Horror op You Tube

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Op You Tube wemelt het ook van het griezelige filmpjes over bovennatuurlijke zaken. Hier onder een merkwaardig filmpje van een één of ander creatuur in een bos. Althans zo lijkt het. Het doet me sterk denken aan een soortgelijke belevenis van mijn broer die bij hoog en laag zweert een kabouter gezien te hebben in Zweden. Hij was toen scheepsgezel op de grote vaart en toen zijn schip in de haven lag ging hij ’s avonds aan land en ontdekte toen tot zijn verrassing bij een bosrand een heel klein mannetje(?) dat zich haastig uit de voeten maakte door in het struikgewas te vluchten.

Ik dacht dat het creatuur in het filmpje gewoon een soort rare tak was, maar als je goed kijkt lijkt het zich te bukken. Het is maar heel even te zien, dus je moet goed opletten.



Hier nog een griezelig filmpje van een portret van een Japans meisje dat zelfmoord pleegde. Het schijnt dat als je ca. 5 minuten naar het portret staart ze tot leven lijkt te komen. Ik heb dat met enige reserve gedaan omdat ik mijn geest liever niet openstel voor bepaalde zaken. Inderdaad lijkt het gezicht te gaan leven, maar volgens mij is het gewoon optisch bedrog. Ik kreeg zelfs even de indruk dat ze me opeens kwaad aankeek. Toen ik later weer keek vond ik echter dat ze droevig keek. In andere filmpjes m.b.t. tot dit portret las ik dat veel mensen niet lang naar de ogen van het meisje konden kijken en dat mensen die dat wel deden ook zelfmoord hadden gepleegd. Dus kijken op eigen risico! :wink:



Er zijn ook erg veel filmpje en foto’s van geestverschijningen. Merkwaardig dat geesten soms kennelijk wel door camera’s gezien worden maar niet door onze ogen. Dit filmpje uit Japan laat een geestverschijning zien die kennelijk niet door omstanders wordt opgemerkt, omdat een voorbijganger er dwars doorheen loopt, maar op het filmpje zelf is de verschijning wel te zien. Het doet me wel wat denken aan die verschijning bij die Egyptisch opstand tegen Moebarak waar toen een soort paard met een ruiter te zien was op de video, maar wat ook niet gezien werd door omstanders.

Laatst gewijzigd door Anonymous op vr mei 11, 2012 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door xplosive »

Je moet er denk ik ook rekening mee houden dat de mogelijkheden voor filmtrucage met de vlucht die de techniek genomen heeft sterk toegenomen zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Horror op You Tube

Bericht door Schepsel »

Bij die eerste vraag ik me vooral af waarom de mensen dat wezen niet langer hebben gefilmd, of zelfs inbreuk hebben gemaakt op zijn zelfbeschikking en hem gevangen hebben.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door xplosive »

Schepsel, wat ik mij afvraag is waarom jij nog steeds een link in je onderschrift hebt staan die allang nergens naartoe leidt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Bij die eerste vraag ik me vooral af waarom de mensen dat wezen niet langer hebben gefilmd, of zelfs inbreuk hebben gemaakt op zijn zelfbeschikking en hem gevangen hebben.
Ik weet het niet. Het wekt de indruk alsof het per ongeluk gefilmd is, want het is maar heel even te zien. Misschien heeft de cameraman/vrouw het niet eens opgemerkt of is het misschien net zo'n geval als die geestverschijningen waar bij de verschijning alleen op film te zien is. In dat geval hebben de betrokkenen, iclusief de cameraman of -vrouw het gewoon niet gezien.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door xplosive »

Ik vind het maar een vaag verschijnsel. De vraag is of je het übehaupt als wezen kan kenschetsen. Het zou net zo goed iets anders kunnen zijn. Veel beweging zit er in ieder geval niet in.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

xplosive schreef:Je moet er denk ik ook rekening mee houden dat de mogelijkheden voor filmtrucage met de vlucht die de techniek genomen heeft sterk toegenomen zijn.
Ja, dat kan. Maar ik vraag me af waarom het bij het eerste filmpje dan niet beter gedaan is en het creatuur langer gefilmd is. Bij het derde filmpje krijg ik de indruk dat het gewoon een filmpje is dat opgenomen is met een bewakingscamera en daar kun je tijdens het opnemen moeilijk iets mee faken lijkt me. Bij het middelste filmpje is bedrog natuurlijk helemaal uitgesloten. Je kan immers de video gewoon stil zetten en een kwartier naar de afbeelding kijken. Ik heb dat zojuist gedaan met een grotere en betere afbeelding op een andere website die ik hieronder plaats. Als je het meisje op het portret echt vrij lang in de ogen kijkt lijkt het gezicht inderdaad te leven en ik zag ook haar lippen bewegen. Door er naar te staren raak je a.h.w. in een soort trance en begint het portret te veranderen en lijkt het gezicht tot leven te komen. In het artikel staat dat het moeilijk is voor iemand om langer dan vijf minuten in de ogen te kijken maar daar heb ik toch geen moeite mee. Maar hoe vaker je het doet, hoe vreemder het wordt.
Portret meisje bevat mogelijk haar geest

JAPAN - De afbeelding hieronder heeft een spirituele overdracht tot gevolg, aldus een onlangs gepubliceerd Koreaans artikel. De afbeelding is een .jpg bestand en is dus niet geanimeerd noch is dit een grap wat een gepland schrikeffect teweeg brengt.

Het verhaal gaat als volgt. Kort voordat een tienermeisje in Japan zelfmoord pleegde, tekende zij dit portret, scande het en zette het online. Koreaanse media pikten dit op en het verhaal verspreidde zich als een lopend vuurtje.

Er zijn verschillende berichten in Koreaanse forums dat personen die langdurig naar het portret keken, ze de droefheid en emotie van het meisje kunnen voelen. Wellicht is het meisje met zoveel droefenis en verbolgenheid gestorven, dat haar geest zich in het portret schuilhoudt.

Afbeelding

Het mysterieuze is dat het moeilijk is voor iemand om langer dan vijf minuten in de ogen van het meisje te staren. Alle emotie die het meisje gevoeld heeft, wordt overbracht, en er zijn zelfs berichten dat er zelfmoordpogingen gedaan zijn door te lang in de ogen van het meisje te kijken.

Het portret verandert als je er naar kijkt en het lijkt te bewegen. Veel mensen zeggen een aanwezigheid te voelen als ze lang naar het gezicht kijken. Je emotie verandert, en je voelt de geest van het meisje naast je staan. Er zijn meldingen dat ze voelen dat het meisje ze aanraakt. Of het een kwade of goede geest is kan niet met zekerheid worden gezegd.

Bron: Xerson

http://mysterie-wetenschapsforum.nl/php ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Horror op You Tube

Bericht door Schepsel »

xplosive schreef:Schepsel, wat ik mij afvraag is waarom jij nog steeds een link in je onderschrift hebt staan die allang nergens naartoe leidt.
Ah, verwijder hem wel.

Ik denk dat je met dat meisje ook een psychologisch effect rekening moet houden: onze geest reageert nu eenmaal op gezichten en we zien ook snel gezichten in dingen, zo zijn we geprogrammeerd. Iemand in de ogen staren kan ook iets van emotie geven, volgens mij zijn de ogen een soort communicatiemiddel. Ik weet niet of het meisje van het schilderij zich doodde, maar in ieder geval vind ik, zonder het 5 min te hebben bekeken, best een horrorkop. Niet echt charmant.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef: Hier nog een griezelig filmpje van een portret van een Japans meisje dat zelfmoord pleegde. Het schijnt dat als je ca. 5 minuten naar het portret staart ze tot leven lijkt te komen. Ik heb dat met enige reserve gedaan omdat ik mijn geest liever niet openstel voor bepaalde zaken. Inderdaad lijkt het gezicht te gaan leven, maar volgens mij is het gewoon optisch bedrog. Ik kreeg zelfs even de indruk dat ze me opeens kwaad aankeek. Toen ik later weer keek vond ik echter dat ze droevig keek. In andere filmpjes m.b.t. tot dit portret las ik dat veel mensen niet lang naar de ogen van het meisje konden kijken en dat mensen die dat wel deden ook zelfmoord hadden gepleegd. Dus kijken op eigen risico!
Er is een verschijnsel waar ik de naam even van kwijt ben. Maar het gaat als volgt. Als je in een 100% volkomen donkere ruimte, misschien een wc of douche bij nacht, een heel klein lichtje hebt dat verder de omgeving niet kan verlichten, dan gaat dat lichtje als je er een paar minuten de tijd voor neemt bewegen. Dat is opties bedrog! Ik heb het idee dat dat met dat bewegende gezicht, ik moet het nog uittesten, ook zo is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Horror op You Tube

Bericht door naar boven »

Die jongedame is de Melancholic Princess

Gephotoshopped in maart 2006 door de kunstenaar Robert Chang, die meer van dit soort werk produceert.
She is the main character from a sci-fi/fantasy screenplay of mine titled Tellurian Sky. Her name is Ruu, usually called Princess Ruu by those around her. Her unwilling ascension to the throne is the source of her melancholy, as she has no desire to rule a kingdom, but is forced to do so.
Dat verhaal over dat zelfmoordmeisje is dus onzin. Een hoax.
Meer
(Note: Over the years, I've been getting tons of emails from people telling me that my painting was used as some ridiculous urban myth about some girl who painted this image before commiting suicide, and if you stare at the image long enough her ghost will appear. Really? Seriously? Are people really that gullible? I've seen many of these discussions online, and it's just hilarious.)
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Ik weet niet of het meisje van het schilderij zich doodde, maar in ieder geval vind ik, zonder het 5 min te hebben bekeken, best een horrorkop. Niet echt charmant.
Ik vind het juist een heel lief en droevig gezicht. Ik heb er zo juist weer een poosje naar gekeken en inderdaad lijkt het of ze na een tijdje tot leven komt. Het effect wordt kennelijk sterker als je er langer naar staart. Net alsof haar lippen bewogen en zelfs haar wenkbrauwen leken te bewegen. Net alsof ze fluisterend sprak. Inderdaad een hele merkwaardige optische illusie! Je zou zoiets eens uit moeten proberen met andere portretten en kijken of daar ook iets dergelijks optreedt. Volgens mij heeft het vooral ook met contrastverschillen te maken en mogelijk ook de kleuren.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr mei 11, 2012 11:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Horror op You Tube

Bericht door Schepsel »

Ik vind juist dat ze te klef kijkt. Maar dat is denk ik dan een kwestie van smaak :) Wat denk jij van geesten, of het wezen dat leek te bukken? Gewoon benieuwd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

naar boven schreef:Gephotoshopped in maart 2006 door de kunstenaar Robert Chang, die meer van dit soort werk produceert.
Het portret zag er ook wel erg strak uit voor een schilderij vond ik. :D Bijna een soort foto. Maar die optische illusie is heel eigenaardig.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr mei 11, 2012 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Horror op You Tube

Bericht door Schepsel »

Nu ik erover nadenk zal ik degene wel zijn met de horrorkop :D
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Nu ik erover nadenk zal ik degene wel zijn met de horrorkop :D
Jij hebt best wel een mooie kop. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Ik vind juist dat ze te klef kijkt. Maar dat is denk ik dan een kwestie van smaak :) Wat denk jij van geesten, of het wezen dat leek te bukken? Gewoon benieuwd.
Ik weet vaak niet wat ik er van denken moet. Feit is dat veel mensen veel vreemde dingen zien of kennelijk zien ze zaken die er niet zijn. Ik kan daar in mijn eigen familie verscheidene voorbeelden van geven. Mogelijk is er ook vaak sprake van optische illusies of hallucinaties. Je hebt met die filmpjes natuurlijk ook heel veel bedrog, vooral met filmpjes over ufo's e.d. Hieronder nog een filmpje met griezelige voorvallen. Op eentje zie je een duidelijke verschijning. Bedrog of was daar gewoon iemand?

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Horror op You Tube

Bericht door naar boven »

Horror, artistieke film, musical, thriller...

Van alles een beetje: The Wicker Man (1973), met oa Edward Woodward, Britt Ekland en Christopher Lee



http://www.youtube.com/watch?v=wKsB05xaJu0" onclick="window.open(this.href);return false;
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een paar filmpjes.







De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Horror op You Tube

Bericht door mercator »

Ik heb hier nog ergens boeken uit de jaren 1880 liggen hier, met fotografische opnamen van gematerialiseerde geesetn ectoplasma en kabouters. Nu zie je zo dat het een kwestie van karton en plakpapier is, binnen een paar jaar kijken we ook zo aan tegen de moderne geestverschijningen.
Dat Koreaans zelfmoord grietje bijv. is gewoon een figuurtje uit de SIMS.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

naar boven schreef:Die jongedame is de Melancholic Princess

Gephotoshopped in maart 2006 door de kunstenaar Robert Chang, die meer van dit soort werk produceert.
.....
Dat verhaal over dat zelfmoordmeisje is dus onzin. Een hoax.
Toch wel knap speurwerk van je naar boven. Ik geef toe dat ik zelf niet veel gezocht heb naar een mogelijke hoax. Hier nog een filmpje van een verschijning op tv! Mogelijk ook een hoax of een technische storing. :D

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door xplosive »

En zo kunnen we heel wat "geestverschijningen" naar het land der fabelen verwijzen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Horror op You Tube

Bericht door Schepsel »

Hoe werkt het eigenlijk met geesten? Zijn die naakt? Als iemand in een ongeluk is overleden of er anders uitzag door een ziekte, zie je dan als geest een verminkte figuur? Waarom kunnen ze lopen en niet gewoon zweven?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Horror op You Tube

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Hoe werkt het eigenlijk met geesten? Zijn die naakt? Als iemand in een ongeluk is overleden of er anders uitzag door een ziekte, zie je dan als geest een verminkte figuur? Waarom kunnen ze lopen en niet gewoon zweven?
Voor wat ik er over gelezen heb kan ik er het volgende over zeggen. geesten nemen de vorm aan die ze tijdens hun leven hadden, dus met kleren aan en ze kunnen ook zweven.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Horror op You Tube

Bericht door naar boven »

Ze zweven en iedereen die er in gelooft ook.
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Horror op You Tube

Bericht door Zwartmeer »

Het is heel gemakkelijk om zelf geest-filmpjes te maken. Je filmt een persoon die spiegelt op een raam. Zo krijg je een doorzichtig iemand. En alles hangt dan een beetje van de achtergrond en het licht af. Je moet in iedergeval zorgen dat je het de randen van het raam niet meefilmt zodat een kijker nooit door kan hebben dat je een raam hebt gefilmd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie