Asieligen binnen 14 weken een huis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Asieligen binnen 14 weken een huis

Bericht door King George »

Asieligen binnen 14 weken een huis.

Landgenoten,

De broeksriem moet nog een gaatje verder. Zo wordt het eigen risico in de zorg bijna verdubbeld! Zegge: vierhonderd eurootjes… Is allemaal geregeld door die fantastische KutDus-Coalitie.
Dus laten we hopen dat we niet ziek worden, want dat worden we extra gestraft en o ja, de maandelijkse premie moet ook gewoon betaald worden, hoor je!

Er zijn groeperingen in Nederland die het allemaal veel beter hebben. Asieligen bijvoorbeeld en het volgende bericht is slecht voor uw bloeddruk, dus u bent gewaarschuwd.

Asielzoekers in Nederland mogen vanaf oktober niet langer zelf kiezen waar ze gaan wonen. Ze krijgen een woonplaats toegewezen door de gemeenten. Dat schrijft minister Gerd Leers (CDA, Asiel) in een brief aan de Tweede Kamer

Nu doet men net of het beleid aangescherpt wordt, maar als we even verder lezen:

In het nieuwe systeem krijgt een gemeente te horen welke asielzoekers of welk gezin een huis zoekt. De gemeente zoekt dan een passend huis en kan tegelijkertijd beginnen met het organiseren van voorzieningen als uitkering, onderwijs en inburgering.
De asielzoekers moeten veertien weken nadat hun asielvergunning is verleend een huis krijgen toegewezen.


Bent u er nog, of ligt u al stuiterend aan een valium-infuus, haha!
Nee, er valt niets te lachen. De enigen die keihard schaterlachen, zijn de profiteurs uit den vreemde! Binnen veertien weken een huis en ondertussen wordt de uitkering geregeld, want werken hoeft namelijk niet van die bange Brussel-Bukkers in Den Haag. Geen schofterig hoog eigen risico, geen dure boodschappen, geen sollicitatieplicht enzovoorts, maar heerlijk fakansie vieren tot je dood.

Hoelang moet een werkende Nederlander op een huis wachten? Kan zomaar vijf, zes jaar duren en dan zet ik nog laag in. Het kan ook veel langer duren!
Als je met onze zwartgezichtjes maar goed gaat … De Autochtonen zijn niet belangrijk en fungeren slechts als melkkoeien en als zij tegen dit wanbeleid ageren, zetten we hen gewoon weg als intolerante racisten…

Nogmaals, denkt u goed na in het stemhokje?


Boiling Points

Johnnie schreef:Het probleem is dat de beschaafde meerderheid van de voormalige landgenoten voor bovenstaande constructie gekozen hebben,door elke keer maar weer op de ouwe partijen te stemmen.
Maar ja,je bent een beschaafd mens of je bent het niet.
Afbeelding
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=82794
ancarlo schreef:Yep, kan mij nog goed herinneren, begin jaren 90, toen ik terug kwam van de Antillen en ik met mijn kinderen bij het leger des heils moest bivakkeren voor 4 maanden omdat de asielzoekers uit voormalig Joegoslavië voorgingen, vergeet ik nooit meer, dat en nog iets anders vanuit de linkse hoek van de plaatselijke overheid was mijn (en velen in mijn omgeving die dit meemaakten bij mij) ommezwaai politiek gezien!

ancarlo
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=82794
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Asieligen binnen 14 weken een huis

Bericht door Eliabe »

Wat maak je je druk, laat toch lekker gebeuren. Over 2 jaar is NL economisch toch volledig naar de kloten. We krijgen dan het Marshallplan nr 2. :roll2: :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie