Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

Bericht door Pilgrim »

Wilders ontmoedigt asielzoekers – Toestroom asielzoekers daalt drastisch

Posted on 07/03/2012

Geert Wilders riep het afgelopen jaar: “In 2012 gaan we oogsten“. En inderdaad, ondanks de heftige onrusten in Noord-Afrika en het Midden-Oosten neemt het aantal asielzoekers in Nederland drastisch af. Het aantal asielaanvragen in Nederland daalt. In 2011 vroegen 11.600 mensen asiel aan. Dat was 13 procent minder dan het jaar ervoor. Het ontmoedigingsbeleid van de PVV begint haar vruchten af te werpen.

Dit in vergelijking met onze zuiderburen die de massale toestroom van asielzoekers niet meer kunnen verwerken. België dreigt de massale toestroom van asielzoekers niet meer aan te kunnen. Illegale vluchtelingen worden vorstelijk behandeld door ons buurland en daar loopt de situatie volledig uit de hand.

Ver over de grenzen van Europa heen is het besef door gedrongen dat Nederland de sluis-deuren voor economische vluchtelingen dichtdraait en dat de kansen om hier succesvol op kosten van de maatschappij lekker ontspannen ´rond te hangen´ aanzienlijk zijn afgenomen.

Inmiddels zijn drie asielzoekercentra in Apeldoorn, Markelo en Vught overbodig geworden en zal het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) 1.500 opvangplaatsen afstoten. Om het krimpbesluit te complementeren, worden later nog eens 2.100 plaatsen afgestoten waardoor de totale vermindering komt op 3.600 opvangplaatsen.

Een prestatie van formaat die zonder de inspanningen van Geert Wilders en de Partij voor de Vrijheid nooit zou zijn bereikt.

http://burgerjournalisten.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

Bericht door King George »

+ 1 kudo voor de PVV, wat betreft het verschil maken. Voorlopig maar even drie jaar géén regering met daarin de PvdA, D'66 en Groen Links! Doorgaan PVV, doorgaan!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

Bericht door Ariel »

King George schreef:Voorlopig maar even drie jaar géén regering met daarin de PvdA, D'66 en Groen Links! Doorgaan PVV, doorgaan!
Inderdaad. Daar wil ik best wat voor inleveren. Ik hoop dat de rest van de PVV kiezers ook zo denken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Frankochamps
Berichten: 12
Lid geworden op: vr mar 09, 2012 7:57 pm

Re: Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

Bericht door Frankochamps »

Ja zeker hulde voor de PVV. Ik ben er alleen niet heel gerust op zolang men nog wel tegelijkertijd nieuwe centra zoekt. Zie bijvoorbeeld http://www.radionof.nl/nieuws/coa-zoekt ... -gaat-door Ook al zeggen ze dat dat alleen maar is omdat de andere locaties verouderd zijn. Maar misschien ben ik te wantrouwend.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: Veel minder asielzoekers dankzij Wilders

Bericht door Leader »

Je wantrouwen is zeker niet onterecht, zolang wij onder het Europese juk zitten met z'n allen, vertrouw ik niets meer. Alleen de PVV geeft mij uiteraard vertrouwen, zolang deze in de coalitie zit, zal het niet snel mis gaan wat betreft. :smile:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Plaats reactie