Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Even voorstellen

Bericht door Leader »

Mijn persoon is eigen ondernemer en heeft in het verleden al berichtjes geschreven op het Forum voor de Vrijheid. Helaas door een verschil van mening over de huidige gedoogconstructie of hij er al dan niet moest komen of niet, ik vond van wel t.b.v. het uitsluiten van links wat een gouden greep was, werd mijn persoon nogal aangevallen op mijn mening. Men vond dat de PVV tegen wil en dank diende te regeren. Maar goed, waar het om gaat is dat men juist een eenheid vormt tegen de o.a. oprukkende islamisering en alles wat daar mee samenhangt. Het gaat er mijnsinziens om, om op een leuke frisse manier van gedachten te wisselen in het politieke en in het algemene. :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom hier Leader. Dit is de beste site waar je had kunnen komen. :cool:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Dank je wel man! :razz:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Welkom Leader, ik ben ook zelfstandig ondernemer en heb ook op FvdVrijheid geschreven tot ik er werd af gegooid omdat ik zelfs met een dozijn vergrootglazen geen massale beweging van Gematigde Moslims kon bespeuren en dat zinde het bestuur blijkbaar niet.
Ik heb altijd gevonden dat de PVV kost wat kost aan het bestuur moest deelnemen. Het alternatief was de Vlaamse situatie waar de anti-Islambeweging telkens buiten het bestuur werd gehouden zodat die door de ontgoocheling van de kiezers vanzelf verdwijnt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Dat je er ook afgegooid bent bij FvdV! Ik heb altijd met veel plezier je berichten gelezen, okee, we gaan weer vrolijk door, haha. :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Welkom op Dutch FFI, Leader. Zo te horen is dit forum wel 'spek voor jou bek'. Ik deel trouwens (als Vlaming) je mening over de gedoogconstructie met de PVV.

Veel succes en veel plezier op het forum.

PS: vanwaar de keuze voor de naam Leader?
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Geen idee eigenlijk hoe deze naam in het verleden tot stand gekomen is, ik gebruik deze naam wel vaker ook o.a. voor m'n management BV. :cool:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Ariel »

Welkom Leader. Ik hoop dat jij je hier snel thuis zal voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Dat komt wel goed.... :)
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Even voorstellen

Bericht door Dhana »

Welkom leader, ook van mij. Ik hoop van ganserhier harte dat je niet slechts een meelezend lid zal zijn en je je stem/mening hier regelmatig zult laten horen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Even voorstellen

Bericht door Manon »

Nieuw bloed! Altijd leuk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Even voorstellen

Bericht door Alba »

Welkom Leader. Hoe meer zielen.....
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Monique »

Hoi
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Monique schreef:Hoi
Dat maakt het juist interessant, altijd voor je eigen mening uitkomen, meelopers hebben we al genoeg in dit land. :?
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Even voorstellen

Bericht door Schepsel »

Hoi Leader, welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door King George »

Welkom Leader!

Ik ken je ook nog van het Forum voor de Vrijheid als zeer gewaardeerde medestrijder. Ik zal het e.e.a. later uit de doeken gaan doen. Wie weet zijn andere medekrijgers die ik hier nog niet heb gezien ook nog te polsen om zich hier aan te melden en alzo zijn we weer herenigd.

Ik ken je trouwens ook van het forum Politiekdebat.nl. Wat heb ik de schurft aan die Graatsma! Graatsma is overigens een alter ego voor de ons wel bekende uitgekotste forumtrol Cypres. Andere alter ego's van hem zijn o.a. Van Dobben, Gnuif, k. van dorp, Charlotte, Hilbrand en op Politiekdebat.nl Graatsma. Ik kan zijn bloed wel drinken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

King George schreef:Welkom Leader!

Ik ken je ook nog van het Forum voor de Vrijheid als zeer gewaardeerde medestrijder. Ik zal het e.e.a. later uit de doeken gaan doen. Wie weet zijn andere medekrijgers die ik hier nog niet heb gezien ook nog te polsen om zich hier aan te melden en alzo zijn we weer herenigd.

Ik ken je trouwens ook van het forum Politiekdebat.nl. Wat heb ik de schurft aan die Graatsma! Graatsma is overigens een alter ego voor de ons wel bekende uitgekotste forumtrol Cypres. Andere alter ego's van hem zijn o.a. Van Dobben, Gnuif, k. van dorp, Charlotte, Hilbrand en op Politiekdebat.nl Graatsma. Ik kan zijn bloed wel drinken.
Hé King, leuk, dat wij elkaar hier weer tegenkomen, haha.

Inderdaad, ik vond het behoorlijk jammer dat ik er de brui aan moest geven en vond dat ik uiteindelijk gelijk had, maar daar ging het mij niet eens om, je wordt daar weggezet als één of andere malloot, zo ga je toch niet met elkaar om.

Temeer je voor hetzelfde aan het strijden bent, tegen een veel grotere vijand, want zo zie ik de islamisering op mij/ons afkomen. Dit is echt niet te onderschatten en velen tuinen er met open ogen in en daar zijn deze ook op uit, op een z.g. argeloze manier binnenkomen en als men de overhand heeft willen regeren en uiteindelijk de mensen hun wil opleggen.

Dit is een niet te onderschatten vijand, ik kan dit wel blijven roepen, ik weet zeker dat de islamisten op een totale bezetting uit zijn in het westen, vaak lachen mensen mij uit, maar er is geen weg terug als het zover is!! :ermm:

Op Politiekdebat ben ik inderdaad ook bezig, samen met sjun, die ook van wanten weet en het ook goed ziet allemaal en op een gedegen manier z'n discussies voert.

We spreken elkaar!! :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Monique »

King George schreef:Wat heb ik de schurft aan die Graatsma!
Ik vind Graatsma wel koddig.
Ik vind het wel knap in welke bochten hij zich weet te wringen om toch maar islam/moslims als schatjes neer te zetten en iedere kafir als een rasist.
Schattig :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door King George »

Ik ken die intrigant van een Cypres, WHimmy de Dhimmy :knorrie: al wat langer dan vandaag. Een zuiger eerste klas. Dat zuigen dat doet hij voortaan maar aan een dildo in plaats van aan zijn medeforummers. Het is er zo eentje die zuigt en zuigt en zuigt en probeert je uit de tent te lokken om dan vervolgens groot huilie huilie bij de mods te doen. En velen hebben in eerste instantie zijn spellejtes niet door en zijn dan ontvankelijk voor zijn emotionele chantage. Menig forummer heeft dit ooit al zijn plaats op een forum gekost. Geloof me: Ik zou deze intrigant graag eens een keertje willen komen opzoeken en helemaal beurs trappen!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door King George »

Droef kan Cypres' bloed ook wel drinken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Helena van Troje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:12 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door Helena van Troje »

Allemaal goed en wel dat men de islam wil bestrijden maar wat bieden wij in de plaats?

En mijn tweede vraag is: is dat hier een forum voor de jeugd of worden de ouderen ook mee in het denkproces betrokken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Allemaal goed en wel dat men de islam wil bestrijden maar wat bieden wij in de plaats?
Welvaart, democratie, wetenschap, cultuur ...kortom beschaving. Islam heeft al 1400 jaar niets van dit alles gepresteerd.
En mijn tweede vraag is: is dat hier een forum voor de jeugd of worden de ouderen ook mee in het denkproces betrokken?
Het pijnlijke is dat de jeugd nauwelijks bezig is met het moslimprobleem. De constante stroom propaganda in onderwijs, media en amusement zorgt daar voor. Ik vrees dat de gemiddelde leeftijd van de forumleden hier flink boven de 50 ligt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Het Westen is objectief superieur wat beschaving betreft. Eigenlijk kun je in de islamitische wereld zelf niet spreken van beschaving.

Ik deel de observatie van Mercator over de jeugd. Ik ben met mijn 22 jaar een van de jongsten hier denk ik. Ik heb zelf inderdaad al heel wat PC bullshit gehoord onder jongeren, maar ik heb ook al leeftijdsgenoten gehoord die kritische geluiden uiten over de islam en over immigratie. Maar ja, allemaal nogal magertjes misschien.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

Ik heb zelf inderdaad al heel wat PC bullshit gehoord onder jongeren,
Dat is napraten wat ze op school, thuis en op de buis verteld wordt. Het leerprogramma in de middelbare scholen staat bijv. bol van linkse politieke propaganda.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Ariel »

Helena van Troje schreef:Allemaal goed en wel dat men de islam wil bestrijden maar wat bieden wij in de plaats?

En mijn tweede vraag is: is dat hier een forum voor de jeugd of worden de ouderen ook mee in het denkproces betrokken?

Tjonge jonge Helena... [c045.gif] ben je een stok aan het zoeken om ons te slaan. Wat ben jij negatief bezig zeg. :nono1:
De meeste leden hier zijn de 50 jaar allang gepasseerd. Deze dame is 65. We hebben gelukkig jong bloed op dit forum. Er zijn hier een paar zeer intelligente academische geschoolde jonge mensen aan boord, en ik ben zuinig en trots op ze. Voor dit soort jonge mensen bestrijden wij Islam. Het zal namelijk onze tijd wel uitduren, maar deze jonge mensen zullen de zure islamitische vruchten plukken.

Trouwens, ik begin boos op je te worden. ...Hoe zit het met de opleiding van miss high en mighty Helena van Troje ? En denk jij nu werkelijk dat jij zulke intelligente posten maakt? Kom nou dame...Waarschijnlijk voel jij je te goed voor deze site, maar doe eens maar normaal zou ik zeggen...

Kom niet aan mijn leden, want dan kom je aan mij. Ik weet wat voor opleiding onze leden hebben. Ik vermoed dat je wat opleiding betreft niet aan de meeste leden kan tippen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie