De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Tijd voor ouderwets vuurwerk!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Werk aan de winkel met het betere rock&roll werk!

Little Richard – Long Tall Sally


Richard is het derde kind uit een gezin van zestien, en doet in zijn jeugd muzikale ervaring op als pianist in de kerk. Na in 1951 op een talentenjacht ontdekt te zijn maakt hij enige plaatjes, die echter niet aanslaan.
Als in 1955 de rock-'n-roll-rage op gang komt breekt hij door met nummers als Tutti Frutti, Long Tall Sally, Lucille en Good Golly Miss Molly, die allemaal de status van gouden plaat behalen. Na zijn successen trekt hij zich in 1957 terug, als hij voor een journalist verklaart dat rock-'n-roll, met zijn obscene teksten en sterk seksuele lading, tegen Gods wil is en daarbij een dure ring in de Hunter River bij Sydney werpt.

In 1962, toen rock-'n-roll al veel meer geaccepteerd was, maakte hij zijn rentree met een Britse tournee. Hij werd hierbij gesteund door een paar van zijn Britse fans, The Beatles en The Rolling Stones. In de tussentijd had hij een aantal gospelplaten opgenomen. Daarna treedt hij nog af en toe op, en maakt hij ook nog platen, al steekt hij de meeste tijd in zijn loopbaan als predikant. Een moeilijk moment, gezien zijn religieuze achtergrond, was zijn bekentenis dat hij homoseksueel was.
Ehhh . . . vrije wil? Ik dacht het niet. Zoiets noemt men een bevlieging. In ieder geval heeft hij door na te denken een keuze gemaakt. Waarom die keuze? Geen idee. Misschien omdat hij homo was en voor die zonde wilde boeten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Ode aan de Rock&Roll

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sorry folks! Dit is toch wel iets heel speciaals dat je niet vaak meer tegen komt in je muzikale zijkanten. In alle opzichten geweldig. Inclusief het maffe filmpje. Hier valt volgens mij niks op af te dingen. En volgens mij zijn het weer een paar vrij simpele accoorden. Maar daar kan onze muzikale expert Mercator vast meer uitleg over geven. Misschien vindt hij het dit keer ook wel een knap stukje performance. Het is tenslotte weer eens iets anders. Weliswaar uit de jaren vijftig, maar toch . . .

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Dihya »

http://www.youtube.com/watch?v=jdtRyYKI ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Khalouni nbki- Laat mij huilen. Wat ik zo mooi vind aan deze zanger en zijn muzieksoort is dat dit echt Noord-Afrikaans muziek is. Men denkt vaak bij Noord-Afrika aan Arabisch muziek, dat is een muziekstroming dat is komen overwaaien uit Egypte, Libanon en Syrie, maar niks is minder waar. Noord-Afrika heeft een heel ander muziekstroming, dat is dus Rai. Verder wordt er hier in het Maghrebijns-Arabisch gezongen, de taal van het Maghreb gebied... en natuurlijk is Cheb Hasni de nachtegaal van de Rai en is helaas door zijn taboe onderwerpen die in liedjes de revue passeerden vermoord door de radicale moslims.
Spoiler! :
Rai betekent letterlijk "ik vind" of "volgens mij". "Ya rai" klinkt tijdens een lied, waarna een vaak humoristische, onofficiële lezing van, of mening over een gebeurtenis volgt. De muziek heeft zo van meet af aan de status van 'losbandig' en ook wel 'schuin' gehad. Dit werd versterkt door het gegeven dat de zogenaamde 'meddahât', vrouwen die in de grote stad werden geafficheerd met prostitutie, zich van de rai bedienden. Met name Cheikha Remitti baarde in Oran opzien met haar optredens. Vooral door toedoen van al dan niet geëmigreerde jongeren (chebs en chaba's genoemd) groeide de (pop)rai in de jaren zeventig en tachtig van de twintigste eeuw uit tot niet alleen een lokaal zeer populaire, maar ook in Europa veelbesproken muziekgenre. De jongeren bezongen de onderwerpen die hén boeiden, zoals de liefde, vrije partnerkeuze en de schoonheid van het andere geslacht, op directe wijze. Dit tot afschuw van veel ouderen en fundamentalisten, die de muziek van de jongeren in het algemeen respectloos vonden jegens traditionele en religieuze waarden. Meerdere malen zijn daarom parallellen getrokken tussen de rai enerzijds en en de Jamaicaanse reggae en de blues, protestsongs, rock 'n roll en rap uit de Verenigde Staten anderzijds.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Infidel - Destruction Of Mecca

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Plaats voor islamitische trash

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dihya schreef:http://www.youtube.com/watch?v=jdtRyYKI ... re=related
Khalouni nbki- Laat mij huilen. Wat ik zo mooi vind aan deze zanger en zijn muzieksoort is dat dit echt Noord-Afrikaans muziek is. Men denkt vaak bij Noord-Afrika aan Arabisch muziek, dat is een muziekstroming dat is komen overwaaien uit Egypte, Libanon en Syrie, maar niks is minder waar. Noord-Afrika heeft een heel ander muziekstroming, dat is dus Rai. Verder wordt er hier in het Maghrebijns-Arabisch gezongen, de taal van het Maghreb gebied... en natuurlijk is Cheb Hasni de nachtegaal van de Rai en is helaas door zijn taboe onderwerpen die in liedjes de revue passeerden vermoord door de radicale moslims.
Met alle respect. Je moet toch wel een ontzettend muzikale idioot zijn om hier ook maar iets muzikaals van enige waarde in te kunnen ontdekken. Typisch voorbehouden aan godsdienstwaanzinnige cultuur gestoorde islamitisch moeilijk inpasbare religieuze godsdienstwaanzinnigen van het door Mohammed van het verstand beroofde woestijn idealisme. De inhoudelijke tekst zal best spraakmakend zijn en aan de diepliggende gevoelens van de in de godsdienstwaanzinnig gelovende Marokkaan appelleren. Maar muzikaal is het een regelrechte ramp in de ogen van ONZE kennisbeschaving!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Dan maar wat Turkse muziek:

Melih Kibar ve Istanbul Gelisim - Coban Yildizi (1975)

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Uit volle borst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe noemen ze dit? Een gouden stem als een nachtegaal? Ik WIL ook zo zingen. Helaas lukt dit niet, ondanks de VRIJE WIL! Misschien heb ik wel gezondigd en zit mijn vrije wil achter slot en grendel.



Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Ode aan de Rock&Roll

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:.En volgens mij zijn het weer een paar vrij simpele accoorden. Maar daar kan onze muzikale expert Mercator vast meer uitleg over geven]
3 akkoorden om precies te zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats voor islamitische trash

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Met alle respect. Je moet toch wel een ontzettend muzikale idioot zijn om hier ook maar iets muzikaals van enige waarde in te kunnen ontdekken. Typisch voorbehouden aan godsdienstwaanzinnige cultuur gestoorde islamitisch moeilijk inpasbare religieuze godsdienstwaanzinnigen van het door Mohammed van het verstand beroofde woestijn idealisme. De inhoudelijke tekst zal best spraakmakend zijn en aan de diepliggende gevoelens van de in de godsdienstwaanzinnig gelovende Marokkaan appelleren. Maar muzikaal is het een regelrechte ramp in de ogen van ONZE kennisbeschaving!
Bij dat soort muziek moet ik telkens aan buikdans in de harem denken, niks meer. Het zal ook wel enige toeristische waarde hebben. In Marokko dan wel te verstaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Een stuk westerse klassiek ditmaal. Het laatste gedeelte van de Mephisto Wals van Franz Liszt, op de piano gespeeld door Vladimir Horowitz:

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Nieet geschikt voor moslims!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Okee. Dit is mijn ding. Helemaal. De muziek zal velen wel niet aanstaan. Toch beveel ik aan om naar de video te kijken. Zeker de moeite waard. Zet de muziek maar zachter. Ik mag ze wel die zwartjoekels. De dynamiek, de vreugde in het leven. Weleens een moslim zo in de weer gezien? ik weet bijna wel zeker van niet.

O ja! Bijna alle zwartjoekels zijn christenen! Willen die achterlijke primitieve moslims zich daar wel goed rekening van geven? Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel. Cassius Clay, een van de grootste Amerikaanse artistieke grappige boksers en clown pur sang, mag dan wel moslim zijn geworden, hij wist nauwelijks wat van zijn nieuwe religie af. Het interesseerde hem ook geen malle moer. Hij was gewoon een entertainer. Een grapjas die de facto de islam belachelijk maakte zonder dat hij er erg in had.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Scarlatti »

Héérlijk dit soort muziek Hans! Doet me denk aan de jaren 60! In sozen en thuis en bij vrienden thuis... en neee dat zie ik die wangeboortes nog niet doen nee...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Plaats voor entertainment

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Scarlatti schreef:Héérlijk dit soort muziek Hans! Doet me denk aan de jaren 60! In sozen en thuis en bij vrienden thuis... en neee dat zie ik die wangeboortes nog niet doen nee...
Ik zal je wat vertellen lieverd. Om eerlijk te zijn zou ik best een n.e.g.e.r willen zijn. Helaas dat mag niet van Ariel. Nou, dan doe ik maar net alsof. Ik ben dan een huichelaar. Ook daar valt wel mee te leven. Het hele leven bestaat voornamelijk uit huichelarij. En dat komt voornamelijk door het geloof in God en de daaraan gekoppelde normen en waarden shit en de absolute ondergang van het zelfstandig kritisch denkvermogen van de mens. Gelukkig heb ik op tijd ingezien dat het toevallig even anders ligt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Scarlatti »

Doe jij maar lekker alsof Hans! Een beetje lekkere n. e. g. e. r. is niets mis mee :wink: zolang ie maar geen moslim is :roll2:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Een stuk westerse klassiek ditmaal. Het laatste gedeelte van de Mephisto Wals van Franz Liszt, op de piano gespeeld door Vladimir Horowitz:
Liszt had in zijn jonge jaren communistische sympathieën, om op latere leeftijd een conservatieve katholiek te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Mahalingam »

In de Duitse kultuur zit heel veel meer muziek dan bij ons. Soms komt voor ons het belang van muziek wat raar over. Vooral als ze 'foute' muziek gaan bestrijden.
En daar vallen alle liederen onder uit WO2. Zoals het verderfelijke Horst Wessel lied. Maar lLilli Marlene is uitgezonderd.
Tegenwoordig lopen de antifa's te hoop als er groepen als Rammstein optreden die politieke incorrecte songteksten hebben. Neonazi muziek. Brrrr....
Ondanks al die anti-nationale tendenzen is de Volkstumlige Hitparade populair.
Bij ons is er weinig Nederlandstalige zang. In Duitsland verschuift het nu sterk. Tijdgeest?
German music industry goes more native
Germans seem to be winning back their own music industry, with more than half the top-selling albums sold in the country also made here, and 29 percent of them sung in German rather than English.
New industry figures show sales of German music at the highest levels for 20 years. “It is obviously in again to discuss certain things in our own language,” said Florian Drücke, manager of the Federal Association of the Music Industry.
“It hits a nerve at the moment, although we do not want to call it a renewed German Wave,” he said. The latest figures from Media Control show that 55 percent of the 100 top-selling albums were produced in Germany.
http://www.thelocal.de/national/20120319-41417.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Nederlandstalig in de top!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

We gaan nu toch niet doen alsof André Hazes nooit bestaan heeft? En we gaan toch zeker niet al die vele vele, erg vele succesvolle Nederlandstalige Schlagers ontkennen? Een haast onuitputtelijk repertoire. Dat nota bene ook nog eens in grote oplagen in het Duits is uitgebracht. :laugh1:


Heintje op latere leeftijd. Nog altijd succesvol in Duitsland


Zo is het ooit begonnen.

En Heintje is ook in het Engels uitgebracht. Ik bedoel maar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Bij ons is er weinig Nederlandstalige zang. In Duitsland verschuift het nu sterk. Tijdgeest?
Dat valt me nu telkens op, met al die dwaze liedjeswedstrijde, Voice of Holland etc. Om te beginnen zou je gaan denken dat er haast geen blanke Nederlanders meer wonen in het land, en àls ze er zijn drukken ze zich bij voorkeur uit in slecht Engels.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Pardodie op Amerika's onofficiële volkslied Proud to be an American: Jihad in America


Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie