Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ariel »

Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

zaterdag 5 mei 2012

Een zwangere vrouw die op 26 maart op straat werd mishandeld door een groep Marokkaanse jongens, heeft korte tijd later haar kind verloren. Dat heeft de politie zaterdag bevestigd.

Uitschelden
De baby werd te vroeg geboren. Volgens de politie is het nog niet bekend of de te vroege geboorte is veroorzaakt door de mishandeling. Het Nederlands Forensisch Instituut doet daar onderzoek naar.

De Marokkaanse vrouw liep samen met haar Surinaamse vriend over de Nieuwendijk waar ze een woordenwisseling kregen met de Marokkaanse jongens. Volgens de krant scholden zij de vrouw uit voor 'negerhoer'.

Te vroeg
De jongens, volgens de politie allemaal jonger dan achttien, sloegen, trokken en duwden de man en de vrouw op de Beurspassage.

Het zwangere slachtoffer moest ter controle naar het ziekenhuis, waar de baby niets leek te mankeren. Ruim een week later kwam het kind echter te vroeg ter wereld. Het is niet bekend hoe lang de vrouw zwanger was.

Door Arne Hankel
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... straat.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Once you go black...

...dan slaan Marokkanen je op je bek. Tenminste, als je een Marokkaanse vrouw bent. En je loopt met een partner over straat die toevallig een zwart huidskleurtje heeft. Check deze boosmaker in het Parool:

"Een zwangere Amsterdamse die op de Nieuwendijk door vijf Marokkaanse mannen was mishandeld, is kort daarop te vroeg bevallen, waarna de baby is overleden. De 26-jarige vrouw van Marokkaanse komaf liep 26 maart met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk. De vijf mannen, rond de twintig, liepen achter hen. Het groepje schold haar uit voor 'negerhoer'. Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt."

De tiefus. Kan het nog triester? Even nog los van die miskraam. Dat mag het NFI lekker uitzoeken. Wij zijn geen bevallingsdeskundigen en er zijn vast een hoop slimme advocaten die aan kunnen tonen dat die dooie baby niks met een vechtpartij van een week eerder te maken heeft. Maarrrr... met VIJF man tegen EEN zwangere vrouw. Hebben die gasten dan helemaal geen eergevoel in hun donder? Nee dus. We vragen ons af wat er met Nederland zou gebeuren als het vijf blanke Hollandse mannen waren geweest die zo'n vrouw midden op klaarlichte dag op zo'n 50 meter afstand van het Monument op De Dam in elkaar hadden geramd omdat ze een 'negerhoer' is. Dan staan alle kranten vol over hoe racistisch en xenofobisch ons kikkerlandje eigenlijk is geworden. Dan hadden alle anti-discriminatie-clubjes in de hoogste boom gezeten over hoe we nu eindelijk eens kleur moeten bekennen allemaal. En terecht. Maar nu?

Voetnootje. Een pietepeuterig berichtje in een lokaal blaadje en daarna snel weer over tot de orde van de dag. Zelfs de daders liepen na 1,5 week al weer vrij rond al heeft justitie toch maar hoger beroep tegen die beslissing ingediend. Gelukkig bestaan er tegenwoordig dit soort handige uitlegwebsites waar nieuwe medelanders kunnen teruglezen hoe het ook alweer hoort in Nederland. Komt dus helemaal goed voortaan.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Once you go black...

Bericht door Ariel »

De PVV heeft vragen gesteld aan minister van Veiligheid Ivo Opstelten (VVD). PVV-Kamerlid Joram van Klaveren vraagt zich af of alles in het werk wordt gesteld om de daders zo lang mogelijk achter slot en grendel te krijgen. Bovendien wil de PVV'er dat de daders na denaturalisatie Nederland 'uitgeknikkerd dienen te worden'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Once you go black...

Bericht door Manon »

Ariel schreef:De PVV heeft vragen gesteld aan minister van Veiligheid Ivo Opstelten (VVD). PVV-Kamerlid Joram van Klaveren vraagt zich af of alles in het werk wordt gesteld om de daders zo lang mogelijk achter slot en grendel te krijgen. Bovendien wil de PVV'er dat de daders na denaturalisatie Nederland 'uitgeknikkerd dienen te worden'
dit lijkt er beter op! alleen: hij gaat het niet gedaan krijgen hé. waarschijnlijk krijgen ze er nog een toetje bovenop.

waarom mag niemand weten hoever de zwangerschap al was gevorderd? hoeveel weken was het doodgeboren kindje?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door King George »

PVV stelt Kamervragen over dood van een baby na racistische mishandeling

Vragen van het lid Van Klaveren aan de minister van
Veiligheid en Justitie en de minister van Immigratie, Integratie en Asiel over de dood van een baby na de racistische mishandeling van de moeder door Marokkaans straattuig.



1.)
Bent u bekend met het artikel 'Baby na straatruzie overleden'(*)?

2.)
Klopt het dat de daders na slechts iets meer dan een week alweer zijn vrijgelaten en inmiddels zelfs onbereikbaar zijn?

3.)
Is de minister, in navolging van de PVV, van mening dat het vrijlaten van dit soort tuig het vertrouwen van burgers in de rechtsstaat ondermijnt? Zo neen, waarom niet?

4.)
Deelt de minister de visie van de PVV dat alles in het werk moet worden gesteld om de daders zo lang mogelijk achter slot en grendel te krijgen en na denaturalisatie ons land uitgeknikkerd dienen te worden? Zo neen, waarom niet?



(*) Parool, 5 mei 2012



http://www.pvv.nl/index.php/component/c ... ling-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Mahalingam »

De bron (Parool) geeft:
  • De 26-jarige vrouw van Marokkaanse komaf liep 26 maart met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk. De vijf mannen, rond de twintig, liepen achter hen. Het groepje schold haar uit voor 'negerhoer'.
    Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt.
Elsevier geeft: "...sloegen, trokken en duwden..."
Aangezien onduidelijk is wie, wat, wanneer, hoe, en in welke volgorde de daders schade hebben toegebracht, kan er geen daad aan een verdachte persoonlijk worden toegeschreven. Dus worden ze weer los gelaten.
De advocaten zullen wel beweren dat er geen bewijs is voor oorzakelijkheid van de dode baby en zou de rechter dat wel bewezen zien dan is het probleem: wie heeft de fatale schop uitgedeeld?
Wie weet zal de advocaat ook nog stellen dat de baby door natuurlijke oorzaak is dood gegaan: verminderde levensvatbaarheid vanwege gemengd bloed. (het hoerenkind argument)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dhana »

Ik kan er niet bij en ik wil het ook niet begrijpen. Het ergst is nog dat dit soor tuig er zelf minder mee zit dan de lezer van dit bericht. Mijn maag draaide in ieder geval om. Maar ja altijd nog beter zo'n mededogenloze moslim dan een kaffir. Hun moeders zullen wel weer met hystersiche stem beweren dat ze het zich allemaal niet kunnen voorstellen van hun kroost, want hij was zo'n rustige lieve jongen die altijd klaar stond om de imam in de moskee bij te staan.

Ik moet ineeens weer denken aan die zwangere vrouw die een tijd geleden door in inbrekers zonder pardon het raam van haar eigen slaapkamer uitgegooid is.

Om van de smullen hoor, die culturele verrijking.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

Vreselijk, maar de keiharde realiteit. Je kan als Marokkaanse niet met je Nederlandse collega even naar de supermarkt tijdens de pauze zonder dat je boze blikken toegewerpt krijgt of het woordje hoer- want alle Marokkaanse vrouwen zijn hoeren volgens deze smerige jongens.

De smerige jongens komen er vast nog mee weg ook hier in Nederland. Ik zie ze het liefst alle vijf voor laten we zeggen 10 uur gekruisigd ergens in een hete en dorre woestijn. Wedden dat ze zoiets nooit meer in hun hoofd zullen halen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ali Yas »

Dihya schreef:... want alle Marokkaanse vrouwen zijn hoeren volgens deze smerige jongens.
Hé, die jongens zijn toch zeker geen racisten! Ze vinden niet-Marokkaanse vrouwen zonder sluier vast allemaal ook hoeren. [hypocrite.gif]
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

Ali Yas schreef:
Dihya schreef:... want alle Marokkaanse vrouwen zijn hoeren volgens deze smerige jongens.
Hé, die jongens zijn toch zeker geen racisten! Ze vinden niet-Marokkaanse vrouwen zonder sluier vast allemaal ook hoeren. [hypocrite.gif]
Goh, je maakt jezelf keer op keer belachelijk. Even voor de goede orde: dit gaat niet over de hoofddoek maar over Marokkaanse vrouwen die vandaag de dag niet veilig over straat kunnen met een niet-Marokaanse man aan hun zij.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door mercator »

Dihya schreef: Goh, je maakt jezelf keer op keer belachelijk. Even voor de goede orde: dit gaat niet over de hoofddoek maar over Marokkaanse vrouwen die vandaag de dag niet veilig over straat kunnen met een niet-Marokaanse man aan hun zij.
Al die problemen zijn opgelost als we alle ingevoerde Marokkanen oppakken en terug naar Marokko stampen, waar ze thuis horen. Mag ook naar Turkije en Irak hoor, vrijheid blijheid voor alle moslimpjes, lekker te samen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ali Yas »

Dihya schreef:
Ali Yas schreef:
Dihya schreef:... want alle Marokkaanse vrouwen zijn hoeren volgens deze smerige jongens.
Hé, die jongens zijn toch zeker geen racisten! Ze vinden niet-Marokkaanse vrouwen zonder sluier vast allemaal ook hoeren. [hypocrite.gif]
Goh, je maakt jezelf keer op keer belachelijk. Even voor de goede orde: dit gaat niet over de hoofddoek maar over Marokkaanse vrouwen die vandaag de dag niet veilig over straat kunnen met een niet-Marokaanse man aan hun zij.
Alla, het ging inderdaad niet over sluiers, maar je weet toch hopelijk wel hoe er in bepaalde (grote) hoeken van de islam tegen ongesluierde vrouwen aan wordt gekeken?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

Ali Yas, het merendeel van de Marokkanen ziet vrouwen zonder sluier niet als hoeren. Ik weet niet hoe het er in andere landen aan toe gaat en dat kan me ook vrij weinig schelen. In Marokko gaat het er in elk geval anders aan toe en daar heerst een redelijk vrije cultuur waar vrijwel alle islamitische dames gewoon in badkleding op het strand liggen naast hun mannen! Lang leve de Marokkaanse man! Als je een Marokkaanse man naast bijvoorbeeld een Irakeze man neerzet dan begijp je waarom ik zo positief over de Marokaanse mannen ben. Op uitzonderingen na.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: Goh, je maakt jezelf keer op keer belachelijk. Even voor de goede orde: dit gaat niet over de hoofddoek maar over Marokkaanse vrouwen die vandaag de dag niet veilig over straat kunnen met een niet-Marokaanse man aan hun zij.
Al die problemen zijn opgelost als we alle ingevoerde Marokkanen oppakken en terug naar Marokko stampen, waar ze thuis horen. Mag ook naar Turkije en Irak hoor, vrijheid blijheid voor alle moslimpjes, lekker te samen.
Maak je maar geen zorgen, lieverd. Lief dat je dat wel doet hoor. Even een paar jaar geld sparen en dan ben ik weg uit Nederland. Don't worrie, ik wil hier niet eens blijven. Geef mij maar een Arabisch land met de Arabische taal om me heen. :knorrie:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Maak je maar geen zorgen, lieverd. Lief dat je dat wel doet hoor. Even een paar jaar geld sparen en dan ben ik weg uit Nederland. Don't worrie, ik wil hier niet eens blijven. Geef mij maar een Arabisch land met de Arabische taal om me heen. :knorrie:
Ik geloof er niks van, je kan het als moslim nergens beter hebben dan in een niet-moslimland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

Geloof mij Mercator als ik zeg dat ik het hier in Nederland niet naar mijn zin heb en een moord zou doen om in mijn vaderland te wonen of in een Arabisch land als Egypte, Syrie, Iran of Jordanie. Ghair insa'Allah... dat is mijn streven en daar ben ik samen met mijn man nog mee bezig.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door King George »

Artikel in de Volkskrant: Hebben Marokkanen een racismeprobleem?



Het valt me inderdaad wel op dat we nog geen grootse jankparades hebben, want zouden de daders vijf Nederlanders zijn geweest die bij een Nederlandse dame haar ongeboren "bastaardkind" op soortgelijke wijze zouden hadden geamputeerd, dan was heel politiek correct Nedertland in tranen. Nu lijkt hen er wel meer aan gelegen dit alles in de doofpot te moeten stoppen om deze "culturele verrijkers" uit Marokko niet te willen "stigmatiseren"...
Laatst gewijzigd door King George op di mei 08, 2012 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Geloof mij Mercator als ik zeg dat ik het hier in Nederland niet naar mijn zin heb en een moord zou doen om in mijn vaderland te wonen of in een Arabisch land als Egypte, Syrie, Iran of Jordanie. Ghair insa'Allah... dat is mijn streven en daar ben ik samen met mijn man nog mee bezig.
Oh prima dan. Wel eerst even de studieschuld terugbetalen voor dat je je koffers pakt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef:Geloof mij Mercator als ik zeg dat ik het hier in Nederland niet naar mijn zin heb en een moord zou doen om in mijn vaderland te wonen of in een Arabisch land als Egypte, Syrie, Iran of Jordanie. Ghair insa'Allah... dat is mijn streven en daar ben ik samen met mijn man nog mee bezig.
Oh prima dan. Wel eerst even de studieschuld terugbetalen voor dat je je koffers pakt.
Ik heb geen studieschuld. En ik neem aan dat je hetzelfde ook gezegd zou hebben tegen een Nederlander die wel een studieschuld heeft he? Wel zo eerlijk toch?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ariel »

Dihya schreef: Maak je maar geen zorgen, lieverd. Lief dat je dat wel doet hoor. Even een paar jaar geld sparen en dan ben ik weg uit Nederland. Don't worrie, ik wil hier niet eens blijven. Geef mij maar een Arabisch land met de Arabische taal om me heen. :knorrie:
Weet je C. Dat geloof ik nou niet. Je man is hier naar toe gevlucht, en die gaat echt niet vrijwillig terug naar een islamitisch land waar geen uitkeringen en andere opvang netten zijn.
Waarschijnlijk heeft hij hier niet eens werk dus is hij afhankelijk van zijn uitkering.
Heb jij een baan Dihya? En zo ja, wat voor werk doe jij?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Ik heb geen studieschuld. En ik neem aan dat je hetzelfde ook gezegd zou hebben tegen een Nederlander die wel een studieschuld heeft he? Wel zo eerlijk toch?
Natuurlijk. Maar een allochtoon die een studieschuld opbouwt voor een of andere nutteloze studie en dan naar Marokko vertrekt om daar huismoedertje of terroristje te spelen mag dat in één keer terug betalen. Wel zo eerljk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Je man is hier naar toe gevlucht, en die gaat echt niet vrijwillig terug naar een islamitisch land waar geen uitkeringen en andere opvang netten zijn.
Ik krijg haast te doen met die Islamitische sukkel. Komt hij helemaal naar hier om zich in Nederland te laten verwennen en dan sleept zijn madam Dyhia hem mee terug naar zo een Afrikaans hell-hole :D . Ik zou hem de raad geven om Dyhia de bons te geven en een autochtone domme gans te zoeken van groen-linkse signatuur.-, dat geeft veel meer vooruitzicht op een levenslange riante uitkering.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
Dihya schreef:Maak je maar geen zorgen, lieverd. Lief dat je dat wel doet hoor. Even een paar jaar geld sparen en dan ben ik weg uit Nederland. Don't worrie, ik wil hier niet eens blijven. Geef mij maar een Arabisch land met de Arabische taal om me heen. :knorrie:
Ik geloof er niks van, je kan het als moslim nergens beter hebben dan in een niet-moslimland.
Dihya schreef:Geloof mij Mercator als ik zeg dat ik het hier in Nederland niet naar mijn zin heb en een moord zou doen om in mijn vaderland te wonen of in een Arabisch land als Egypte, Syrie, Iran of Jordanie.
Arme Dihya: ze weet niet eens dat Iran geen Arabisch land is, want daar spreken ze de Indo-Europese taal Farsi en bovendien zijn de moslims er van de verkeerde sekte. :laugh1:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Arme Dihya: ze weet niet eens dat Iran geen Arabisch land is, want daar spreken ze de Indo-Europese taal Farsi en bovendien zijn de moslims er van de verkeerde sekte. :laugh1:
Maar de dames dragen daar wel allemaal prachtige zwarte hoofddoekjes. Een sluier die de haren volledig bedekt en kleding die enkel de handen en het gezicht vrijhoudt, zijn wettelijk verplicht , en dat is dan toch maar weer mooi meegenomen. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door xplosive »

Ali Yas schreef:Arme Dihya: ze weet niet eens
Wat weet Dihya eigenlijk wèl?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Zwangere vrouw verliest baby na mishandeling op straat

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:
Dihya schreef: Maak je maar geen zorgen, lieverd. Lief dat je dat wel doet hoor. Even een paar jaar geld sparen en dan ben ik weg uit Nederland. Don't worrie, ik wil hier niet eens blijven. Geef mij maar een Arabisch land met de Arabische taal om me heen. :knorrie:
Weet je C. Dat geloof ik nou niet. Je man is hier naar toe gevlucht, en die gaat echt niet vrijwillig terug naar een islamitisch land waar geen uitkeringen en andere opvang netten zijn.
Waarschijnlijk heeft hij hier niet eens werk dus is hij afhankelijk van zijn uitkering.
Heb jij een baan Dihya? En zo ja, wat voor werk doe jij?
Bah smerig Ariel. Ik had je toch wat hoger ingeschat, maar kennelijk zit je vol met vooroordelen en ben je een mainstream Ingrid. Misschien moet je je maar eens wat beter verdiepen in de nieuwe generatie asielzoekers. Dan had je geweten dat Iraanse mensen over het algemeen genomen zeer hoogopgeleid zijn en allemaal zeer hoge functies bekleden. Ik heb een baan ja, een hele goeie zelfs, maar ik verhuis per 1 juni naar Den Haag en ben dus nu zoekende in Den Haag.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Plaats reactie