariel »

circe schreef:Het plakkaat met HALAL KIP in reuzenletters hangt er nog.... maar in het bakje lagen.... konijnen.

zou mijn actie geholpen hebben? :smile:

:smile: Of er winkelen meer ondeugende dames in LIDL
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Mahalingam »

Die halal kippen (en ik denk alle kippen) bij de Lidl zijn niet rein. Mogelijk wel theologisch rein maar niet hygiënisch rein.
Kippenvlees Lidl vol gevaarlijke kiemen
Een deel van het kippenvlees in Lidl-vestigingen in Duitsland zit vol gevaarlijke kiemen die bestendig zijn tegen antibiotica.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Duitse consumentenorganisatie Bund, meldt Distrifood.
http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/a ... emen.dhtml
http://www.distrifood.nl/web/Nieuws/Bui ... Lidl-D.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Mahalingam »

Waarom gaat de Lidl in Antwerpen zo halal? Omdat ze concurentie krijgen van een andere prijsvechter die handig gebruik kan maken van de 'eigen volk eerst' mentaliteit van de Marokkanen (en Turken) die zich concreet uit in 'koop bij eigen volk'.
Nu nog heb je vele multikul buurtwinkeltjes die als familiebedrijf werken. Ze werken zich vaak de poten van het lijf, net zoals vroeger de kleine buurtwinkeltjes dat moesten. En die zijn verdwenen vanwege de supermarkten.
Hetzelfde gaat nu gebeuren. Er komt een halalle supermarkt in Antwerpen.
Marokkaans warenhuis moet volk naar shoppingcenter Den Tir lokken
De kruideniersgroep Vers Centrum Tanger, van de Marokkaanse familie Barghaoul uit Den Haag, moet voor een nieuwe impuls zorgen in Den Tir. De groep heeft al twee winkels in Nederland, in Amsterdam en Den Haag, en mikt vooral op allochtonen. Ahmed Barghaoul gelooft in het succes van expansie naar België. 'Wat we bieden, is uniek op de markt. Met onze lage prijzen voor vlees en ons groot aanbod aan echt uitheemse producten hebben we geen concurrenten. Onze winkels in Nederland liggen vlak bij een Aldi en een Lidl. We beschouwen die niet als rivalen.'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=6K3IV0QG
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door mercator »

Op zich is een apartheidsregime voor moslims wel toe te juichen. Géén integratie aub.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als ik Lidl was dan zou ik ook halal gaan. De firma Lidl kent namelijk geen principes. Dat was ook onbekend bij de Duitse industrieëlen ten tijde van Herr Adolf Hitler. Toen koos men ook voor de afzet en omzet. Gelukkig ben ik geen Lidl en ook geen groot-industrieel. Er zijn al teveel islamitische onnozelen die onze samenleving vervuilen met hun religieuze godsdienstwaanzinnige achterlijkheid. Bijna al ons andersdenkend vuil wordt in de verbrandingsovens gegooid. Waarom doen we niet hetzelfde met de moslims? Want . . . de goede moslim vat geen vlam en gaat linea recta door naar de hoerenkast van Allah, de uitvinding van de analfabete idioot en sadist Mohammed. En de slechte moslim? Die gaat tezamen met u en mij als anderdenkende direct door naar de vuurpot van Allah met het vooruitzicht op een continu niet aflatend folterprogramma volgens de godsdienstwaanzin van alle gelovige moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Schepsel »

Hmm, jullie noemden wantoestanden in de bio-industrie als argument dat kip per definitie al halal is, maar moet je voor een halal slachtig niet ook een pluismeneer hebben die een prevelementje wauwelt? Of zit ik er nu naast?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Om halal te slachten moet er geloof ik het dier met de kop richting Mekka geplaatst worden, en na het zeggen van bismi allah, allahu akbar, wordt het dier dan vervolgens gedood. Ik heb ergens - ik weet niet meer waar - een verhaal gehoord over een kippenslachterij waar constant een bandje met 'bismi allah allahu akbar' speelde, en dat volstond blijkbaar om halal te slachten. [c045.gif]
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Mahalingam »

Opeens doemt de vraag op: "Bestaat er wel halal babyvoedsel in potjes?" Ik had de nog niet bij stil gestaan maar een aanzienlijk deel van het babyvoer zal toch wel door Allahtonen gekocht worden?"
World's first halal baby food means convenience for Muslim mums
DUBAI // The world's first range of halal baby food is about to go on sale across the UAE, offering mothers convenience and a guarantee that all the ingredients have been prepared in accordance with Islamic law.
The VitaMeal Baby range was the first of its kind when it was launched four years ago by Moroccan company Agro-Food Industrie, though competitors have now entered the market. The pots of fruit, vegetables, meats and fish have since gone on sale across North Africa as well as in France, Holland and other European countries.
http://www.thenational.ae/news/uae-news ... uslim-mums
Er is nog meer beweging op het halallende voedselfront. Ze gaan ook multikul koken.
  • UK firm Kohlico Brands is hoping to sign up a Middle East distributor for its range of halal noodles. Its instant noodles come in six flavours, including chicken, beef, seafood and curry.
And no PORK taste !!!
http://www.thenational.ae/news/uae-news ... uslim-mums
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen. Gebral!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Opeens doemt de vraag op: "Bestaat er wel halal babyvoedsel in potjes?" Ik had de nog niet bij stil gestaan maar een aanzienlijk deel van het babyvoer zal toch wel door Allahtonen gekocht worden?"
Gelovigen zijn de meest domme mensen die er bestaan. Op voorhand laten zij zich bedriegen of in de maling nemen. Doorhalen wat niet van toepassing is. Volgelingen van de islam bezetten een prominente plaats daarin. We hebben geen idee in hoeveel producten varkensvet verwerkt wordt. Tandpasta is slechts een van die producten. Dom dom dom, die moslims. Dankzij islam en de historische woestijnaap Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen. Gebral!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:[Tandpasta is slechts een van die producten.
Daarom dat moslims hun tanden poetsen met een stuk hout, de SIWAAK :
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Mahalingam »

Hoe gaat het nu met dat halal eten in de supermarkten?. (Die meenden een gat in de markt te zien.)
Wel beroerd. De AH (Appie) op het Buikslotermeerplein te Amsterdam-Noord (waar best wel wat halallend volk woont) heeft de koel met halal buiten werking gezet. Foto:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/halalnee.html
"Hier vindt u 100% Halalvlees" Niet meer dus.

Bij de AH in Zaandam doet de halal wereldproducten in de ramsj. Die multiculturele smikkel- en smuldingetjes verkopen gewoon niet.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

Voor de ramadan periode zou Lidl toch weer een halal arrangement hebben voorzien.

Maar wat zeggen hun muzelmaanse klanten? Hou jullie troep maar !

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... um=twitter
Moslims kopen halalpakket liefst in buurtwinkel



10:00 BINNENLAND De Vlaamse moslims kopen hun eetwaren nog liever in de lokale buurtwinkels, dan in een supermarkt. "Als de supermarkten al een halalaanbod hebben, dan is het nog opletten of het echt wel halal is", zegt Hakima El Makhloufi (24).
De supermarktketen Lidl biedt naar aanleiding van de islamitische vastenmaand een ramadanpakket aan. In zeventig Belgische winkels zijn dan onder andere halalpizza, halalfrikandellen, Turks brood en couscous te verkrijgen. Hakima vindt het een tof initiatief van Lidl, maar blijft toch wantrouwig. "Ik blijf toch vooral naar de lokale Marokkaanse groentenboer en slager gaan", zegt ze.

Kalkoenbeleg

"In een supermarkt ben ik niet altijd zeker of het wel halal is. Het op de verpakking zetten, is niet voldoende. Ik koop in de supermarkt vooral beleg. Ik ga dan op zoek naar de merken die ik ook in de buurtwinkels vind, zoals Chatar of Mekkafood."

Bovendien stelt Hakima vast dat het aanbod in de supermarkten nog steeds zeer beperkt of compleet afwezig is. "Het gaat soms niet verder dan kalkoenbeleg", zegt Hakima.
Natuurlijk is het niet helemaal te vertrouwen. Hoe zou je zelf zijn? Eigen volk eerst is altijd beter.

En wie wil weten welke wereldwijde merken reeds hun halal- certificatengeld aan de halal-maffia hebben betaald kijkt beter even op volgende link vooraleer hij 'smorgens zijn Kellog's cornflakes gaat opsmullen. Voor je het weet betaal je mee aan de volgende terroristische aanslag in Nederland, gefinancieerd met middelen opgehaald door die halal-certificaten.

Het is een ongelooflijke zet van de moslimbroeders om niet-moslims mee te laten betalen voor hun eigen ondergang!

http://www.halalchoices.com.au/product_lists_halal.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Ariel »

Een paar dagen geleden las ik in een krant dat Supermarkten moeten zich meer op allochtonen moeten richten. Dat advies komt van de moslim Ahmed Ait Moha, senior researcher bij onderzoeksbureau Motivaction . Volgens Ait Moha bieden supermarkten een veel te beperkt assortiment, waardoor allochtone Nederlanders een groot gedeelte van de boodschappen niet in deze winkels kunnen vinden. Hierdoor gaan ze voor deze producten naar andere winkels, zegt Ait Moha. En dat is zonde, meent hij.

Het woord halal valt niet in dit artikel, maar dat is ook niet nodig, want we weten wat hij bedoelt.

Mijn eerste gedachten toen ik dat las was...Dat kunnen supermarkten beter niet doen, want de moslim blijft toch in zijn eigen islamitische zaakje kopen. Maar ja, het is weer een stap naar de islamisering van Nederland. Alles lekker halal. Straks komen er misschien weer buurtwinkels voor de autochtoon die niet besmet wil worden met het halalvirus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
orfeus
Berichten: 86
Lid geworden op: do aug 25, 2011 4:36 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door orfeus »

Ik begrijp niet goed: op die lijst komt bv melk van Carnation (Nestlé) voor; wat kan er "niet halal" zijn aan melk ?? (of nog : kauwgom...) Hoever gaat dat gezever nog reiken.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Schepsel! »

Ariel schreef:Een paar dagen geleden las ik in een krant dat Supermarkten moeten zich meer op allochtonen moeten richten. Dat advies komt van de moslim Ahmed Ait Moha, senior researcher bij onderzoeksbureau Motivaction . Volgens Ait Moha bieden supermarkten een veel te beperkt assortiment, waardoor allochtone Nederlanders een groot gedeelte van de boodschappen niet in deze winkels kunnen vinden. Hierdoor gaan ze voor deze producten naar andere winkels, zegt Ait Moha. En dat is zonde, meent hij.
Of ze beginnen eens met nieuw eten, en het vegetarisch aanbod groeit ook steeds, dus geen nood tot halal icon_thumbup.gif
(^v^)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

orfeus schreef:
Ik begrijp niet goed: op die lijst komt bv melk van Carnation (Nestlé) voor; wat kan er "niet halal" zijn aan melk ?? (of nog : kauwgom...) Hoever gaat dat gezever nog reiken.
Daar gaat het net om. Zie de video die ik eerder had gepost.

de Halal-certification maffia EIST van de bedrijven dat ze een halal certificaat KOPEN. Daarvoor hoeft er niks te worden veranderd, want idd. melk is altijd halal. Maar melk met een halal certificaat zal dan wèl door moslims worden gekocht. Indien niet, dan boycotten ze het.

Het is een wereldwijde oplichting, en wij klanten die vb. Nestlé of Kellog's kopen betalen op die manier mee aan hun terreurdaden, want die worden door diezelfde halal certification maffia gefinancierd.

Het verhaal van die kippenboer toont hoe schrijnend het is. Jarenlang vervoerde deze ondernemer met zijn koelwagens de kippen van de slachterij naar de verschillende restaurants, waaronder ook veel islamitische restaurants. Tot hij op een dag moest betalen voor zijn halal certificaat. Neen er hoefde niks te worden veranderd aan zijn koelwagens, hij moest gewoon betalen. Hij weigerde met als resultaat dat al zijn islamitische klanten wegvielen en hij daardoor grote verliezen leed. Na een paar jaar wou hij in arren moede dan toch dat certificaat betalen, maar wat bleek : de prijs voor het certificaat was gestegen en hij moest de vorige drie jaar ook nog eens betalen. Hoe noemt men dat? Zuivere maffia .

zie de video onderaan : http://www.halalchoices.com.au/

of hier :

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Ariel »

Het is wel handig om te weten dat wij nu tegen Moslims kunnen zeggen als ze staan te beslissen of iets halal is , Go, zeg, jullie weten ook weinig van Islam. Mohammed heeft gezegd dat als je niet zeker weet of je eten halal is, dat je dan zelf bismillah kan zeggen , en daarna kan je dat eten zondevrij opeten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Ariel »

Vlaams Belang: boycot Lidl om halal-aanbod

De Antwerpse afdeling van het extreem rechtse Vlaams Belang heeft woensdag opgeroepen tot een boycot van supermarktketen Lidl omdat die tijdens de lopende ramadan een reeks halal-producten aanbiedt. Volgens VB-voorman Filip Dewinter 'collaboreert' Lidl zo met de radicale islam.

„Via de opbrengst van de halal-industrie wordt de islamitische jihad gesteund en gefinancierd”, aldus Dewinter. „Consumenten die bij Lidl kopen moeten beseffen dat Lidl de vijanden van het vrije westen steun en financiert.”
Lidl België maakte vorige week bekend dat het tijdens de vastenmaand in 70 winkels in buurten waar veel moslims wonen onder meer halalpizza's, halalfrikandellen en Turks brood aanbiedt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Supermarkt LIDL gaat halal in Antwerpen.

Bericht door Manon »

Ik ben er gisteren geweest, maar blijkbaar heeft de Lidl in onze buurt besloten dat er te weinig halal-klanten zijn. Niks gezien.

Nochtans hebben ze wel ooit halalkippen e.d. aangeboden, maar toevalligerwijze lagen daar steeds pakjes gerookt spek tussen :thinking:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie