De islamisering van België

Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

De islamisering van België

Bericht door pd7835 »

systematische islamisering

Top 3 van de Antwerpse jongensnamen (zie Atlas-gebouw in de Carnotstraat):

1. MOHAMED

2. Thomas

3. Alexander

Jaren geleden reeds lagen de kruisbeelden en andere christelijke symbolen van een Antwerpse katholieke school bijeen gegooid in een hoek. Als die school nu leegloopt zie je ook zwaar gesluierde meisjes (met alles verhullende sluiers tot op het achterste) buiten komen. (Net zoals in enkele andere katholieke scholen, waar elk christelijk symbool werd verwijderd). In sommige katholieke scholen komt enkel nog de islam ter sprake....

Tegen de kerkdeur van een Antwerpse kerk wordt er steeds gevoetbald, de bal wordt tegen de deur geschopt terwijl gesluierde vrouwen op een bankje vol minachting voor een andere religie dan de hunne toekijken (als er al eens volwassenen bij deze vogelvrije straatjongens zijn). Op de muur naast de kerkdeur werden twee hakenkruisen getekend en op de kerkdeur en de muur ernaast wordt getekend en gekrabbeld.

Als er weer eens een islamitische conferentie is van de organisatie 'jongeren voor islam' in het cultureel centrum, loopt de hele winkelstraat vol vrijwel onherkenbare, zwaar gesluierde meisjes, in bruine en purperen doeken, jonge mannen met baarden in pyjama. In de gang van het cultureel centrum, een openbare ruimte, wordt dan fundamentalistische literatuur verkocht. 'Besnijdenis is een eer voor vrouwen' kan je lezen in één van hun boeken (Gids voor een islamitische opvoeding, uitgeverij Noer, 2005) of 'Dat een afvallige, indien hij geen berouw toont, zou moeten gedood worden' 'De straf voor overspel tussen een gehuwd persoon en een ander gehuwd persoon is 100 stokslagen en steninging tot de dood erop volgt' (Geboorteregeling in de islam, uitgeverij Noer, 2005 'Leer de kinderen om wraak te nemen', 'dat het verboden is om de wetgevende macht aan een ander toe te schrijven dan Allah, zoals een democratie..' (Islamitische richtlijnen, uitgeverij el Tawheed, 2001). Tijdens de pauze wordt de gang van het cultureel centrum omgevormd tot en gebedsruimte en daarbij wordt de nooduitgang van het cultureel centrum geblokkeerd, zodat mensen die er andere zalen gebruiken, bij nood, de nooduitgang niet kunnen bereiken en dus gevaar lopen... Dit gebeurt allemaal onder het goedkeurend oog van burgemeester Janssens...


Het oude centrum van Molenbeek IS al een islamitisch staatje. Ga er eens rondwandelen op een zonnige dag. Het hangt er vol affiches voor islamitische conferenties, namiddagen over de 'hijab, promotie voor het 'islamitisch instituut' (gefinancierd met geld uit het Midden-Oosten). Islamitische (fundamentalistische) boekhandels, kledijzaken met islamitische kledij en bijhorigheden, wijn en bier zijn er al veel langer uit de winkels gebannen. De 'mutawa' of 'religieuze politie kijkt toe op de kledij en 'bewegingsvrijheid' van de vrouwen, vrouwen die in winkels werken MOETEN gesluierd zijn en iemand die het waagt om alcohol te verkopen krijgt een fatwa over zich heen. Er zijn enkel er café's (zonder bier) waar mannen (vrouwen komen er niet binnen) thee slurpen, vrouwen komen hoofdzakelijk gesluierd buiten (dus weggedoken, want volgens hun boekjes moet de vrouw zich in het openbaar 'verbergen').

De enige kerk op een centraal plein is beschadigd en het voorwerp van vandalisme. In de kerkdeur staat tweemaal BEN LADEN gekerft, ook ARAB staat er een paar keer ingekerft, alsook Arabische woorden en er zijn spotprentjes op de deur gekleefd. Op de achterdeur van de kerk staat gegrift: M)lenbeek: de o werd vervangen door een halve maan.....

:?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: systematische islamisering

Bericht door Thomas »

pd7835 schreef:Top 3 van de Antwerpse jongensnamen (zie Atlas-gebouw in de Carnotstraat):

1. MOHAMED

2. Thomas

3. Alexander

Jaren geleden reeds lagen de kruisbeelden en andere christelijke symbolen van een Antwerpse katholieke school bijeen gegooid in een hoek. Als die school nu leegloopt zie je ook zwaar gesluierde meisjes (met alles verhullende sluiers tot op het achterste) buiten komen. (Net zoals in enkele andere katholieke scholen, waar elk christelijk symbool werd verwijderd). In sommige katholieke scholen komt enkel nog de islam ter sprake....

Tegen de kerkdeur van een Antwerpse kerk wordt er steeds gevoetbald, de bal wordt tegen de deur geschopt terwijl gesluierde vrouwen op een bankje vol minachting voor een andere religie dan de hunne toekijken (als er al eens volwassenen bij deze vogelvrije straatjongens zijn). Op de muur naast de kerkdeur werden twee hakenkruisen getekend en op de kerkdeur en de muur ernaast wordt getekend en gekrabbeld.

Als er weer eens een islamitische conferentie is van de organisatie 'jongeren voor islam' in het cultureel centrum, loopt de hele winkelstraat vol vrijwel onherkenbare, zwaar gesluierde meisjes, in bruine en purperen doeken, jonge mannen met baarden in pyjama. In de gang van het cultureel centrum, een openbare ruimte, wordt dan fundamentalistische literatuur verkocht. 'Besnijdenis is een eer voor vrouwen' kan je lezen in één van hun boeken (Gids voor een islamitische opvoeding, uitgeverij Noer, 2005) of 'Dat een afvallige, indien hij geen berouw toont, zou moeten gedood worden' 'De straf voor overspel tussen een gehuwd persoon en een ander gehuwd persoon is 100 stokslagen en steninging tot de dood erop volgt' (Geboorteregeling in de islam, uitgeverij Noer, 2005 'Leer de kinderen om wraak te nemen', 'dat het verboden is om de wetgevende macht aan een ander toe te schrijven dan Allah, zoals een democratie..' (Islamitische richtlijnen, uitgeverij el Tawheed, 2001). Tijdens de pauze wordt de gang van het cultureel centrum omgevormd tot en gebedsruimte en daarbij wordt de nooduitgang van het cultureel centrum geblokkeerd, zodat mensen die er andere zalen gebruiken, bij nood, de nooduitgang niet kunnen bereiken en dus gevaar lopen... Dit gebeurt allemaal onder het goedkeurend oog van burgemeester Janssens...


Het oude centrum van Molenbeek IS al een islamitisch staatje. Ga er eens rondwandelen op een zonnige dag. Het hangt er vol affiches voor islamitische conferenties, namiddagen over de 'hijab, promotie voor het 'islamitisch instituut' (gefinancierd met geld uit het Midden-Oosten). Islamitische (fundamentalistische) boekhandels, kledijzaken met islamitische kledij en bijhorigheden, wijn en bier zijn er al veel langer uit de winkels gebannen. De 'mutawa' of 'religieuze politie kijkt toe op de kledij en 'bewegingsvrijheid' van de vrouwen, vrouwen die in winkels werken MOETEN gesluierd zijn en iemand die het waagt om alcohol te verkopen krijgt een fatwa over zich heen. Er zijn enkel er café's (zonder bier) waar mannen (vrouwen komen er niet binnen) thee slurpen, vrouwen komen hoofdzakelijk gesluierd buiten (dus weggedoken, want volgens hun boekjes moet de vrouw zich in het openbaar 'verbergen').

De enige kerk op een centraal plein is beschadigd en het voorwerp van vandalisme. In de kerkdeur staat tweemaal BEN LADEN gekerft, ook ARAB staat er een paar keer ingekerft, alsook Arabische woorden en er zijn spotprentjes op de deur gekleefd. Op de achterdeur van de kerk staat gegrift: M)lenbeek: de o werd vervangen door een halve maan.....

:?
Ben gelukkig een goede 2e. :D :D :D

(Helaas blijkt uit die "koploper" hoe snel het gaat met de moslims in de lage landen.)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: systematische islamisering

Bericht door stropke »

pd7835 schreef:Top 3 van de Antwerpse jongensnamen (zie Atlas-gebouw in de Carnotstraat):

1. MOHAMED

2. Thomas

3. Alexander

Jaren geleden reeds lagen de kruisbeelden en andere christelijke symbolen van een Antwerpse katholieke school bijeen gegooid in een hoek. Als die school nu leegloopt zie je ook zwaar gesluierde meisjes (met alles verhullende sluiers tot op het achterste) buiten komen. (Net zoals in enkele andere katholieke scholen, waar elk christelijk symbool werd verwijderd). In sommige katholieke scholen komt enkel nog de islam ter sprake....

Tegen de kerkdeur van een Antwerpse kerk wordt er steeds gevoetbald, de bal wordt tegen de deur geschopt terwijl gesluierde vrouwen op een bankje vol minachting voor een andere religie dan de hunne toekijken (als er al eens volwassenen bij deze vogelvrije straatjongens zijn). Op de muur naast de kerkdeur werden twee hakenkruisen getekend en op de kerkdeur en de muur ernaast wordt getekend en gekrabbeld.

Als er weer eens een islamitische conferentie is van de organisatie 'jongeren voor islam' in het cultureel centrum, loopt de hele winkelstraat vol vrijwel onherkenbare, zwaar gesluierde meisjes, in bruine en purperen doeken, jonge mannen met baarden in pyjama. In de gang van het cultureel centrum, een openbare ruimte, wordt dan fundamentalistische literatuur verkocht. 'Besnijdenis is een eer voor vrouwen' kan je lezen in één van hun boeken (Gids voor een islamitische opvoeding, uitgeverij Noer, 2005) of 'Dat een afvallige, indien hij geen berouw toont, zou moeten gedood worden' 'De straf voor overspel tussen een gehuwd persoon en een ander gehuwd persoon is 100 stokslagen en steninging tot de dood erop volgt' (Geboorteregeling in de islam, uitgeverij Noer, 2005 'Leer de kinderen om wraak te nemen', 'dat het verboden is om de wetgevende macht aan een ander toe te schrijven dan Allah, zoals een democratie..' (Islamitische richtlijnen, uitgeverij el Tawheed, 2001). Tijdens de pauze wordt de gang van het cultureel centrum omgevormd tot en gebedsruimte en daarbij wordt de nooduitgang van het cultureel centrum geblokkeerd, zodat mensen die er andere zalen gebruiken, bij nood, de nooduitgang niet kunnen bereiken en dus gevaar lopen... Dit gebeurt allemaal onder het goedkeurend oog van burgemeester Janssens...


Het oude centrum van Molenbeek IS al een islamitisch staatje. Ga er eens rondwandelen op een zonnige dag. Het hangt er vol affiches voor islamitische conferenties, namiddagen over de 'hijab, promotie voor het 'islamitisch instituut' (gefinancierd met geld uit het Midden-Oosten). Islamitische (fundamentalistische) boekhandels, kledijzaken met islamitische kledij en bijhorigheden, wijn en bier zijn er al veel langer uit de winkels gebannen. De 'mutawa' of 'religieuze politie kijkt toe op de kledij en 'bewegingsvrijheid' van de vrouwen, vrouwen die in winkels werken MOETEN gesluierd zijn en iemand die het waagt om alcohol te verkopen krijgt een fatwa over zich heen. Er zijn enkel er café's (zonder bier) waar mannen (vrouwen komen er niet binnen) thee slurpen, vrouwen komen hoofdzakelijk gesluierd buiten (dus weggedoken, want volgens hun boekjes moet de vrouw zich in het openbaar 'verbergen').

De enige kerk op een centraal plein is beschadigd en het voorwerp van vandalisme. In de kerkdeur staat tweemaal BEN LADEN gekerft, ook ARAB staat er een paar keer ingekerft, alsook Arabische woorden en er zijn spotprentjes op de deur gekleefd. Op de achterdeur van de kerk staat gegrift: M)lenbeek: de o werd vervangen door een halve maan.....

:?
Wel wat gaan we hier aandoen? Wij hebben het door de politiek blijkbaar niet, of ze willen het niet doorhebben. En die mutawa =islam inquisiteurs, kan da zomaar. Da is toch tegen de grondwet dat daar een staat binnen de staat is.
Dergelijke gasten oppakken en eruit, linea recta :arrow: :arrow: enkeltje Mekka :tumbleweed:
Laatst gewijzigd door stropke op zo jun 11, 2006 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Vlaamse leeuw slachten?

Bericht door stropke »

Dit las ik toevallig weer bij zappen. Komt van RWINA

Tuesday, June 06, 2006
Vlaanderen is...weldra.....niet meer!!

Gegroet en vrede zij met onze stichtende voorbeelden Zarqawi en Binladen. Want het is in hun daden en woorden dat deze wereld wordt verlicht. In het aanschijn van hun verzetsdaden wordt menig moslim bewust gemaakt van de dreiging die ons boven het hoofd hangt. Als het zwaard van Damokles hangt ons het spook van de assimilatie boven het hoofd. Vlaanderen zal niet ophouden om in de lijn van haar racistsiche inborst moslims terecht te wijzen. Vlaanderen kan, als gevolg van haar eigen minderwaardigheidscomplex, niet leven met een andere identiteit.
Vlaanderen wil moslims démoslimiseren en vervlaamsen. Vlaanderen ijvert ervoor dat Mohammed geen Arabisch meer spreekt maar enkel nederlans en dan liefst nog een dialect. Vlaanderen beoogt een zielige Mohammed die de racismekanker interioriseert door met zijn eigen afkomst de spot te drijven. Vlaanderen wil dat Fatima de straat opgaat en haar eer te grabbel gooit door menig Vlaamse pik in haar baarmoeder te verwelkomen. Op die manier verwordt tot een Vlaamse wandelende pispot. Als trotse Arabische Riffijnen zullen wij echter strijden voor de eer van onze zusters tot we erbij neervallen. Nooit zullen wij, bij leven, deze schande aanzien. We zien ons dan ook genoopt om de strijd op te voeren. Vlaanderen wordt, zoals eerder vermeld, een Arabische provincie. We dopen haar met de naam: El-falandria en haar inwoners El-falandrijoen ar-racistoen. De nood is groot want zelfs het centrum van Jozef, onze sponsor, krijgt zijn booschap niet kwijt. Gekluisterd door racistsiche Vlaanderen treed Jozef in de voetsporen van pater Leman: met lede ogen de diagnose van de racismekanker vaststellen om vervolgens te klagen en te huilen. We zullen politici voor de Islamitische vierschaar brengen waar Imams en geleerden middels de heilige sharia een rechtvaardig vonnis zullen uitspreken. De Vlaamse geschiedenis zal hiermee een nieuw hoofdstuk in haar bestaan binnentreden. Een hoofdstuk van zuivering en purificatie. Maar ook een hoofdstuk van vrede, verlichting en rechtvaardigheid. Inderdaad, de echte verlichting moet hier nog gebeuren. Geen Marokkaan zal nog gestigmatiseerd worden op de scholen. Geen leraar zal de Ramadan nog durven contesteren tegenover een 8-jarige leerling. Geen café of discotheek zal allochtonen nog durven weigeren. De pot gel, het spannende t-shirtje en de vergezelde Vlaamse sloerie zijn geen noodzakelijke voorwaarde meer om ergens binnen te komen. Vlamingen die worden betrapt op het weigeren zullen de sharia leren kennen. Geen meisje met hoofddoek zal nog nagewezen worden of beschimpt worden. Hierover zal de religieuze politie waken. Geen allochtoon zal het nog moeilijk hebben op de arbeidsvloer. Vlamingen worden veroordeeld tot een glazen plafond. Zij kunnen en mogen enkel de laaggeschoolde jobs uitvoeren. Hiervoor wordt een fatwa uitgesproken.
Maar vooreerst zal de verlichting moeten ongezet worden met….de slachting van de Vlaamse leeuw op ceremoniele islamietische manier….Allahoe Akbar!!! (QOUTE}

:lol: Da Vlaamse leeuw slachten, pffff wie gaan daar voor meebrengen. Nog nooit een kwaaie leeuw gezien zekrs. :x :x :x
Belgie en Vlaanderen Vrij, weg met de Islam.
En die religieuse politie = inquisiteurs oppakken en eruit nu direct. Laat ons Flikken eens zien dat ze echte flikken zijn en in Molenbeek eens grote kuis gaan doen.

Allah 0,0Bar
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Nu ik denk (hoop) dat die Rwina site geschreven wordt door een stelletje provocateurs.

Echter, wat me meer stoort is dat ze op hun eigenste site vermelden dat het gesponsored wordt door het Meldpunt Discriminatie.
Dat zou me ten zeerste verbazen.
Desalniettemin vind ik het zeer raar dat datzelfde Meldpunt reeds verschillende klachten heeft ontvangen en TOCH totaal niks onderneemt tegen deze site.

Worden die teksten dan niet beschouwd als racistisch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

circe schreef:Nu ik denk (hoop) dat die Rwina site geschreven wordt door een stelletje provocateurs.

Echter, wat me meer stoort is dat ze op hun eigenste site vermelden dat het gesponsored wordt door het Meldpunt Discriminatie.
Dat zou me ten zeerste verbazen.
Desalniettemin vind ik het zeer raar dat datzelfde Meldpunt reeds verschillende klachten heeft ontvangen en TOCH totaal niks onderneemt tegen deze site.

Worden die teksten dan niet beschouwd als racistisch?
Ja, zekrs het meldpunt van discrinimatie tegen moslims. Beetje compassie opwekken :cry: :cry:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Mohamed is en blijft de mooiste naam

Dit is de persoonlijke naam van de Profeet . Hij kreeg deze naam van zijn grootvader 'Abdoel Moettalib, die door iedereen gerespecteerd werd vanwege zijn edelmoedigheid. De naam is op vier plaatsen in de Qoer'aan te vinden. De letterlijke betekenis van de naam is degene die alle lofprijzing verdient, en degene die vrij is van elk gebrek en elke tekortkoming. Als je deze eigenschap wil navolgen, dan dien je met je hele hart Allah te aanbidden en te verheerlijken, waardoor je Allah's zegen kan verkrijgen.

Maar zij die geloven en goede werken doen, en in hetgeen aan Mohammed is geopenbaard, geloven - dit is de waarheid van hun Heer - hun fouten zal Hij van hen wegnemen en hun toestand verbeteren.

Ik vind de naam Mohammed de mooiste naam die ooit heeft bestaan. Ik zal InshaAllah mijn kind als ik getrouwd en een kind krijg (InshaAllah) de naam Mohammed geven naar mijn beste vriend en naar mijn Geliefde profeet Mohammed, de Laatste Profeet, die als Barmhartigheid voor de mensheid is gekomen. Maar de ondankbaren weten dat niet en zullen het niet te weten komen totdat ze in de hel worden gedropt samen met de duivel. De dag waarop de duivel de ongelovigen zal toespreken zeggende: ik heb jullie niet verplicht om te ongeloven, maar jullie volgenden me vrijwillig, dus geef me niet de schuld.

mvg,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 4:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjoerd schreef:Er zijn hier volgens mij echt geen satanisten hoor
Als jij één met de duivel geworden bent zul je hem niet echt snel waarnemen. Het enige wat ge waarneemt is zijn inblazingen in je hart van haat en jaloezie over de dienaren van Allah. De dienaren van Allah behoren met hen die vleesgeworden duivels vriendelijk om te gaan. In de hoop zij op het rechte pad terecht komen zodat Allah hen verlost van de duivelse inblazing en beheersing.

27. Voorwaar, de verkwisters zijn de broeders der duivelen en de duivel is ondankbaar jegens zijn Heer.

28. En indien gij u van hen afwendt zoekende de barmhartigheid van uw Heer waarop gij hoopt, spreek tot hen een vriendelijk woord. (Koran 17)


Ik zal voortaan jullie meer vriendelijk bejegennen zodat de satan in zijn woede kan sterven. Ik geef de duivel zijn zin niet. Ik zal altijd Allah aanbidden en Hem gehoorzamen. Jij duivel als je Sjoerd en anderen niet loslaat zal ik het je moeilijk maken InshaAllah.

mvg,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Dat vers uit de koran van je gaat over hulp aan de armen. Ik zie het verband niet zo..

Succes met het verbergen van je ware aard Maroc.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Scarlatti »

ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALITEITSHOOFDSTAD VAN EUROPA"

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... /1.1271786" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

Voor diegene die frans kunnen er was een goede reportage op rtbf. Faut-il craindre l'islam?

Op een bepaald ogenblik zie je de burgemeester van Anderlecht. Zijn mond valt letterlijk open bij het zien van de beelden ivm nieuwe moskee en de haat die ze er prediken EN de ongelijkheid tussen man en vrouw EN het terechtwijzen van de dag van de vrouw. Erna vragen ze aan moskeegangers waaronder ook een allochtone schepen wat er werd verteld beide liegen ze. Daarna bekijken ze ook de beelden en verroeren geen vin. De moeite waard om te bekijken.

http://www.rtbf.be/video/v_questions-a- ... egory=info" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door Ozes »

Ik moet maar eens frans gaan leren..
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:Ik moet maar eens frans gaan leren..
Ik wil de vertaling hier neerplaatsen. Ik denk dat het niet lang meer zal duren vooraleer 'één' deze documentaire zal uitzenden.

Op een bepaald moment gaan ze de nieuwe moskee binnen in Anderlecht met verstopte camera. Ze filmen de radicale preken van de imam. Erna interviewen ze de moskeebezoekers. Vragen ze wordt er haat gepredikt? Wat werd er verteld? De antwoorden: Nee, er wordt geen haat gepredikt, integendeel. De imam had het over de feestdagen en dat iedereen zijn feestdagen heeft. Daarna tonen ze de beelden aan de burgemeester en nog enkele anderen. Je ziet letterlijk dat hij geshockeerd is bij het zien van de beelden. :laugh1:
Er staat ook een persoon bij die eerder werd geinterviewd en letterlijk zei dat er geen haat werd gepredikt.

Iets later in de documentaire tonen ze jongeren en hoe zij denken. Dat zijn jongeren van rond de 20 jaar. Hun idee: vrouw thuis, de man zorgt voor het inkomen, meisjes horen niet op straat. Dit is onze toekomst voor België.

Ook praten ze over de hoofddoek. Ze willen aantonen ookal dragen ze hoofddoek dat ze kunnen functioneren in onze maatschappij ookal zijn hun ideeen totaal niet compatibel.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door mercator »

Ach mensen, de oplossing is toch simpel...mijdt Brussel als de ziekte. Zet geen voet meer in dat infecte en corrupte socialisten-en Islamietenhol...laat het over aan de EU parasieten in hun versterkte wolkenkrabbbers en het Mohammedaans en Afrikaans genetisch afval op de begane grond.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

mercator schreef:Ach mensen, de oplossing is toch simpel...mijdt Brussel als de ziekte. Zet geen voet meer in dat infecte en corrupte socialisten-en Islamietenhol...laat het over aan de EU parasieten in hun versterkte wolkenkrabbbers en het Mohammedaans en Afrikaans genetisch afval op de begane grond.
Doe je nu alsof je naief bent of ben je naief? Brussel is niet de enige moskee waar ze haat prediken. Ook in moskee in kleinere steden wordt er haat gepredikt en binnen de huiskamers.

Autochtonen zijn soms te naief. De islam dringt langzaam maar zeker door in alle structuren van België. Belgen kweken niet zoals konijntjes. Moslims wel.

Wat mij vaak verwonderd is dat vele autochtonen vooral de personen vertrouwen die uiteindelijk radicaler zijn dan ze op het eerste zicht lijken.
Ze doen zich meestal zo sociaal voor maar in werkelijkheid vormen ze een bedreiging.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door Scarlatti »

sunshine schreef:
mercator schreef:Ach mensen, de oplossing is toch simpel...mijdt Brussel als de ziekte. Zet geen voet meer in dat infecte en corrupte socialisten-en Islamietenhol...laat het over aan de EU parasieten in hun versterkte wolkenkrabbbers en het Mohammedaans en Afrikaans genetisch afval op de begane grond.
Doe je nu alsof je naief bent of ben je naief? Brussel is niet de enige moskee waar ze haat prediken. Ook in moskee in kleinere steden wordt er haat gepredikt en binnen de huiskamers.

Autochtonen zijn soms te naief. De islam dringt langzaam maar zeker door in alle structuren van België. Belgen kweken niet zoals konijntjes. Moslims wel.

Wat mij vaak verwonderd is dat vele autochtonen vooral de personen vertrouwen die uiteindelijk radicaler zijn dan ze op het eerste zicht lijken.
Ze doen zich meestal zo sociaal voor maar in werkelijkheid vormen ze een bedreiging.
Ben het met je eens sunshine! Ik kom er niet meer maar ik VERTEL het wèl en ook dat dit OVERAL zo aan toe gaat, en dat ze liegen dat t gedrukt staat en dat dat toegestaan is en dat het taquiah heet. Dit alles in de hoop dat het op een keer TOCH zodanig doordringt dat er alsnog een HALT wordt toegeroepen, want NIX doen is GEEN optie!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door mercator »

sunshine schreef: Doe je nu alsof je naief bent of ben je naief? Brussel is niet de enige moskee waar ze haat prediken. Ook in moskee in kleinere steden wordt er haat gepredikt en binnen de huiskamers.
Nee ik ben niet naiëf. t Interesseert me geen barst waar en wat die sch°tmoslims preken en denken. Ik geef gewoon het advies om ze als de pest te mijden waar ze zich ophouden. En in Brussel houden ze zich héél erg op. België is verloren, t is goed om ons dat terdege in te prenten.

Dee enige methode om Islam te stoppen is door moslims te deporteren en desnoods uit te roeien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
Nee ik ben niet naiëf. t Interesseert me geen barst waar en wat die sch°tmoslims preken en denken. Ik geef gewoon het advies om ze als de pest te mijden waar ze zich ophouden. En in Brussel houden ze zich héél erg op. België is verloren, t is goed om ons dat terdege in te prenten.

Dee enige methode om Islam te stoppen is door moslims te deporteren en desnoods uit te roeien.
Nu ben je grof. Deporteren vind ik te ver gaan. Wie is er moslim? Vergeet niet dat er ook personen tussen zitten die de naam moslim krijgen maar het niet zijn. Ik ga akkoord dat ze een one way ticket naar een islamitisch land moeten krijgen als ze zich niet kunnen vinden in de waarden en normen van België.

Het zou jou wel moeten interesseren waar ze preken en wat ze denken zodat je kan voorkomen dat het nog verder gaat. Ipv te verbieden ze openlijk laten spreken over hun denkbeelden zodat autochtonen hun ogen openen ipv naief te zijn zoals bijvoorbeeld de burgemeenster van Anderlecht.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door Scarlatti »

Dat ben ik niet met je eens sunshine, dat Mercator grof is door te zeggen deporteren, wat denk je dat ONS te wachten staat als zij hier de overhand krijgen??

Je hoeft je alleen maar de tv beelden voor ogen te halen, de foto's, de verhalen wat er alleen al met meisjes en vrouwen gebeurt en wat denk je dat de autochtone man te wachten staat??

(die burgemeester komt op mij niet bepaald 'intelligent' over in die moskee...)
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:Dat ben ik niet met je eens sunshine, dat Mercator grof is door te zeggen deporteren, wat denk je dat ONS te wachten staat als zij hier de overhand krijgen??
...
Ja maar...Ik kan me voorstellen dat sunshine van haar ouders houdt, en graag bij ze wil zijn. Het leven is nu eenmaal niet zwart wit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

Scarlatti schreef:Dat ben ik niet met je eens sunshine, dat Mercator grof is door te zeggen deporteren, wat denk je dat ONS te wachten staat als zij hier de overhand krijgen??

Je hoeft je alleen maar de tv beelden voor ogen te halen, de foto's, de verhalen wat er alleen al met meisjes en vrouwen gebeurt en wat denk je dat de autochtone man te wachten staat??

(die burgemeester komt op mij niet bepaald 'intelligent' over in die moskee...)
Ik kan begrijpen vanwaar dat komt maar vergeet niet dat er ook 'allochtonen' zijn die niet zo denken als de moslims. Meestal gaat men ervan uit dat alle Marokkanen moslims zijn. Bepaalde Marokkanen zijn Marokkaan maar geen moslim. Moeten die ook gedepoteerd worden?
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

Ariel schreef:
Scarlatti schreef:Dat ben ik niet met je eens sunshine, dat Mercator grof is door te zeggen deporteren, wat denk je dat ONS te wachten staat als zij hier de overhand krijgen??
...
Ja maar...Ik kan me voorstellen dat sunshine van haar ouders houdt, en graag bij ze wil zijn. Het leven is nu eenmaal niet zwart wit.

Ik begrijp de mening van Scarlatti volledig. Ik zeg ook vaak hoe zou het zijn geweest als het scenario omgekeerd zou zijn? Belgen die naar Marokko emigreren. Wij zouden onze mond mogen houden en ons aanpassen. Niet aanpassen betekent opflikkeren of erger. Ik maak mij geen illusies daar omtrent.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door Ariel »

sunshine schreef:

Ik begrijp de mening van Scarlatti volledig. Ik zeg ook vaak hoe zou het zijn geweest als het scenario omgekeerd zou zijn? Belgen die naar Marokko emigreren. Wij zouden onze mond mogen houden en ons aanpassen. Niet aanpassen betekent opflikkeren of erger. Ik maak mij geen illusies daar omtrent.
Dat kan, maar het moet toch zeer doen om dat te lezen. Soms komen woorden onbedoeld keihard aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË! we beginnen bij "BRUSSEL, CRIMINALI

Bericht door sunshine »

Ariel schreef:
sunshine schreef:

Ik begrijp de mening van Scarlatti volledig. Ik zeg ook vaak hoe zou het zijn geweest als het scenario omgekeerd zou zijn? Belgen die naar Marokko emigreren. Wij zouden onze mond mogen houden en ons aanpassen. Niet aanpassen betekent opflikkeren of erger. Ik maak mij geen illusies daar omtrent.
Dat kan, maar het moet toch zeer doen om dat te lezen. Soms komen woorden onbedoeld keihard aan.
Het geeft een dubbel gevoel te weten dat mijn ouder totaal niet denkt als vele allochtonen maar langs de andere kant weet ik dat de meerderheid fel tegen onze (autochtone) normen en waarden is.
Plaats reactie