Welkom Helena van Troje

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Helena van Troje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:12 pm
Locatie: Vlaanderen

Welkom Helena van Troje

Bericht door Helena van Troje »

Goeie avond. Eigenlijk wilde ik alleen maar even groeten. Ikzelf ben hier nieuw en moet mijn weg door het forumbos nog een beetje zoeken.
Ondertussen lees ik een boek dat te maken heeft met de reden van dit forum, namelijk 'Weg uit de islam' van Ibn Warraq. Daarover wilde ik wel eens van gedachten wisselen. :rolleyes:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Welkom Bustedleon

Bericht door Pilgrim »

Goede avond Helena en welkom, maar je zit op welkompost van iemand anders. Misschien kan Ariel dit even splitsen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Welkom Bustedleon

Bericht door Ariel »

Van Harte Welkom Helena. Als jij je eigen introductie topic wil hebben dan splits ik dit topic.
En wij wisselen graag van gedachte met je.

Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Welkom Helena van Troje

Bericht door Ozes »

Welkom op het forum Helena :huh:
Hoe is je interesse in Islam ontstaan als ik vragen mag?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Welkom Helena van Troje

Bericht door mercator »

Helena van Troje schreef: Ondertussen lees ik een boek dat te maken heeft met de reden van dit forum, namelijk 'Weg uit de islam' van Ibn Warraq. Daarover wilde ik wel eens van gedachten wisselen. :rolleyes:
Wat is er zo interessant aan iemand die de Islamzooi achterwege laat ? Dat is toch gewoon maar de normale gang van zaken ? Of zou het moeten zijn.
Over boeken gesproken , de Ondergang van Nederland is vele malen actueler en verhelderender.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Helena van Troje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 11:12 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Welkom Helena van Troje

Bericht door Helena van Troje »

Het boek 'Weg uit de islam' is interessant om te lezen omdat het wat dieper graaft dan de oppervlakkige reacties die men hier en op andere fora tegenkomt.
Het moet toch voor velen een strijd zijn om een geloof, beter cultuur, te verlaten, waarin je bent opgegroeid?
Maar wat me aan dit boek een beetje stoort, is het feit dat sommige 'getuigenverhalen' wat gedirigeerd lijken, want bepaalde uitingen komen te vaak terug.

De islamproblematiek is een heet onderwerp tegenwoordig. Eigenlijk is het een beangstigende zaak. Maar hebben wij, Europeanen, niet een beetje schuld aan het feit dat deze 'woestijncultuur' zo kan oprukken in het Westen? Goed is het alleszins van je met deze problematiek bezit te houden. Hij zal steeds groter worden, vrees ik.

* Heel goed kan ik mijn weg hier nog niet vinden. Heb dus wat geduld met mij...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Welkom Helena van Troje

Bericht door Ariel »

Helena van Troje schreef: Het moet toch voor velen een strijd zijn om een geloof, beter cultuur, te verlaten, waarin je bent opgegroeid?
Absoluut. Ik heb heel veel respect voor deze mensen die de moed hebben om open en eerlijk te zeggen dat ze geen moslim meer zijn. Ze moeten alle schepen achter zich verbranden en ze verliezen alles en iedereen waar ze van houden.
Maar wat me aan dit boek een beetje stoort, is het feit dat sommige 'getuigenverhalen' wat gedirigeerd lijken, want bepaalde uitingen komen te vaak terug.
Naar mijn mening zijn deze verhalen niet gedirigeerd , maar het is nu eenmaal zo dat veel van hun verhalen en belfenissen op elkaar lijken. Dat is het zelfde met moslim bekeerlingen . Daar hoor je ook altijd de zelfde stereotype verhalen van.
De islamproblematiek is een heet onderwerp tegenwoordig. Eigenlijk is het een beangstigende zaak. Maar hebben wij, Europeanen, niet een beetje schuld aan het feit dat deze 'woestijncultuur' zo kan oprukken in het Westen? Goed is het alleszins van je met deze problematiek bezit te houden. Hij zal steeds groter worden, vrees ik.
Daar heb je gelijk in. Europa is schuldig aan de islamisering van onze landen. Ze zijn blind voor de gevaren van Islam. Vandaag heb ik met een afvallige ex-moslim gesproken die gevlucht is voor de radicale islam in zijn land, en hij vertelde ons dat in geheel Europa slapende moslimbroederschap cellen zitten. Er staat ons nog heel veel ellende te wachten als onze regeringen niets doen en Islam in hun armen sluiten voor geld en olie.
* Heel goed kan ik mijn weg hier nog niet vinden. Heb dus wat geduld met mij...
No worries my dear. Wij hebben alle geduld van de wereld . Doe rustig aan, en je kan alles aan ons vragen. Er is hier op het forum altijd wel iemand die je een eerlijk antwoord kan geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Welkom Helena van Troje

Bericht door Schepsel »

Welkom, Helena van Troje :)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie