Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Vond ik op international...







Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Die docu heb ik ooit gezien... heel wat inteelt bij Pakistaanse moslims in Groot-Brittanië. Met als resultaat dat Pakistanen disproportioneel vertegenwoordigd zijn in de groep van kinderen die geboren worden met aangeboren afwijkingen of ziektes.

Hier is een vies filmpje uit Iran. Gerechtigheid op Iraanse wijze. Drie mensen worden in dit filmpje met een kraan opgetakeld, waaronder een (zwangere?) vrouw.



Je hoort in het filmpje ook verschillende keren "allahu akbar" roepen... het moest maar eens niet duidelijk zijn in wiens naar hier geëxecuteerd wordt.

Wat een barbaren. Dat moet je ook wel zijn als je je godheid moet aanroepen, terwijl je mensen vermoord of terechtstelt.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik vond onlangs dit filmpje. Het maakt een vergelijking tussen Iran voor de islamitische revolutie, ten tijde van de Shah, en na de islamitische revolutie, in de tijd van de ayatollahs. Ik weet niet hoe authentiek dit filmpje is, en of we kunnen uitgaan van de echtheid er van. Wel stel ik vast dat de mensen op de foto's in dit filmpje er wel 'Perzisch' uit zien. En de opschriften op een aantal van de foto's zijn misschien in het schrift dat ze in Iran gebruiken?

In ieder geval zie ik in de foto's van voor de revolutie mensen, ook en zeker vrouwen, in (soms ook gewoon mooie) kledij, niet erg verschillend van wat toen in het westen gebruikelijk was. En de mannen mooi in het pak. Helemaal niks mis mee. En na de islamitische revolutie? Tja, chadors en soepjurken...

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re:

Bericht door Zwartmeer »

KevinB schreef:Ik vond onlangs dit filmpje. Het maakt een vergelijking tussen Iran voor de islamitische revolutie, ten tijde van de Shah, en na de islamitische revolutie, in de tijd van de ayatollahs. Ik weet niet hoe authentiek dit filmpje is, en of we kunnen uitgaan van de echtheid er van. Wel stel ik vast dat de mensen op de foto's in dit filmpje er wel 'Perzisch' uit zien. En de opschriften op een aantal van de foto's zijn misschien in het schrift dat ze in Iran gebruiken?

In ieder geval zie ik in de foto's van voor de revolutie mensen, ook en zeker vrouwen, in (soms ook gewoon mooie) kledij, niet erg verschillend van wat toen in het westen gebruikelijk was. En de mannen mooi in het pak. Helemaal niks mis mee. En na de islamitische revolutie? Tja, chadors en soepjurken...

Ik spreek geregeld met een man, een moslim, van rond de 65, die een jaar of tien geleden uit Iran is gevlucht. Hij zegt dat onder de Shah alles beter was. Itt de Arabieren zijn Iraniers geen fanaten. Althans het gewone volk niet. Volgens het sjiitische geloof kan de sharia pas ingevoerd worden na de komst van de Madie. Khomeinie zette daar een streep door en voerde het sowieso in. Het volk zat daar niet op te wachten.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Lessen van polderimam Malik:

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Lessen van polderimam Malik:
Ik heb nog nooit zo vaak de term ‘profijtvolle kennis’ gehoord als in de eerste 15 minuten van deze video die ik verder niet uitgezien heb. En ik kan gelijk al (weer) de conclusie trekken dat het helemaal nergens overgaat. De ‘profijtvolle kennis’ waar ze het over hebben zit op het niveau van welke kleur een hoofddoekje moet hebben. Als er schipbreuk geleden wordt, en je spoelt op een onbewoond eiland aan, en een van de schipbreukelingen bezit de ‘profijtvolle kennis’, dan heb je helemaal niks aan die gast. Je hebt geen enkele profijt van zijn profijtvolle kennis.

Wat maken die gasten zichzelf toch wat wijs. Dit zijn allemaal van die krampachtige pogingen om de islam een inhoud te geven die het niet heeft. Als moslims in de basisboeken koran en hadith bladeren zullen ze een lege boodschap ontdekken. De islam is eigenlijk een stomme zwart wit film. En de islamgeleerden zijn technici die het zwart wit in kleur omzetten en er geluid bij maken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

Ik ben ook gestopt met luisteren. Ik ben tot aan het boek gekomen. Ik trok het niet meer. De studenten van deze knaap, moeten anderhalf uur naar dit niets zeggende gezever luisteren.
De ‘profijtvolle kennis’ en hoe zich te gedragen gingen voornamelijk over hoe zich te gedragen tegenover de leraar van dit klasje.
Ik moest wel even lachen toen de leraar zei dat vragen stellen een goeie omgangsvorm is. De studenten begonnen gelijk met vragen stellen, maar dat is ook weer fout, want die vragen moeten gesteld worden aan het eind van de les...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik ben ook gestopt met luisteren. Ik ben tot aan het boek gekomen. Ik trok het niet meer. De studenten van deze knaap, moeten anderhalf uur naar dit niets zeggende gezever luisteren.
De ‘profijtvolle kennis’ en hoe zich te gedragen gingen voornamelijk over hoe zich te gedragen tegenover de leraar van dit klasje.
Ik moest wel even lachen toen de leraar zei dat vragen stellen een goeie omgangsvorm is. De studenten begonnen gelijk met vragen stellen, maar dat is ook weer fout, want die vragen moeten gesteld worden aan het eind van de les...
Als je niet beter wist zou je denken dat het cabaret van Hans Teeuwen is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
Zijn godsdienstige ideeen buiten beschouwing gelaten heeft Feike ter Velde helemaal gelijk. Hij heeft in iedergeval geschiedeniskennis.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

"Islam is not part of our tradition and identity in Germany and so does not belong in Germany," Volker Kauder, head of Chancellor Angela Merkel's conservatives in parliament, told the Passauer Neue Presse.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Father Zakaria Boutros vertelt hier dat er 60 miljoen dollar op zijn hoofd staat!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

In zeven delen: Robert Spencer 'Did Muhammad Exist?'

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Islamisten worden uitgejouwd door atheïsten:

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Islamisten worden uitgejouwd door atheïsten:
Ik kan me niet herinneren ooit beelden gezien te hebben waarin moslims overschreeuwd worden. Dit voorbeeld dient navolging!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Islam Rising, hadden we deze al?
Islam Rising

Recent Documentary Detailing Muslim Life, Doctrine and Islamist Agenda. A documentary follow up to "Fitnah" by Geert Wilders and other such films.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »


She's buried chest high,
her arms can't stop the stones that fly
nor wipe the tears that have already dried,
for a crime she so persistently denied.

She's buried chest deep,
the moderates asleep,
no matter how hard she does weep,
worth half a man, her testimony's cheap.

Allah subhana wa ta'ala has come up with such a fair rule,
dictators of history couldn't be so cruel,
told by Mohammed sallallahu alayhi wasallam,
teaching us Allah's divine referendum.

What becomes of those who have a sip of rum?
drink to forget or want to be numb,
or those who play the game of chance,
poker buddies escaping the religious trance?

Allah's prescribed in his merciful script,
their flesh be ripped,
their blood be dripped,
at the tip of a Muslims' whip.

She's buried chest high,
her arms can't stop the stones that fly
nor wipe the tears that have already dried,
for a crime she so persistently denied.

And this is Allah's eternal reply:
1400 years of backwards law,
a tragic flaw of the primitive claw,
dare any Muslim ask for more?

The tribe of homosexuals, accursed, as they say,
Sharia is clear on how they should pay,
the price for their Gay display:
Life - it doesn't matter which way.

Abu Baker got them with a tumbling wall,
Ali Muhammad's cousin and son-in-law
had people burned for their sexual call,
an entire village, children and all.

She's buried chest deep,
the moderates asleep,
no matter how hard she does weep,
worth half a man, her testimony's cheap.

Remember apostates, those who have fled,
to speak the words Muslims leave unsaid,
killed for the sake of those misled,
submit now, or be left dead.

Allah subhanahu wa ta'ala has come up with such a fair rule,
the devil himself couldn't be so cruel.

She's buried chest high, half way deep,
while the moderates are still, fast asleep,
while the world stands silent, her testimony's cheap,
stones thrown by religious sheep.

Witches were burned long ago,
till the flame of freedom began to glow,
and we learned to say the word 'No',

No!

Know that your laws are unjust,
not worth of respect, only disgust,
beheading those with a knife's thrust,
oh, but in Allah we so blindly trust!

She's buried head high in a heap of stones,
no more crying,
no more moans,
all that's left is skin and bones.

Why should anyone ask for more,
than the true justice, of Sharia law?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Islamic Apartheid Week
April 23, 2012. 6 PM. A look at the crowd just before Dean of Students, Stephanie Ives, made a brief statement. The main point being, " I ask you all to keep the principles of free speech and civil discourse in mind tonight ." A statement which fell on the deaf ears of the raucous students who came to disrupt and to violate the free speech rights of their fellow students and invited speakers. As is evident from the videos posted here of the entire evening, security as well as Ms Ives, did nothing to reprimand or control the offending students. Empty words. After Ms Ives fulfilled her duties, student leader, Alvaro Enrique Watson, a brave young man whose organization, Temple University Students for Intellectual Freedom (TUSIF ) co-sponsored the conference with The David Horowitz Foundation, made an opening statement and then introduced Robert Spencer of Jihad Watch. The speakers were Robert Spencer of Jihad Watch, Pamela Geller of Atlas Shrugs, Nonie Darwish of Former Muslims United, and Simon Deng - a former Sudanese slave.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Islamic Apartheid Week



Deel 2 is zo mogelijk nog interessanter dan deel 1.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Islamic Apartheid Week

Deel 2 is zo mogelijk nog interessanter dan deel 1.
Door een deel te plaatsen wordt de rest ook wel gevonden. Ik moet het zelf allemaal nog zien trouwens.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie