Blanke genocide in Zuid-Afrika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door King George »

Geachte mevrouw Albayrak

Een noodkreet voor hulp, the killing fields of South Africa

Een paar jaar geleden heb ik het genoegen gehad u te ontmoeten op de grote markt in Rotterdam tijdens een verkiezingscampagne van de Partij van de Arbeid. Als sociaal-democraat weet ik dat u en de Partij van de Arbeid in de loop der jaren altijd opgekomen bent voor de in nood verkerende mens en altijd uw stem heeft laten horen tegen misstanden in de wereld. Daarom doe ik een beroep op u en de Partij van de Arbeid om de misstanden in Zuid-Afrika aan de kaak te stellen. Ik heb ook de heer Cohen een verzoek gestuurd. Ik ben van de oudere generatie en kan me nog herinneren dat Rotterdam een sociaal democratisch bolwerk was met een ruime meerderheid in de gemeenteraad.

Vrienden aldaar sturen mij berichten over de stille volksmoord of genocide die zich daar aan het voltrekken is en nog nauwelijks bekend is in Nederland en Europa. De criminaliteit is hoog in Zuid-Afrika en de zwarte en blanke bevolking heeft daar erg onder te lijden. Roofovervallen, moord en verkrachtingen zijn er aan de orde van de dag. Babies en bejaarde mensen worden niet gespaard en vrouwen worden dikwijls eerst verkracht en daarna gruwelijk vermoord. Een onsmakelijk detail is dat vorige week dit een Afrikaner vrouw is overkomen en dat een gebroken fles in haar vagina gestampt werd. Dit soort zaken komen uitsluitend voor in oorlogssituaties. En Zuid-Afrika, het land waar afstammelingen van Nederlanders sinds het jaar 1652 wonen, is voor hen nu een oorlogsgebied. Ik kan u zeggen dat de nood groot is onder de blanke bevolking en dat zij hun huizen veranderen in forten en constant erop bedacht moeten zijn dat zij aangevallen worden.

Dit zegt een Afrikaner in het Afrikaans:Hul is terroriste nie soldate nie…So terrorisme werk vir hulle beter! hul soek die oumense, vroue en kinders uit om te moor op plase en in huise, hul is hoop lafaards!

Verhoudingsgewijs wordt de blanke bevolking het hardst getroffen en er lijkt een geraffineerd plan achter te zitten. De blanken, ook wel Boere of Afrikaners genoemd, hechten veel waarde aan de band met Nederland, hier in ons land liggen hun wortels. Zij zijn trots op hun afkomst, geloof en hun taal het Afrikaans. Daarnaast zijn ongeveer 600.000 Afrikaners in plakkerskampen terecht gekomen verstoken van enige hulp van het ANC regime. Kinderen in die kampen lijden aan ondervoeding en worden in leven gehouden door volksgenoten. Het comite Helpende Hand is daar een goed voorbeeld van. Aan het begin van de vorige eeuw hebben hun voorouders zulke dingen ook meegemaakt tijdens de Tweede Boerenoorlog tegen Engeland. 24.000 Afrikaner kinderen zijn toen omgekomen in de Engelse concentratiekampen en er waren tientallen van deze kampen. Nu nog kunt u monumenten in Zuid-Afrika daarvan vinden. Deze misdaad, die deze mensen is aangedaan staat nog steeds in hun geheugen gegrift. In die tijd stond Nederland pal achter de Afrikaners maar kon verder weinig steun bieden. De straatnamen in de Afrikaanderwijk in Rotterdam getuigen nog steeds met de band die Nederland in die tijd had met de Afrikaners.

En nu weer in hun geschiedenis dreigt dit volk gedecimeerd te worden. Blanken worden onder wetgeving van het ANC uitgesloten van de arbeidsmarkt en krijgen geen uitkeringen of voedselhulp. Er zijn wetten aangenomen die blanken uitsluiten van de arbeidsmarkt waardoor vele honderdduizen nu al in schrijnende armoede verkeren. Ongeveer 1 miljoen blanken zijn sinds het ANC aan het bewind gekomen is het land uitgevlucht om een betere toekomst overzee op te bouwen. In de jaren 80 van de vorige eeuw liep Nederland en de PvdA voorop in de anti apartheidsbeweging en nu de Afrikaners in nood verkeren hult Nederland en de PvdA zich in stil zwijgen en keert de rug toe naar dit in gevaar verkerende volk. Ik kan u verder zeggen dat deze mensen allang het apartheidstijdperk achter zich gelaten hebben en nu sterk verlangen naar een veilig leven, zonder discriminatie en doodslag. Ja, het apartheidstijdperk is voor de Afrikaners een gepasseerd station. En nu past het ANC op hun beurt apartheid toe op specifiek blanke en dikwijls ook gekleurde mensen. En het wordt langzaam bekend dat de ANC topstukken zich verrijken ten koste van de samenleving, "black diamonds" worden ze wel genoemd. De invloedrijke jeugdleider van het communistische ANCYL, Julius Malema, roept zijn volgelingen op tot revolutie en het vermoorden van de blanke bevolking in haatkoren, zij noemen dat struggle liederen. Zelf beschikt hij op zijn 30 jaar over twee luxe villá's en baadt hij zich in weelde. Hierover is voldoende en betrouwbare informatie beschikbaar.

Ik kan u verzekeren dat er ook zwart racisme tegen blanken bestaat, dat zie je nu ook in de Verenigde Staten. Zulke dingen mag je in Nederland dikwijls niet zeggen, maar ik zeg het toch als Rotterdammer en als sociaal democraat, zwart racisme bestaat en dat zie je nu op gruwelijke wijze in Zuid-Afrika.

Kunt u zich het voorstellen om in een land te wonen waar de volgende haatspraak tegen uw volksgenoten gescandeerd wordt:

Kill the farmers, kill the Boers. En nu ook kill the whites!

Roept dit geen associaties op met nazi-Duitsland en de afschuwelijke vervolging van de Joden?

Afgelopen vrijdag riep een student aan de Wit universiteit bij de vergadering van het ANCYL, dat is de jongeren organisatie van het ANC, “to kill all whites”. Genocide watch heeft ook aangegeven dat de blanke boeren in Zuid-Afrika een van de meest bedreigde bevolkingsgroepen ter wereld is. De blanken staan op de vooravond van een volschaalse volksmoord, waarschuwt Gregory Stanton van GenocideWatch.
Daarom doe ik een beroep op u om hier landelijk en internationaal aandacht aan te geven om het moorden en het zwarte racisme in Zuid-Afrika te stoppen. Het ANC regime ontkend dat de criminaliteit met name tegen de Boere is gericht maar betrouwbare statistieken en gegevens bewijzen het tegendeel: vooral de laatste twee jaar op http://www.farmitracker.com" onclick="window.open(this.href);return false;. De moordlust en het sadisme gericht tegen alle blanken (maar ook tegen Indiërs) is ongekend, hele gezinnen worden vermoord en daar moet een einde aan komen. Ik verzoek u derhalve aandacht en bekendheid aan deze zaak te geven om het moorden daar te stoppen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Ik spreek de wens uit dat de PvdA een hand wil uitsteken naar dit in nood verkerende dochtervolk en dat niet alleen de rechtse partijen in Nederland dit op hun agenda willen plaatsen maar ook een partij die opereert vanuit het gedachtengoed van de sociaal democratie.

D.S. van der Klooster



Amsterdam Post
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door King George »

Afrikaners/Boeren zijn blanke mensen uit Nederland en soms ook uit Duitsland of België die rond 1800
naar Zuid-Afrika verhuisden en daar een welvarend land opbouwden. Zo rooskleurig bleef het helaas niet.

Want sinds 1994 is er een enorme toename van de zogenaamde Plaasmoorde in Zuid-Afrika. Zwarte moordcommando's
slachten blanke Zuid-Afrikaanse boerengezinnen af, nadat ze eerst op grove wijze worden gemarteld of verkracht.

Dit uit pure haat tegen de blanke bewoners of voor het kunnen leegplunderen van de boerderijen.

Sinds 1994 zijn er al meer dan 3500 Afrikaners op gruwelijke wijze vermoord. Dat terwijl de frequentie
de afgelopen jaren steeds hoger wordt.

De zwarte regering die sinds 1994 aan de macht is doet hier niets aan.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Dhana »

De rode garde heeft kennelijk besloten dat kaffirblanken nooit en te nimmer onder de noemer slachtoffers zullen vallen. Een stilzwijgende afspraak, zeg maar.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Schepsel »

Tsja. Eerst je godsgruwelijk misdragen tegen een bevolking en dan huilie doen, met een gigantische klont boter op het eigen hoofd. Ja, ze kunnen er wat VN-mannetjes heensturen. Doet me wel denken aan het gejank van door Japanners uitgebuite Nederlanders terwijl ze voorheen de Indonesiers ook als beesten behandelden, waar je dan weer minder over hoort.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Ariel »

Mijn hemel schepsel. :shock: Denk jij nou werkelijk dat alle blanken de zwarte bevolking uitgebuit hebben. Het zal vast en zeker door bepaalde groepen gedaan zijn, en dat is de reden waarom ik vroeger niet naar Zuid Afrika wilde emigreren, maar ik vermoed dat blanken ook veel welvaart gebracht hebben. Van mij mogen alle blanken Afrika nu verlaten, en dan ziet de zwarte bevolking maar hoe ze het redden. Dat wordt daar dan één groot drama. Honger en nog meer armoede. 90% van de reeds "teruggewonnen"lees gestolen grond (sinds 1994) ligt braak.
En denk jij nou in hemelsnaam dat de zwarte bevolking elkaar niet onderdrukt? Ik vermoed dat jij op dit moment erg veel linkse shit leest. Zoals dit....Er worden verhalen verteld over ‘werkvolk dat door de boeren slecht behandeld worden’ – al blijken bewijzen steeds te ontbreken. Boeren worden ook zonder bewijs beschuldigd van misdaden: ‘shoot the Boers, they are rapists’ is een uitspraak van ANC-jongerenleider Malema, die daarvoor wel veroordeeld werd
Dus eigenlijk zeg jij dat het voor Europeanen straks oke is om Moslims te vermoorden, of dat Marokkanen en Turken ons uit mogen uitmoorden omdat wij hun ouders "misbruikt" hebben in fabrieken en scheepswerven waar ze zwaar werk verricht hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Mijn hemel schepsel. :shock: Denk jij nou werkelijk dat alle blanken de zwarte bevolking uitgebuit hebben. [/i]
Het zou interessant zijn om s de kosten en baten van de kolonisatie tegen elkaar af te wegen. Het resultaat van zo een wetenschappelijke studie zou best s verrassend kunnen zijn. Om het bij België te houden: Congo was een Belgische kolonie van pakweg 1900 tot 1960 . Gewoon s op een rijtje zetten wat het koper en de rubber(meer viel daar niet te halen) hebben opgebracht gedurende die tijd, en daar s tegenover stellen wat het bouwen van spoorwegen, bruggen , scholen etc. voor de negers heeft gekost, PLUS de fortuinen aan ontwikkelingshulp die ze vanaf 1960 hebben gekregen.
Dat de "kolonisatie een onrecht was " zoals ons op school geleerd wordt is een absolute mythe, zoals er nog wel meer bestaan.

Voor Nederland zal het wel hetzelfde zijn: wat heeft een paar kilo peper en nootmuskaat opgebracht in de 17de eeuw, en wat heeft het verwennen van de Surinamers en Antillianen sinds 1950 allemaal gekost?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Tsja. Eerst je godsgruwelijk misdragen tegen een bevolking .
Was dat zo ? Mogelijk, maar ik vraag me af wie het nu beter heeft: de "vrije" zoeloe in de sloppenwijk van Johannesburg nu of de boy op de plantage tijdens de apartheid.
De situatie in Congo ken ik als Belg beter natuurlijk. Daar is DE verzuchting van de o zo fiere onafhankelijke kleurlingen nu il faut que les Belges reviennent pour nos donner des magasins !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Schepsel »

Ariel, ik vind dat ze er wel een VN-macht heen mogen sturen. Er was op allerlei manieren sprake van discriminatie en onderdrukking. Misschien was er een enkele samaritaan die tegen was. Ik lees geen linkse site, en word dan weer op mijn beurt soms licht onpasselijk van rechtse sites die koloniale wandaden verbloemen, en dat de kolonisatie welvaart bracht kan je zien als een bijproduct van winstbejag. Ze mogen niet vermoord worden, maar het land uitzetten lijkt me wel eenidee.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door King George »

Zuidafrikanen uitruilen voor Afrikanen en Noord Afrikanen? Lijkt me voor Nederland positieve brain drain.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door King George »




http://www.dienuwesuidafrika.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Nelson Mandela sings with his communist comrades about killing white people.

For decades the ANC propagated this extreme hatred towards the white minority of South Africa. Has this contributed to the extreme violence being perpetrated against the white minority of South Africa today?

FAQ:
Q:What does "bhulu" really mean?
A: Answer from answers.yahoo.com by: Porgie (abridged)
It does in fact mean "white people".
Black South Africans used to and some still call "white South Africans" boer. It's a word derived from the Afrikaans word for farmer.
"Ama" is the Xhosa prefix that means "a lot of"
"bhulu" is the Xhosa word for "boer"
The Xhosa people have a difficult time pronouncing "R", because the Xhosa pronounce this letter as the "ch" in Reich. They therefore substituted the "r" at the end of "boer" with the letter ''L". Lastly the "oe" sound is in fact "oo" as in moo or goo. The Xhosa people substituted this sound with the letter "u".
So a direct translation should really be "boers", the plural for "boer"
Definition of "boer": (NOUN: A Dutch colonist or descendant of a Dutch colonist in South Africa. ETYMOLOGY: Afrikaans, from Dutch, farmer, from Middle Dutch gheboer, peasant; see bheu- in Indo-European roots)
And that's the story of "amabhulu". Some may find it offensive and some may translate it as negative.
Source(s):
I'm a language practitioner with majors in Afrikaans/Dutch and Xhosa. (by Porgie)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Mijn hemel schepsel. :shock: Denk jij nou werkelijk dat alle blanken de zwarte bevolking uitgebuit hebben. Het zal vast en zeker door bepaalde groepen gedaan zijn, en dat is de reden waarom ik vroeger niet naar Zuid Afrika wilde emigreren, maar ik vermoed dat blanken ook veel welvaart gebracht hebben. Van mij mogen alle blanken Afrika nu verlaten, en dan ziet de zwarte bevolking maar hoe ze het redden. Dat wordt daar dan één groot drama. Honger en nog meer armoede. 90% van de reeds "teruggewonnen"lees gestolen grond (sinds 1994) ligt braak.
En denk jij nou in hemelsnaam dat de zwarte bevolking elkaar niet onderdrukt? Ik vermoed dat jij op dit moment erg veel linkse shit leest. Zoals dit....Er worden verhalen verteld over ‘werkvolk dat door de boeren slecht behandeld worden’ – al blijken bewijzen steeds te ontbreken. Boeren worden ook zonder bewijs beschuldigd van misdaden: ‘shoot the Boers, they are rapists’ is een uitspraak van ANC-jongerenleider Malema, die daarvoor wel veroordeeld werd
Dus eigenlijk zeg jij dat het voor Europeanen straks oke is om Moslims te vermoorden, of dat Marokkanen en Turken ons uit mogen uitmoorden omdat wij hun ouders "misbruikt" hebben in fabrieken en scheepswerven waar ze zwaar werk verricht hebben.
Ik vrees ook dat ons "schepsel" iets teveel eenzijdige info krijgt ondertussen. Maar we vertrouwen op haar gezond verstand.

Over de toestand zonder blanken hoeven we geen fantasierijke verhalen te verzinnen: Rhodesie(Zimbabwe) was ooit dé grote graanschuur van héél zuid-afrika met export naar verschillende landen, en toen hebben ze die stout blanke smeerlappen buitengekieperd. en nu hebben ze allemaal honger. hoe zielig.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Mijn mening hierover?

Wel, ik denk dat Mercator zeker voor een deel gelijk heeft, en dat de kolonisatie zeker niet onverdeeld slecht was. Ja, er waren excessen en uitwassen, dat zeker. Ja, er is zeker uitbuiting geweest en er zijn zeker mensen die zich ernstig hebben misdragen. Er zijn zeker aspecten die verre van positief waren en er zijn zeker niet al te fraaie dingen gebeurd. Maar er waren ook positieve zaken, en de kolonisatoren hebben zeker niet alleen geprobeerd om uit te buiten, roofbouw te plegen en vooral er zelf wel bij te varen. Dat is natuurlijk gebeurd, en er waren groepen die vooral uit waren op winst, maar er waren zeker ook groepen die echt wel iets wilden opbouwen. Ik keur de wandaden zeker niet goed, maar ik wil ook niet de ogen sluiten voor de positieve aspecten. En ik durf openlijk de vraag stellen of de Afrikanen het allemaal wel zo slecht hadden in de koloniale tijd. Ja, er zullen er vast geweest zijn die uitgebuit, mishandeld, onderdrukt enzovoorts werden. Maar ik kan moeilijk aannemen dat al die mensen het zo ongelooflijk slecht hadden, en dat ze het nu beter hebben. Het kolonialisme was volgens mij niet onverdeeld slecht, noch onverdeeld goed, en ik ben wel van mening dat we daar misschien te vroeg mee gestopt zijn, ja. Lang voordat de mensen van dat continent in staat waren het zonder westerse invloed en aanwezigheid voldoende te redden. Het was allemaal niet één groot onrecht.

Daarnaast kun je ook niet ontkennen dat racisme ook bij de 'zwarten' diepgeworteld is, misschien is het zelfs nog erger bij hen dan bij mensen van Kaukasische origine. En dat soort racisme is net zo goed af te keuren. Het lijkt me ook dat de Apartheid in Zuid-Afrika niet is verdwenen, maar nu alleen vervangen is door een nieuwe Apartheid waarbij de zwarten voorgaan op de blanken. Het zal vast de bedoeling geweest zijn van bepaalde zwarte groepen, maar het lijkt me geen goed systeem. Net zo min als ik het systeem van rassensegretatie en discriminatie onder het Apartheidsregime wat vond. Geen van beide is goed. Zuid-Afrika is er dus niet op vooruitgegaan op dat gebied, naar mijn mening.

De zwarte Afrikanen discrimineren trouwens ook onderling. Denk maar aan heel die rotzooi tussen de hutu's en de tutsi'.

Ontwikkelingssamenwerking werkt gewoonlijk niet, of eigenlijk, bijna steeds niet. Om meerdere redenen natuurlijk. Ik denk dat het tijd is om dat infuus in ieder geval los te koppelen - definitief.

PS: ik heb absoluut niks tegen 'zwarte afrikanen', ik ben geen racist en ik haat ze niet om hun huidskleur, en vind ze ook niet minderwaardig. Maar ik wil ook niet politiek correct zijn, en dus wil ik bepaalde zaken ook niet ontkennen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef: ik heb absoluut niks tegen 'zwarte afrikanen', ik ben geen racist en ik haat ze niet om hun huidskleur, en vind ze ook niet minderwaardig. Maar ik wil ook niet politiek correct zijn, en dus wil ik bepaalde zaken ook niet ontkennen.
Even dit: ik las net een triomfantelijk bericht dat de hongersnood in Somalië nu verleden tijd is en dat dat komt door de voedselhulp. Wel dat zegt genoeg. Zonder ontwikkelingshulp en blanke inmenging zinkt heel Afrika weg in een uitzichtloze ellende en daar komt blijkbaar nooit of te nimmer verandering in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Ze mogen niet vermoord worden, maar het land uitzetten lijkt me wel eenidee.
We zouden beter de blanke Europeanen die nu gevaar lopen in Afrika hier opvangen dan de hele bende getinte schooiers. Eigen volk eerst !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Schepsel schreef: Ze mogen niet vermoord worden, maar het land uitzetten lijkt me wel eenidee.
We zouden beter de blanke Europeanen die nu gevaar lopen in Afrika hier opvangen dan de hele bende getinte schooiers. Eigen volk eerst !
Ik denk ook dat we eerste even de blanke zuidafrikanen moeten helpen: tenslotte hebben zij het land opgebouwd.

Even een doordenkertje: de zwarte zuidafrikanen zijn NIET de originele bewoners, maar de nazaten van de slaven die de boeren hadden ingevoerd.
Ook de nazaten van de Zulu's zijn geen originele bewoners.

maar blijkbaar is dat niet erg.

zolang men de witten maar buitenkrijg zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door King George »

Blank bloed telt niet. Het moet tenslotte "Weg met ons!" blijven.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Ozes »

Dhana schreef:De rode garde heeft kennelijk besloten dat kaffirblanken nooit en te nimmer onder de noemer slachtoffers zullen vallen. Een stilzwijgende afspraak, zeg maar.
Ik kan Frankfurt-Marxisme roepen tot ik een ons weeg, maar zelfs voor de gemiddelde kaffir is nog verbaasd en verwonderd of deze ogenschijnlijke willekeurige verschillen in het behandelen van zwarten ( en "zwarte" culturen, religies en ideologieen) en blanken ( idem dito). Het is niet een stilzwijgende afspraak, de Frankfurt school heeft de marxistische ideologie gecompleteerd met de rassenregels, hierna zijn er ook vrijwel geen ontwikkelingen op filosofisch gebied gekomen uit de linkse universiteiten.
Zo stil is die afspraak dus niet, het staat zeer duidelijk beschreven in de boeken van Adorno, Horkheimer e.d.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Ozes schreef:Zo stil is die afspraak dus niet, het staat zeer duidelijk beschreven in de boeken van Adorno, Horkheimer e.d.
Juist. Het positief discrimineren van Afrikanen is een dogma voor links. Door en door racistisch geïnspireerd, terwijl ze juist rechts van racisme beschuldigen.
Ik herinner mij mijn verblijf aan de Marxistische universiteit van Brussel, jaren 70. Toen speelde heel die apartheidsproblematiek, en was er in Vlaanderen een actiegroep PROTEA om de banden met de Nederlandstalige boeren in Z Afrika aan te halen.Onze professoren lieten geen enkel college voorbij gaan zonder die actiegroep af te schilderen als racisten, nazi's en onderdrukkers. In colleges die daar helemaal niets mee te maken hadden nb. En wij slikten dat allemaal als koek. Hoe meer ik op die periode terug kijk, hoe meer dat ik moet denken aan het beeld van domme kippen in een legbatterij die gedwongen gevoerd worden met Marxistische propaganda .
Heel wat van die kippen van toen zijn nu bedrijvig in politiek en media om het goede linkse zendingswerk voort te zetten. Enkele klasgenoten van toen: Marcel van Thilt, Mieke Vogels, Pilgrim vander Taelen, Nick Balthazar...allemaal groen/linkse apparatsjiks geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Schepsel »

Hoe is het een eenzijdig beeld dat het apartheidsbeleid wreed en racistisch was en dat de blanken het dan hebben opgebouwd, maar zuiver door eigen gewin? Moeten de Afrikanen hen danken omdat ze als bijproduct van hun uitbuiting enige welvaart kennen in een door kolonisten opgedrongen maatschappij? Werkelijk, ik snap het niet.

Ze hoeven niet dood, maar ze buitenzetten lijkt me vanuit zwart oogpunt bezien een eerste goede stap, gelijk sommigen hier willen met moslims, en hun misdaden hier lijken in niks op de onderdrukking die blanken in Zuid-Afrika hebben bedreven. Misschien WILLEN ze het, maar dat is een andere kwestie.

Als wij hier vitten op moslims, omdat ze moslim zijn, zeggen we dat het ergens wel verantwoord is want ze vertonen overal zulk wangedrag dat ze alle afkeer over hen afroepen. Blanken hebben daar wangedrag getoond, net als in de VS (zwart racisme), en is het dan, zo bezien, écht zo'n wonder en kwalijk iets dat men blanken nu met een schuin oog bekijkt? Meten we zo niet met meerdere maten? Is het niet gewoon een van de gevolgen van verschuivingen in de verhoudingen?

En mercator, zij zijn ons volk niet.

Ik hoef geen moslims of islam of al die reut, maar ik heb wel het idee dat men met meerdere maten meet op deze manier.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ze hoeven niet dood, maar ze buitenzetten lijkt me vanuit zwart oogpunt bezien een eerste goede stap,.
Als de Z Afrikaanse xxxxxxxxxxxx DAT doen zullen ze van een heel kale kermis thuis komen. Vraag maar aan hun zwarte broeders in Congo. Die snakken naar de terugkeer van de Belgen want nu hebben ze geen hap te vreten als "fiere onafhankelijke zwarten".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Schepsel »

Dat heeft meer met wanbeleid te maken dan met ras.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Als de Z Afrikaanse xxxxxxxxxxxxx DAT doen zullen ze van een heel kale kermis thuis komen. ".
Zo kan hij wel weer Mercator. Ik heb liever niet dat je dit soort woorden op het forum gebruikt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Dat heeft meer met wanbeleid te maken dan met ras.
Daar verklaar je helemaal niets mee. Hoe komt het dat in geen enkel Afrikaans land een efficient en eerlijk bestuur bestaat ? Aan een gebrek aan opleiding zal het niet liggen want de gekleurde presidenten en ministers hebben aan de duurste Europese universiteiten gestudeerd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door Schepsel »

Ik zou denken aan de volgende dingen:
-Ze kunnen moeite hebben met het gaan van een stammensamenleving naar een ''normale''/moderne staat.
-Ze zijn pas sinds korte tijd onafhankelijk. Hierop kwamen de vreselijkste dictators aan het roer, en we kunnen, na hun dood/afzetting, al democratisering bemerken.
-Armoede en onmogelijkheid om onderwijs te volgen; onderwijs volgen is een ''luxe'' en kan alleen als je genoeg eten/tijd hebt.
-Ambtenaren die zo arm zijn dat ze niet kunnen leven zonder corrupt te zijn.
-Macht corrumpeert, waardoor bazen vreselijke dingen kunnen doen.
-Afrika wordt buitengesloten van de markt dmv zeer hoge invoertarieven.
-Staten moeten uit niets worden opgebouwd; na eeuwen slavernij, kolonialisme en uitbuiting moet men godje spelen en staten scheppen, dus ook met instituten als universiteiten, een werkende bureaucratie, enz. Dit gaat vast moeilijk.
-Mede door steun van het westen zijn akelige meneren op de troon gekomen.
-Gebrek aan investeringen in een gebied door buitenlandse mogendheden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een noodkreet voor hulp; The killing Fields of South Africa

Bericht door mercator »

Dat zou allemaal best kunnen, maar zwarten die hier vertoeven bakken er OOK niets van in onderwijs en bedrijfsleven, hoe verklaar je dat dan ? En als er al discriminatie bestaat is het positieve discriminatie dus daar kan het zeker niet aan liggen.
Ook grappig is dat het IQ van Afrikaanse zwarten zo ergens rond de 70 schommelt( zie kaartje) maar dat het IQ van Afro-Amerikanen merkelijk hoger is maar ZONDER dat van de blanken te evenaren ! De zwarten BLIJVEN dus een achterstand behouden, ongeacht in welke omgeving ze terecht komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie