Allochtone jongeren lijken op autochtone

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

Oh nee, ik mag toch hopen dat dit niet waar is. Moet er niet aan denken om op een autochtone Hollanders te lijken of dat mijn toekomstige kinderen op Nederlanders gaan lijken. Moge God dat tegenhouden.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Ozes »

Dihya, bedankt dat je sommige hier de illusie ontneemt dat de Marokkanen die claimen uit een beter milieu komen minder racistisch zijn dan de straat & haatMarokkanen.
Zelfs mijn afkeer, welke puur gebaseerd is op slechte ervaringen en geen onjuist superioriteitsgevoel, tegen de Marokkaanse cultuur is niet zo diep als jouw ongefundeerde afkeer van het Nederland waar jij vrij en veilig hebt kunnen opgroeien. Een stuk veiliger dan jouw nederlandse leeftijdsgenoten dan ook nog.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door xplosive »

H.Numan schreef:En tegelijkertijd dat de meeste multikul onderzoeken en argumenten niet veel verder komen dan 'multikul is goed, want nu kan je overal shoarma kopen'.
En dat is op zich ook al weer een kul argument, want we willen hier geen barbaarse shoarma-vreters, dus dat is eerder een nadeel. Ban de shoarma en andere walgelijke barbaarse vleesetersgewoonten. En dan heb ik het nog niet eens over die idiote en barbaarse rituele slacht. Er zijn mensen die nu nog steeds zweren bij een holbewonersmenu dat uit de ijstijd dateert. Het wordt hoog tijd dat de beschaving wat dat betreft nou eindelijk eens massaal doorbreekt, zodat mensen vanzelf misselijk worden van al die barbaarse buitenlandse vleeseetgewoonten. Ban de "Bratwurst". En natuurlijk ook een direct verbod op de viering van het barbaarse islamitische offerfeest met als sanctie op overtreding van dat verbod directe uitzetting zonder pardon.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door xplosive »

H.Numan schreef:In de jaren 80 was een zeer controversieel boek: "Sovjet Software" van Prof. Hans Bax. Hij stelde, en toonde dat vervolgens aan, dat de hardware hetzelfde is. Maar de programmering verschilt nogal. Ongeveer gelijk aan een computer die qua hardware zowel Windows als Apple kan runnen. De machine is dan gelijk, maar de programmatuur compleet verschillend.
Uit de voormalige Sovjet-Unie, de absolute wereldrecordhouder aller tijden: Leonid Taranenko. Sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie is er nooit ook maar iemand ter wereld geweest die zijn record ooit heeft kunnen verbreken. Dit bewijst dat de Sovjet-Russen geen kinderachtige jongens waren. Ze konden de islamitische waanzin waarschijnlijk beter onder de duim houden dan mensen die een slappe westerse dhimmi-mentaliteit vertonen.

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Pilgrim »

De Sovjet speelden vals met doping. Dat is later bekend geworden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door mercator »

xplosive schreef:En dat is op zich ook al weer een kul argument, want we willen hier geen barbaarse shoarma-vreters, dus dat is eerder een nadeel..
De Europese jeugd volstoppen met vettige kebabtroep zodat ze op hun 25ste 120 kilo wegen is ook een vorm van door Allah gerechtvaardigde Jihad.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

xplosive schreef:
H.Numan schreef:En tegelijkertijd dat de meeste multikul onderzoeken en argumenten niet veel verder komen dan 'multikul is goed, want nu kan je overal shoarma kopen'.
En dat is op zich ook al weer een kul argument, want we willen hier geen barbaarse shoarma-vreters, dus dat is eerder een nadeel. Ban de shoarma en andere walgelijke barbaarse vleesetersgewoonten. En dan heb ik het nog niet eens over die idiote en barbaarse rituele slacht. Er zijn mensen die nu nog steeds zweren bij een holbewonersmenu dat uit de ijstijd dateert. Het wordt hoog tijd dat de beschaving wat dat betreft nou eindelijk eens massaal doorbreekt, zodat mensen vanzelf misselijk worden van al die barbaarse buitenlandse vleeseetgewoonten. Ban de "Bratwurst". En natuurlijk ook een direct verbod op de viering van het barbaarse islamitische offerfeest met als sanctie op overtreding van dat verbod directe uitzetting zonder pardon.
De Europese jeugd volstoppen met vettige kebabtroep zodat ze op hun 25ste 120 kilo wegen is ook een vorm van door Allah gerechtvaardigde Jihad.
Ik moet ook niks hebben van kebab, shoarma en andere toestanden... verre van. Als het op vleesgerechten aankomt prefereer ik toch de Vlaamse/Belgische/autochtone/Europese. Die kan ik zeker wel smaken. Sommige althans. Een 'bratwurst' moet ik ook niet hebben.

Ik begrijp voor een deel waar je vandaan komt, xplosive, en ik ben het met je eens dat ritueel slachten niet kan, maar voor de rest zie ik in jou post vooral een anti-vleestirade. Ik heb nogal sterk de indruk dat je op z'n minst suggereert iedereen die vlees eet een barbaar en een holbewoner te vinden. Onbeschaafd, dus. Je eet zelf geen vlees, maar waarom zou iedereen zich daar moeten aan houden? Waarom die tirade tegen 'vleeseters'? Volgens mij is vlees met mate niet zo erg.

Ja, ik eet vlees. Ik probeer dat te matigen. En ja, ik kan daar ook van genieten. En nee, ik ben niet onbeschaafd.

Wel ben ik het met je eens dat halal slachten verboden moet worden. Maar andere verboden wil ik liever niet ingevoerd zien worden. Laat iedereen dat voor zichzelf beslissen.

PS: Ik weeg geen 120 kilo hoor, verre van. Eerder iets van 70 kilo.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

Ozes schreef:Dihya, bedankt dat je sommige hier de illusie ontneemt dat de Marokkanen die claimen uit een beter milieu komen minder racistisch zijn dan de straat & haatMarokkanen.
Zelfs mijn afkeer, welke puur gebaseerd is op slechte ervaringen en geen onjuist superioriteitsgevoel, tegen de Marokkaanse cultuur is niet zo diep als jouw ongefundeerde afkeer van het Nederland waar jij vrij en veilig hebt kunnen opgroeien. Een stuk veiliger dan jouw nederlandse leeftijdsgenoten dan ook nog.
Ik kom inderdaad uit een beter milieu ( een aantal mensen van FFI die me persoonlijk kennen weten dat wel) en dat hoef ik jou niet te bewijzen. Verder, staat mijn reactie helemaal los van het milieu waarvan ik vandaan kom. Ik wil mijn kinderen en dat is mijn goed recht gewoon opvoeden op mijn manier, met de Marokkaanse normen en waarden. Zonder dat zij vergeten waar hun roots vandaan komen. Dat hebben mijn ouders ook gedaan door ons bijvoorbeeld elk jaar naar Marokko te brengen opdat wij ons land kennen en wij zijn thuis allemaal zeer goed terechtkomen. Beter dan menige Nederlandse kinderen. :wink:

Ik heb geen probleem met de Nederlandse normen en waarden, maar wil niet dat mijn kinderen ze eigen maken en dat mag ik vinden. Net zoals jij mag vinden dat jij jouw kinderen liever niet met de niet-Nederlandse normen en waarden wil doen opgroeien. Dat mag, maar dan mag ik ook wat vinden zonder dat jij het linea recta afdoet als superieur. Dat is namelijk niet zo.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Ik moet ook niks hebben van kebab, shoarma en andere toestanden... verre van. .
Ik zie een hele generatie 20ers die zich vrijwel uitsluitend voeden met kebab, hamburgers en meeneempizza. De gevolgen laten zich raden. Al goed dat de verplichte legerdienst is afgeschaft, alle nieuwe recruten zouden afgekeurd worden wegens te vadsig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

mercator schreef:
KevinB schreef:Ik moet ook niks hebben van kebab, shoarma en andere toestanden... verre van. .
Ik zie een hele generatie 20ers die zich vrijwel uitsluitend voeden met kebab, hamburgers en meeneempizza. De gevolgen laten zich raden. Al goed dat de verplichte legerdienst is afgeschaft, alle nieuwe recruten zouden afgekeurd worden wegens te vadsig.
Dan heb jij blijkbaar andere ervaringen dan ik, Mercator... de meeste mensen die ik ken eten die dingen wel eens, maar zeker niet constant.

Ik heb zeker ook geen dergelijke eetpatroon.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Dan heb jij blijkbaar andere ervaringen dan ik, Mercator...
Blijkbaar. Ik zie wat ik zie hier(dat is wel in Nederland) , en dat is wel degelijk het eetpatroon van de jeugd hier. Het is er ook aan te zien, zwaarlijvigheid vanaf de puberteit is de norm hier. Je hebt hier een straat met wel 8 kebabtenten naast elkaar: Cappadocia, Abdel,Isis, Farao, Antalya...nee "Osama" is er nog niet bij maar dat komt nog wel.

De specialiteit is de shoarma KAPSALON, ken je dat ? Dat is een broodje met kebab, frieten en mayo er boven op, alles afgedekt met laag gesmolten kaas! Smakelijk !

Het listige van de zaak is dat die troep eigenlijk spotgoedkoop is, zo'n aanslag op je organisme kost nauwelijks 6,5 €, daar kan je als jongere niet voor gaan koken. Met de crisis ziet het er dus heel slecht uit voor de volksgezondheid want de jeugd gaat zich wegens geldgebrek wel moèten voeden met zo iets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

mercator schreef:
KevinB schreef:Dan heb jij blijkbaar andere ervaringen dan ik, Mercator...
Blijkbaar. Ik zie wat ik zie hier(dat is wel in Nederland) , en dat is wel degelijk het eetpatroon van de jeugd hier. Het is er ook aan te zien, zwaarlijvigheid vanaf de puberteit is de norm hier. Je hebt hier een straat met wel 8 kebabtenten naast elkaar: Cappadocia, Abdel,Isis, Farao, Antalya...nee "Osama" is er nog niet bij maar dat komt nog wel.

De specialtiet is de shoarma KAPSALON, ken je dat ? Dat is een broodje met kebab, frieten en mayo er boven op, alles afgedekt met laag gesmolten kaas! Smakelijk !
Dat ken ik niet Mercator... misschien maar goed ook. Het klinkt niet lekker. Geef mij maar een (flink) broodje met kaas en groenten.

Mijn ervaring is toch verschillend hoor, Mercator. Ik heb niet het idee dat dat het algemene eetpatroon is van mijn leeftijdgenoten... waar ik mij veel meer aan erger is het alcoholgebruik van mijn (vooral) mannelijke leeftijdsgenoten (al kan dat zijn omdat ik zelf geheelonthouder ben...). Ik heb ook niet écht (al kan ik mij natuurlijk volkomen vergissen) het idee dat heel veel jongeren hier zwaarlijvig zijn. Het is natuurlijk ook maar de vraag vanaf wanneer je van zwaarlijvigheid spreekt, en hoe je dat op het zicht beoordeeld.

Maar ik ben het wel met je eens wat kebab betreft... daar moet ik niet van weten. Als ik wat te eten koop, is het meestal een broodje, steeds met groenten.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:[Ik heb ook niet écht (al kan ik mij natuurlijk volkomen vergissen) het idee dat heel veel jongeren hier zwaarlijvig zijn..
In België valt dat idd nog mee, ik moet altijd wat wennen aan het contrast als ik uit Nederland kom. Die zwaarlijvigheid is hier in Limburg absoluut wél de norm, hoe dat zo juist komt weet ik niet. De nabijheid van Duitsland? Dikzakkerij is zeker en vast maatschappelijk bepaald. In sommige landen zie je haast geen dikkerds en in andere loopt het er vol mee. In Polen bijv. heb ik zelden of nooit dikke mensen gezien. Zo gauw je bij Dresden de grens richting Berlijn oversteekt waggelen de Duitsers je tegemoet :D . Hoe komt dat toch?

Ik denk ook dat ze Breivik in zijn gevangenis kebab voeren. Wat zag die er pafferig uit zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

mercator schreef:
KevinB schreef:[Ik heb ook niet écht (al kan ik mij natuurlijk volkomen vergissen) het idee dat heel veel jongeren hier zwaarlijvig zijn..
In België valt dat idd nog mee, ik moet altijd wat wennen aan het contrast als ik uit Nederland kom. Die zwaarlijvigheid is hier in Limburg absoluut wél de norm, hoe dat zo juist komt weet ik niet. De nabijheid van Duitsland? Dikzakkerij is zeker en vast maatschappelijk bepaald. In sommige landen zie je haast geen dikkerds en in andere loopt het er vol mee. In Polen bijv. heb ik zelden of nooit dikke mensen gezien. Zo gauw je bij Dresden de grens richting Berlijn oversteekt waggelen de Duitsers je tegemoet :D . Hoe komt dat toch?

Ik denk ook dat ze Breivik in zijn gevangenis kebab voeren. Wat zag die er pafferig uit zeg.
Ik denk dat het bij Breivik vast aan de gevangeniskost ligt... of het kebab is, weet ik niet, maar erg gezond zal het wel niet zijn.

Je kunt gelijk hebben dat er in Nederland meer 'dikkerds' zijn dan in Vlaanderen, al zou je daar echt cijfers voor moeten hebben. Het probleem is dan, hoe definieer je zwaarlijvigheid? BMI?

In Duitsland is het inderdaad soms erg... ik ben bang dat het stereotype van de dikke Duitser deels waar is. Nederland? Geen idee... ik heb tot nu toe de indruk dat het daar wat erger is dan in België, maar niet heel veel. Ik ben een paar keer in Nederlands Limburg geweest, en zo dramatisch vond ik het eigenlijk niet. Maar ja, jou ervaringen zijn ruimer dan de mijne.

Trouwens, het Verenigd-Koninkrijk schijnt nog erger te zijn.

Jou ervaring met Polen deel ik voor een stuk... ik was vorig jaar rond deze tijd een week in Zuid-Westpolen (regio Wroclav-Krakau), en daar zie je inderdaad niet veel dikke mensen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Scarlatti »

Misschien moet jij eens uit dat 'verderfelijke Nederland' blijven Mercator, het doet je overduidelijk geen deugd...
en hier in België zie ik anders ook genoeg enorme zwaarlijvige mensen... de gbp operatie wordt hier volop toegepast...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef:Ik kom inderdaad uit een beter milieu ( een aantal mensen van FFI die me persoonlijk kennen weten dat wel)
Chaimea, schatje: het maakt niet uit of je in een grote of kleine woonwagen woont. Een zigeuner is een zigeuner.
Hetzelfde is net zo goed op jouw van toepassing. Een marokkaan is een uitvreter marokkaan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

H.Numan schreef:
Dihya schreef:Ik kom inderdaad uit een beter milieu ( een aantal mensen van FFI die me persoonlijk kennen weten dat wel)
Chaimea, schatje: het maakt niet uit of je in een grote of kleine woonwagen woont. Een zigeuner is een zigeuner.
Hetzelfde is net zo goed op jouw van toepassing. Een marokkaan is een uitvreter marokkaan.
Schatje Numan toch, waar oh waar claim ik te ontkennen dat ik een Marokkaan ben? Ben een Marokkaan ja en daar ben ik verdomd trots op. Ben absoluut uitvreter ja, nou goed? Nu blij? Nu zijn je vooroordelen weer bevestigd, want het maakt toch niet uit wat ik zeg, aangezien jij toch wel doof, stom en blind bent.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door sunshine »

Dihya schreef:
Ozes schreef:Dihya, bedankt dat je sommige hier de illusie ontneemt dat de Marokkanen die claimen uit een beter milieu komen minder racistisch zijn dan de straat & haatMarokkanen.
Zelfs mijn afkeer, welke puur gebaseerd is op slechte ervaringen en geen onjuist superioriteitsgevoel, tegen de Marokkaanse cultuur is niet zo diep als jouw ongefundeerde afkeer van het Nederland waar jij vrij en veilig hebt kunnen opgroeien. Een stuk veiliger dan jouw nederlandse leeftijdsgenoten dan ook nog.
Ik kom inderdaad uit een beter milieu ( een aantal mensen van FFI die me persoonlijk kennen weten dat wel) en dat hoef ik jou niet te bewijzen. Verder, staat mijn reactie helemaal los van het milieu waarvan ik vandaan kom. Ik wil mijn kinderen en dat is mijn goed recht gewoon opvoeden op mijn manier, met de Marokkaanse normen en waarden. Zonder dat zij vergeten waar hun roots vandaan komen. Dat hebben mijn ouders ook gedaan door ons bijvoorbeeld elk jaar naar Marokko te brengen opdat wij ons land kennen en wij zijn thuis allemaal zeer goed terechtkomen. Beter dan menige Nederlandse kinderen. :wink:

Ik heb geen probleem met de Nederlandse normen en waarden, maar wil niet dat mijn kinderen ze eigen maken en dat mag ik vinden. Net zoals jij mag vinden dat jij jouw kinderen liever niet met de niet-Nederlandse normen en waarden wil doen opgroeien. Dat mag, maar dan mag ik ook wat vinden zonder dat jij het linea recta afdoet als superieur. Dat is namelijk niet zo.
Jouw kinderen zullen opgroeien tussen de Nederlandse kinderen. Ze zullen automatisch zaken overnemen. Ik vraag mij altijd af als je jou zo tegen de Nederlandse maatschappij verzet waarom jouw kinderen hier laten opgroeien. Het is dan toch beter om ze te laten opgroeien in Marokko. Dan hoef je niet anstig te zijn dat ze iets overnemen van de Nederlandse normen en waarden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Manon »

vraag mij altijd af als je jou zo tegen de Nederlandse maatschappij verzet waarom jouw kinderen hier laten opgroeien. Het is dan toch beter om ze te laten opgroeien in Marokko. Dan hoef je niet anstig te zijn dat ze iets overnemen van de Nederlandse normen en waarden
Dat vind ik nou ook, maar dat is net het verschil tussen economische vluchtelingen en kolonisten.

De economische of politieke vluchteling wil zijn land ontvluchten om het elders beter te hebben en zijn kinderen in een betere wereld op te kunnen voeden.

De kolonist wenst het nieuwe zelfgekozen land gewoon leeg te zuigen, in het islamitische geval zelfs zonder enige compensatie zoals bouwen van ziekenhuizen, wegen, scholen, spoornetten etc....
De islamitische kolonisten gaan dan ook geen derdewereldland koloniseren (dat is blijkbaar de eindbestemming), maar koloniseren bloeiende maatschappijen, zuigen ze leeg en hervormen ze tot een derdewereldland. Dat noemen ze dan "onze islamitische hoogstaande cultuur".

Chaimae hoeft haar kinderen dus niet in Marokko te laten opgroeien, tegen dat haar kinderen volwassen zijn zal de marokkaanse ellende hier al lang standaard geworden zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef:Schatje Numan toch, waar oh waar claim ik te ontkennen dat ik een Marokkaan ben? Ben een Marokkaan ja en daar ben ik verdomd trots op. Ben absoluut uitvreter ja, nou goed? Nu blij? Nu zijn je vooroordelen weer bevestigd, want het maakt toch niet uit wat ik zeg, aangezien jij toch wel doof, stom en blind bent.
Beter lezen, lieverd. Heb je dat niet geleerd op InHolland? Dat betere milieu waarmee je loopt te geuren. Maakt niets uit. Een marokkaan is een marokkaan. Of die nu een zesde hands Mercedes voor de deur heeft staan of net een nieuwe gestolen gevonden.

Beetje dom om daar mee te geuren. Betere milieu marokkanen wonen niet in Nederland. Die zijn nooit gastarbeider geworden. En ze kijken nogal neer op jullie gastarbeiders.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

sunshine schreef:
Dihya schreef:
Ozes schreef:Dihya, bedankt dat je sommige hier de illusie ontneemt dat de Marokkanen die claimen uit een beter milieu komen minder racistisch zijn dan de straat & haatMarokkanen.
Zelfs mijn afkeer, welke puur gebaseerd is op slechte ervaringen en geen onjuist superioriteitsgevoel, tegen de Marokkaanse cultuur is niet zo diep als jouw ongefundeerde afkeer van het Nederland waar jij vrij en veilig hebt kunnen opgroeien. Een stuk veiliger dan jouw nederlandse leeftijdsgenoten dan ook nog.
Ik kom inderdaad uit een beter milieu ( een aantal mensen van FFI die me persoonlijk kennen weten dat wel) en dat hoef ik jou niet te bewijzen. Verder, staat mijn reactie helemaal los van het milieu waarvan ik vandaan kom. Ik wil mijn kinderen en dat is mijn goed recht gewoon opvoeden op mijn manier, met de Marokkaanse normen en waarden. Zonder dat zij vergeten waar hun roots vandaan komen. Dat hebben mijn ouders ook gedaan door ons bijvoorbeeld elk jaar naar Marokko te brengen opdat wij ons land kennen en wij zijn thuis allemaal zeer goed terechtkomen. Beter dan menige Nederlandse kinderen. :wink:

Ik heb geen probleem met de Nederlandse normen en waarden, maar wil niet dat mijn kinderen ze eigen maken en dat mag ik vinden. Net zoals jij mag vinden dat jij jouw kinderen liever niet met de niet-Nederlandse normen en waarden wil doen opgroeien. Dat mag, maar dan mag ik ook wat vinden zonder dat jij het linea recta afdoet als superieur. Dat is namelijk niet zo.
Jouw kinderen zullen opgroeien tussen de Nederlandse kinderen. Ze zullen automatisch zaken overnemen. Ik vraag mij altijd af als je jou zo tegen de Nederlandse maatschappij verzet waarom jouw kinderen hier laten opgroeien. Het is dan toch beter om ze te laten opgroeien in Marokko. Dan hoef je niet anstig te zijn dat ze iets overnemen van de Nederlandse normen en waarden.
Omdat een land niets belooft. Ik kan mijn kinderen dan wel eventueel in Marokko doen opgroeien, maar dat geeft mij geen garantie dat het goede kinderen worden. Het gaat om de opvoeding en die kan je in elk land geven. En gelukkig bepaal ik straks als moeder de opvoeding van mijn kinderen en heb jij daar niks mee te schaffen. Als ik wens dat mijn kinderen de normen en waarden krijgen die mij eigen zijn dan mag ik dat vinden en ook overbrengen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

H.Numan schreef:
Dihya schreef:Schatje Numan toch, waar oh waar claim ik te ontkennen dat ik een Marokkaan ben? Ben een Marokkaan ja en daar ben ik verdomd trots op. Ben absoluut uitvreter ja, nou goed? Nu blij? Nu zijn je vooroordelen weer bevestigd, want het maakt toch niet uit wat ik zeg, aangezien jij toch wel doof, stom en blind bent.
Beter lezen, lieverd. Heb je dat niet geleerd op InHolland? Dat betere milieu waarmee je loopt te geuren. Maakt niets uit. Een marokkaan is een marokkaan. Of die nu een zesde hands Mercedes voor de deur heeft staan of net een nieuwe gestolen gevonden.

Beetje dom om daar mee te geuren. Betere milieu marokkanen wonen niet in Nederland. Die zijn nooit gastarbeider geworden. En ze kijken nogal neer op jullie gastarbeiders.
Aah lieverd toch, heb nichten, neven die dingen voor elkaar hebben op een normale manier, dus gewoon met hard werken en diploma' s waar jij alleen maar van kan dromen met je baan als gidsleider. Ik begrijp best dat het pijnlijk is, dat de kinderen van gastarbeiders het beter doen dan jij en jij dus maar alles aan het projecteren bent. Arme ziel. Beter sparen, wellicht dat jij dat dan ook allemaal kan bereiken. :roll2:

P.S. heb nog een vervolgstudie gedaan aan de VU, dus je zogenaamd reactie is bij deze mislukt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door Dihya »

circe schreef:
vraag mij altijd af als je jou zo tegen de Nederlandse maatschappij verzet waarom jouw kinderen hier laten opgroeien. Het is dan toch beter om ze te laten opgroeien in Marokko. Dan hoef je niet anstig te zijn dat ze iets overnemen van de Nederlandse normen en waarden
Dat vind ik nou ook, maar dat is net het verschil tussen economische vluchtelingen en kolonisten.

De economische of politieke vluchteling wil zijn land ontvluchten om het elders beter te hebben en zijn kinderen in een betere wereld op te kunnen voeden.

De kolonist wenst het nieuwe zelfgekozen land gewoon leeg te zuigen, in het islamitische geval zelfs zonder enige compensatie zoals bouwen van ziekenhuizen, wegen, scholen, spoornetten etc....
De islamitische kolonisten gaan dan ook geen derdewereldland koloniseren (dat is blijkbaar de eindbestemming), maar koloniseren bloeiende maatschappijen, zuigen ze leeg en hervormen ze tot een derdewereldland. Dat noemen ze dan "onze islamitische hoogstaande cultuur".

Chaimae hoeft haar kinderen dus niet in Marokko te laten opgroeien, tegen dat haar kinderen volwassen zijn zal de marokkaanse ellende hier al lang standaard geworden zijn.
Insa' Allah, nou goed? :turban:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door sunshine »

Dihya schreef:
sunshine schreef:
Jouw kinderen zullen opgroeien tussen de Nederlandse kinderen. Ze zullen automatisch zaken overnemen. Ik vraag mij altijd af als je jou zo tegen de Nederlandse maatschappij verzet waarom jouw kinderen hier laten opgroeien. Het is dan toch beter om ze te laten opgroeien in Marokko. Dan hoef je niet anstig te zijn dat ze iets overnemen van de Nederlandse normen en waarden.
Omdat een land niets belooft. Ik kan mijn kinderen dan wel eventueel in Marokko doen opgroeien, maar dat geeft mij geen garantie dat het goede kinderen worden. Het gaat om de opvoeding en die kan je in elk land geven. En gelukkig bepaal ik straks als moeder de opvoeding van mijn kinderen en heb jij daar niks mee te schaffen. Als ik wens dat mijn kinderen de normen en waarden krijgen die mij eigen zijn dan mag ik dat vinden en ook overbrengen.
Als je jouw kinderen opvoed in een omgeving die meer aansluit bij jouw idealen, waarden en normen zal het voor je makkelijker zijn. Je hoort de oproep van het gebed iedere dag vijf keer. Alles wat je wenst is daar te vinden. Ik snap niet dat velen klagen over Nederland maar er blijven wonen. Als Marokko werkelijk zoveel beter is waarom niet daar wonen dan in het verderfelijk Nederland?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Allochtone jongeren lijken op autochtone

Bericht door xplosive »

sunshine schreef:Als Marokko werkelijk zoveel beter is waarom niet daar wonen dan in het verderfelijk Nederland?
Snap je dan niet dat het uiteindelijke doel is om de Marokkaanse waarden en normen overal in Nederland ingevoerd te krijgen? Dat lukt niet als al die Marokkanen in Marokko blijven of als mensen met Marokkaanse waarden en normen vanuit Nederland (r)emigreren naar Marokko. In Marokko is er een beweging om de shariah daar beter nageleefd te krijgen. Zodra ze dat daar goed voor elkaar hebben moet diezelfde betere naleving ook voor Nederland (en uiteraard de rest van Europa) de norm gaan worden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie