Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef: Tegen alle niet-westerse immigratie, met uitzondering van enkele gevallen, die hier tevens zo kort als mogelijk verblijven.
Hmm, dus alle niet-Westerse immigratie. Maar we hebben toch helemaal geen probleem met Chinezen. Ik heb gisteren nog wat van de Chinees gehaald. :)
Ozes schreef:De grens van het aantal niet-Westerse allochtonen in Nederland 4 tot 5%.
Volgens mij klopt dit niet. Ik meen gelezen te hebben dat die 5% het totale aantal immigranten is en daar zitten ook andere Europeanen tussen. Maar ik kan me misschien vergissen. Heb je een bron?
Ozes schreef: Niet een idioot idealisme zonder ENIGE gedachte aan het feit dat mensen wellicht niet eens wereldburgers behoren te zijn.
Als je kosmopolitisme bedoeld is dat inderdaad een idioot idealisme omdat het geen rekening houdt met verschillen in consensus tussen verschillende culturen. Zonder een spoor van idealisme voel ik me overigens Nederlander, Europeaan en wereldburger (in afnemende volgorde van belangrijkheid). Vooral buiten de Europese grenzen voel ik me zelfs meer Europeaan dan Nederlander.
...zonder ENIGE gedachte aan het feit dat...
Je postuleert hier een opvatting (die van jou) als een feit. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Dus volgens jou moeten alle allochtonen gewoon weg uit onze contreien?
Nee jij mag zoveel allochtonen als je wil naar hier lokken met allerlei beloften dat ze niet als Soeniet de kop worden afgehakt door een Sjiiiet maar als je die belofte niet kan waar maken dan gaat die kop er gewoon af. En zo hoort dat ook.

En nu je het gewooon vraagt, ik zou idd graag hebben dat alle niet-Europese allochtonen in BELGIE met een schop onder hun kont worden buiten gegooid, dat maakt gewoon plaaats vrij. Waarom zouden we alle schooiers of ideologisch ongelukkigen van heel de wereld moeten opvangen zeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Zo mijn glaasje wijn is op. Ik ga nu naar bed. Het was weer erg gezellig. :wink:
Welterusten en tot morgen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Je postuleert hier een opvatting (die van jou) als een feit. :?
Zoek postuleren even in het woordenboek op. Dat is namelijk wat ik niet doe in de zin die je quote. Dutch neemt aan dat er geen problemen zijn, zonder oog voor het mogelijke risico. Ik stel dat er problemen zou kunnen zijn, met oog op het mogelijke risico!
Is dat laatste, wat overigens al dubbel en dwars bewezen is, niet een stuk verstandiger dan je land laten vol lopen met immigranten zonder er bij na te denken of de problemen die ik al meer dan 10 jaar bijna dagelijks zie herhalen, zich niet blijven voordoen?

Overigens, is dat inderdaad voor mij een feit, maar dat postuleer ik niet in de zin die je quote. Tevens is het voor mij een feit dat een goed mens geen sympathie kan voelen voor zaken die niet in het wereldbeeld passen, een uitstekend mens kan slechts beperkte aandacht aan een zaak geven die niet in het wereldbeeld past, maar slechts een persoon die loyaal is aan een bepaald iets kan alle nuances en problemen opmerken, en zich voldoende inzetten om deze problemen op te lossen.

Ook jij bent hier bewijs van, je bent op voorbeelden van racisme tegen Nederlanders & blanken gewezen, ik vertel jou hier dat het denigreren van Nederlandse jongeren in elke allochtone buurt een dagelijkse gang van zaken is, met als daders alle soorten allochtonen, inclusief de gemixte allochtonen, maar past je denkpatroon niet in de minste wijze aan. Het gaat niet om welke analyses je maakt, wel de weging die je toekent aan bepaalde zaken is belangrijk. En zoals ik al zeg, in de 10+ jaar dat ik een racist genoemd word puur en alleen omdat ik dit probleem probeer aan te kaarten, heb ik wel door wat wel en wat niet tot mensen doordringt.

Niemand hoeft hier oudbakken en hypocriete lessen van de frankfurtschool* op mij toe te passen, ik ben helaas een veteraan op dit gebied, en ik heb, alle wegen geprobeerd.

* Of is jouw weerzin tegen MLK, zwarte nationalist even groot als tegen mijn ideeën.
Nee hé ;), MLK is uiteraard een held. Die huidskleur wel als een belangrijke factor in identiteit zag
Wie nog even wil spelen mag vertellen waarom MLK's kleur gebaseerde nationalisme wel mag, en die van mij niet. Dan zijn we daar dan ook mee klaar, want iets nieuws zal ik niet horen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Weet je wat mooi aan mensen is?
Dat wanneer het woord Nationalisme in de Europese trend gebruikt word, dat ze dan ineens in vol ornaat de strijd en gaan en ineens zeer kritisch worden aangaande gepresenteerde informatie (vanuit de enge kant uiteraard)
Volgens mij klopt dit niet. Ik meen gelezen te hebben dat die 5% het totale aantal immigranten is en daar zitten ook andere Europeanen tussen. Maar ik kan me misschien vergissen. Heb je een bron?
Dit dus, ik wil niet meer dan 5% niet-Westerse allochtonen. Ik meen dat je wel lang genoeg als ongelovige Christen meedraait om te weten dat de cijfers van CBS de kinderen van allochtonen niet meetellen, uiteraard bedoel ik met mijn maximum (voorbij de grens van het wenselijke), 4 tot 5% niet-westerse allochtonen wil, inclusief kinderen, kleinkinderen enzovoorts.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

Ik wil je niet alleen laten staan Ozes en me bij jouw woorden en uitingen aansluiten, ik begrijp niet dat dit niet gewoon ingezien wordt.... nu omdat het Dutch betreft zouden wij ineens koele nare racisten zijn? Waarom kunnen we niet weer gewoon hier over praten, de feiten liegen er toch niet om, dag in dag uit word je er mee geconfronteerd.

Voor mij zijn het juist àlle islamieten die er uit moeten want ZIJ zijn het die voor ellende zorgen nàdat ze gezorgd hebben dat ze met een bepaalde hoeveelheid zijn, dat is toch ook gewoon algemeen bekend!?

Waarom nu de afhaalchinees er weer bij gehaald moet worden is mij een raadsel, dat komt op mij weer over als een soort politiek correct gedrag WILLEN hebben, zeker nu het Dutch aangaat... dat vind ik niet erg correct eerlijk gezegd... het is toch verdorie te dol dat je je onderhand zou moeten gaan excuseren dat je èn blank/wit èn inmiddels VOOR 'Eigen Volk Eerst bent waartoe je door de afgelopen jaren gewoonweg GEDWONGEN bent door wat je dag in dag uit ziet/hoort/leest en dat je een niet-islamiet bent en voor àlles dat ook niet wenst te worden of tot slaaf te worden gedegradeerd want dàt is wat een niet-moslim te wachten staat zoals wij toch allen onderhand weten?!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo? Volgens mij zijn mensen, waar ze ook ter wereld vandaan komen doodgewoon mensen. Er is er maar één categorie.
Ik wijs jullie erop dat voor mij vriendschap bvb. doodgewoon gestoeld is op deze medemenselijkheid, teruggaand op een diepgeworteld humanisme. Het is zoiets als met eerlijkheid, je kan niet "een beetje eerlijk" zijn, je bent eerlijk of je bent het niet. Als je medemenselijkheid afhangt van iemands afkomst, dan heb je geen medemenselijkheid. Zo simpel zie ik dat.
Nu ja, het is niet enkel in de moslimlanden dat men kortzichtig en bekrompen redeneert dus, althans volgens mijn humble opinion. Volgens mij gaat dit terug op een teleurgesteld zijn in het eigen leven of leefomstandigheden en geloof me, daar kreeg ik ook wat van te verwerken, maar dankzij mijn medemenselijkheid onder andere kon ik daar zelf verandering in brengen. Nooit had ik de behoefte iemand anders daar de verantwoordelijkheid van te geven, of dat nu iemand van hier of van ginder was.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

IK heb het over ISLAMIETEN Dutch en over geen ènkele àndere soort! Zoals je weet staan de islamieten ONS naar het leven en niet alleen ONS,
maar ook moslims die niet van hun 'stam' zijn en ook ieder ànder mens als ze niet HUN mening delen en het maakt hen trouwens ook niets uit of ze die wèl delen,
moorden zit hen kennelijk in de genen, dat zien wij dag in dag uit wel op tv, lezen erover op internet etc etc etc

Ik begrijp ècht niet waarom dit zo verkeerd begrepen wordt door jou, ècht ik begrijp dàt niet en dan ook nog eens 'ons' proberen 'weg te zetten' als .... nou ja lees je eigen woorden maar er op na...
voor mij is de cirkel nu wel rond, volledig de omgekeerde wereld...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Scarlatti, de titel van deze draad zegt het zelf "EX MOSLIMS in Europa", dus blijkbaar is er hier een misverstand, ik heb het over ex moslims en andere doodgewone mensen die niemand naar het leven staan noch een totalitaire ideologie aanhangen...
Dat was toch duidelijk van in het begin???
Ozes had het over mensen van buiten Europa, al dan niet moslim, of heb ik me vergist?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Christenen en andere minderheden die vervolgd worden door moslims kunnen van mij altijd asiel krijgen, .
Ik heb even gebeld naar die Nigeriaanse katholiek waar ik het over had C;as, hij komt eraan hoor, hij en zijn 24koppige familie, ik heb begrepen dat jij die gaat huisvesten, voeden en kleden. Ze moeten natuurlijk wél katholiek blijven volgens jouw logica, anders moeten ze terug [hypocrite.gif] !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Scarlatti, de titel van deze draad zegt het zelf "EX MOSLIMS in Europa", dus blijkbaar is er hier een misverstand, ik heb het over ex moslims en andere doodgewone mensen die niemand naar het leven staan noch een totalitaire ideologie aanhangen...
Dat was toch duidelijk van in het begin???
Ozes had het over mensen van buiten Europa, al dan niet moslim, of heb ik me vergist?
Ja, laat maar komen. Zolang ze zelf voor hun levensonderhoud kunnen instaan. Wat is er speciaal aanbevelenswaardig aan een ex-moslim ? Waarom zou die een voorkeursbehandeling moeten krijgen en bijv. een ex-duivelaanbidder niet ? Jij mag die mensen uit de goedheid van je hart opvangen, maar IK ga dat niet doen als ik daar geen zin in heb.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Mercator, als we jouw ideeën verder doortrekken, dan komen we uit bij een dubbele standaard of totale wetteloosheid, in de zin van "een niet Europeaan wordt vermoord omdat die zus of zo niet is en dat is maar goed ook"...daar kan ik met mijn klein verstand niet bij! Dan is de stap effectief zeer klein om te komen tot "je bent het niet met me eens, dus vermoord ik je"...
Volgens mij is deze gedachte een homo modernus uit de 21e eeuw onwaardig!
Hebben we dan niets geleerd uit voorbije ervaringen? Gaan we ons even zielloos en totalitair opstellen als de eerste de beste islamist?
Jouw ideeën gaan regelrecht in tegen waar FFI voor staat...is Ali Sina ook niet een ex moslim die dankzij zijn asiel in Canada weerklank vindt over de hele wereld? Is zijn (en ook mijn en ons mag ik hopen) gedachtengoed dan waardeloos? Zoals ik je ken krijg ik hierop vast een direct en concreet antwoord.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

Dutch schreef:Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo? Volgens mij zijn mensen, waar ze ook ter wereld vandaan komen doodgewoon mensen. Er is er maar één categorie.
Ik wijs jullie erop dat voor mij vriendschap bvb. doodgewoon gestoeld is op deze medemenselijkheid, teruggaand op een diepgeworteld humanisme. Het is zoiets als met eerlijkheid, je kan niet "een beetje eerlijk" zijn, je bent eerlijk of je bent het niet. Als je medemenselijkheid afhangt van iemands afkomst, dan heb je geen medemenselijkheid. Zo simpel zie ik dat.
Nu ja, het is niet enkel in de moslimlanden dat men kortzichtig en bekrompen redeneert dus, althans volgens mijn humble opinion. Volgens mij gaat dit terug op een teleurgesteld zijn in het eigen leven of leefomstandigheden en geloof me, daar kreeg ik ook wat van te verwerken, maar dankzij mijn medemenselijkheid onder andere kon ik daar zelf verandering in brengen. Nooit had ik de behoefte iemand anders daar de verantwoordelijkheid van te geven, of dat nu iemand van hier of van ginder was.
Er is een groot verschil tussen de persoonlijke band tussen mensen en de regels voor migratie en asiel.

Natuurlijk zijn de meeste mensen zo humaan dat ze een hongerig kind onmiddellijk het brood uit hun mond zouden geven, de schipbreukeling uit het water halen, de dakloze tenminste iets te eten geven, of de vervolgde een schuilplaats.
Dit zijn PERSOONLIJKE beweegredenen, die men ten persoonlijken titel kan (kàn, geen verplichting) uitvoeren.

Dit kan men moeilijk vergelijken met de staatkundige regels voor immigratie. De duizenden mensen (een grote gemeente per jaar) die jaarlijks aan de deur staan moeten door iémand gevoed, gekleed worden en van onderdak voorzien. Dat zijn allemààl zonder onderscheid mensen die op zoek zijn naar een beter, veiliger, rustiger leven. Men is helemaal geen racist als men stelt dat men deze instroom niet meer wenst!
Het grote "R" woord wordt ondertussen te pas en te onpas gebruikt om zijn eigen gelijk te halen. Ik ben geen racist als ik het niet leuk vind dat op de tram in mijn eigen dorp en mijn eigen stad geen gebenedijd woord nederlands wordt gesproken. Ik rijd van het pools metrostation naar het arabische naar het turkse en het aziatische. Ik hoor keelklanken en sisklanken en andere klanken maar ik waan me "in den vreemde". Mag ik nog opperen dat ik graag in mijn eigen dorp of stad zou wonen?

Het feit of ex-moslims hier asiel zouden moeten krijgen heeft niks te maken met persoonlijk humanisme en nog minder met racisme. Het gaat over het feit of dit niet zozeer wenselijk dan wel MOGELIJK is.
Men kon uit het vroegere USSR een aantal dissidenten laten ontsnappen die hier dan met alle égards werden omarmd. Men kon niet de helft van de bevolking van USSR en de vazalstaten importeren omdat deze mensen tegen het communisme waren. (men is daar nu wèl mee bezig, ook niet met instemming van de Europese bevolking).

Bottomline is: men kan de beperkingen van de instroom enkel aanvoelen als men persoonlijk instaat voor de mensen die men wil helpen: en dan ziet men dat bij drie personen het huis reeds "vol" is, het eten moet gedeeld worden en de kostwinner zich dubbel moet zetten. Eisen dat heelder landen de helft van de massale bevolking van kutlanden moeten opnemen omdat die helft van de bevolking niet akkoord is met het gevoerde beleid, is net zo nefast als eisen dat zijn eigen land wordt gekoloniseerd. De invasie is nu al op zijn maximum, zelfs mèt de nodige onderdrukking (want dat zijn we al stilletjesaan gewoon: de kikker in het kokende water) moet er een ommekeer komen.

Mensen moeten zèlf verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leven, en niet naar de westerse do-gooders kijken die dan weer de fakkel doorgeven aan de grijze loonslavenmassa om de rest van de wereld uit de shit te helpen;
Als een miljardair 1.000.000.000 euro heeft en hij deelt het uit aan 1.000.000.000 sukkelaars, schieten er gewoon 1.000.000.001 sukkelaars over. We zijn hier al goed op weg om die extra sukkelaar te worden.

Het multiculturalisme is een lapsus. Dit dient niet ter ondersteuning van alles wat hier komt aanwaaien, maar werd vooral ten dienste van de islamitische kolonisten ingevoerd. Geen enkele andere bevolkingsgroep staat zo haaks op het westerse maatschappelijke model. In een land waar men in het verkeer rechts rijdt, moet men geen massale bevolkingsgroep links laten rijden "omdat dit zo past in hun cultuur". Het resultaat is chaos.

En zelfs de dissidente rechtsrijders uit de linksrijdende landen, die hier dan die linksrijders zouden willen ontlopen kunnen hier geen veilige schuilplaats meer vinden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

Hear Hear!! Ik had het NIET beter kunnen verwoorden! Chapeau Circe! Dit is precies hoe ik het bedoelde te zeggen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

Dutch schreef:Mercator, als we jouw ideeën verder doortrekken, dan komen we uit bij een dubbele standaard of totale wetteloosheid, in de zin van "een niet Europeaan wordt vermoord omdat die zus of zo niet is en dat is maar goed ook"...daar kan ik met mijn klein verstand niet bij! Dan is de stap effectief zeer klein om te komen tot "je bent het niet met me eens, dus vermoord ik je"...
Volgens mij is deze gedachte een homo modernus uit de 21e eeuw onwaardig!
Hebben we dan niets geleerd uit voorbije ervaringen? Gaan we ons even zielloos en totalitair opstellen als de eerste de beste islamist?
Jouw ideeën gaan regelrecht in tegen waar FFI voor staat...is Ali Sina ook niet een ex moslim die dankzij zijn asiel in Canada weerklank vindt over de hele wereld? Is zijn (en ook mijn en ons mag ik hopen) gedachtengoed dan waardeloos? Zoals ik je ken krijg ik hierop vast een direct en concreet antwoord.
zo lees ik mercator zijn standpunt helemaal niet.

Ik versta uit zijn teksten dat hij zich enkel wil bemoeien met de situatie in dit land, met uitbreiding Europa. Ook ik lig niet wakker van de situaties in zuid-amerika, de chinese vervolgingen, de russische wantoestanden. Tenslotte krijgen we die informatie ook niet dagelijks verplicht te slikken. Zelfs Darfur met de honderdduizenden doden is niet het vermelden waard.

Als ieder tenminste in zijn eigen land voor rust en peis zou zorgen, dan zouden die mensen het ginds ook beter hebben. En neen, ik voel me er niet voor verantwoordelijk als "wereldburger". Ik ben eerder "melkwegstelselburger"... even fictief als het nieuwerwetse nietszeggende "wereldburger".
Zolang je afhangt van een bepaald land, weze het voor ziekteuitkeringen, onderwijs, pensioen of leefloon, ben je nougabollen "wereldburger" maar gewoon burger van dat land. Als wereldburger kan iedereen rechteloos in de bomen gaan hangen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door silkyboxershortXL »

Niet vergeten wat het allemaal acuut maakt. In beginsel is het voor een moslim onmogelijk
te participeren in onze maatschappij en zijn zij derhalve wederrechtelijk toegelaten. Voor mij is het lijstje van Clare Lopez decreet geworden. Dat zou in Europa 50 miljoen moslims minder betekenen. Persoonlijk is het mij onmogelijk gemaakt om langer dan 3 maanden garant te staan voor politieke vluchtelingen. Dan wordt de wet ineens wel strikt toegepast.
Spoiler! :
De volgende punten zijn van Clare Lopez tijdens een lezing op Lakeland universiteit. Claire Lopez heeft 20 jaar bij de CIA gewerkt en zit nu in Team B 2.

Vrije interpretatie met toevoegingen voor Nederland.

Onderwerp: Kunnen moslims wet respecterende Nederlanders zijn?

Antwoord;
Theologisch--Nee-----------Omdat hij loyaal/toegewijd is aan Allah, de maangod van Arabië (vrijheid van godsdienst
is prima maar niet als anderen verketterd moeten worden. De moslim loyaliteit is dus strijdig met Art. 1 URvdMens)

Religieus------Nee-----------Omdat er geen andere godsdienst geaccepteerd wordt door
Allah als de islam. (koran 2:256) (Islam bepaald dat dit op enig moment militant aan de orde moet komen )


Geografisch--Nee-----------Omdat hij getrouw is aan Mekka, 5 x bidden dagelijks richting
Mekka ( Een moskee is niet noodzakelijk, bv op de openbare weg ter aarde storten.)

Sociaal--------Nee------------Omdat getrouw zijn aan de islam gebied geen vrienden te zijn
met christenen, joden en ongelovigen.


Politiek--------Nee------------Omdat hij zich moet onderwerpen aan de spirituele leiders van
wie zij leren dat de hele wereld onderworpen moet zijn aan Allah
en destructie en overwinning daarvoor noodzakelijk zijn.

Thuis-----------Nee-----------Omdat de koran toestaat liefst 4 vrouwen te trouwen en te slaan
en vernederen als ze ongehoorzaam zijn. (Koran 4:34)


Intellectueel--Nee----------- Alles wat een moslim moet weten staat in de koran.

Geestelijk-----Nee-----------Spiritueel zijn moslims kreupel ernstig gemankeerd omdat hun vrijheid is beperkt door aan te moeten nemen dat de koran heilig is.

Daarom kunnen moslims geen wet respecterende Nederlanders en goede moslim tegelijk zijn.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ik kan mij vinden in beide kanten. Het is niet zo zwart/ wit. Je kan moeilijk iedereen die ex moslim is geworden, opvangen in Europa omdat men hier verdraagzamer is. Het is financieel niet haalbaar en naar bewoonbare oppervlakte ook niet haalbaar. Langs de andere kant zijn die mensen in veel van die landen ten dode opgeschreven. Zij kiezen voor iets die voor ons logisch lijkt maar in die landen is dit een groot taboe.

Hoe kunnen we die mensen helpen om ze toch een menswaardig leven te laten leiden?

Ps. Ik ben niet de persoon die ellenlange teksten kan uittikken. Ik vind het chapeau als mensen dat wel kunnen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Het kan mensen gewoon geen .... schelen. Heel bezorgd willen overkomen voor een arabier uit Noord-Afrika, maar compleet argeloos omgaan met de levens van jonge en oude nederlanders die slachtoffer worden van de racistische uitingen van allochtonen. Al die racisme initiatieven, maar mensen interesseert racisme helemaal niets, alleen als ze zich ermee kunnen identificeren. Als blanke held voor een zwart slachtoffer, dat voelt fijn. Maar racisme tegen blanke Nederlanders, de enige vorm van racisme die zich dagelijks herhaald, dat is niet interessant. Een blond meisje die word uitgescholden voor blanke hoer?

Lang niet zo boeiend als een arabiertje helpen en je wereldburger voelen. Nee, laten we er meer van importeren ook al merk ik op een dagelijkse basis dat allochtonen zich vaak verheven voelen boven de autochtoon, en dat is nog het minste probleem. Mensen interesseert het niets, altijd doen alsof het vanuit het hart komt, dan zou men wel betere keuzes maken en andere geen slachtoffer maken van hun eigen idealisme.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

ik las vanochtend nog iets dergelijks op een Nw Zealand forum over de Maori's en hoe die zich misdragen daar. En waarom wordt daar niets tegen ondernomen?
Gangs zijn de tribes en schuwen geen geweld... misplaatst schuld gevoel en hele bakken geld aan die tribes gegeven m.a.g. dat die Maori gangs zich nu 'beter' voelen dan de 'witte Nw Zeelander' en veel geweld en criminaliteit veroorzaken en er mag NIETS van gezegd worden want.... de politie onderneemt dan ook helemaal NIETS daartegen en als je je daartegen opstelt word jij vervolgens gepest en als je ook nog een immigrant bent wordt je op alle mogelijke manieren zodanig dwàrs gezeten dat je uiteindelijk of vrijwillig vertrekt naar je vaderland of je wordt uitgezet.... en geloof me... ik weet dit van een betrouwbare bron... wat dàt betreft zou Nederland en België nog wat kunnen leren vdie nieuw-zeelanders!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:Het kan mensen gewoon geen .... schelen. Heel bezorgd willen overkomen voor een arabier uit Noord-Afrika, maar compleet argeloos omgaan met de levens van jonge en oude nederlanders die slachtoffer worden van de racistische uitingen van allochtonen. Al die racisme initiatieven, maar mensen interesseert racisme helemaal niets, alleen als ze zich ermee kunnen identificeren. Als blanke held voor een zwart slachtoffer, dat voelt fijn. Maar racisme tegen blanke Nederlanders, de enige vorm van racisme die zich dagelijks herhaald, dat is niet interessant. Een blond meisje die word uitgescholden voor blanke hoer?

Lang niet zo boeiend als een arabiertje helpen en je wereldburger voelen. Nee, laten we er meer van importeren ook al merk ik op een dagelijkse basis dat allochtonen zich vaak verheven voelen boven de autochtoon, en dat is nog het minste probleem. Mensen interesseert het niets, altijd doen alsof het vanuit het hart komt, dan zou men wel betere keuzes maken en andere geen slachtoffer maken van hun eigen idealisme.
Ik stel voor dat jij mijn leven leeft. Ik zal uw leven leven. Enige vorm van racisme? Ik word gediscrimineerd door beide zowel autochtonen als allochtonen. Voor de ene groep ben ik niet autochtoon genoeg voor de andere groep niet genoeg allochtoon en religieus.

Een blond meisje die wordt uitgescholden voor blanke hoer? Ik word ook uitgescholden voor hoer omdat ik niet leef en mij gedraag als die ene groep.

Het is ver van zo zwart wit. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar centrum voor gelijke blablabla. Ik sta paf. Ik vroeg mij af of mensen die bijvoorbeeld Marokkaans zijn en niet moslim of die hun klacht kunnen indienen. Antwoord: privé aangelegenheden tellen niet. Maar moslims die mogen discrimineren à volonté maar owee als zij worden gediscrimineerd op de werkvloer.

Kortom ik voel aan beide kanten hun afwijzingen en dat bijna dagelijks. Als jij denkt dat jij als blanke autochtoon het zo hard te verduren hebt...
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Rot lekker op met je zielige verhalen man , ik ken mensen die diep onder de grond liggen dankzij Marokkanen en negers.
Ik ken talloze meisjes die de pleuris ingeslagen zijn omdat ze blond zijn, elke dag hoor ik denigrerende opmerkingen over blanke en Nederlanders, elke weer word er wel ergens kankernederlander geroepen. Godverdomme vandaag nog.

Als je Nederlanders racistisch vind, hoor je hier niet thuis. Een toleranter volk zal je niet snel vinden, maar waardering, ho maar. Als ik wil horen hoe racistisch Nederlanders zijn vind ik zo iemand die wat feiten uit zijn duim zuigt omdat hij er zo van verzekerd is dat Nederland schuimt van het racisme.

Ik krijg alleen maar meer begrip voor Breivik, het interesseert mensen GEWOON NIET. Het MDI is er voor jouw maat, niet voor mij. Je mag elke Nederlander die je tegenkomt aanklagen omdat je een verkeerde blik krijgt of wat ook het vreselijke racisme is die je van autochtonen meemaakt.

Ik ken talloze allochtonen en er word ze geen strobreedte in de weg gelegd.
Wanneer is de laatste keer dat je een allochtoon ergens hebt horen zeggen hoe FUCKING WARM ze verwelkomt worden in dit land?

NOOIT.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:Rot lekker op met je zielige verhalen man , ik ken mensen die diep onder de grond liggen dankzij Marokkanen en zwarten.
Ik ken talloze meisjes die de pleuris ingeslagen zijn omdat ze blond zijn, elke dag hoor ik denigrerende opmerkingen over blanke en Nederlanders, elke weer word er wel ergens kankernederlander geroepen. Godverdomme vandaag nog.

Als je Nederlanders racistisch vind, hoor je hier niet thuis. Een toleranter volk zal je niet snel vinden, maar waardering, ho maar. Als ik wil horen hoe racistisch Nederlanders zijn vind ik zo iemand die wat feiten uit zijn duim zuigt omdat hij er zo van verzekerd is dat Nederland schuimt van het racisme.

Ik krijg alleen maar meer begrip voor Breivik, het interesseert mensen GEWOON NIET. Het MDI is er voor jouw maat, niet voor mij. Je mag elke Nederlander die je tegenkomt aanklagen omdat je een verkeerde blik krijgt of wat ook het vreselijke racisme is die je van autochtonen meemaakt.

Ik ken talloze allochtonen en er word ze geen strobreedte in de weg gelegd.
Wanneer is de laatste keer dat je een allochtoon ergens hebt horen zeggen hoe FUCKING WARM ze verwelkomt worden in dit land?

NOOIT.
Beschaafd ben je al niet. Maar ach, wat maakt niet uit als je maar uw gal kunt uitspugen. Lees goed, heb ik gezegd dat Nederlanders racistisch zijn? Door mijn ervaring heb ik geleerd geen enkel volk beter is dan de andere op vlak van discriminatie (er zijn nuances). Hoe religieuzer, hoe erger ze zijn op vlak van discrimineren want ze kunnen het goedpraten door hun godsdienst naar voren te schuiven.

Ik ga absoluut niet akkoord dat moslims hier hun wetten komen opdringen. Als ze zich niet kunnen aanpassen mogen ze van mij oprotten naar hun land die ze zo aanbidden waar alles zoveel beter is als ik hen moet geloven.
Laatst gewijzigd door sunshine op wo apr 25, 2012 7:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Sunshine, ik begrijp je maar al te goed. Ozes wil jou niet eens beginnen te begrijpen, die is vertrokken in zijn trip over blanke meisjes met blonde haren...volgens mij heeft hij een rekening te vereffenen met de maatschappij en uit hij het zo.
Sommige mensen, waaronder zeer zeker ex moslims, moeten zeer stevig in hun schoenen staan om het te redden, en wij van FFI staan voor die mensen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Schepsel »

Scarlatti schreef:ik las vanochtend nog iets dergelijks op een Nw Zealand forum over de Maori's en hoe die zich misdragen daar. En waarom wordt daar niets tegen ondernomen?
Gangs zijn de tribes en schuwen geen geweld... misplaatst schuld gevoel en hele bakken geld aan die tribes gegeven m.a.g. dat die Maori gangs zich nu 'beter' voelen dan de 'witte Nw Zeelander' en veel geweld en criminaliteit veroorzaken en er mag NIETS van gezegd worden want.... de politie onderneemt dan ook helemaal NIETS daartegen en als je je daartegen opstelt word jij vervolgens gepest en als je ook nog een immigrant bent wordt je op alle mogelijke manieren zodanig dwàrs gezeten dat je uiteindelijk of vrijwillig vertrekt naar je vaderland of je wordt uitgezet.... en geloof me... ik weet dit van een betrouwbare bron... wat dàt betreft zou Nederland en België nog wat kunnen leren vdie nieuw-zeelanders!
Ik geef ze redelijk wat gelijk, die Maori's.
Een toleranter volk zal je niet snel vinden, maar waardering, ho maar.
Ik begreep van buitenlandse studenten en promovendi (en dat zie ik zelf ook) dat die ''tolerantie'' vooral onverschilligheid is.

Ik ben het wel eens met Circe.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Schepsel »

Ozes schreef:Rot lekker op met je zielige verhalen man , ik ken mensen die diep onder de grond liggen dankzij Marokkanen en zwarten.
Ik ken talloze meisjes die de pleuris ingeslagen zijn omdat ze blond zijn, elke dag hoor ik denigrerende opmerkingen over blanke en Nederlanders, elke weer word er wel ergens kankernederlander geroepen. Godverdomme vandaag nog.

Als je Nederlanders racistisch vind, hoor je hier niet thuis. Een toleranter volk zal je niet snel vinden, maar waardering, ho maar. Als ik wil horen hoe racistisch Nederlanders zijn vind ik zo iemand die wat feiten uit zijn duim zuigt omdat hij er zo van verzekerd is dat Nederland schuimt van het racisme.

Ik krijg alleen maar meer begrip voor Breivik, het interesseert mensen GEWOON NIET. Het MDI is er voor jouw maat, niet voor mij. Je mag elke Nederlander die je tegenkomt aanklagen omdat je een verkeerde blik krijgt of wat ook het vreselijke racisme is die je van autochtonen meemaakt.

Ik ken talloze allochtonen en er word ze geen strobreedte in de weg gelegd.
Wanneer is de laatste keer dat je een allochtoon ergens hebt horen zeggen hoe FUCKING WARM ze verwelkomt worden in dit land?

NOOIT.
Je komt gefrustreerd over. Waarom?

Het houdt geen steek :? De relevantie van blanke mensen onder de grond door Marokkanen is nul als het gaat over het feit dat ook niet-blanken lijden onder racisme/discriminatie/moslimgedrag.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie