Layenn

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
layenn
Berichten: 2
Lid geworden op: za feb 18, 2012 5:56 pm

Layenn

Bericht door layenn »

Hallo FFI-ers,
Ik zal me even voorstellen, zoals het hoort.
Al enkele jaren lees ik jullie forum regelmatig en grondig.
Dankzij jullie forum heb ik heel wat (bij)geleerd over de islam en de bijbehorende moslims.
Eerst mijn complimenten aan jullie allen die deze site in stand houden.
Mijn eigen ervaring met religie is dat ik zelf heb ondervonden hoe het is om met hel en verdoemenis op te groeien.
Ik weet hoe moeilijk het was om als vroom meisje kritiek te leveren op de Bijbel.
Het is een proces om daar afstand van te kunnen doen, uit angst en omdat ik wist dat mijn omgeving zich dan tegen mij zou keren.
Maar het kon wél: denkbeeldig de middelvinger opsteken, totale make-over van refo naar semi-hippie om zoveel mogelijk te shockeren en zo is dat wel gelukt, toen. Geen enkel moment hoefde ik bang te zijn om door mijn ouders verstoten te worden of door mijn broers of neef gedood te worden of voor een kerkelijke fatwa waardoor ik vogelvrij zou zijn.
In feite ging het 'easy peasy'.
Voor de moslims die 'niet meer mee willen doen' is het terug naar jaar 0 en daarvoor
Ze zijn hun leven, hun status niet zeker wanneer ze afstand willen doen van hun religie.
Zucht.....Mijn hersenen kunnen het nauwelijks bevatten dat er mensen, dus moslims, zijn die hier in Europa de achterhaalde, niet-ter-zake-doende-flauwekul-woestijnregels in alle heftigheid meeslepen en rondstrooien.
Mijn anti-islam gevoel ligt vrij hoog, gebaseerd op alle redenen die al genoemd zijn op dit forum en gebaseerd op eigen ervaringen met moslims hier in Nederland, in het MO en in Thailand / Maleisië. En niet te vergeten de statistieken en de vele boeken van (ex)-moslima's die hun ware islam-horror-scenario's hebben opgeschreven.
Door tijdsgebrek zal ik niet echt actief mee kunnen doen op FFI, want dat gaat ten koste van mijn passieve deelname.
Het lezen én lachen wil ik niet missen!
Bovendien heb ik niet veel Koran-kennis in mijn hoofd, daarin zijn jullie de experts.
Als ik wat kan aanvullen zal ik dat zeker doen.
Grx. Layenn - vrouw - 55-
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Gegroet, Layenn.

Mooi om te horen dat je nu toch hebt besloten om in te loggen nadat je een tijdje gelezen hebt. Dit forum is, en dit heb ik - en ik ben hier ook nog niet zo lang - zelf ook al ondervonden - een zeer goede bron om over te islam te leren, vooral om te weten te komen waar de islam werkelijk om draait, zonder 'suiker' en mooimakerij.
Mijn eigen ervaring met religie is dat ik zelf heb ondervonden hoe het is om met hel en verdoemenis op te groeien.
Ik weet hoe moeilijk het was om als vroom meisje kritiek te leveren op de Bijbel.
Het is een proces om daar afstand van te kunnen doen, uit angst en omdat ik wist dat mijn omgeving zich dan tegen mij zou keren.
Maar het kon wél: denkbeeldig de middelvinger opsteken, totale make-over van refo naar semi-hippie om zoveel mogelijk te shockeren en zo is dat wel gelukt, toen. Geen enkel moment hoefde ik bang te zijn om door mijn ouders verstoten te worden of door mijn broers of neef gedood te worden of voor een kerkelijke fatwa waardoor ik vogelvrij zou zijn.
Ik ben heel wat jonger dan jij en bij mij heeft het geloof in de opvoeding quasi geen rol gespeeld, dus ik kan mij niet echt goed voorstellen hoe lastig zoiets moet zijn. Maar ik weet wel dat ik een hekel heb aan 'hel en verdoemenis'.

Het valt me overigens op dat er nog wel mensen zijn die afkomstig zijn uit gereformeerde of andere strengchristelijke kringen, maar dat nu achter zich hebben gelaten, die zich nu verzetten tegen de islam. Er zijn hier op dit forum nog mensen met een dergelijke achtergrond.

Ik denk niet dat mensen uit strengchristelijke kringen het makkelijk hebben om daaruit te stappen, en ik denk dat ze heel wat over hen kunnen krijgen. Maar meestal zal verstoting het ergste zijn wat ze riskeren. Ze riskeren niet om te worden vermoord. Ex-moslims zijn hun leven niet meer zeker.
Door tijdsgebrek zal ik niet echt actief mee kunnen doen op FFI, want dat gaat ten koste van mijn passieve deelname.
Het lezen én lachen wil ik niet missen!
Het blijft leuk je er bij te hebben. Lees zoveel je wilt, post wanneer je zin en tijd hebt.
Bovendien heb ik niet veel Koran-kennis in mijn hoofd, daarin zijn jullie de experts.
Veel kennis van de islamitische geschriften heeft niet iedereen hier. Experts zijn we misschien niet. Maar ja, eigenlijk moet je ook geen grote expert zijn in bijvoorbeeld de Koran om te weten wat de kern is van dat gore boek.

Van harte welkom, Layenn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Layenn

Bericht door Ariel »

Van Harte Welkom Layenn. Het maakt niet uit of je wel of niet actief wordt op het forum. Ik ben blij dat jij de gevaren van Islam inziet, en waarschijnlijk kan jij ( net zoals vele van ons) bijna je verhaal niet kwijt bij familie en vrienden. Jij weet nu dat er een plek bestaat met gelijkdenkende en als je behoefte hebt om je hart te luchten kan dat hier.
Mijn eigen ervaring met religie is dat ik zelf heb ondervonden hoe het is om met hel en verdoemenis op te groeien.
Ik weet hoe moeilijk het was om als vroom meisje kritiek te leveren op de Bijbel.
Het is een proces om daar afstand van te kunnen doen, uit angst en omdat ik wist dat mijn omgeving zich dan tegen mij zou keren
Ik begrijp je voor honderd procent. Ik kom ook uit een zeer Christelijk milieu en ik heb het zelfde proces meegemaakt. Ik ben gestopt ( voor de goede vrede) om mijn familie te shockeren, maar zo nu en dan kan ik het toch niet nalaten of ze weer even aan het denken te zetten wat betreft sommige bijbel verhalen. ( bv...zoals het verhaal van de ark van Noach)

Anyway....Leuk om je hier te zien, en beschouw ons maar als je online anti-islam familie waar je met vragen en andere dingen terecht kan.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Layenn

Bericht door Pilgrim »

Van harte welkom Layenn. Ik denk dat je je hier wel thuis zult voelen. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Layenn

Bericht door Rechtsliberaal »

Hallo Layenn, welkom op het forum van dutch.faithfreedom.org
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Layenn

Bericht door Dhana »

Hallo Layenn. Leuk dat je onze gelederen komt versterken. Ik ben van jouw generatie (enkele jaren ouder) en ik weet wat je bedoelt met het hel en verdoemenis preken. Niet uit eigen ervaring, maar mijn vader komt uit dat christelijke milleu en mijn moeder uit het vrolijke katholieke. Wij zijn als kinderen zijn opgevoed onder het motto: Je mag geloven en zoniet ben je ons even lief. Het wel religieus zijn is half om half geworden. Twee overtuigde atheisten en twee would-be gelovigen. Wel of niet religieus is nooit een issue geweest in onze broer/zussen relatie en zal het ook nooit worden.

Evenals jij heb ik een hardgrondige hekel aan het dogmatische/opdringerige/eisende van moslims hier en dat uit naam van allah middels de koran. En laten we het maar niet hebben over het liederlijk/misdage leven van allah's meest geliefde profeet hebben.

Hoe dan ook, ik zie toch uit naar je bijdragen. Je hoeft hier geen islam/koran/hadith/fatwa deskundige zijn om je mening en commentaar te posten.

Ik hoop dat je een leerzame tijd met ons allemaal zult hebben. Wij op onze beurt leren van iedere bijdrage hier. Dus experts hebben we hier niet in die zin.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Layenn

Bericht door Ozes »

Welkom op 'et forum Layenn, leuk dat je erbij bent. Ik denk niet dat het zo anders is om los te komen als vroom Christelijk meisje van ouders die het erg hebben op het strikt volgen van de leer, als het is als klein jongetje of meisje die opgegroeid is in de multiculturele maatschappij om hun idealistische ouders te vertellen wat er echt gebeurt op school, in de maatschappij, of wat er werkelijk in Allah's boekje des doods staat. Wat weer leid tot excessen als het compleet ontkennen van racisme en misdaden tegen Nederlanders, of tegen immigranten die zich goed willen aanpassen, want ook dit laatste leid tot heftige reacties in vele multiculturele kringen. Zoals ik eens een Hollandse dame zag in een debatprogramma op de Nederlandse publieke omroep, waar haar zoontje zwaar werd gepest door Turkse kids, en zei haar best deed niet om haar kind te beschermen, maar om aan te tonen hoe multicultureel zij wel niet was. En dat die Turkse kinderen haar zoon pesten? Gewoon een andere cultuur!


Ideologieën zijn er altijd, het is meer dat sommigen schadelijk zijn voor het voortbestaan van een natie/cultuur, en andere deze juist beschermen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Layenn

Bericht door mercator »

Ik lach me nu een ongeluk over de links-Marxistische onzin die ik als kind en teenager heb opgelepeld gekregen, ik geloofde daar even zwaar in als om het even welk ander secte-lid. Maar het is niks, allemaal flauwekul en elkaar napraten, die indoctrinatie, of die nu uit religieuze of Marxistische hoek komt.
Eens je die onzin hebt achtergelaten bekijk je dat als een vieze onderbroek, ah bah, weg daarmee, blij dat ik een schone kan aandoen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Layenn

Bericht door Alba »

Van harte welkom, Layenn. Het is altijd prettig om er iemand bij te hebben bij wie de ogen geopend zijn. Hoe meer mensen beseffen hoe verdorven islam is, hoe beter. Veel leesplezier.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Layenn

Bericht door Mahalingam »

Welkom Layenn.
Zo maar een vraagje: heb je hier iets mee van doen?
http://us.battle.net/wow/en/character/r ... enn/simple
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Layenn

Bericht door Schepsel »

Welkom, Layenn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Layenn

Bericht door xplosive »

Welkom, Layenn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Layenn

Bericht door H.Numan »

Hoi Layen,

Van harte welkom. Wat betreft levenslang opgevoede mohammedanen (niemand wordt religieus geboren; vloeken is aangeleerd en bidden ook): die weten niet beter. Waar ik grote moeite mee heb en geen begrip voor kan opbrengen zijn vooral Nederlandse meisjes die volkomen vrijwillig lid worden van de meest misogyne religie in de geschiedenis van de mensheid. Dat is nogal wat, aangezien er behoorlijk wat vreemde religies zijn geweest.

Die meisjes bezorgen hun ouders en familie heel veel leed. Interesseert ze niet. Het lijkt of ze geilen om als NSBer gezien te worden, kunnen niet wachten op de dag dat ze kaalgeschoren worden. Geen flauw idee wat iemand bezielt om zo iets te doen.

Ik ben zelf atheïst, streng RK opgevoed. Even zo goed kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om dat openlijk tegen mijn moeder te zeggen. Dat zou haar hart gebroken hebben. Dus waarom iemand geestelijk zwaar beschadigen als het niet nodig is? Sterker nog: ik ben getrouwd. Met een man. En dat heb ik mijn moeder (mijn pa was allang overleden) wel verteld. Was geen enkel probleem. Maar vertellen dat ik atheïst ben? Nee dus. Wil niet zeggen dat ze het niet vermoedde of zo. Het was een onderwerp dat we gewoon niet aansneden, ik uit respect voor mijn moeder. En zij om geen slapende honden wakker te maken. Denk ik.

Terug naar die NSBers. Sommigen zijn gevallen voor die grote neuzen reebruine ogen en de suikerkoran. Anderen stappen er vrijwillig in. Ze worden meestal fanatieker in de leer dan sjamaan Afwas... Waarom dan niet Wicca worden? Dat is even absurd, maar een stuk vrouw-vriendelijker.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Layenn

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Welkom Layenn.
Zo maar een vraagje: heb je hier iets mee van doen?
http://us.battle.net/wow/en/character/r ... enn/simple
haha! ik begon me net af te vragen waar ze haar nicknaam vandaan had gehaald.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Layenn

Bericht door Scarlatti »

Welkom Layenn, beter laat dan nooit, zowel wat betreft mijn verwelkoming van jou als jouw registreren na het mee lezen.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Layenn

Bericht door Schepsel »

Hallo Layenn, welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie