Hoi piepelepoi

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
duhbyl
Berichten: 22
Lid geworden op: di sep 05, 2006 2:53 pm

Hoi piepelepoi

Bericht door duhbyl »

Ej, ik ben duhbyl.
Zit vaak bij Pim en ook vaak bij Forum alter democracie`s en zo kwam ik hier terecht.
Ik maak altijd schrijffouten, vergeet te editten en voor de rest keer ik me tegen de islamisering van Nederland.
Ik hou van een gebbetje en neem het leven niet al te serieus, de islam is echter levensbedreigend en ik heb geen zin me naar de slachtbank te laten leiden.
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

Ook een warm welkom toegewenst!! :D
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoi piepelepoi

Bericht door Ariel »

duhbyl schreef:Ej, ik ben duhbyl.
Zit vaak bij Pim en ook vaak bij Forum alter democracie`s en zo kwam ik hier terecht.
Ik maak altijd schrijffouten, vergeet te editten en voor de rest keer ik me tegen de islamisering van Nederland.
Ik hou van een gebbetje en neem het leven niet al te serieus, de islam is echter levensbedreigend en ik heb geen zin me naar de slachtbank te laten leiden.
Welkom duhbyl

Wij maken ons hier niet druk om een paar schrijf fouten. :D

Je bent hier op de juiste plaats als je iets over de Islam wil leren, en net zo als jij willen wij ook, dat Nederland een leuk land blijft voor Nederlanders.

Moslims zijn hier in Nederland welkom zolang ze zich aan onze normen en waarden willen houden, en als ze dat niet willen, dan verhuizen ze maar naar een islamitisch paradijs of anders kunnen ze zich verheugen op een enorme tegenstand.

Ik vermoed dat de tolerantie grens in Nederland inmiddels is bereikt, en dat de tolerantie lontjes bijna zijn opgebrand .

Mijn lontje is inmiddels erg kort.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
duhbyl
Berichten: 22
Lid geworden op: di sep 05, 2006 2:53 pm

Bericht door duhbyl »

Wow, zie me naam ik moet nog fv (s)links en rechts in lezen.
Ik dacht eigenlijk dat er maar een paar mensen zo als mij waren.
Nou ben ik behalve duhbyl ook nog digibeet,dus ik kom bijna nergens anders als waar ik vermeld heb, ik ga hier denk ik een hoop leren en een hoop kennis tot me nemen.
Bedankt alvast, voor de welkomst woorden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Is je naam verkeerd geschreven duhbyl?
En ja, hoe had je genoemd willen worden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Welkom duhbyl :!:
duhbyl
Berichten: 22
Lid geworden op: di sep 05, 2006 2:53 pm

Bericht door duhbyl »

Nee hoor, duhbyl is prima.
Ik hoor Femke nu even over de brand oreren, dus ik viel even stil.
Ik hoor zoveel mensen de laatste tijd lovend over de islam spreken en dat monotheistische gedrocht alle lof toe wuiven, dat ik tot de conclusie ben gekomen; dat ik wel gek moet zijn.
Een soo(r)temet fonetisch debiel is ook debiel.
Trouwens, ik woon in Islamsterdam(niet in het epischcentrum)en ik las dat ze iemand die geestesziek is, niet mogen killen, dus al met al, is het nog een waarborg voor me eigen leven ook, die naam.
Zie je daar had je het al.
Zat net nog fv te zeilen(kan niet surfen)lijkt het jullie ook niet waarheidsgetrouwer om ome Mo een, of de pedofeet te noemen?
Ik bedoel,volgens mij dekt dat de lading beter, nadat ie dat kleine meissie had gedekt.
Ze was nog jonger dan wij denken he?,omdat ze in maan jaren rekenen.
Ohja, ik ga fv naar me profieltje zoeken om een ik mis Theo aan te maken.
He, straks denkt zo`n kwaadbaardige; ik ga duhbyl Theo achterna sturen.
Nouja, we gaan allemaal met de neus omhoog volgens Rowenaise.
Laatst gewijzigd door duhbyl op wo sep 06, 2006 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Code: Selecteer alles

Nouja, we gaan allemaal met de neus omhoog volgens Rowenaise.
Het was eigenlijk wachten to heel Holland (en Amsterdam dus) Limburgs lulde......

[/code]
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Re: Hoi piepelepoi

Bericht door gideong »

duhbyl schreef:Ej, ik ben duhbyl.
Zit vaak bij Pim en ook vaak bij Forum alter democracie`s en zo kwam ik hier terecht.
Ik maak altijd schrijffouten, vergeet te editten en voor de rest keer ik me tegen de islamisering van Nederland.
Ik hou van een gebbetje en neem het leven niet al te serieus, de islam is echter levensbedreigend en ik heb geen zin me naar de slachtbank te laten leiden.
Welkom Dubhyl,

Goed idee om die slachtbank op tijd te voorkomen.

Groet
De boom herken je aan zijn vruchten
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hoi duhbyl, welkom op het forum. :D
Plaats reactie