Moslims willen Urkers bekeren

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Eliabe »

URK - Het streng gereformeerde Urk is waarschijnlijk de laatste plaats waar je de kreet ‘Allahu Akbar’ zou verwachten. Toch is een groep fanatieke jonge moslims naar de gesloten gemeente getrokken om daar de islam te verkondigen.
http://www.telegraaf.nl/s/11896319" onclick="window.open(this.href);return false;

Het EO-programma De Vijfde Dag besteedt donderdagavond aandacht aan deze jongeren met hun straatevangelisatie. Duidelijk wordt in ieder geval dat niet iedereen op Urk zit te wachten op de moslimjongeren.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1189 ... ren__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Ik ga zo kijken. Ze hebben voor hun een verkeerde gemeente uitgekozen . In Urk kunnen ze geen zieltjes winnen.
Ik zag er ook een paar bekeerlingen bij lopen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:Een groepje (van vijf, hun heilige getal) haatbaarden (met een hoog gehalte aan bekeerden) gaat in vol Mohammedaans ornaat (ze zien er uit als spelers in de Sandokan piraten films) naar urk toe en daar kijkt men met verbazing naar deze Allah Hakbar roepende bende van Ali Baba.
Maar in Urk zijn de mensen beleefd dus zeggen ze niet direct in het gezicht van deze vreemde snoeshanen dat ze duivelsaanbidders zijn.
Een toeschouwer zei het provocerend te vinden. Video:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... Urk__.html
Moslim jongeren naar Urk
Te zien: donderdag avond in "De Vijfde Dag" om 21:05
Nederland schittert in slechtheid zoals pedofilie zei de laatste spreker. Ik wist niet dat ie daar over valt… Ik ga de uitzending bekijken en voorspel dat de moslims de islam vooral weer zullen promoten door de onbehoorlijke zaken van de niet-moslims uit te vergroten. En de islam is het medicijn. Helaas voor hen lijdt men in de islamitische wereld nogal aan medicijnvergiftiging.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ja, wat bijvoorbeeld pedofilie betreft, heeft de moslimwereld ook niet bepaald een 'blanco strafblad'. Verre van zelfs... het is daar geinstutionaliseerd en gelegaliseerd.

En zo zijn er nog wel meer gebieden waarop de moslims claimen dat de islamitische wereld op hogere morele grond staat... maar in feite nog oneindig veel slechter is.

Geen wonder natuurlijk, met een enorme bende aan zevende-eeuwse barbaren. De islamitische wereld is, zoals Pat Condell het zo treffend noemde in zijn laatste video, de 'morele anus' van de wereld.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef: Video:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... Urk__.html
Moslim jongeren naar Urk
Te zien: donderdag avond in "De Vijfde Dag" om 21:05
Ik heb het gezien en me goed geërgerd. Er zou voor die moslims een wet moeten zijn zoals die er is voor iemand die in vreemde krijgsdienst treedt. Dan raakt ie zijn staatsburgerschap kwijt en is ie Nederlander af. Die moslims die zeggen tegen de democratie te zijn zouden onmiddellijk opgepakt moeten worden en buiten de wet worden gesteld. Ze moeten zich op geen een enkele wet nog kunnen beroepen. Dan hebben ze zelfs geen recht meer op een advocaat. En veroordeel ze dan maar tot slavernij, dan kunnen ze tenminste nog een ietsje sharia ervaren, totdat een islamitisch land hen op wil nemen. Is er niet zo’n land, laat men hun broeders zaken, dan wordt het levenslange slavernij. Conform de sharia!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

En jongens... :smile: Hebben jullie onze Vera met haar man en kindje gezien, Vera helemaal in het zwart.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 40&t=14548" onclick="window.open(this.href);return false;

Het was een grappige maar verder een niets zeggende reportage. Mijn 89 jarige moeder heeft ook gekeken, en die begreep het allemaal niet zo erg. Ik vermoed dat de meeste mensen die deze reportage bekeken hebben denken dat Islam zo slecht nog niet is, en dat het allemaal erg meevalt..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Jongens, nu hebben we in twee topics een discussie over Urk en de moslims. Het topic van Eliabe was eerst, dus ga ik deze Urk/Moslim discussie daar naar toe verhuizen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Circe, ik vermoed dat jij de uitzending gemist hebt. Jij bent ook vast wel nieuwsgierig naar hoe Vera er tegenwoordig uitziet.
Op 8.15 min zie je haar als een vuilniszak keurig achter haar man zitten. Ze komt wel een paar keer in beeld.
http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/artikel ... ie-op-urk/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Scarlatti »

Sorry hoor, maar die lui moeten weggeknuppeld worden als je t mij vraagt! Dat zouden Christenen eens moeten proberen in zo'n iesjlamietiesj land... wanneer stoppen wij eens met die idiote tolerantie van 'ons'?

Vooral meteen moven en allemaal lekker weer gaan wonen in zo'n fijn iesjlamietiesj land.... t was die ene gek die bij zijn vader woont toch 'iets te onrustig in afghanistan'... wanneer zullen wij vdie idioterie verlost zijn?? Wat overigens slechts kan door t merendeel uit onze landen te zetten!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik heb het bekeken. De reactie hieronder is niet heel coherent...

Wat een ergerlijke reportage was dat...

Ik erger me nog het meest aan die Nederlanders die zich tot haatbaarden bekeerd hebben. Zoals die Abdelkarim Honing, of die rosse gast (Saied?) die met die Vera (Umm Saied) getrouwd is. Die Vera is ook erg. Ontmenselijkt is ze... gekleed in een zwarte lijkzak. Ergerlijk om te zien. Wat een achterlijkheid, wat een viezigheid.

Die bekeerlingen maken mij nog het meest kwaad... bijna fysiek agressief, zelfs. Naar mijn mening plegen gasten zoals Honing of domme meiden zoals Vera landverraad en hoogverraad. Ik heb geen enkel respect meer voor deze mensen, en wat mij betreft horen ze ook niet meer bij ons volk en onze cultuur. Ik weet niet wat er met die mensen moet gebeuren, maar ik moet kotsen van ze... wat mij betreft mogen ze in ieder geval oprotten! Ze horen hier niet meer thuis.

Hoe ze zich op Urk gedragen en dat hele dawah gedoe van ze... walgelijke criminele propaganda. Ik moet niet zo heel veel hebben van de (orthodoxe) christenen van Urk, maar wat betreft hun reactie op de islam hebben ze wel gelijk.

Natuurlijk hoor je die haatbende ook weer de nodige oorlogskreten afsteken. En als je hoort wat ze zeggen... gatverdamme. Ze zijn geregresseerd naar de middeleeuwen. Het zijn barbaren (geworden). Ze zijn volkomen achterlijk. Ze vormen een vijfde colonne... moedjahedien zonder wapens (voorlopig), strijders en propagandisten van een vijandige, staats -en cultuurondermijnende ideologie. Ze horen niet thuis in Nederland! Ze erkennen geen enkele van onze wetten en onze waarden.

Vooral die Honing maakte mij erg boos, natuurlijk de rest ook. Die Honing mag oprotten naar een islamitisch land. Of, wat mij betreft, op een of andere manier doodgaan. Afgrijselijke gast.

Voor iemand die iets over de islam weet, is deze reportage erg veelzeggend. En zeer onrustwekkend.

Ik denk niet dat ik een rustige nacht tegemoet ga.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Scarlatti »

Precies mijn gevoelens Kevin en ik voelde me al niet goed, ik vind het 'veel' worden in every sense of the word...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door KevinB »

Als je dit gezien hebt is er weinig reden om je goed te voelen, laat staan gerust. En ik zit ook net die reportage van de RTBF over Schaarbeek en Anderlecht te bekijken... dat maakt het er niet bepaald beter op.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:Circe, ik vermoed dat jij de uitzending gemist hebt. Jij bent ook vast wel nieuwsgierig naar hoe Vera er tegenwoordig uitziet.
Op 8.15 min zie je haar als een vuilniszak keurig achter haar man zitten. Ze komt wel een paar keer in beeld.
http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/artikel ... ie-op-urk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hilarisch. Jij was toch degenen die het destijds niet geloofde dat Saliha getrouwd was? Zie, ze is gelukkig getrouw al 7amdollilah en ze zit gewoon naast haar man op de grond. Dat ze achter hem stond waren wat beelden die waarschijnlijk moesten van de cameraman. Helaas voor jou en ik ken ze, zijn ze dolgelukkig, heeft Saliha zelf voor de niqaab gekozen ( moeilijk te geloven voor jullie) en heeft ze een schat van een man waar ze hele leuke dingen mee doet.

Kevin, als er iemand is die smerig is dan ben jij dat wel. Als je voor me stond en zulk taal had uitgesproken dan had je een dikke rochel gekregen. Bah, schaam je dat je mensen zo noemt omdat zij zich anders kleden.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: Hilarisch. Jij was toch degenen die het destijds niet geloofde dat Saliha getrouwd was? Zie, ze is gelukkig getrouw al 7amdollilah en ze zit gewoon naast haar man op de grond. Dat ze achter hem stond waren wat beelden die waarschijnlijk moesten van de cameraman. Helaas voor jou en ik ken ze, zijn ze dolgelukkig, heeft Saliha zelf voor de niqaab gekozen ( moeilijk te geloven voor jullie) en heeft ze een schat van een man waar ze hele leuke dingen mee doet.
.
Zeker hilarisch. Ik heb de hele nacht in een deuk gelegen. En nee, ik geloofde toen die tijd niet dat ze werkelijk geheel in het zwart gekleed ging. Ik dacht dat ze een grapje maakte.
Haar ouders zullen vast enorm trots op haar zijn als zij ze zo als vuilniszak bezoekt..

En vertel, wat voor leuke dingen doet haar man met haar. Gaan ze zo nu en dan een dagje naar het strand in Scheveningen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Dihya »

Nou pech voor jou, want het is wel zo. De rest gaat je niets aan. Was gisteren in jouw woonplaats met mijn mannetje.. jammer dat ik je niet tegenkwam. :crying:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Nou pech voor jou, want het is wel zo. De rest gaat je niets aan. Was gisteren in jouw woonplaats met mijn mannetje.. jammer dat ik je niet tegenkwam. :crying:
Daar woon ik niet meer schat. En..om eerlijk te zijn, ik kan me nu voorstellen dat haar ouders "blij" zijn met haar huidige man. Alles beter dan een arabische baardaap , of die walgelijke meneer Honing met zijn vieze pluisbaard en zijn Somalische vriendin.

BTW. Jij bent erg dik met ze begrijp ik, dus kan jij de mannen een hint geven dat ze eens moeten gaan evangaliseren in Katwijk aan zee , en als ze dat doen, kan jij dan aan mij vertellen wanneer en waar ze hun hassanats gaan verdienen. Ik zal zorgen dat ik daar dan ook ben, zodat ik dan met ze in discussie kan gaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Dihya schreef:Kevin, als er iemand is die smerig is dan ben jij dat wel. Als je voor me stond en zulk taal had uitgesproken dan had je een dikke rochel gekregen. Bah, schaam je dat je mensen zo noemt omdat zij zich anders kleden.
Zo kennen we je weer, C. Uit deze post blijkt dat jij oneindig veel smeriger bent dan ik. Jij bent diegene die hier begint over op iemand rochelen... iets dat in onze cultuur niet aanvaard wordt, maar wat moslims wel vaker schijnen te doen. In ieder geval spuwen jullie op onze cultuur en onze normen en waarden. En dat ergert mij.

Als die mensen zich anders, raar of afzichtelijk kleden, kan me dat normaal niet zo héél veel schelen... maar in dit geval maak ik me er druk over, omdat het niet gewoon om kledingstukken gaat. Wat ik haat is het staatkundig, religieus en sociaal streven waarvan deze kledij een fysieke expressie is, en wat er schuilgaat achter deze achterlijke kledij. Daarom reageer ik er op. En daarom heb ik een hekel aan die mensen. En daarom ga ik desnoods tegen ze te keer.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Hoi Vera. Ik zie dat je online bent. :D
Kan jij er voor zorgen dat de mannen naar Katwijk aan zee gaan om zieltjes te winnen. Katwijk is een heel christelijk dorp. Veel hassanats te verdienen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Dihya schreef: Zie, ze is gelukkig getrouw al 7amdollilah en ze zit gewoon naast haar man op de grond. Dat ze achter hem stond waren wat beelden die waarschijnlijk moesten van de cameraman. Helaas voor jou en ik ken ze, zijn ze dolgelukkig, heeft Saliha zelf voor de niqaab gekozen ( moeilijk te geloven voor jullie) en heeft ze een schat van een man waar ze hele leuke dingen mee doet.
Die jongens zeiden dat je de islam als de laatste versie van Windows moet zien. En dat andere geloven zoals het christendom dan vroegere versies van Windows zijn. De reden voor het uitbrengen van een nieuwe versie van windows is dat het nieuwigheden heeft die vorige versies nog niet hadden.
Mijn vraag nu aan jouw Dihya is wat de islam bracht wat er voor de islam nog niet was. Wat was er zo revolutionair aan de islam?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik heb het idee dat de islam eerder een regressie is... een hele verre regressie.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re:

Bericht door Zwartmeer »

KevinB schreef:Ik heb het idee dat de islam eerder een regressie is... een hele verre regressie.
Het is ongeveer te vergelijken met dat je van Windows 7 terug gaat naar het Windowloze tijdperk waar je elke handeling nog met DOS-commando’s moest uitvoeren. Of je gaat van deze:
Afbeelding

naar deze:

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Of, iets accurater misschien... van de 21ste eeuw naar de tribale cultuur en gebruiken van woestijnstammen uit de zevende eeuw.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Mahalingam »

Was dat Vera op de TV? Het is dat het gezegd is want ik heb haar echt niet herkend.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Scarlatti »

Mahalingam schreef:Was dat Vera op de TV? Het is dat het gezegd is want ik heb haar echt niet herkend.

Afbeelding
dit is tenminste nog LEUK om te zien maar wat ik zag had meer overeenkomsten met een aangestampte vuilniszak....

ik vond dat Van Vollenhove vandaag heel wijze woorden zei over ouders dwingen anti conceptie middelen te gebruiken....
ik zelf zou meer zien in preventief ingrijpen... en ja dat is reeds eerder toegepast in de geschiedenis... ik weet het...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik noem zo'n nikab of boerka zelf altijd ofwel een vuilniszak ofwel een lijkzak.
Plaats reactie