Beatrix in de Emiraten

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef: PWA reed tijdens zijn Leidse studie in een dronken bui zijn autootje in een boeren sloot die sindsdien in de volksmond het PWA kanaal heet.
Het is iets raars met die kroonprinsen. Hier in België hebben we net hetzelfde. De ouwe Albert davert haast uit elkaar van de Parkinson
maar wil niet aftreden omdat kroonprins Filip nog niet "klaar" is. Hoezo niet "klaar" denk ik dan, een volwassen vent die 4 kinderen heeft geteeld, en die zou niet klaar zijn om in een paleis te wonen en handjes te schudden ? Wat moet er dan gebeuren om die wél klaar te stomen?

Jullie Willem Alexander is ook nog niet "klaar", want Bea denkt dat hij niet op kan tegen Wilders!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

Ik weet niet of ik het hier al eens geplaatst heb, maar "onze" Flup met zijn eredoctoraat, kan dus wèl rekenen ! Onthou dat goed hé!

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

circe schreef:Ik weet niet of ik het hier al eens geplaatst heb, maar "onze" Flup met zijn eredoctoraat, kan dus wèl rekenen ! Onthou dat goed hé!
HAHAHA idd, een slordige 451 miljard Chinezen, waarom niet...
k Herinner mij ook dat ie s een overstroomd Vlaams dorp ging bezoeken. De inboorlingen stonden daar hun kapotte meubels en teevees buiten te slepen, prins Filip stapt daarop af en vraagt heel onnozel met een klein stemmetje kan ik iets doen voor u ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Bea in Dubai

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Onderschrift zou ook kunnen zijn:

Kijk s wat een kansen de overspelige vrouwtjes in de golfstaten krijgen, ze worden niet meer in een put ingegraven en gestenigd maar ze krijgen gewoon wat klapjes om het bezoek van een Bevriend Staatshoofd op te fleuren !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

Bij volgend officieel bezoek gaat het jolige trio naar Japan.
Beatrix en Maxima zijn hun kimono's al aan het kiezen, en PWA heeft informatie gevraagd aan Tom Cruise waar hij zo'n Samurai pak kan gaan halen:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

circe schreef:Bij volgend officieel bezoek gaat het jolige trio naar Japan.
Beatrix en Maxima zijn hun kimono's al aan het kiezen, en PWA heeft informatie gevraagd aan Tom Cruise waar hij zo'n Samurai pak kan gaan halen:

Afbeelding

En dan maar hopen dat de keizerin haar van de hofstress verloren stem weer terug heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Ariel »

Wilders ontkent kritiek fractie op vragen over Koningin

woensdag 18 januari 2012

PVV-leider Geert Wilders ontkent dat zijn fractie kritiek leverde op zijn Kamervragen over de hoofddoek die koningin Beatrix tijdens haar staatsbezoeken aan de Verenigde Arabische Emiraten en Oman droeg.

De NOS meldde woensdag dat Wilders’ opstelling tot veel kritiek in zijn fractie leidde. Volgens de omroep heeft Wilders tegenover zijn collega's erkend dat zijn tweet over de Koningin niet handig was.

'Stemmingmakerij van de NOS,’ noemt Wilders dit tegenover elsevier.nl. 'Niemand had in de fractievergadering kritiek op Kamervragen en het woord onhandig is niet gevallen.'

Hoofddoek
Tijdens een bezoek aan een moskee in Abu Dhabi droeg Beatrix een sjaal over haar hoed en een verhullend gewaad. Wilders stelde hier samen met Kamerleden Joram van Klaveren en Andre Elissen Kamervragen over.

‘In hoeverre bent u het eens met de PVV dat de hoofddoek een symbool van islamisering, onderdrukking en discriminatie van de vrouw is? En realiseert u zich dat ons staathoofd op deze wijze de onderdrukking van vrouwen legitimeert? Had deze trieste wanvertoning niet voorkomen kunnen worden? Zo neen, waarom niet,’ vroeg Wilders.

Onzin
De Koningin noemde het enkele dagen later ‘echte onzin’ dat een hoofddoek het symbool van vrouwenonderdrukking zou zijn. Premier Mark Rutte (VVD) was het hier mee eens.

Eerder lieten minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) en de premier al weten dat het staatshoofd zich alleen heeft aangepast aan kledingeisen die in een godshuis gelden.

De kritiek van Wilders op het staatshoofd lijkt de partij geen goed te doen. De PVV verliest de laatste twee weken zetels in de peiling van Maurice de Hond. De meeste Nederlanders vinden het prima dat Beatrix bij haar bezoeken aan moskeeën een sjaal over haar hoed droeg.

Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ningin.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Ik stel voor dat Hare Majesteit en de heer Rutte een paar dagen in de verzengende hitte van het Midden Oosten in een zwart gewaad compleet met muts gaan rondlopen en dan kijken of ze daarna nog durven beweren dat het niets maar dan ook helemaal niets met de onderdrukking van de vrouw te maken heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Leader »

Dhana schreef:Ik stel voor dat Hare Majesteit en de heer Rutte een paar dagen in de verzengende hitte van het Midden Oosten in een zwart gewaad compleet met muts gaan rondlopen en dan kijken of ze daarna nog durven beweren dat het niets maar dan ook helemaal niets met de onderdrukking van de vrouw te maken heeft.
Ja, maar ik denk dat de dames er verder niets onder aan hebben, dus het valt dan toch wel mee? :rongue:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Scarlatti »

circe schreef:Ik dacht al dat ik het sluierhoedje van queen Bea ergens al eens had gezien:
Afbeelding

oh CIRCE!!!! Ik WIST dat t me ergens aan deed denken!!! GRANDIOOS dat jij het wel nog wist!! Wat is t toch een stompzinnig 'rund'!!! god o god ze is volkomen vd pot gerukt!!! :roll2:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:
circe schreef:Ik dacht al dat ik het sluierhoedje van queen Bea ergens al eens had gezien:
Afbeelding

oh CIRCE!!!! Ik WIST dat t me ergens aan deed denken!!! GRANDIOOS dat jij het wel nog wist!! Wat is t toch een stompzinnig 'rund'!!! god o god ze is volkomen vd pot gerukt!!! :roll2:
teveel eer Scarlatti.

Ik zat gewoon in hetzelfde stadium als jij: "ergens" kwam het me bekend voor.
Maar het was een clevere Nederlander die het op facebook plaatste geloof ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door King George »

Hoofddoek is een symbool van vernietigde wereld

Koningin Beatrix tijdens haar bezoek aan het Midden-Oosten Koningin Beatrix tijdens haar bezoek aan het Midden-Oosten


Ze staan op ons dressoir geduldig naast elkaar. Foto’s die een paar decennia geleden in het Midden-Oosten zijn genomen. Op de kleurenfoto zien we een paar vrolijke meiden met wapperende haren in een park in het centrum van Kabul. Je zou ze kunnen verwarren met Britse scholieren.

Op een andere foto zien we een slanke vrouw met een bloemetjesjurk. Het is een zwart-witfoto. Ze doet me denken aan de tweede helft van de jaren zestig in Amerika. Op de foto staat mijn zus - niet in Amerika, maar in Iran.

Gezelligheid
Zij was en is een buitengewoon aardige zus. Haar man was een whiskydrinker. Ze waren voornamelijk bezig met gezelligheid en reizen. Maar een moskee bezoeken? Nee, dat heb ik ze nooit zien doen.

Haar hoofddoek heb ik in deze periode weleens gezien. En ze had een chador. Een zwarte, voor een eventuele begrafenis.

Maar wat gebeurde met haar en met miljoenen andere seculiere vrouwen, het grootste deel van de vrouwen in Perzië? Zij heeft nu een hoofddoek en chadors in alle vormen en maten. Zelfs als zij hier in Europa is, draagt zij een hoofddoek. Zij verricht salaat, het islamitische gebed en is erg bijgelovig geworden. Maar ze is geen fundamentalist, ze heeft niets met het islamitische regime. Eigenlijk verwerpt zij dit regime.

Omgetoverd
Hoe is het dan mogelijk dat een normale, seculiere, rationele moslima is omgetoverd tot een bijgelovige, islamitische vrouw?

In de afgelopen drie decennia heeft het islamitische regime van Iran zich ingezet voor de reïslamisering van alle moslims. Er zijn instituten opgericht voor propaganda en opvoeding van burgers.

De oorlog tussen Iran en Irak hielp indertijd bij de reïslamisering van de samenleving: de macht van een geestelijke begint bij de dood. Elke week moesten overal in Iran vele doden worden begraven. Slachtoffers van de oorlog.

Theater
Bij elke begrafenis organiseerden ayatollahs het gebruikelijke religieuze theater: het theater van angst voor de dood en enthousiasme voor Allah.

Geestelijken, van welke religie dan ook, zijn meesters van de dood. Zij menen immers toegang te hebben tot het geheim van de dood en daarvan maken ze gebruik. Zo kunnen ze het volk bang maken voor het Akherat, het hiernamaals. In het geval van de islam is dat niet zo moeilijk, want de Koran barst van bedreigingen aan het adres van zondaars.

[b/]Scholen[/b]
Ook zijn in alle Iraanse wijken en op scholen reïslamiseringsprogramma’s gelanceerd. Salaat werd overal verplicht: in scholen, fabrieken, legerkazernes, politiebureaus etcetera. Ook zijn verenigingen opgericht die de islamitische propaganda de huizen van burgers in moesten brengen.

De politieke islam kenmerkt zich door de reïslamisering van de samenleving. En dit geldt niet alleen voor het sjiitische Iran. Ook de jihadisten in Afghanistan hebben daar een bijna onomkeerbaar reïslamiseringsproces op gang gebracht. Gewone moslims moeten de islam ineens opnieuw bestuderen om een 'goede moslim' te worden.

Joden
In de ogen van de islamisten zijn de moslims besmet door de propaganda van joden, christenen en ongelovigen, en daarom moeten ze opnieuw moslim worden - een échte moslim.

Voor vrouwen betekent dit het in acht nemen van de regels van hijab. De religieuze terreur wordt langzamerhand geïnternaliseerd, waardoor sommige vrouwen zich thuis beginnen te voelen in hun nieuwe uniform: hoofddoek, burqa, sluier, chador etcetera.

En natuurlijk zal talloze keren de hadith van profeet Mohammed worden naverteld, waarin hij zegt dat de meeste bewoners van de hel vrouwen zijn. Zo krijg je vrouwen aan de hijab.

Dode wereld
In Afghanistan is geen Afghaanse vrouw te vinden zonder hoofddoek. Kunt u zich voorstellen dat de foto’s op mijn dressoir naar een dode wereld verwijzen? Ik word er verdrietig van en daarom verzet ik me tegen de verplichte hijab.

Tegelijkertijd weet ik dat deze horror is bedacht om vrouwen te onderdrukken. Onderdrukking is succesvol zodra vrouwen erin geloven. De hoofddoek is daarom voor mij en voor velen het symbool van een door islamisten vernietigde wereld: een proces waarbij mensen worden gedwongen om anders te geloven.

Moskee
Tot slot: ik heb geen moeite met het dragen van een hoofddoek in een moskee. Maar de hijab is niet uitsluitend bedacht voor betreding van een moskee. Altijd en overal moet de hijab in acht worden genomen. Dit heeft het karakter van een hoofddoek veranderd.

De vergelijking tussen een hoofddoek en een keppeltje gaat daarom mank. Dat er ooit een wereld zou ontstaan waarin religieuze moslims zelf de hijab in acht nemen en tegelijkertijd aanvaarden dat er een meerderheid zonder hijab bestaat, daarvan droom ik nog steeds.

Post scriptum
Naar aanleiding van mijn blog (afgelopen vrijdag) over de hoofddoek, kreeg ik een mail van een verontwaardigde moslim:

‘Ik kwam tot de conclusie dat u een rasechte zionist bent van Joodse afkomst die zich verbergt achter een Iraanse nationaliteit, om moslims tot aan het racistische aspect toe, aan te vallen met uw subjectieve opinies.’

Ben ik van Joodse afkomst omdat ik een aantal aspecten van de islam bekritiseer? Zijn Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali, Irshad Manji, Ibn Warraq en anderen van Joodse afkomst?

De verontwaardigde moslim denkt dat alleen de Joden kritiek op de islam kunnen hebben. De verontwaardigde moslim ziet de eeuwige Jood als de eeuwige vijand. Tot teleurstelling van de verontwaardigde moslim moet ik hier melden dat de meeste Joden die ik ken, geen enkel probleem hebben met de islamitische traditie, omdat de islam op een aanzienlijk aantal punten een lichte versie van het Jodendom is, voor ongeletterden

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... wereld.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Mijn moeder van 82 jaar oud had ook de parade van de Oranjes in zandland gezien. Ze dacht dat het een reeks clowns waren die de koniklijke familie belachelijk wilden maken maar ik heb haar moeten vertellen dat die potsierlijke vertoning the real thing was :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Leader »

mercator schreef:Mijn moeder van 82 jaar oud had ook de parade van de Oranjes in zandland gezien. Ze dacht dat het een reeks clowns waren die de koniklijke familie belachelijk wilden maken maar ik heb haar moeten vertellen dat die potsierlijke vertoning the real thing was :D !
Ja, Bea moest diep buigen voor de islam, doen ze bij Groen Links allemaal hoor! :rongue:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Mahalingam »

Mensen, ook onze Queen, komen op absurde gedachten in Oman. Over hoofddoeken b.v.
Af en toe gaan we in Ned. zoeken naar een vermist iemand die psychische problemen heeft.
In Oman kijken ze daar anders tegen aan.
Search for young man abducted by Djinns
"The young man went last Wednesday to a mountain near the village by his motorbike but he didn't back yet. The absence of the young man prompted his family to ask neighbors about him and during the search found his motorbike next to the mountain without any other traces for him."
Local residents believe the mountain is inhabited by the Djinns, reported the Saudi based Arabic newspaper Al Marsad. Residents also confirmed that the young man was kidnapped by a group of Djinns.
They say after such incidents religious scholars need to interfere and release the young man from the clutches of the Djinn.
http://www.emirates247.com/news/region/ ... 2-1.440967
Dat doen ze ook hier wel eens: een helderziende vragen waar iemand is.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de sneeuw

Bericht door Mahalingam »

Beatrix: meer aandacht voor de natuur

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Beatrix in de sneeuw

Bericht door Scarlatti »

Mahalingam schreef:Beatrix: meer aandacht voor de natuur

Afbeelding
zéker....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

De prins zal zijn ski-ongeluk overleven, maar zal door die 20 minuten onderkoeling permanent debiel en impotent blijven. Vermits zijn oudere broer Willem Alexander moslim wordt als koning van Oman zal de junior de Nederlands troon bestijgen als Koning Frigo I .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Leader »

Dat huwelijk met Mebe is toch een verstandshuwelijk, dus wat dat betreft zal ie sexueel niet veel missen....Of zijn rose broeders misschien een beetje?
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Rechtsliberaal »

Laat dit een waarschuwing zijn voor alle onderdanen die off-piste gaan skiën, tenzij je ook een lawine op je kop wilt krijgen. Veel lawines worden door mensen veroorzaakt en komen vooral van het negeren van waarschuwingen die niet voor niets staan
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Dhana »

Het zou zo maar kunnen dat Friso bedolven is onder de lawine die hij zelf met zijn onverantwoordelijke stunten veroorzaakt heeft. Desalniettemin gun ik het niemand zo gestraft te worden al is het door eigen toedoen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

De kans dat Friso die lawine zelf heeft uitgelokt door buiten de piste te gaan skiën, is tamelijk groot. Het komt tamelijk vaak voor dat mensen die buiten de piste gaan skiën of snowboarden een lawine uitlokken, en er vervolgens zelf eventueel door worden bedolven. De afgebakende pistes, alsook de dorpen worden in de Alpenlanden meestal beschermd door lawineschermen, waardoor je daar relatief weinig risico loopt. Buiten de pistes toeren gaan uithalen maakt je kwetsbaar.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door Mahalingam »

Buiten skiën om: bergen zijn gevaarlijk. Je kan ervan af vallen. Bovendien kunnen er allerlei dingen naar beneden komen vallen boven op je. En dan kan je ook nog eens moedwillig proberen om van een berg af te vallen op ski's. Vaak gaat dat goed. Soms niet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beatrix in de Emiraten

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Buiten skiën om: bergen zijn gevaarlijk. Je kan ervan af vallen. Bovendien kunnen er allerlei dingen naar beneden komen vallen boven op je. En dan kan je ook nog eens moedwillig proberen om van een berg af te vallen op ski's. Vaak gaat dat goed. Soms niet.
Oeioei en Willem Alexander gaat af en toe een vliegtuigje besturen, straks is er geen een meer over om de ouwe taart Bea op te volgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie