Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door King George »

Helena van Troje schreef:Allemaal goed en wel dat men de islam wil bestrijden maar wat bieden wij in de plaats?
Wat heeft de Islam aan onze modern geëvolueerde liberaal-democratische samenlevingen die qua organisatorisch vermogen voorop lopen in de vaart der volkeren en kernwaarden als o.a. vrijheid en democratie en de kracht van de rede, moderniteit en vooruitgang voor waarde toe te voegen? Niets! De Islam doet daar alleen maar afwaardering aan. Dus er is niets verloren met het in de kliko gooien van de Islam.

Verslaafden aan opiaten dienen af te kicken. Hoezeer het zinnig is dat je je afvraagt wat wij religieuze opiatenverslaafden misschien een of ander methadon of zo kunnen toedienen. Feit is dat verslaafden aan het religieuze opiaat Islam een samenleving die streeft naar vooruitgang een blok aan het been zijn. Islam is als crack: Don't even try it!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Ariel schreef: Kom niet aan mijn leden, want dan kom je aan mij. Ik weet wat voor opleiding onze leden hebben. Ik vermoed dat je wat opleiding betreft niet aan de meeste leden kan tippen.
Ach, een echte leider, ik ben trots op je. :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

King George schreef:Islam is als crack: Don't even try it!
Met crack heeft men nog een gelukkig moment, met het proberen van de islam is de dood al ingetreden. :rongue:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Monique »

Helena van Troje schreef:Allemaal goed en wel dat men de islam wil bestrijden maar wat bieden wij in de plaats?
Moet er iets "in de plaats komen"?
Hoezo "wij"?
Wanneer er geen islam is is er plek voor "ik", islam = wij.
Ik heb een hekel aan "wij".

Wanneer islam weg is is er ruimte voor mensen om "ik" te zijn en zelf hun leven te bepalen.
Dat is voldoende.
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Even voorstellen

Bericht door Dutch »

Wat is me dat voor een domme vraag en dwaze manier van redeneren, waarom moet er iets in de plaats van de islam geboden worden??? Waar is dat nu goed voor? Sorry Helena, maar uit deze vraag blijkt dat jij het nodig vindt om kolder te promoten...
Als iemand zich kan bevrijden van de islam, dan gaat voor deze persoon een heel nieuwe wereld van gedachtenvrijheid open, waarom die vrijheid dan gelijk beperken en een andere domper op de vreugde plaatsen?
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Dutch schreef:Als iemand zich kan bevrijden van de islam, dan gaat voor deze persoon een heel nieuwe wereld van gedachtenvrijheid open, waarom die vrijheid dan gelijk beperken en een andere domper op de vreugde plaatsen?
Juist! Het bevrijden van de islam....
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Wat is me dat voor een domme vraag en dwaze manier van redeneren, waarom moet er iets in de plaats van de islam geboden worden???
Ik bezie dat wat anders, moslims mogen best moslim zijn als ze dat zo graag willen. WIJ moeten hen niet komen vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. We moeten alleen onze eigen beschaving beschermen tegen de achterlijkheid van Islam. In Egypte willen ze nu bijv. allemaal zo moslim mogelijk zijn, is toch best als ze daar lol in hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen

Bericht door H.Numan »

Beste Leader,

Nogmaals van harte welkom. Zodra ik je naam zag dacht ik aan Green Leader:

een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Een Green Leader, haha, je bent de eerste die dat tegen mij zegt. Natuurlijk ben ik voor een schoon milieu, maar schaar mij a.u.b. niet onder de linkse zakkenvullende milieubarbaren zoals van GL. :P
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Even voorstellen

Bericht door H.Numan »

Maak je absoluut totaal geen zorgen. :laugh1:
Green Leader was de code naam van de Rhodesiche piloot die deze Canberra commandeerde.

Je kunt een hoop zeggen over Rhodesië, maar bepaald niet dat die knapen links waren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Even voorstellen

Bericht door Schepsel »

Een van de dingen die we bieden is de vrijheid om boeddhist te worden, als je dan toch per se een set opvattingen moet volgen. Nadeel van het boeddhisme is dan weer wel dat je zelf verantwoordelijk bent en na moet denken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Ja en daar wordt je moe van. :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door SoulShine »

Ik lijk misschien niet heel actief, maar ben hier met enige regelmaat om een en ander te lezen.

Bij deze welkom :)
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

SoulShine schreef:Ik lijk misschien niet heel actief, maar ben hier met enige regelmaat om een en ander te lezen.

Bij deze welkom :)
Maakt toch helemaal niets uit, blijf lekker lezen, je steekt er veel van op. Het is zó belangrijk om voor je eigen cultuur te vechten en niet volledig ondergesneeuwd te worden door de islam.

Kijk naar het verleden hoe het allemaal begon met de islam en zie hoe het op dit moment allemaal geworden is, trek dat door naar de toekomst, dan houden we, ik zeg het nog eens: Niets meer van onze eigen cultuur over, dit is gevaarlijk en men wordt kwetsbaar.

Daar behoef je geen professor voor te zijn om dát te zien, bovendien ik heb nog weinig positieve dingen kunnen ontdekken die uit de islam voort gekomen zijn, om maar te zwijgen van het verkrachten van onze meiden (zie Scandinavië).

De christelijke landen zijn de meest welvarende landen op dit moment, vandaar dat wij ook volstromen en daar dienen wij heel waakzaam voor te zijn. worthy:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door SoulShine »

Precies.:)

Nou moet ik zeggen dat ik me vroeger er nooit zo heel druk om maakte eerlijk gezegd hoor. Maar moet zeggen het was niet bizar veel in opspraak ook nog. Misschien komt het door waar ik woonde en was opgegroeid hoor, ik ben beschermd opgevoed in een klein gelders dorpje. Bij ons in de gemeente woonden maar een heel klein aantal van deze mensen. Eerste keer dat ik er een keer gedoe mee had, was toen ik werkte in een winkel en een marokkaans ventje jaartje of 8 dat wat stal in zijn kraag greep. Op het moment dat wij hem niet weg lieten gaan en mee naar achteren namen om adres en telefoonnummer uit te zoeken van zijn ouders, wist het ventje niet waar hij woonde of wat zijn telefoonnummer was, maar hij wist wel in zijn eentje helemaal de weg naar de winkel :) Knap hoor. Maar goed, pas toen we dreigden dat we dan de politie er bij wilden laten komen, rolde het telefoonnummer gelijk zijn mond uit. Vader is hem kort daarna op komen halen. Verbaal heeft deze man in onze kantine te keer lopen gaan tegen het mannetje.

Of het geholpen heeft?? Nou nee hoor, het heeft geen indruk gemaakt. Later kregen we dit ventje weer bij ons in de winkel zonder ouders. Wij hielden hem al strak in de gaten en kregen een grote mond van hem toe. Mijn enige ervaring zo lang ik verbleef in de rustige dorpen van het land. Inmiddels na die aantal jaren is dat erg veranderd en wonen er inmiddels meer Islamistche mensen daar.

Nu woon ik sinds 5 jaar in een stad in de Randstad. Hier is mijn gevoel tegen dit soort mensen heel erg versterkt. Waarom??? Het stikt hier ervan. Mijn vriend komt hier vandaan en heeft zoveel verteld wat en waardoor er allemaal in de afgelopen jaren is verandert. Verdwijnen van nederlandse winkels in buurt winkelstraatjes die plaatsmaakten voor slecht gepresenteerde Islamitische winkels. ( het achterbuurt gevoel krijg je er bij) De mannen staan elke dag zo'n beetje midden op de weg met elkaar te kletsen de hele dag en zullen niet aan de kant voor je gaan als je er langs moet. Maar goed... das niet alles er worden veel overvallen gepleegd en steeds wat in zo'n geval voortvluchtig is voldoet aan de signalementen getint en welbekende kleding van deze lui (bontkraagje etc.). Nog niet zo lang terug een tabakswinkeltje aan huis overvallen, praktisch een straat verder van waar ik woon. Tabakswinkeltje is van een bejaard echtpaar, de oude vrouw werd in haar gezicht geslagen door 1 van de drie overvallers. Haar man heeft hen nog achter na gezeten toen ze de benen namen. En ja politie kon ze niet vinden. Weet tot op heden nog steeds niet of deze getinte mannen zijn opgepakt.

Het droevige aan dit hele geheel is de reactie van deze oude mensjes. Mijn vriend kent deze mensen al vanuit zijn jeugd. Hij vroeg ze hoe het nu met ze was na wat er gebeurt was, of het goed ging met de vrouw. Wat zegt deze man?? Je raakt er aan gewend. Deze oude mensjes zijn al veel vaker te grazen genomen door dit soort lui. Zo'n reactie is niet normaal in mijn ogen en het is zeker niet normaal dat deze mensen niet zijn beschermd.

Nederlandse bakker is zo'n beetje verdreven aantal jaar geleden. Een marokkaanse of turkse bakker had oren naar dat pandje waar deze bakker zat. Maar deze wou het niet verkopen. Wat overkomt deze bakker sindsdien?? Hij word keer op keer overvallen tot hij dus uiteindelijk besluit het pand te verkopen. ( kan ook huurpand zijn geweest prik me even er niet op vast) Wat zit er nu?? Een ak-al bakkerij. Geen overvallen meer...

Hierboven maar een paar voorbeeldjes die nog klein lijken met de werkelijkheid. Mijn kijk op deze mensen is helemaal omgeslagen na deze dingen sinds ik dus in de stad woon. Ben er als dorpsmeisje zo van geschrokken in het begin. Min of meer om het feit dat er mensen zijn die zo onmenselijk zijn. Kan ook mij eigen ervaringen verder neerplanten, maar kan inmiddels aardig boekje vullen sinds ik hier woon.

Ik woon in een straat waaraan het einde van de straat een gigantische moskee is gebouwd vlak tegenover een dure nieuwbouwwijk. Hij word nog niet in gebruik genomen want hij is nog niet klaar. Als dat dalijk wel gebeurt zal er snel genoeg andere narigheid hier komen, want deze moskee ligt aan een park waar mensen met honden lopen, aan de overkant van hun moskee worden ook honden op een veld uitgelaten. Ik voorzie op korte termijn ellende in mijn eigen buurt.

Dus ja eigenlijk ben ik naar aanleiding van dit soort dingetjes meer over deze mensen gaan zoeken, religie, slag volk. Ben blij dat ik de ervaring gewoon zelf deels heb gezien. Dit soort mensen horen niet thuis in een goede beschaving. Enige wat ze tot op heden hebben gepresteerd is onze beschaving een behoorlijk eind naar beneden hebben getrokken.

Maar goed ik blijf wel neuzen hoor. Voor gevaar sluit ik mijn ogen niet. Daar moet je alert voor zijn. Niet alleen hier, maar ook in de rest van Europa.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Wat een verhaal. :) nou, succes in ieder geval, take care! :wink2:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
SoulShine
Berichten: 51
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 7:28 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door SoulShine »

Hahaha dank je wel. Was gewoon even om uit te leggen wat mijn drijfveer was en hoe het ongeveer is ontstaan.
Het is alleen een kwestie dat voldoende mensen het verder ook gaan inzien en het liefste de politiek. Zowel op Islamvlak als op EU vlak.

Als er werkelijk niets gaat gebeuren worden we als een kudde gnoes de afgrond ingedreven weg mooie beschaving die we eens ooit hadden.

Ik denk zelf ook dat de EU en Islam de twee belangerijkste dingen zijn om aan te pakken. In dat opzicht zal mijn steun er zeker wezen :)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Je moet de achterlijkheid en de valsheid van moslims echt een paar keer aan den lijve ondervinden om ze naar waarde(?) te schatten. Als dat zich niet voordoet heb je alleen je door de Verlichting gekleurde eigen inlevingsvermogen en fantazie, en die zijn niet toereikend om de (p)(h)eilloze diepten van de moslim-psyche te bevatten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

SoulShine schreef:
Als er werkelijk niets gaat gebeuren worden we als een kudde gnoes de afgrond ingedreven weg mooie beschaving die we eens ooit hadden.
Als je naar het verleden kijkt ziet men de toekomst, hele beschavingen zijn verdwenen op basis van naiviteit van de mens. Ten tijde van het proces van Wilders zei marokkaan Mohammed Rabbe van Groen Links dat Wilders het doen zou laten lijken alsof alle moslims met een "kwade agenda" naar het westen zijn gekomen, m.a.w. hij probeert te weerleggen waar Wilders altijd voor gewaarschuwd hebt. Dat is dus een reden om aan te nemen dat de moslims op totale overheersing uit zijn, dat strookt eveneens met het gehele beeld, qua ontwikkeling, mondiaal wat men ook ziet. Mensen tuinen er met open ogen in als men niet uitkijkt, dit is geen onrust kweken onder de mensen, maar puur realisme (helaas). We spreken elkaar weer. :wink:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Leader schreef: Dat is dus een reden om aan te nemen dat de moslims op totale overheersing uit zijn, dat strookt eveneens met het gehele beeld, qua ontwikkeling, mondiaal wat men ook ziet. Mensen tuinen er met open ogen in als men niet uitkijkt, dit is geen onrust kweken onder de mensen, maar puur realisme (helaas). We spreken elkaar weer. :wink:
De imams, koningen en presidenten van de moslims hebben wel die agenda, maar de doorsnee moslim komt gewoon daar aangewaaid waar hij gratis geld krijgt, en dat is helaas vnl. hier in West Europa. Het is meer te vergelijken met een sprinkhanenplaag dan met een georganiseerd invasieleger. Dat is eigenlijk het enige goeie nieuws, een sprinkhanen-of rattenplaag is relatief eenvoudig om te stoppen als je het juiste gif en vallen wil gebruiken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

mercator schreef:
De imams, koningen en presidenten van de moslims hebben wel die agenda, maar de doorsnee moslim komt gewoon daar aangewaaid waar hij gratis geld krijgt, en dat is helaas vnl. hier in West Europa. Het is meer te vergelijken met een sprinkhanenplaag dan met een georganiseerd invasieleger. Dat is eigenlijk het enige goeie nieuws, een sprinkhanen-of rattenplaag is relatief eenvoudig om te stoppen als je het juiste gif en vallen wil gebruiken.
Inderdaad Mercator! :rock:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Even voorstellen

Bericht door mercator »

Ik zal het juiste scenario hier nog maar s neerzetten. Het is al vaak verwijderd wegens te controversieel maar sommigen hebben het nog niet gelezen, de waarheid mag haar rechten hebben:
1. De linkse regeringen worden omver geworpen en er komt een dictatuur
2. De relaties met moslimlanden worden op oorlogsvoet gezet
3. Precisie aanvallen schakelen de internationale vliegvelden en communicatie-infrastructuur in de moslimlanden uit
4. Moslims worden geregistreerd en systematisch terug gezonden naar hun thuislanden

Zonder dit scenario kunnen we het echt vergeten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door King George »

Leader schreef:
King George schreef:Welkom Leader!

Ik ken je ook nog van het Forum voor de Vrijheid als zeer gewaardeerde medestrijder. Ik zal het e.e.a. later uit de doeken gaan doen. Wie weet zijn andere medekrijgers die ik hier nog niet heb gezien ook nog te polsen om zich hier aan te melden en alzo zijn we weer herenigd.

Ik ken je trouwens ook van het forum Politiekdebat.nl. Wat heb ik de schurft aan die Graatsma! Graatsma is overigens een alter ego voor de ons wel bekende uitgekotste forumtrol Cypres. Andere alter ego's van hem zijn o.a. Van Dobben, Gnuif, k. van dorp, Charlotte, Hilbrand en op Politiekdebat.nl Graatsma. Ik kan zijn bloed wel drinken.
Hé King, leuk, dat wij elkaar hier weer tegenkomen, haha.

Inderdaad, ik vond het behoorlijk jammer dat ik er de brui aan moest geven en vond dat ik uiteindelijk gelijk had, maar daar ging het mij niet eens om, je wordt daar weggezet als één of andere malloot, zo ga je toch niet met elkaar om.

Temeer je voor hetzelfde aan het strijden bent, tegen een veel grotere vijand, want zo zie ik de islamisering op mij/ons afkomen. Dit is echt niet te onderschatten en velen tuinen er met open ogen in en daar zijn deze ook op uit, op een z.g. argeloze manier binnenkomen en als men de overhand heeft willen regeren en uiteindelijk de mensen hun wil opleggen.

Dit is een niet te onderschatten vijand, ik kan dit wel blijven roepen, ik weet zeker dat de islamisten op een totale bezetting uit zijn in het westen, vaak lachen mensen mij uit, maar er is geen weg terug als het zover is!! :ermm:

Op Politiekdebat ben ik inderdaad ook bezig, samen met sjun, die ook van wanten weet en het ook goed ziet allemaal en op een gedegen manier z'n discussies voert.

We spreken elkaar!! :D
Snuif nog even herinneringen aan jouw (eind-)tijd op het Forum voor de Vrijheid op hier :laugh1:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Leader »

Heb ik gedaan, nog bedankt. :)
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Ozes »

Nederlandse bakker is zo'n beetje verdreven aantal jaar geleden. Een marokkaanse of turkse bakker had oren naar dat pandje waar deze bakker zat. Maar deze wou het niet verkopen. Wat overkomt deze bakker sindsdien?? Hij word keer op keer overvallen tot hij dus uiteindelijk besluit het pand te verkopen. ( kan ook huurpand zijn geweest prik me even er niet op vast) Wat zit er nu?? Een ak-al bakkerij. Geen overvallen meer...
Zo gaat dat inderdaad, hoe denk je dat alle portiers van kleur zijn veranderd de afgelopen decennia. Als Nederlandse portier krijg je op zijn minst aardig wat vuistgevechten, maar ik ken ook incidenten waar oorlogstuig werd getrokken door Mohammedanen welke het pistooltje waar de politiebond zo moeilijk over doet op een waterpistooltje doet lijken. Zodra er een Moslim voor een bar/club staat, zijn er op eens een stuk minder problemen. Links bedankt de portiers ook nog even met aantijgingen van racisme als ze groepen die elke week de meisjes lastig vallen en de jongens buiten op wachten niet meer binnen laten.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie