drinken van urine van "profeet"

Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Er is de afgelopen dagen in de Afghaanse media veel over een gekke persoon gesproken die met volle teugen beweert en leert dat volgens een of andere Hadith een persoon was die door het tot zich nemen van urine van de profeet het voor elkaar heeft gekregen om nooit meer honger te lijden.
Ik heb zelf dat clipje gezien en het is gewoon lachwekkend en tegelijkertijd triest. Jammer genoeg heb ik niet veel tijd om dat clip voor je te vertalen en weet ook niet naar welke Hadith hij refereert.
Het zou me niet verbazen als deze gek binnenkort zou verklaren dat de scheet van hun profeet genezende werking heeft gehad : )

Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Ariel »

:smile: Wat jammer dat men niet al de urine van de profeet kon invriezen, want zijn urine had de honger in de wereld kunnen stoppen. Denk je eens in. Al die arme hongerige moslims in Afrika genezen van de honger en dorst door een slok van de urine van de profeet mohammed.

In de katholieke kerk is zulk een wonder een reden tot heilig verklaring. [hypocrite.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door mercator »

Dat is hier op het forum een jaar of twee geleden al s an de orde geweest. Ik zal het s opzoeken. Het ging erover dat de eerste volgelingen van de Profeet uit pure verering van de Heilige Man zijn urine dronken. Of dit 'gewoon" ging, uit een glas of beker dus, of "direct" door in de mond te plassen vertelt het verhaal niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:Dat is hier op het forum een jaar of twee geleden al s an de orde geweest. Ik zal het s opzoeken. Het ging erover dat de eerste volgelingen van de Profeet uit pure verering van de Heilige Man zijn urine dronken. Of dit 'gewoon" ging, uit een glas of beker dus, of "direct" door in de mond te plassen vertelt het verhaal niet.
Hmm, beweren baardbronnen dat? Zou wel gek zijn, dan zouden de eerste volgelingen van Mohammed/''wedergeboren moslims'' (iedereen wordt immers zo geboren, hebben ze het lef te beweren) diréct al zijn afgeweken van het juiste pad! Zo voortredenerende: Als de club rond Mohammed een ziekelijk stelletje pseudopsychoten was dat niet eens in staat was de Islam te volgen, hoe konden zij zijn woorden dan juist overbrengen aan degene die het 70 jaar later (?) pas weer op zou schrijven? Zelfs toen Mohammed leefde zouden ze dan al niet meer geweten hebben hoe het moet.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Eliabe »

Mozes gaf het volk Manna.
Zou mo diabetes hebben gehad. Dan moet je veel pissen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door mercator »

Als dit de Brusselse moslims maar niet op ideeën brengt;
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dutch »

Manneke Pis heeft momenteel ook last van de winter : zijn straal is weg omdat zijn water/urine bevroren is...
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door H.Numan »

Awel, kunnen het manneke geen jenever laten pissen? Dat bevriest niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

H.Numan schreef:Awel, kunnen het manneke geen jenever laten pissen? Dat bevriest niet.
Nee, in jenever zit alcohol en dat is toch haram? als onze moslim vrienden dat gaan drinken, dan hebben we een nog grotere problemen. Nu ze nog "nuchter" zijn en slechts de urine van hun pedofeet drinken, is mijns inziens de situatie gek genoeg.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Ariel schreef::smile: Wat jammer dat men niet al de urine van de profeet kon invriezen, want zijn urine had de honger in de wereld kunnen stoppen. Denk je eens in. Al die arme hongerige moslims in Afrika genezen van de honger en dorst door een slok van de urine van de profeet mohammed.

In de katholieke kerk is zulk een wonder een reden tot heilig verklaring. [hypocrite.gif]
Goed idee Ariel, maar in die tijd hadden ze geen vriezers in de woestijn van Arabie. Daarom is al het kostbare urine verdampt en naar de planeet mars gegaan. Dat zou misschien een verklaring zijn waarom de Marsmannetjes groen zijn, maar toch heel ver ontwikkeld
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verstandige mohammedanen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het drinken van je eigen urine is gezond. Althans dat beweren verschillende onderzoekers (wetenschappers?).

Arabieren zijn altijd erg ziek geweest en nog steeds, zoals we tot onze opperste vreugde bemerken. Je moet er toch niet aan denken dat zij net zo gezond zouden zijn als joden. Hoe is dat zo gekomen wil je misschien weten. Dat vindt zijn oorzaak in het drinken van kamelen urine. Lees maar even mee uit een van hun onuitputtelijke wetenschappelijk wijze islamitische halfgare bronnen.
De profeet beval hen om de kamelen te volgen, en hun melk en hun urine te drinken, dus zij volgden de kamelen en dronken hun melk en urine totdat hun lichamen gezond werden. - Hadith Deel 7:590
Dat moslims beklagenswaardige sukkels zijn behoeft geen verder betoog. Want hadiths zijn een registratie van de woorden en daden van de perverse sadist en pedofiel roverhoofdman Mohammed. Nu konden in die tijd zijn vrouwen, familieleden en metgezellen niet lezen en schrijven. Waarom zouden zij die intelligentie beheersen als ook Mohammed dat niet kon?

Naast het beruchte haatzaai boekje koran is de hadith het belangrijkste deel van de islamitische wet. Zijn zogenaamde wijze lessen zijn net zo binden. De hadith is opgetekend in vele boeken en door een menigte van mensen. Elk wat de gek er voor gaf. Toch zijn niet alle moslims het eens met elk van deze boeken. Misschien behoren zij tot de categorie slechte moslims.

Alle 'wijze lessen' en onzinnige woestijn praatjes die nooit actueel zijn opgetekend, maar pas veel later uit de woestijntent van menige zich op wijsheid en inzicht beroepende halfgare Arabier tot stand zijn gekomen hadden maar één doel: een historische bijdrage leveren aan het wereldwijde begrip dat alle moslims besmet zijn met een verschrikkelijk onbarmhartig en ongeneeslijk woestijnvirus:

ONUITROEIBARE ZANDBAK ACHTERLIJKHEID

WETEN IS NIET GELOVEN. GELOVEN IS NIET WETEN
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di feb 07, 2012 10:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Eliabe schreef:Mozes gaf het volk Manna.
Zou mo diabetes hebben gehad. Dan moet je veel pissen.
Manna was tenminste goed en eetbaar. Als de pis van mo volgens de overleveringen zo'n werking had, wat dachten ze dan over zijn schijt? Hoe ziek kunnen mensen toch zijn met hun denken en het vereerlijken van hun leider, en wat voor een leider. Ik word al misselijk als ik koranverzen hoor. laat staan dit soort onzin. De reden waarom ik het ter sprake heb gebracht is omdat het op dit moment in Afghanistan heel erg actueel is en heel veel reacties heeft teweeg gebracht.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dutch »

En wat zijn de reacties daarop zo in Afghanistan? Ben echt benieuwd om dat te vernemen! Pro's, contra's durf ik hopen ook...

In Tunesië geloven ze dat Mohamed geboren werd na 8 maanden en dat hij het enige kind is dat kon en kan overleven na slechts 8 maanden zwangerschap van zijn moeder.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Dutch schreef:En wat zijn de reacties daarop zo in Afghanistan? Ben echt benieuwd om dat te vernemen! Pro's, contra's durf ik hopen ook...

In Tunesië geloven ze dat Mohamed geboren werd na 8 maanden en dat hij het enige kind is dat kon en kan overleven na slechts 8 maanden zwangerschap van zijn moeder.
De reacties in Afghanistan en van Afghanen in Europa, zijn altijd hetzelfde. Ontkennen dat zo iets in Hadith staat of de profeet zoiets belachelijks heeft gezegd enz. ze denken dat dit het werk van Israel en Amerika is om Islam een slecht image te geven. Ze denken dat deze imam door buitenlanders betaald wordt om zo'n belachelijke dingen te verkondigen. Tot dus ver zijn de reacties zo geweest. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Als het me lukt, zal ik voortaan aantekenningen maken en dat op FFI plaatsen.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door mercator »

Afghan schreef:[ Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Als het me lukt, zal ik voortaan aantekenningen maken en dat op FFI plaatsen.
Ene dr. Ali Guma heeft er een belangwekkend boekje over geschreven. Niet alleen was de pis van de profeet een ware lekkernij, maar zijn zweet rook als parfum en heel zijn lichaam was rein.
Er is een situatie bekend waarbij Mohammed op de grond spuwde, en een volgeling het kwakje opraapte en over zijn gezicht smeerde.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dihya »

Zo Afghan en welk leugen gooi je nu lekker in de groep? Moge Allah je straffen voor deze leugen over de profeet. Het drinken van urine van de profeet is niet van de islam. Als het vieren van mouwled, de geboortedag van de profeet al haram is en de profeet zelf al op zijn sterftebed zijn metgezellen en vrouwen op het hart drukte van de profeet geen afgod te maken en vooral zijn graf niet aanbidden, hoe kan jij dan zeggen dat de profeet gezegd zou hebben dat zijn urine een magische werking heeft? Waarom bedeel je hem zalvende en magische kachten toe die hij nota bene niet had en waarvan hij ook nooit gezegd heeft dat hij deze had. Waar haal je het smerige lef vandaan om halve waarheden te verspreiden?

Jij had misschien eens wat beter lezen in de Koran en ahadiths voor je die muil van je open zou doen ( is dat ook hoe jij aan je Nederlande verblijfsvergunning bent gekomen? :wink: ). Staat er niet in de Koran over de capacititeiten van kamelen? Staat er niet lettelijk in de Koran Afala yanthuroona ila al-ibili kayfa khuliqat? Staat er niet in hadeeths vermeld over het drinken van inderdaad urine van kamelen en hoe goed dat is voor het lichaam van een mens? Dat niet alleen de urine goed is, maar dat de melk van hen ook zeer aanbevolen werd door de profeet en hun vlees zelfs beter is dan het vlees van een rund of wat voor dier dan ook. Staat er niet in het boek Tadhkirat l-Alb? B wal-ja mi `lil- `Ajab al- `Uj hoe goed urine van een kameel is? En dan komt een Afghaan als jij even doodleuk vertellen hoe hilarisch dit is?

En helemaal grapig is dat je dan niet eens de waarheid verkondigt, maar het met halve waarheden doet. Als je dan toch de drang hebt om de islam zwart te maken, doe dat dan wel met hele waarheden overde islam. Is wel net zo netjes en moedig, he? Is dat hoe jij mensen afvallig probeert te maken en de niet-moslims probeert te waarschuwen voor de islam? Middels leugens en halve waarheden? Bah, moge Allah je tong doen afbreken als je doorgaat met halve waarheden verkondigen. En nee, ben niet gewelddadig en men mag de islam best kritisch bekijken, maar dan wel met echte waarheden, dingen zoals die ook echt staan in de koran en al hadiths en geen halve waarheden a la Afghan.
Laatst gewijzigd door Dihya op di feb 07, 2012 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dihya »

Afghan schreef:
Dutch schreef:En wat zijn de reacties daarop zo in Afghanistan? Ben echt benieuwd om dat te vernemen! Pro's, contra's durf ik hopen ook...

In Tunesië geloven ze dat Mohamed geboren werd na 8 maanden en dat hij het enige kind is dat kon en kan overleven na slechts 8 maanden zwangerschap van zijn moeder.
De reacties in Afghanistan en van Afghanen in Europa, zijn altijd hetzelfde. Ontkennen dat zo iets in Hadith staat of de profeet zoiets belachelijks heeft gezegd enz. ze denken dat dit het werk van Israel en Amerika is om Islam een slecht image te geven. Ze denken dat deze imam door buitenlanders betaald wordt om zo'n belachelijke dingen te verkondigen. Tot dus ver zijn de reacties zo geweest. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Als het me lukt, zal ik voortaan aantekenningen maken en dat op FFI plaatsen.
Goh, nee echt? Heb je ooit gehoord van hadeethwetenschappen? Van isnaad en matan? Van Manzhumatu'l-Bayquniyyah? Dat dat de reden is waarom niet alle ahadiths altijd even betrouwbaar zijn en dus ook verworpen worden. Een ahadith dient al te verworpen te worden als de isnad onbekend is. Zo streng zijn moslims daarin ja.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Afghan schreef:[ Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Als het me lukt, zal ik voortaan aantekenningen maken en dat op FFI plaatsen.
Ene dr. Ali Guma heeft er een belangwekkend boekje over geschreven. Niet alleen was de pis van de profeet een ware lekkernij, maar zijn zweet rook als parfum en heel zijn lichaam was rein.
Er is een situatie bekend waarbij Mohammed op de grond spuwde, en een volgeling het kwakje opraapte en over zijn gezicht smeerde.
Bron? Heb je een ahadith sa7ih over deze gebeurtenis? Ik begrijp niet hoe je uitspraken kan doen zonder ook maar een bron. Andersom waarderen niet-moslim het ook nie als er uitspraken gedaa worden over wat dan ook zonder een bronvermelding. Hypocriete zooi van je...
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:
En helemaal grapig is dat je dan niet eens de waarheid verkondigt, maar het met halve waarheden doet. Als je dan toch de drang hebt om de islam zwart te maken, doe dat dan wel met hele waarheden overde islam. Is wel net zo netjes en moedig, he? Is dat hoe jij mensen afvallig probeert te maken en de niet-moslims probeert te waarschuwen voor de islam? Middels leugens en halve waarheden? Bah, moge Allah je tong doen afbreken als je doorgaat met halve waarheden verkondigen. En nee, ben niet gewelddadig en men mag de islam best kritisch bekijken, maar dan wel met echte waarheden, dingen zoals die ook echt staan in de koran en al hadiths en geen halve waarheden a la Afghan.
:nono1: Nou, nou, nou Dihya toch.....heb jij de laatste tijd aan de voeten van de salafist Fawaz Jneid gezeten ? "moge Allah je tong doen afbreken :ohmy: " Oh my indeed.
Als je zijn post goed leest schat, dan zie je dat hij dit niet zelf verzonnen heeft, maar via islamitische weg ter oren gekomen is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Dihya »

Lezen lieve Ariel. Ik heb er geen problemen mee als men kritisch naar de islam kijkt en op basis daarvan vragen stelt en de discussie aangaat, maar wees dan wel fair en doe dat dan wel aan de hand van waarheden ( bedoel dus hetgeen ook in de islamitische geschriften staat en geen halve waarheden als het drinken van urin van de profeet, wat dus kameel moet zijn). Als iemand mij vertelt dat het moeite heeft met slavernij binnen de islam en ook de juiste ahadiths gebruikt dan zal ik dat beamen en netjes toegeven dat de persoon gelijk heeft.

Dat het ten gehore komt is natuurlijk een slappe smoes. Van een intellectueel als Afghan ( kuch kuch) verwacht je toch verificatie? Je neemt toch niet zomaar dingen voor waar aan? Ik weet heel zeker dat Afghan dat niet doet, maar in deze gewoon met voorbedachte rade dingen weggehaald heeft om kracht bij zijn woorden te zetten. En dat beste Ariel hekel ik. Of het nou met de islam te maken heeft of met andere kwesties en discussiepunten. Snappez?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Lezen lieve Ariel. Snappez?
Tuurlijk lieverd. Ik begrijp het...Maar...Dan moet jij ook nog even de eerste post van afghan lezen.

Er is de afgelopen dagen in de Afghaanse media veel over een gekke persoon gesproken die met volle teugen beweert en leert dat volgens een of andere Hadith een persoon was die door het tot zich nemen van urine van de profeet het voor elkaar heeft gekregen om nooit meer honger te lijden.
Ik heb zelf dat clipje gezien en het is gewoon lachwekkend en tegelijkertijd triest. Jammer genoeg heb ik niet veel tijd om dat clip voor je te vertalen en weet ook niet naar welke Hadith hij refereert.
Het zou me niet verbazen als deze gek binnenkort zou verklaren dat de scheet van hun profeet genezende werking heeft gehad : )

Aldus Afghan. Nu volgt de uitleg......Er is dus in Afghanistan een halve zool die van mening is dat er volgens een of andere Hadith een persoon was die door het tot zich nemen van urine van de profeet het voor elkaar heeft gekregen om nooit meer honger te lijden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Dihya schreef:Zo Afghan en welk leugen gooi je nu lekker in de groep? Moge Allah je straffen voor deze leugen over de profeet. Het drinken van urine van de profeet is niet van de islam. Als het vieren van mouwled, de geboortedag van de profeet al haram is en de profeet zelf al op zijn sterftebed zijn metgezellen en vrouwen op het hart drukte van de profeet geen afgod te maken en vooral zijn graf niet aanbidden, hoe kan jij dan zeggen dat de profeet gezegd zou hebben dat zijn urine een magische werking heeft? Waarom bedeel je hem zalvende en magische kachten toe die hij nota bene niet had en waarvan hij ook nooit gezegd heeft dat hij deze had. Waar haal je het smerige lef vandaan om halve waarheden te verspreiden?

Jij had misschien eens wat beter lezen in de Koran en ahadiths voor je die muil van je open zou doen ( is dat ook hoe jij aan je Nederlande verblijfsvergunning bent gekomen? :wink: ). Staat er niet in de Koran over de capacititeiten van kamelen? Staat er niet lettelijk in de Koran Afala yanthuroona ila al-ibili kayfa khuliqat? Staat er niet in hadeeths vermeld over het drinken van inderdaad urine van kamelen en hoe goed dat is voor het lichaam van een mens? Dat niet alleen de urine goed is, maar dat de melk van hen ook zeer aanbevolen werd door de profeet en hun vlees zelfs beter is dan het vlees van een rund of wat voor dier dan ook. Staat er niet in het boek Tadhkirat l-Alb? B wal-ja mi `lil- `Ajab al- `Uj hoe goed urine van een kameel is? En dan komt een Afghaan als jij even doodleuk vertellen hoe hilarisch dit is?

En helemaal grapig is dat je dan niet eens de waarheid verkondigt, maar het met halve waarheden doet. Als je dan toch de drang hebt om de islam zwart te maken, doe dat dan wel met hele waarheden overde islam. Is wel net zo netjes en moedig, he? Is dat hoe jij mensen afvallig probeert te maken en de niet-moslims probeert te waarschuwen voor de islam? Middels leugens en halve waarheden? Bah, moge Allah je tong doen afbreken als je doorgaat met halve waarheden verkondigen. En nee, ben niet gewelddadig en men mag de islam best kritisch bekijken, maar dan wel met echte waarheden, dingen zoals die ook echt staan in de koran en al hadiths en geen halve waarheden a la Afghan.
Beste Dihya,
Laat ik maar even beginnen dat ik al 28 jaar lang jullie Allah heb uitgedaagd om op mijn kritische vragen (en die zijn er heel veel) antwoord te geven, maar omdat hij niet Akbar (groot), maar Asghar (klein afgodje) is, heb ik tot op heden geen antwoord gekregen van hem, noch van zijn blinde volgelingen. Dus je dreiging dat je Allah in staat zou zijn een doodgewone mens als mij te straffen ontvang ik met open armen. Je Allah is niets anders dan gebakken lucht en niets meer. Hij hoeft ook niet in actie te komen, want zijn volgelingen gaan hem graag helpen en dat is op zich al "Shirk" toch?

Zoals Ariel het je heeft uitgelegd, ik heb dit niet verzonnen, maar op de sataliet programma gezien. Er is heel recentelijk een gekke Imam geweest die voor het oog van camera dit verhaal vertelt en de menigte toehoorders zeggen telkens "Subhan Allah" dit hoef ik natuurlijk niet voor jou te vertalen.
Trouwens als je dit onderwerp even op google zoekt, zul je achterkomen dat een paar jaar terug soortgelijke tumult was ontstaan in Egypte en dat er zelfs een fatwa hierover geweest is. De mensen in Afghanistan hebben dat pas nu gehoord.

De reactie van mijn landgenoten hierop maken mij verdrietig, ze denken dat zoiets absoluut niet met Islam te maken kan hebben en dus verzonnen is door de vijanden van de Islam.
Nu je reactie te hebben gelezen, ga ik dit uitzoeken en als je Allah mij zou helpen, is hij van harte welkom om het tegendeel te bewijzen.

Mensen in Afghanistan neem ik niet kwalijk dat ze niets van de inhoud van Islam weten. In Afghanistan wordt immers geen Arabisch gesproken, daarom zijn er juist de Islamgeleerde Imams die met zulke waanzinnige verhalen komen. Tot slot wil ik een Afghaanse spreekwoord aanhalen wat m.b.t. Islam waar kan zijn: "Wat er in de pan of pot zit, komt ook in de lepel" je kan onmogelijk uit een pot vol verderf iets naar buiten brengen dat rein of goed is.

Met vriendelijke groeten
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Kijk nog even naar het volgende youtube, dit gewoonte is kennelijk nogsteeds van toepassing, anders zou er toch niet over gedebateerd worden:

http://www.youtube.com/watch?v=ouauto3Y5Qc" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Afghan »

Dihya schreef:Lezen lieve Ariel. Ik heb er geen problemen mee als men kritisch naar de islam kijkt en op basis daarvan vragen stelt en de discussie aangaat, maar wees dan wel fair en doe dat dan wel aan de hand van waarheden ( bedoel dus hetgeen ook in de islamitische geschriften staat en geen halve waarheden als het drinken van urin van de profeet, wat dus kameel moet zijn). Als iemand mij vertelt dat het moeite heeft met slavernij binnen de islam en ook de juiste ahadiths gebruikt dan zal ik dat beamen en netjes toegeven dat de persoon gelijk heeft.

Dat het ten gehore komt is natuurlijk een slappe smoes. Van een intellectueel als Afghan ( kuch kuch) verwacht je toch verificatie? Je neemt toch niet zomaar dingen voor waar aan? Ik weet heel zeker dat Afghan dat niet doet, maar in deze gewoon met voorbedachte rade dingen weggehaald heeft om kracht bij zijn woorden te zetten. En dat beste Ariel hekel ik. Of het nou met de islam te maken heeft of met andere kwesties en discussiepunten. Snappez?

Beste Dihya,
Kun de waarheid achter het volgende citaat voor mij uitleggen? Volgens mij is de hadith (of het van shiitisch afkomst is of van Sahih bukhari), zijn vol met vreselijke onzin. In de volgende citaat wordt beweerd dat de scheet van een Imam hetzelfde is als Musk.

In the most reliable Shia book of Hadith, Al-Kafi, we read the following:

Abu Jafar said: “For the Imam there are 10 signs: He is born pure and circumcized….and if he farts the smell is of musk.” (Al-Kafi 1/319 Book of Hujja - Chapter on Birth of Imam)

Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drinken van urine van "profeet"

Bericht door Ariel »



Dit is islamitisch cabaret in zijn puurste vorm. Je kan bijna niet geloven dat dit serieus bedoelt is. Maar de man komt toch wel mooi met een hadith. Wie wordt er bedoelt met de infallible ? Is dat mohammed? of kan men de poep eten van elke imam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie