De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mingus Ah Um!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tijd voor de waarheid zonder al die flauwekul.

God nog aan toe. Wanneer ik dit weer hoor, zou ik welhaast weer in een God geloven. Maar ik heb nog nooit, ook maar één muziek compositie van vadertje God gehoord. Ja, vroeger met Mozes. Die klootzak en domoor dacht dat de donder en bliksem, muzikale uitingen waren van God de Alamchtige componist. Hoe onbenullig kan een primitief mens zijn? Mohammedanen zijn nog precies zo! Zij geloven letterlijk al die onzin en onwetenschappelijke lachwekkende flauwekul die in de koran staat. Ziek misplaats zooitje ongeregeld dat wij kunnen missen als kiespijn in onze kennisbeschaving anno nu.



Hallo Mercator! Dit ben ik! Wat tegenin te brengen? Ja ja, ik ben een veelzijdig type en niet voor één religieus godsdienstwaanzinnig politiek geëngageerd of eenzijdig muzikaal gat te vangen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Little Richard - Tutti Frutti



The sound of freedom ! Little Richard hier op de foto met The Beatles, die niet in zijn schaduw konden staan.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mingus Ah Um!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Hallo Mercator! Dit ben ik! Wat tegenin te brengen? Ja ja, ik ben een veelzijdig type en niet voor één religieus godsdienstwaanzinnig politiek geëngageerd of eenzijdig muzikaal gat te vangen.
Ik vind het eerder een muzikaal "zwart gat" Hans :D ...k vind er echt niks aan, en weet je waarom? Omdat dit slecht gecomponeerde, slecht gespeelde muziek is, maar dan nog met PRETENTIE er boven op, zo van kijk ons hier s cultureel hoogstaand maar toch jazzy bezig. Nee dan hoor ik nog vele malen liever Andre Hazes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:The sound of freedom ! Little Richard hier op de foto met The Beatles, die niet in zijn schaduw konden staan.
Xplosive, met alle respect voor je altijd logische en doordachte bijdragen, maar DIT kan je nu toch niet menen? Natuurlijk waren de Beatles slecht, maar dit is nog vele malen slechter. Bij een clownsfiguur als Little Richard komen de ergste racistische stereotiepen bij me op, de n.eger die wordt opgevoerd als aap met kunstjes, platte commercie voor de witmens. In een lange rij zielige "idolen" van Uncle Tom over Michael Jackson tot de winnaar van die Gouden Kalf Nasdrin Dchar.
Wat ik hier op dat youtube filmpje net heb gehoord moet zowat de slechtste muziek zijn die ooit gemaakt werd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:
Oeioei, zo mogelijk NOG slechter.... :D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Zeg, mercator, heb je ooit wel eens zó gedanst?



Of ben je meer het type "Houten Klaas" ?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Zeg, mercator, heb je ooit wel eens zó gedanst?

Of ben je meer het type "Houten Klaas" ?
Dansen is iets voor professionele mensen, op een podium. Een beschaafd persoon danst niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Dansen is iets voor professionele mensen, op een podium. Een beschaafd persoon danst niet.
Bedoel je hiermee te zeggen dat je eigenlijk ook maar een saaie lul bent ?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Bedoel je hiermee te zeggen dat je eigenlijk ook maar een saaie lul bent ?
Jij mag een eind wegdansen hoor. Ik vind het iets belachelijks hebben, maar ieder zijn hobby nietwaar :D ?
Afrikanen kunnen overigens wel goed dansen heb ik me laten vertellen. Daarom ook dat ze zoveel ontwikkelingshulp nodig hebben, terwijl je danst kan je niks nuttigs doen. Hoewel ik natuurlijk dan wel liever heb dat ze dansen dan dat ze sex met elkaar hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Ik vind het iets belachelijks hebben,
Dat is het 'm nou juist. Het is ook de bedoeling dat het gek is en om te lachen en om vrolijk te zijn. Maar misschien wil je liever een taboe op lachen, vrolijkheid en muziek, zoals ayatollah Khomeini ooit predikte. Misschien wil je liever roomser zijn dan de paus of beter gezegd islamitischer dan ayatollah Khomeini.
Laatst gewijzigd door xplosive op vr apr 06, 2012 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Dat is het 'm nou juist. Het is ook de bedoeling dat het gek is en om te lachen en om vrolijk te zijn.
Ah zit het zo. Zo had ik het nog niet bekeken.
Ik kijk wel graag op teevee naar stijldansen, al dan niet op ijs. Die dames hebben altijd mooie pakjes aan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Maar misschien wil je liever een taboe op lachen, vrolijkheid en muziek, zoals ayatollah Khomeini ooit predikte.
Dat is gek, ik kan meestal niet lachen met zaken waar anderen om lachen en omgekeerd. Cabaretiers bijv. zoals Van t Hek en De Leeuw vind ik oersaai en daar kan ik geen moment mee lachen. Beelden uit de Gazastrook en Somalische vluchtelingenkampen vind ik dan weer bijzonder grappig. Ik zag gisteren bijv. een discussie in het Surinaamse parlement op teevee, dat was lachen! Het leek de apenheul wel!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

mercator schreef:terwijl je danst kan je niks nuttigs doen.
Als je het nou ziet als arbeidsvitaminen om je op te laden voor de volgende werkronde, mag het dan wel?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Cabaretiers bijv. zoals Van t Hek en De Leeuw vind ik oersaai en daar kan ik geen moment mee lachen.
Daar zijn we het dan over eens. Ik vind Youp van het Hek en Paul de Leeuw om door te trekken zo slecht.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Daar zijn we het dan over eens. Ik vind Youp van het Hek en Paul de Leeuw om door te trekken zo slecht.
Vet Paultje heeft een kookboek geppleegd heb ik gezien, de 50 favoriete gerechten van Paul de Leeuw. Bij het idee om De Leeuw te zien eten krijg ik zowaar braakneigingen. Dat figuur is HET symbool van wat slecht is aan Nederland: platvloers, lelijk en schreeuwerig. Dat type doet de Nederlandse reputatie in het buitenland vele malen meer schade dan het korten op de ontwikkelingshulp.
Toen ik de eerste keer de platvloerse grollen van P De Leeuw op teevee zag moest ik écht waar twee keer kijken , ik kon gewoon niet geloven dat zo iets bestond en dan nog openlijk wordt vertoond.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Als je het nou ziet als arbeidsvitaminen om je op te laden voor de volgende werkronde, mag het dan wel?
Natuurlijk, zolang IK het maar niet hoef te doen. Op de plantages in de VS mochten de n.egers ook wel dansen, maar dan NA het werk op de katoenvelden en niet ervoor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Plaats hier je leuke filmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Paul de Leeuw vond ik vroeger best wel leuk. Ik keek altijd geamuseerd naar zijn absurde komische filmpjes. Vroeger dus.
Kijk maar wat je leuk vindt. Het fragment wanneer hij uit zijn tas bij de rechtbank de bijbel op super formaat uit zijn tas haalt en op tafel smijt vind ik uitermate hilarisch. (op ongeveer vijf minuten)



Ik ben benieuwd of ik nog bijval van iemand krijg. Gewoon, uit nieuwsgierigheid. Om de psyche te doorgronden. De mijne heb ik nu al bloot gelegd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door silkyboxershortXL »

Van mij geen bijval HvdM
Wat PdL doet is grenzen verleggen omdat het kan. Alleen het taboe is taboe. Zelfzuchtig, geen moraal, weerzinwekkend.
En een peutertje vergeleken met Borat/Ali G Hier tijdens een rodeo.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

Van mij ook geen bijval aG P de Leeuw. Tourette patiënten zijn mss grappig voor andere Tourette patiënten, normale mensen vinden er geen z*k aan.
Vara niveau zeg maar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Ohhh! Foutje misschien.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

silkyboxershortXL schreef:Van mij geen bijval HvdM
Wat PdL doet is grenzen verleggen omdat het kan. Alleen het taboe is taboe. Zelfzuchtig, geen moraal, weerzinwekkend.
En een peutertje vergeleken met Borat/Ali G Hier tijdens een rodeo.
Ja maar . . . het is gekkigheid. Ik heb het nog steeds over die film. Dat kun je toch niet als weerzinwekkend kwalificeren? Jij zal niet gaan zwaaien met een machette of een knuppel omdat je emotie danig op de proef werd gesteld door ons aller leukste homootje kindervriend Paul de Leeuw. Dat kun je beter aan moslims overlaten.

Wat kan mij nou de moraal van Paul de Leeuw schelen? Ik vind het filmpje gewoon leuk. Het stelde mij op mijn gemak. Je moet de wereld niet serieus nemen als die wereld zelf al niet serieus hiermee weet om te gaan. Kijk hoe Europa er nu voor staat. Daar is geen filmpje van, maar betreft wel de keiharde softe REALITEIT. Dat is pas WEERZINWEKKEND zonder moraal! Ik doe geen mens kwaad. Sterker nog, ik verafschuw de islam en al zijn aanhangers! Omwille van een vreedzame wereld die vrij van weerzin van de islam is en zonder vrees en een goede moraal.

Maar die film van Paultje die altijd zichzelf blijft (en daar valt heel wat voor te zeggen) is om te lachen. Heerlijk. Heerlijk! Ik ga hem zo weerzien. Sterker nog, ik ga hem later downloaden en op DVD zetten om aan al mijn vrienden cadeau te doen. Te beginnen bij Mercator [...].

Dit alles laat niet onverlet dat ik al heel lang niet meer naar zijn TV-optredens kijk. Niet leuk meer. Jammer, ik mis zijn leuke absurde gekke filmpjes van vroeger waar ik mij kostelijk mee amuseerde. Paul is misschien veranderd en waarschijnlijk niet ten goede. Dat kan. Dat kan een ieder overkomen die zich niet bewust is van het feit dat de mens geen vrije wil heeft.

Overigens realiseer ik mij nu dat mijn geleverde bijdrage niet past binnen de topic strategie. Deze topic gaat over muziek. Foutje! Bedankt! Misschien weet Ariel hier een meer geschikte plaats voor? Volgende keer zal ik beter opletten. Mea culpa!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je leuke filmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Paul de Leeuw vond ik vroeger best wel leuk. Ik keek altijd geamuseerd naar zijn absurde komische filmpjes. Vroeger dus.
Kijk maar wat je leuk vindt. Het fragment wanneer hij uit zijn tas bij de rechtbank de bijbel op super formaat uit zijn tas haalt en op tafel smijt vind ik uitermate hilarisch. .
Ja, maar vettig Paultje zou dat NOOIT met het Koranboekje gedaan hebben, dàt zou pas grappig geweest zijn. Maar dat doet die niet natuurlijk omdat het niet in zijn linkse denkwereldje past.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Binnenkort overheerlijke islammuziek?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Paul de Leeuw vond ik vroeger best wel leuk. Ik keek altijd geamuseerd naar zijn absurde komische filmpjes. Vroeger dus.
Kijk maar wat je leuk vindt. Het fragment wanneer hij uit zijn tas bij de rechtbank de bijbel op super formaat uit zijn tas haalt en op tafel smijt vind ik uitermate hilarisch. .
Ja, maar vettig Paultje zou dat NOOIT met het Koranboekje gedaan hebben, dàt zou pas grappig geweest zijn. Maar dat doet die niet natuurlijk omdat het niet in zijn linkse denkwereldje past.
Ik ken zijn denkwereldje niet. Moet hem hoognodig maar eens ontmoeten. Hij lijkt mij geen makkelijk ventje. Logisch dat hij de koran inplaats van de bijbel hanteert in zijn hardstikke leuke film. De oplettende beschouwer zal begrijpen dat voor de Nederlandse rechter alleen de bijbel telt. Hoe gaat dat ook alweer in zijn werk als wij moeten zweren (Bah! Alleen dat woord al.) voor de rechter? Daar wordt toch God bij betrokken en niet Allah en dus ook niet dat lullige pocket boekje de koran dat nog geen twee procent van de bijbelomvang heeft? NEEEE! Op Paul de Leeuw valt niets af te dingen voor wat die film betreft. in sommige opzichten vind ik hem juist geniaal.

Het wordt anders wanneer hij voor een sharia rechtbank had moeten verschijnen. Ja ja, daar komt dan de koran pas aan te pas, naar ik mag aannemen? Maar zover is onze truthola kampioen Beatrix nog niet gevorderd in haar tot nul-niveau gekrompen hersencellen. Dat intens domme bekrompen irritante arrogante mens met haar superieure eigen gelijk inzake kwesties met God, laat zich afmeten vanwege haar overtuiging van haar kennis in de tweedeklas klootzak Calvijn, die geen haar beter was dan zijn idem dito collega mogelijk nog meer agressieve proleet Maarten Luther.

En als gevolg van haar weerzinwekkende domme godsdienstwaanzin perikelen doet zij net alsof er in Nederland geen atheïsten bestaan. Zo laten ons al haar stompzinnige niets zeggende stront vervelende toespraken ons merken. Alles in de naam en zegen van en met God. In feite heb ik het gevoel met die truthola van Oranje Boven dat zij mij aan het stalken is met haar achterlijk, mogelijk huichelachtige, godsbeeld. En daarbij komt dat haar bolle volgevreten kop mij niet aanstaat. En daar ondervind ik hinder van. A-sociaal kutwijf! Ga maar lekker een hoofddoek omdoen vanuit het respect voor de meest weerzinwekkende oorlogszuchtige smerige politieke en a-sociale woestijn religie!

Die reformatorische ketters hadden in één ding echter gelijk met onze majesteit en kermis koningin Beatrix die afstamt uit het weerzinwekkende criminele misdadige huis van Oranje en dan toch nog gelijk krijgt met haar innerlijke verborgen gedachte dat de Rooms-Katholieke Kerk deugde voor niet één aflaat. Zo dom is zij blijkbaar toch ook weer niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Als ik aan Paul de Leeuw denk denk ik aan dit filmpje. Hij voelde zich enorm in de zeik gezet door de reacties die erop kwamen. Daar kon ie niet goed tegen terwijl anderen in de zeik zetten, bv Tineke of Anneke Gronloo, tot zijn vaste programma onderdelen behoorden. Na dit optreden werd hij voor pedo uitgemaakt. Nou, de beelden spreken voor zich...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie