Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Leader schreef: Is de lengte dan wél bepalend, want dát scheelt toch wel meestal een paar cm. :crying:
Dat is blijkbaar een fabeltje. De zwarte Afrikaan is een natuurmens en gedraagt zich zo, dat hebben de dames graag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Leader »

Okee, maar wat moet ik mij bij "natuurmens" voorstellen? [c045.gif]
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ariel »

Leader schreef: Wat doe ik dan verkeerd????? :rolleyes:

Is de lengte dan wél bepalend, want dát scheelt toch wel meestal een paar cm. :crying:
Jij doet niks verkeerd , maar jij hebt te weinig geld. Maar don't worry. Ook dit huwelijk zal binnenkort kapot gaan. Zo gaat het meestal in dat soort kringen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Als de VROUW schatrijk is zoals in dit geval, kan zij de donkere kindjes letterlijk kopen:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Leader »

Ja misschien, de neger is gek op vreemd gaan, dat zit opgesloten in hun natuur. Ik zou mijn dochter niet graag met zo'n zwarte thuis zien komen, het zijn verloren jaren van haar leven.

Wat ik helemaal niet overleef is een moslim, de ergste vorm van een moslim is, als ie ook nog een maroc is, of zeg maar van het gehele Noord Afrikaanse continent.

Dat zijn scenario's waar ik liever niet aan denk, doe ook mijn best om dit elke keer weer uit te leggen en ik denk dat ze het snapt. Het laten zien hoe ze zich gedragen is al heel bepalend en dan valt vanzelf het kwartje, het is nu éénmaal een virus wat men uiteindelijk wel overwint als men het maar vaak genoeg zegt.

Mijn zoon moet er ook helemaal niets van hebben, gelukkig. Allemaal PVV stemmers. worthy:

Nou ben ik zelf ook niet geheel onbemiddeld, maar snel gewonnen is snel geronnen, dus rustig aan, anders breekt het lijntje.. :)
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Leader schreef: Wat ik helemaal niet overleef is een moslim,
Dat heb ik van tevoren met mijn dochter afgesproken. Als ze ooit aanpapt met een moslim wil ik die vent NOOIT zien en wil ik er NIKS over horen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Leader schreef: Is de lengte dan wél bepalend, want dát scheelt toch wel meestal een paar cm. :crying:
Dat is blijkbaar een fabeltje. De zwarte Afrikaan is een natuurmens en gedraagt zich zo, dat hebben de dames graag.
Het is tevens zo dat Westerse jongens van kinds af aan word opgeleid om een doetje te worden. Zo ver mogelijk bij geweld weghouden en aanleren dat om altijd naar de vrouw te luisteren. Vooral in sitcoms zie je altijd dat een man word afgestraft als hij zich mannelijk gedraagt, als hij niet naar de vrouw luistert enzovoort. Jongens mogen elkaar ook geen mietje of flikker meer noemen, want iedereen weet dat dit leid tot het eventueel in elkaar slaan van homo's. Dat dit vrijwel exclusief door moslims gebeurt, maakt niets uit, deze indoctrinatie is gereserveerd voor Nederlanders. Wanneer jongens elkaar een homo noemen, is dit vooral als correctiemiddel wanneer men zich zwak of vrouwelijk gedraagt. En je ziet ook wanneer dit verdwijnt, namelijk dat wanneer jongens elkaar niet corrigeren, en het niet pc is om hier opmerkingen over te maken (als blanke iedergeval), dat jongens ook minder mannelijk worden, maar ook hun tijd gaan verdoen aan allerlei andere destructieve zaken.

Dat een groot gedeelte van vrouwen, die simpelweg op zoek zijn naar een voor hun gevoel ( moet ik er weer bij zeggen :( ) echte man, dan een mocro neemt is alleen maar logisch.


Ik vond dit artikel van Robert Shirk goed:

Western liberals feel that as part of the upper-middle class of prosperous, First-World countries, they stand in a position of safety and strength. It seems to them — at least, they convince themselves — that members of Muslim minorities in such countries are comparatively weak.

If that is true, then criticism of Islam or Muslim behavior appears in their eyes as bullying, the abuse of the weak by the strong. Their own self-images as broad-minded and magnanimous, cosmopolitan people are bolstered by acts of apparent generosity toward the weak. Indeed, their very status as members of Western elites depends on displaying such behavior — as the prestige of Renaissance Florentine bankers rested on their generosity toward the arts; that's how they bought higher status than that city's old nobility.

To show a narrowness toward ethnic or religious minorities in the West is now a clear cultural marker that one is not in fact of the elite, but one of the lumpenproleteriat or lower-middle class philistines — whose anxiety and hostility toward the “Other” is merely a symptom of their fragile, fading standing in society.

To put things more concretely, a native Upper East-Sider in New York City enrolled at Columbia University cements his psychological sense that he belongs in the top 2% of American (and hence of world) society by attending lectures by visiting Palestinian terrorists. If on the way out he sees a “Bridge and Tunnel” construction worker waving a flag and holding a sign, that undergrad sneers disdainfully at the “Islamophobe” in exactly the same way he might at a painting by Thomas Kincaid, or a gathering of (white!) Pentecostalists singing hymns. Should that same undergrad — perhaps in search of really good hummus in the Arab section of Park Slope, Brooklyn — stumble into a mosque, he would never, never admit to having similar feelings of scorn for the open religiosity he'd witness there. For one thing, he'd get a frisson from how “exotic” the whole thing was.

More importantly, if he permitted himself to admit to a feeling of cultural superiority, by that very act he would be lowering his own social status. He might as well toss out that jacket he bought at Barney's and put on a Walmart vest, then go home and crack a Coors lite while watching Glenn Beck.




There's another, darker side to the equation — the envy elite liberals feel of the very minorities they claim to succour.

George Gilder had the cojones to point this out in his classic Men and Marriage. He wrote at length of the many ways in which feminism had truncated, quashed, and make disgraceful many of the traditional attributes of masculinity among men: Aggression, stoicism, physical courage, pride in one's name, patriotism, adherence to inherited tradition — all of these became stigmatized as toxic secretions of the “patriarchy,” and elite men who wished to mate with elite women learned to shed them.

It's as if on some secluded island all the peahens “decided” they despised their cock's flashy tails, and in order to reproduce, those peacocks had to pull out all their own feathers.

However, when upper-crust liberals (I include here elite nonwhites such as Barack Obama, who had to take lessons, as he admits, in how to “walk black”) look at minority groups, they find that masculinity remains respectable there.

All the attributes that would get you shunned on Morningside Heights are on proud display in the ghetto ten blocks north, and the SAT athletes who feel deprived of them can get a “fix” by blasting gansta rap in their iPods, or indulging in revolutionary politics.

Likewise, I'd argue, liberals can live vicariously through Muslims — their “pride,” their group cohesiveness, their dogmatic certitudes and their truculent aggression.

Thus pro-Muslim liberals can at once retain their attributes of upper-class status by showing their generosity to the weak and distinguishing themselves from low-status “xenophobes,” while indulging at one remove the game-cock self-assurance, macho pride, and truculence of Muslims.

It's really quite an impressive psychological adaptation our elites have made to the almost impossible mating conditions set for Western males, and I'm tempted to admire it. But I can't help looking at the bloody stubs where their tails used to be and feeling a twinge of sadness. No, make that contempt.

There — I've given the game away, and climbed down several notches in the social hierarchy. I shall turn in my collegiate tie for a Lynyrd Skynyrd t-shirt. No peahen nookie for me.
Laatst gewijzigd door Ozes op ma feb 27, 2012 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

Zwarte vrouwen vragen zich ook vaker of "Hoe kan ik een dame zijn voor mijn man, of een goede vrouw". Google maar in engels en het aantal blanken vrouwen dat op zoek is naar deze vraag is bijna nihil. Waarom zouden ze ook, wat ze missen in vrouwenlijkheid maakt de "man" wel voor ze goed. Mannen denken zich vrouwelijk te moeten gedragen om aan een vrouw te komen. Het is dus onderdeel van ons paarritueel geworden dat je of een neger accent moet imiteren of een halve feminist te zijn. Dit is overigens een illusie. Een vrouw kan best een beetje schrikken als ze een echte man tegenkomt, maar 99% is er juist blij mee.

En de media die de zwarte man als aantrekkelijk & sterk/agressief in positieve zin promoot, en de blanke man als saai, zwak en met sociale restricties, is hier de schuldige aan. Bijvoorbeeld die Mona reclame waar de vrouw van een blanke man die surinamer van RTL boulevard naast haar fantaseert terwijl ze een chocolade toetje eet.

Moet je eens tegen een Surinamer zeggen dat een blanke man beter is dan hem, die reageert zoals het hoort. Een nederlander is het ondertussen gewend. Behalve ik ^^


Once you go black, you never go back. In feite een zwart suprematistische zin, en ik ben blij dat ik steeds meer blanken ken die hier boos over zijn. Het witte ras als zelfs alleen maar GOED of positief profileren word direct als racisme bestempeld. Maar andersom vind je het in elke film, elke serie, elk artikel. Het enige lastige is om er voor te zorgen dat deze jongens niet de richting van het nazisme opgaan. Dat is puur en alleen de schuld van de media welke nationalisme harder aanpakt dan racisme. Het is moeilijker om een nationalist te zijn (omdat je alleen staat), dan een nazi, en je staat onder veel meer sociale druk. Dit is uiteraard met intentie gedaan. Jongens die eigenlijk nationalist horen te zijn, worden nazi zodat de media kan zeggen: Zie je wel.
Maar zelfs als ze Nazi worden, toon ik slechts begrip(behalve voor mannen 40+), wat de meeste mensen weerzinwekkend vinden, wie je het ook vraagt. Maar dat diezelfde mensen begrip tonen voor radicale imams, terroristen en xenofobe negers of marokannen, dat is weer wel normaal. De marxisten hebben echt een bizarre wereld ontworpen.
Laatst gewijzigd door Ozes op ma feb 27, 2012 6:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Manon »

Leader schreef: Wat doe ik dan verkeerd????? :rolleyes:

Is de lengte dan wél bepalend, want dát scheelt toch wel meestal een paar cm. :crying:
het is een fabeltje dat de lengte van de zwarte groter is: dit is effektief wel zo in "rusttoestand", maar eenmaal in aanslag zijn de kaukasische l*llen te grootste !
geen noodzaak om je dus de onderl*l te voelen.

Ik zou de link geven geven van een of andere site met grafiekjes enzo, maar dan krijg ik weer maandenlang reclame om mijn penis te laten verlengen. zo snielig.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

De enige manier waarop jongeren hun mannelijkheid kunnen tonen is mee te gaan in de rapcultuur;
Geweld
Vechten
Pochen
Sletjes n**ken

Allemaal rapcultuur, en beschouwd als zijnde PC. Als je hierbuiten enigszins mannelijk gedraagt, zeker in de jongere generaties waar iedereen voldoende opgeleid is tot de maakbare mens, durft men zich slechts bepaalde meningen/levenstijl te tonen wanneer men zich de zwarte cultuur eigen maakt. De elite is ook slechts bang voor blanken niet omdat ze bv mannelijk en strijdbaar zijn, maar voor welke reden. Het frankfurt-marxisme is erop gericht dit laatste te voorkomen. Dit heeft niet direct met huidskleur te maken, maar met de subculturen, hoe, dat mag je zelf uitzoeken. Vooral als je geschokt ben van dit soort uitlatingen maar wel in je handen klapt als je oprah, malcolm x of MLK ziet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Ozes schreef:wanneer men zich de zwarte cultuur eigen maakt.
Hier Ozes, HET rolmodel voor de jonge blanke Europeaan!
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

yup, ik ben mijn eigen rolmodel aangezien er een gebrek is aan anderen ^^
Laatst gewijzigd door Ozes op ma feb 27, 2012 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

...of de polderversie, mocro rapper Ali b, uiteraard met blank wijfje:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Leader schreef:Ja misschien, de zwarte is gek op vreemd gaan, dat zit opgesloten in hun natuur.
Dat klopt, en de blanke dames smullen daarvan. Jaren geleden trok ik vaak op met een pikzwarte Surinaamse "bosneger", die ging naar de fitnessclub en pakte daar de ene na de andere blanke vrouw, die zijn dol op mijn donker velletje zei die tegen me.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Leader »

mercator schreef:
Leader schreef: Wat ik helemaal niet overleef is een moslim,
Dat heb ik van tevoren met mijn dochter afgesproken. Als ze ooit aanpapt met een moslim wil ik die vent NOOIT zien en wil ik er NIKS over horen.
Je bent een topvrouw!
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

Jongeren hebben in feite twee keuzes om sociaal geaccepteerd te worden, van accent veranderen, of feministisch te worden. Zo makkelijk is het dan ook om maatschappelijke verandering teweeg te brengen. Helaas begrijpt de arrogante elite niet dat Europa is opgebouwd met meer begrip voor de menselijke geest, en de menselijke natuur dan zij ooit kunnen opbrengen, met alle consequenties van dien.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Leader schreef: Dat heb ik van tevoren met mijn dochter afgesproken. Als ze ooit aanpapt met een moslim wil ik die vent NOOIT zien en wil ik er NIKS over horen.
Je bent een topvrouw![/quote]

Eeuh...ik lees net dat de Europese man een angstig mietje is geworden na jaren Frankfurt Marxisme maar ik ben eigenlijk nog altijd een soort man.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

:laugh1:

Al rond de 17e eeuw was de mannelijke Europese Elite bijna niet meer onderscheidbaar van hun vrouwelijke equivalent. Nu heeft de elite een andere definitie. Je bent elite als je de lage, blanke debiel & de regering instrueert hoe ze zo multicultureel mogelijk kunnen zijn. Deze elite moet zich net als de elite van de 17e ontdoen van de meeste mannelijke kwaliteiten, al hoewel in grotere mate. Ze zeggen "agressie is een zwakte", maar durven zich niet tegen de Islam uit te spreken. Ze willen mannen & meisjes zo 'gender-neutral' opvoeden als mogelijk, stimuleren koppigheid en het voor zichzelf opkomen bij het meisje, en keuren dit af bij het jongetje. Wanneer hun zoontje met blonde krullen van zijn fiets af word getrapt door een paar jonge turken, duikt hij psychologie-magazine in om antwoorden te vinden, en schreeuwt hij om meer karateles & theezakjes voor kleine mocro's . Haal ik nu zo Turken en Marokkanen door elkaar?

Nee, het is de Nederlander die zich elite mag voelen (voor een prijs) die geen verschil tussen de twee ziet, behalve in hun keuken.Een cultuur heeft altijd invloed op de volgende cultuur, in manieren waarop wij helaas nog geen enkel begrip van hebben.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Leader schreef: Dat heb ik van tevoren met mijn dochter afgesproken. Als ze ooit aanpapt met een moslim wil ik die vent NOOIT zien en wil ik er NIKS over horen.
Je bent een topvrouw!
Eeuh...ik lees net dat de Europese man een angstig mietje is geworden na jaren Frankfurt Marxisme maar ik ben eigenlijk nog altijd een soort man.
Je hebt zeker nog genoeg kwaliteiten over Mercator, voor een diepte-analyse moeten we ons in een ander topic begeven ^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Ozes »

Elke regering & overheerser sinds dag 1 vraagt zich af:
Hoe leid ik mannen op die mijn utopie zullen steunen.
Hoe zorg ik ervoor dat mannen die mij niet steunen gebroken worden voor zij mij kunnen bereiken. Afleiding, een cordon sanitaire, e.d. zijn ook methodes. Maar de intentie is hetzelfde.

Dat is eigen aan de menselijke geest in zijn zoektocht naar macht. Het intellect, welke duizenden protocollen kan bedenken om ogenschijnlijk machtsmisbruik te voorkomen, vertroebelen dit slechts. Het word slechts lastiger om het machtsmisbruik te voorkomen en herkennen. De Founding Fathers wisten dit ook, en daarom is de Amerikaanse grondwet een vrij kort document.

Vooral wanneer men jongeren Perceptie=realiteit afleert. Zoals in de Ondergang van Nederland, Nederlanders als 'eenogige cyclopsen' worden beschreven.

Grappig, want mijn eigen definitie van de Nederlander was ongeveer hetzelfde. Het betekent in feite dat je jezelf leert te dwingen om de moleculen van een wakkere leeuw van zo dichtbij mogelijk te bestuderen totdat je niet meer doorhebt dat je nog maar kort zal leven. Wanneer je een ook maar 1 conclusie trekt op voorgevoel of observatie (leeuw heeft tanden, agressieve kop= hij wil mij doden) dan heb je jezelf aangeleerd om je dom te voelen. Pas als je verdwaalt raakt in psychologische wartaal en je daarmee de gewenste conclusie oppert, hoor je er bij. Het zijn voornamelijk atheisten die zich hiermee bezigen ( :rongue: )
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Leader »

mercator schreef:
Leader schreef: Dat heb ik van tevoren met mijn dochter afgesproken. Als ze ooit aanpapt met een moslim wil ik die vent NOOIT zien en wil ik er NIKS over horen.
Je bent een topvrouw!
Eeuh...ik lees net dat de Europese man een angstig mietje is geworden na jaren Frankfurt Marxisme maar ik ben eigenlijk nog altijd een soort man.

HAHAHA, sorry, :D
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Kom , we doen er nog eentje bij, speciaal om Ozes op de kast te krijgen! Naar eigen zeggen van de natuurmens op de foto is Jezus één van zijn grote voorbeelden, het is dus helemaal geen atheïst, laat staan een Marxist:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door mercator »

Ik kan nu even niet meer reageren want als gefeminiseerd Marxistisch mietje is mijn aanwezigheid even vereist in de keuken terwijl de vrouw naar teevee kijkt :cool: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Leader »

DEZE MAROC-NICHT DAN:????

Afbeelding

MARCOUCH: STUDENT HEEFT RECHT OP GEBEDSRUIMTE

Ahmed Marcouch, Tweede Kamerlid van de PvdA, vindt dat de Hogeschool van Amsterdam zich te koppig opstelt omtrent een mogelijke gebedsruimte voor islamitische leerlingen. Van een opleidingsinstituut, een vormend instituut, mag volgens hem worden verwacht dat ze oog hebben voor de behoeften van de studenten.

Vorig jaar werd volgens de zender een ruim...te gesloten toen de school in de gaten kreeg dat veel studenten van de ruimte gebruikt maakten om te bidden. De islamitische studenten bidden nu in het trappenhuis van het gebouw. Marcouch: Een beetje jaren zestig zoals dat gaat. Juist een openbare school heeft mensen met allelei achtergronden en de kunst is met al die diversiteit op een goede manier om te gaan.
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Bericht door Schepsel »

Ik heb weleens in een wachtkamer de Libelle doorgebladerd, enkel om me te schamen voor mijn geslacht (net zoals in zogenaamd leuke komedies die voor vrouwen gemaakt lijken te zijn, en in andere op vrouwen gerichte dingen, wordt de lezeres of kijkster aangesproken als een zwakzinnig, bij alles dat riekt naar schattigheid kwijlend ding dat zich aanstelt in een querulante waan door te denken dat ze volkomen zelf-geobsedeerd moet zijn) en had niet het vermoeden dat politiek een erg belangrijk deel uitmaakt. Ik kan me voorstellen dat ze zo een advertentie weigeren omdat het de gezapige gezelligheids-huisvrouwensfeer van het blad half en half teniet doet.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie