Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Zwartmeer »

Ik vond op het HVV een aardig lijstje van terreuraanslagen sinds 11-09 van de vredesmensen op christenen.

http://www.thereligionofpeace.com/Pages ... ttacks.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Dhana »

Ik ging de lijst even langs. Tot mijn grote verbazing kwam er geen eind aan. Tot nu had ook ik het idee dat geweld door moslims vrij zeldzame incidenten waren. Van dat idee ben ik nu aardig genezen. Moslims laten christenen alleen met rust als ze in de meerderheid zijn of goed beschermd door reguliere wetten. Wat zal er in Europa gebeuren als hier eens welke vorm van anarchie dan ook uitbreekt? Dan zijn het niet alleen de chrsitenen die voor leven en have moeten vrezen, maar ook alle andere non-moslims.

Ik wilde de lijst voor ons aller C. copiëren als tegengas voor haar stelling dat ze de islam zo'n warm hart toe draagt, maar het zijn 2000 karakters te veel om er een complete post van te maken :(
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Zwartmeer »

Dhana schreef:Ik ging de lijst even langs. Tot mijn grote verbazing kwam er geen eind aan. Tot nu had ook ik het idee dat geweld door moslims vrij zeldzame incidenten waren. Van dat idee ben ik nu aardig genezen. Moslims laten christenen alleen met rust als ze in de meerderheid zijn of goed beschermd door reguliere wetten. Wat zal er in Europa gebeuren als hier eens welke vorm van anarchie dan ook uitbreekt? Dan zijn het niet alleen de chrsitenen die voor leven en have moeten vrezen, maar ook alle andere non-moslims.

Ik wilde de lijst voor ons aller C. copiëren als tegengas voor haar stelling dat ze de islam zo'n warm hart toe draagt, maar het zijn 2000 karakters te veel om er een complete post van te maken :(
Als je meer terreurlijsten mbt de religie der vrede wilt zien, waar maar geen eind aan lijkt te komen, moet je hier ff naar bedenen scrollen. Dan krijg je ze per jaar vanaf1109-2001.

http://www.thereligionofpeace.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Ariel »

Somalië: islamitische extremisten geven christin 40 zweepslagen

Een 28-jarige christelijke vrouw kreeg na wekenlange gevangenschap 40 zweepslagen in Mogadishu.
Afbeelding
In Somalië heeft een jonge christin vanwege haar geloof in het openbaar zweepslagen gekregen. De 28-jarige Sofia Osman zou op 22 december in de stad Janale met 40 zweepslagen voor een jubelende menigte tot bloedens toe bewusteloos zijn geslagen, bericht nu de informatiedienst Compass Direct.

In november zou Osman door de radicaalislamitische Shabaab-militie gevangen zijn genomen. Haar vrijlating zouden de islamitische extremisten met zweepslagen hebben gevierd. Osman zou getraumatiseerd zijn en zwijgen over haar ervaringen in gevangenschap in een Shabaab-kamp.

De militante groepering heeft contacten met het terreurnetwerk Al Qaida en wil Somalië van christenen “zuiveren”. Ze bestrijdt de overgangregering en wil de islamitische wetgeving, de sharia, in het hele land invoeren. Deze wetgeving schrijft o.a. de doodstraf voor “afvalligheid” van de islam voor.

In het jaar 2011 heeft de militie al drie christenen vermoord; in het jaar daarvoor waren het minstens 15. In de afgelopen jaren hebben de naar schatting 7000 Shabaab-terroristen in totaal meer dan 18.000 burgers vermoord. Minder dan 1% van de 8,7 miljoen tellende bevolking van het land aan de Hoorn van Afrika is christen, de rest is meestal moslim.

Bron:
http://europenews.dk/de/node/51116" onclick="window.open(this.href);return false;

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron (http://www.ejbron.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;)

http://www.amsterdampost.nl/somalie-isl ... eepslagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Onslaught01
Berichten: 16
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:56 am

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Onslaught01 »

Al een tijdje pak ik hier en daar wat nieuws op en reis dan ook veel. wie zegt dat het allemaal waar is? ik was er niet bij?!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Ariel »

Onslaught01 schreef:Al een tijdje pak ik hier en daar wat nieuws op en reis dan ook veel. wie zegt dat het allemaal waar is? ik was er niet bij?!
Dus omdat jij er niet bij was is het niet gebeurd?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Onslaught01
Berichten: 16
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:56 am

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Onslaught01 »

Ariel schreef:
Onslaught01 schreef:Al een tijdje pak ik hier en daar wat nieuws op en reis dan ook veel. wie zegt dat het allemaal waar is? ik was er niet bij?!
Dus omdat jij er niet bij was is het niet gebeurd?
Ik doel hierbij op het feit gros van de aanslagen niet Islamitisch zijn! Vaak zitten de geheime diensten erachter! Wat weten wij nou, wij worden ook dag en nacht gemannupuleerd dooor de media die ons laten geloven dat de kip er eerder was dan het ei!

En als we uit moeten gaan van de media, dan is het niet waar dat islamisten nr 1 staan op het gebied van aansalgen etc. De spotlight wordt wel op hun gericht! Maar toch onjuiste info om angst in te zaaien ;) Op deze wijze heeft bush een geheel nieuw arbeidsmarkt ontwikkeld! Er zijn miljoenen beveiligers, politiemensen ertc getraind na ''11 sept'' wat ook naar mijn mening een complot is. Dit zeg ik niet zomaar, maar in mijn omgeving en reizen naar amerika is het mij wel degelijk duidelijk geworden na gesproken te hebben met meerdere personen waaronder dr e.cohen etc
http://www.depers.nl/binnenland/514189/ ... tisch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Zwartmeer »

Onslaught01 schreef: En als we uit moeten gaan van de media, dan is het niet waar dat islamisten nr 1 staan op het gebied van aansalgen etc. De spotlight wordt wel op hun gericht!



1109 een complot? Dat heb ik vaker gehoord. Wat ik nog nooit gehoord heb is een uitleg hoe ze de bemanning van vier vliegtuigen zo gek kregen dat die zich tegen die gebouwen te pletter vlogen. Jij mag nu gaan uitleggen hoe je mensen zo gek krijgt dat te doen… En leg dan ook even uit hoe een geheimedienst mensen zo gek krijgt dat ze zich in een school met kinderen opblazen…

Het is voor mij irrelevant of de meeste aanslagen nou wel of niet door mensen van de religie der vrede gepleegd worden. Aanslagen van de Basken Koerden IRA enz zijn op plaatselijke doelen gericht. De kans dat wij hier door een Baskische aanslag getroffen worden is nihil. Als je de aanslagen van al die actiegroepjes in de wereld gaat optellen zouden dat best eens wel meer kunnen zijn dan het aantal in naam van de islam. Maar zoals ik zei, voor de ver weg meeste actiegroepen zijn wij geen doelwit. Hoe dan ook, van alle groepen zijn wel de moslims oververtegenwoordigd als het om aanslagen gaat. De Basken plegen niet zoveel aanslagen als de moslims. De IRA deed dat niet. Die Japanse gifgassekte doet dat niet. Enz. Dus de spotlight wordt weldegelijk terecht op moslimgroeperingen gericht. En bovendien terreur staat in hun handvesten:

Bukhari:V4B52N220 "Allah's Apostle said, 'I have been made victorious with terror.'"

http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes_Terrorism.Islam" onclick="window.open(this.href);return false;

En geloof me, wat er nu in Nigeria gebeurt zal ook hier gebeuren. Als de moslims eenmaal in zo’n grote getale aanwezig zijn dat ze eisen kunnen gaan stellen zullen ze dat doen. En wie ze dan nog in de wegloopt gaat eraan. Op dit moment houden ze een schijntolerantie op. De zaak loopt zo lekker, tienduizenden moslims worden hier elk jaar toegelaten, dat aanslagen dat proces alleen maar zouden verstoren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Ariel »

Onslaught01 schreef:
Ik doel hierbij op het feit gros van de aanslagen niet Islamitisch zijn! Vaak zitten de geheime diensten erachter! Wat weten wij nou, wij worden ook dag en nacht gemannupuleerd dooor de media die ons laten geloven dat de kip er eerder was dan het ei
Lieve schat. Ben je naief of ben je een ontkennende moslim. Ik vermoed het laatste. Hoezo zijn aanslagen op Christenen niet Islamitisch ? Ken jij de Koran niet? Laat ik even één lullig koran vers voor je plaatsen.

9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
En als we uit moeten gaan van de media, dan is het niet waar dat islamisten nr 1 staan op het gebied van aansalgen etc. De spotlight wordt wel op hun gericht! Maar toch onjuiste info om angst in te zaaien ;)


Dit verhaal hebben we al vaker op dit forum gehoord. Als niet gelovige maar in de buurt van moslims willen komen wat aanslagen betreft, dan moeten ze snel aan de slag, en dan zal het nog jaren duren voordat ze op hetzelfde niveau staan. In Islamitische landen zijn aanslagen dagelijks werk, en hier in het westen worden aanslagen gestopt .
Op deze wijze heeft bush een geheel nieuw arbeidsmarkt ontwikkeld! Er zijn miljoenen beveiligers, politiemensen ertc getraind na ''11 sept'' wat ook naar mijn mening een complot is. Dit zeg ik niet zomaar, maar in mijn omgeving en reizen naar amerika is het mij wel degelijk duidelijk geworden na gesproken te hebben met meerdere personen waaronder dr e.cohen etc
http://www.depers.nl/binnenland/514189/ ... tisch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet niet alles geloven wat in het gratis linkse dagbladje De Pers wordt geschreven, en je moet zeker Dhr Cohen niet geloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Ozes »

In het kort; er is geen enkele anti-islamitische propaganda in de media.

Elke malloot ter wereld zou namelijk een koran open kunnen slaan en in enkele zinnetjes het volk overtuigen wat er in de koran staat niets te maken heeft met vredelievendheid.
Als je aan iemand vraagt of de zenders NL 1 tot en met 3 neutrale betrouwbare zenders zijn en hij dit beaamd, vraag dan wat voor problematiek er is omtrent in Islam, en of het geloof zelf oproept tot geweld. Ik garandeer je dat zo een persoon gelooft dat het allemaal aan de "Islamofobie' ligt, en dat Islam in de kern een vredelievend geloof is. Niets is minder waar.

De spotlight op moslims is slechts een positieve. En als je het hebt over terroristische aanslagen, de media doet zijn best om er zo min mogelijk van te verslaan en het woord Islam zo min mogelijk te gebruiken hoor. Meer dan 18.000 Islamitische aanslagen de afgelopen 10 jaar, in het nieuws is hier nog niet eens een honderdste procent van bericht.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door mercator »

Ozes schreef: De spotlight op moslims is slechts een positieve.
Zeker. Het linkse volkje had graag gezien dat heel die Arabische lente o zo democratisch was. Nu blijkt dat het gewoon de sluizen heeft opengezet voor de her-verachterlijking van die hele regio hoor je op de linkse media dat de moslimbroeders eigenlijk helemaal niet zo Islamitisch zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Schepsel »

Lollerskat0r??? Je doorgrondt de geheime diensten?? Zijn de CIA en Mossad zo intens incapabel dat elke aap met een computer achter hun ultrageheime plannetjes komt ook al bleken ze zo ongeveer de meest capabele ter wereld?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:Lollerskat0r??? Je doorgrondt de geheime diensten?? Zijn de CIA en Mossad zo intens incapabel dat elke aap met een computer achter hun ultrageheime plannetjes komt ook al bleken ze zo ongeveer de meest capabele ter wereld?
Dit is algemeen geaccepteerde 'wijsheid' onder Moslims die geloven dat islam vreedzaam is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Islamic Terror Attacks on Christians since 1109

Bericht door H.Numan »

Onslaught01 schreef:Ik doel hierbij op het feit gros van de aanslagen niet Islamitisch zijn!

Dat zal je dan wel even moeten aantonen. Tot dat moment ga ik van het eend-principe uit: als het kwaakt als een eend, loopt als een eend en een platte snavel heeft is het vermoedelijk een eend.
Vaak zitten de geheime diensten erachter!
Dat zal je dan wel even moeten aantonen. Tot dat moment ga ik van het eend-principe uit: als het kwaakt als een eend, loopt als een eend en een platte snavel heeft is het vermoedelijk een eend.
Wat weten wij nou, wij worden ook dag en nacht gemannupuleerd dooor de media die ons laten geloven dat de kip er eerder was dan het ei!
Er is verschil tussen manipulatie en manipulatie. Sinterklaas bestaat niet. Ook al zie je hem op TV.
En als we uit moeten gaan van de media, dan is het niet waar dat islamisten nr 1 staan op het gebied van aansalgen etc. De spotlight wordt wel op hun gericht!
Wie plegen dan al die aanslagen? Het Leger des Heils? De legioenen van de Onverwinnelijke Eskimo god?

Ik had al snel in de gaten dat je en/of mohammedaan en/of links bent. Leuk om een beetje te kunnen debatteren. Jammer dat je zo ongelofelijk goedgelovig bent. Of denkt dat wij dat zijn.

Echt, heel erg jammer. :crying:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie