Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dutch »

Bij deze laat ik jullie weten dat de ex moslim familie Labidi, die dankzij Silky naar Nederland kon wegkomen uit Tunesië en in Nederland politiel asiel aanvroeg datzelfde asiel geweigerd wordt...terwijl ze ondertussen honderden islamitische Somaliërs het land zagen binnenkomen (Ter Apel) en hun asiel krijgen...
Hoe het verder moet met deze mensen, daarvan heb ik geen enkel idee.
Het plan is dat ze "terugbegeleid" worden naar Tunis, waar de vader zeker de gevangenis indraait aangezien er nu vrijdag een wet op "heiligschennis" van kracht wordt en er precedenten zijn of worden in het beste geval zijn vrouw en kinderen naar Algerije gestuurd...waar hun leven ook niet veilig is.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

Dit is dus werkelijk een SCHANDE.

Mensen die aan onze maatschappij zelf iets kunnen en willen bijdragen én die effectief asiel nodig hebben worden geweigerd. Economische armoezaaiers waar wij niks mee kunnen doen worden met open armen ontvangen!
En zij worden "begeleid"???? teruggestuurd? terwijl de helft van Antwerpen "onbegeleid" verzocht is het land te verlaten?
Worden mensen met de nodige intelligentie geacht staatsgevaarlijk te zijn of zo?

Ik krijg er een beklemd gevoel van.

Wens hen toch maar veel steun en de nodige moed toe!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

Hopelijk blijf jij in contact men hen Dutch.
En moest hij toch worden opgepakt en opgesloten, kan jij dat dan even doorgeven aan de betreffende dienst die hem zijn asiel heeft geweigerd?
Me dunkt is dat het minste wat we kunnen doen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Ariel »

Wat erg. Ik begrijp hier niks van. Iedere islamitische asielzoeker kan tien keer of meer asiel aanvragen en rekken. Ze doen niet andes. Waarom kunnen hun dat niet ?
En als ze begeleid terug gaan betekent dat dat ze gelijk over gedragen worden aan de politie in Tunesie. Kunnen wij wat doen? Bellen naar iemand of zo? Kunnen ze misschien een enkeltje Canada kopen en daar asiel aanvragen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

Ali Sina woont in Canada. Toch maar een mailtje sturen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Ariel »

circe schreef:Ali Sina woont in Canada. Toch maar een mailtje sturen?
Ik vraag me af of de familie zonder dat ze een visum hebben voor Canada, hebben hier een ticket naar Canada mogen kopen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door silkyboxershortXL »

Ariel schreef:
circe schreef:Ali Sina woont in Canada. Toch maar een mailtje sturen?
Ik vraag me af of de familie zonder dat ze een visum hebben voor Canada, hebben hier een ticket naar Canada mogen kopen
Niet geschoten is sowieso mis. Mijn geschreven Engels is belabberd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dutch »

Natuurlijk blijf ik in contact met hen. Zal zien wat hun verdere plannen nu zijn... Canada behoorde vroeger tot de mogelijkheden, weet niet of dat nu nog kan.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Ozes »

Het is pas geleden nog dat er een Christen is vermoord in Tunesië. Er zullen er veel meer zijn maar dat is wat we horen. Er zijn ook berichten dat hele Christelijke buurten worden geterroriseerd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dutch »

Karim Labidi herhaalde tegen mij de woorden van iemand van het IND : "maarree Tunesië is nu toch een democratie?! Niemand wordt daar zomaar doodgemaakt hoor!".
Karim was lid van Ennahdha toen deze opgericht werd en een staatsgreep poogde te plegen eind jaren 80. Hij overleefde moeizaam jaren gevangenis in Tunesië en werd later door Ben Ali gegracieerd. Hij werd sindsdien ex moslim en actievoerder tegen de islam. Als hij nu teruggezonden wordt, dan is zijn dood verzekerd, aangezien Rached Ghannouchi (voorzitter Ennahdha) en zijn ex schoonbroer Salah Karkar (mede oprichter Ennahdha) zijn bloed wel kunnen drinken, voor hen is hij een verrader van de islamzaak...
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Misschien helpt het als we ook een berichtje naar de PVV sturen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

Bestaat er een mogelijkheid om het IND aan te klagen in geval er iets met Karim gebeurt?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Ariel »

Dutch schreef:Karim Labidi herhaalde tegen mij de woorden van iemand van het IND : "maarree Tunesië is nu toch een democratie?! Niemand wordt daar zomaar doodgemaakt hoor!".
...
Wat een onnozelheid van dat figuur van de IND. Lezen die gasten geen kranten ? Kan Karim in beroep gaan? Dat doen islamitische asielzoekers ook. Wel vijf keer of meer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Schepsel »

Bij de IND wordt toch beslist wie mag blijven? En zoals ik het begreep kijken ze dan zorgvuldig naar de zaak EN de toestand van het land van herkomst. Als je ook maar iets van de media volgt weet je dat die Arabische Lente ontaardt in een drama, en het is toch JUIST de taak van zo een instantie om van alles op de hoogte te zijn? Lijkt me goed voor een heel forse klacht, dat die persoon peentjes zweet op het functioneringsgesprek.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Ozes »

Als je naar de IND gaat wens ik je veel sterkte. Bereid je zo goed mogelijk voor. Ik vind ze persoonlijk zeer onrechtvaardig, en dat is "too put it mildly".
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dhana »

Dutch schreef:Karim Labidi herhaalde tegen mij de woorden van iemand van het IND : "maarree Tunesië is nu toch een democratie?! Niemand wordt daar zomaar doodgemaakt hoor!".
Karim was lid van Ennahdha toen deze opgericht werd en een staatsgreep poogde te plegen eind jaren 80. Hij overleefde moeizaam jaren gevangenis in Tunesië en werd later door Ben Ali gegracieerd. Hij werd sindsdien ex moslim en actievoerder tegen de islam. Als hij nu teruggezonden wordt, dan is zijn dood verzekerd, aangezien Rached Ghannouchi (voorzitter Ennahdha) en zijn ex schoonbroer Salah Karkar (mede oprichter Ennahdha) zijn bloed wel kunnen drinken, voor hen is hij een verrader van de islamzaak...

Ik kan me nog iets herinneren over een christen die daar door een doorgeslagen bende is afgeslacht.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

Inderdaad Dhana:

http://www.raymondibrahim.com/11798/gra ... er-convert

de link naar de video niet openen als je gevoelige kijker bent. De link hierboven gaat naar de begeleidende tekst.
Ik heb hem niet bekeken, ben maanden niet goed geweest toen ik de video van de slachting van Daniel Pearl opende terwijl ik totaal niet op de hoogte was.

Zouden ze daar op het IND van op de hoogte zijn? Of is dat enkel een fait-divers voor hen?

Dutch, kan je deze video aan Karim bezorgen? de tekst in het Frans vertalen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dhana »

Als je in staat bent je alleen op het vertalen te concentreren zonder volkomen van streek te raken door de beelden, moet je wel van heel goede huize komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Manon »

net daarom heb ik de beelden niet bekeken Dhana. Ik weet welke indruk die van Daniel Pearl op mijn netvlies nalieten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Familie ex moslims krijgt geen politiek asiel in Nederland

Bericht door Dhana »

circe schreef:net daarom heb ik de beelden niet bekeken Dhana. Ik weet welke indruk die van Daniel Pearl op mijn netvlies nalieten.

Ik kan je het ook aanraden het niet tot het eind te bekijken, ik heb er spijt van dat ik dat zelf wel gedaan heb.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie