Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ariel »

:eek: Verdraaid, kijk nou eens. Dit komt links Nederland goed uit zo vlak voor de verkiezing. Een echte aso racistische PVV stemmende Henk en Ingrid die een keurige lieve Turk vermoorden. Dit verhaal zal wekenlang breed uit gemeten worden door de kranten en Nederlandse pers. Zet je maar schrap.
Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

’Henk en Ingrid hebben hekel aan Turken’

Bij een vechtpartij tussen meerdere familieleden van een Turks en Nederlands gezin in Almelo werd Aziz Kara (64) tegen de grond geslagen. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Hij overleed gisteren. Er ging een slepende burenruzie aan de escalatie vooraf.

Het gezin Kara woont sinds 2005 in de Violierstraat in Almelo en hun achtertuin grenst aan die van Henk (61) en Ingrid (59) van der W. Volgens buurtgenoten maakten die er geen geheim van een hekel te hebben aan Turken.

Fel lampje
'Toen ze hier kwamen wonen, ging het nog redelijk. We verzorgden elkaars plantjes en we nodigden ze uit op verjaardagen. Andersom werden we nooit uitgenodigd,' zegt een bewoonster in het AD over het Nederlandse stel.

'Als ze het over de Turkse buren spraken, hadden ze het altijd over de 'maffia' en zo. Ze maakten discriminerende opmerkingen en maakten van alles een probleem.'

Zo klaagde Van der W. als de auto van het Turkse gezin bij hun in de straat stond geparkeerd. En Henk plantte opeens coniferen in de tuin, omdat hij last had van een fel brandend lampje in hun kamer. Als Kara Turkse muziek op had staan, zetten zij Nederlandse smartlappen op.

Escalatie
Zaterdag escaleerde het conflict. Ingrid kreeg ruzie met de 36-jarige zoon van Karam, toen die zijn auto in de straat parkeerde. Ze voelde zich door hem 'begluurd'. Henk en hun zoon Wiebe (23) bemoeiden zich met de woordenwisseling. Er vielen rake klappen.

Aziz Kara schoot zijn zoon te hulp. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Gisteren overleed hij. De familie, vrienden, collega's en buren kunnen het nog niet geloven. Naast ongeloof heerst er vooral veel verdriet.

Geliefde man
Volgens de buurt was Kara een rustige en zeer geliefde man. 'Hij zorgde nooit voor overlast,' aldus zijn buurvrouw. 'Het was een goed geïntegreerde familie. Dat kun je van het Nederlandse gezin niet zeggen. Dat zijn buitenbeentjes. Ze zijn niet erg sociaal, zeggen nooit gedag.'

Een buurtgenoot: Als de Turkse buurman last had van de blauwe regen in onze achtertuin, kwam hij aan de deur vragen of hij er wat van af mocht knippen. Zo netjes.'

Henk en zijn zoon zitten vast na een beslissing van de raadkamer van de rechtbank in Almelo gisteren. Ingrid van der W. en de zoon van Kara zijn vrij, maar worden nog wel beschouwd als verdachten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... taal.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Dhana »

Als ik allemaal goed begrijp is die Nederlandse familie er eentje van het takkiestype. En ik moet toegeven dat ik Turken en tegen gekomen die ik met liefde zou wurgen maar er ook er heb meegemaakt die zeker wel over een flinke dosis innerlijke beschaving beschikken. Ik kijg de indruk dat we hier een soort van takkies versus buitenlanders vete uitgevochten is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ozes »

Er zijn talloze incidenten waar het de andere kant op is. Maar het AD heeft er slechts baat bij om dit soort incidenten op de voorpagina te zetten.
En daarom zal de multiculturele maatschappij nooit werken (OA). Elk klein incidentje zal door een politieke groepering gebruikt worden om zijn/haar gelijk te bewijzen.
Aantal immigranten op 3% max en de rest terug begeleiden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:Er zijn talloze incidenten waar het de andere kant op is. Maar het AD heeft er slechts baat bij om dit soort incidenten op de voorpagina te zetten.
.
De Elsevier maakt het helemaal bont. Die kopt zo....Henk en Ingrid verdacht van doodslaan Turkse buurman.....En wonder boven wonder kan je onder dit artikel reageren. Tegenwoordig mag je bij de Elsevier bijna nooit meer reageren bij een islamitisch of allochtoon gerelateerd artikel .

Ik vraag me af of er een andere wind waait bij de Elsevier. Minder rechts. Ellian heeft vandaag ook weer zo'n raar stukje geschreven waarin hij Fleur Agema beschuldigd van martelen omdat ze de verwarming in de gevangenis een graadje lager wil zetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ozes »

We hebben dan ook geen vrije media. Wie hoopt dat dit zomaar verandert omdat er sommige "journalisten" zullen inzien dat er eigenlijk wat meer aan de hand is heeft het mis. De multiculturele maatschappij zorgt namelijk ook voor overerving van culturele aspecten, hiernaast wennen mensen aan bepaalde zaken, zoals Ariël gister ook zei.

Zo vinden steeds meer Nederlanders het normaal dat in bepaalde gevallen woorden met geweld beantwoord mogen worden. "Maar hij had dit gewoon niet moeten zeggen" is de lichtere versie.

Die overerving heeft ooit ook plaatsgevonden in Islamitische landen, of andere landen waar minderwaardige culturen heersen. Wanneer die overerving een feit is word het zeer lastig om hier nog uit te komen, als niet onmogelijk. De cultuur die het minst te bieden heeft, en de minste loyaliteit heeft onder zijn aanhangers zal verdwijnen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:We hebben dan ook geen vrije media. Wie hoopt dat dit zomaar verandert omdat er sommige "journalisten" zullen inzien dat er eigenlijk wat meer aan de hand is heeft het mis. De multiculturele maatschappij zorgt namelijk ook voor overerving van culturele aspecten, hiernaast wennen mensen aan bepaalde zaken, zoals Ariël gister ook zei.

Zo vinden steeds meer Nederlanders het normaal dat in bepaalde gevallen woorden met geweld beantwoord mogen worden. "Maar hij had dit gewoon niet moeten zeggen" is de lichtere versie.

Die overerving heeft ooit ook plaatsgevonden in Islamitische landen, of andere landen waar minderwaardige culturen heersen. Wanneer die overerving een feit is word het zeer lastig om hier nog uit te komen, als niet onmogelijk. De cultuur die het minst te bieden heeft, en de minste loyaliteit heeft onder zijn aanhangers zal verdwijnen.
Hij heeft 'm in coma geslagen en jij doet alsof deze tokkie beter een blauwe oog had moeten geven.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Hij heeft 'm in coma geslagen en jij doet alsof deze tokkie beter een blauwe oog had moeten geven.
Hoi Amazigh. Hij heeft hem niet in coma geslagen, hij heeft hem een duw gegeven. Je moet wel bij de les blijven. De dader Henk is geen Marokkaans kickboxertje, maar een geirriteerde Hollander die niet goed met zijn buurman overweg kon.

Moraal van het verhaal, blijf met je fikken van iemand af , en duw niet..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef:
Hij heeft 'm in coma geslagen en jij doet alsof deze tokkie beter een blauwe oog had moeten geven.
Hoi Amazigh. Hij heeft hem niet in coma geslagen, hij heeft hem een duw gegeven. Je moet wel bij de les blijven. De dader Henk is geen Marokkaanse kickboxertje, maar een geirriteerde Hollander die niet goed met zijn buurman overweg kon.

Moraal van het verhaal, blijf met je fikken van iemand af duw niet..
Hij heeft hem een duw gegeven en is daardoor in coma beland, dus het maakt geen reet uit eigenlijk. Henk is een uitkeringstrekker en leeft van mijn belastinggeld, 5 jaar celstraf lijkt mij rechtvaardig.
A proud amazigh!
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Mahalingam »

Aziz is dood gevallen, niet dood geslagen. Hij kiepte naar achteren en raakte de grond met zijn achterhoofd. Dat lees ik uit de berichtgeving.
En over:
"Ellian heeft vandaag ook weer zo'n raar stukje geschreven waarin hij Fleur Agema beschuldigd van martelen omdat ze de verwarming in de gevangenis een graadje lager wil zetten."
Ik las het ook. De burgers wordt ten strengste geadviseerd om het huis op 18 graden te houden en een trui aan te trekken (vanwege het milieu) en gevangenen hebben 'recht' op 22 graden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Hij heeft hem een duw gegeven en is daardoor in coma beland, dus het maakt geen reet uit eigenlijk. Henk is een uitkeringstrekker en leeft van mijn belastinggeld, 5 jaar celstraf lijkt mij rechtvaardig.
Lieve schat, met alle respect, hoeveel belasting heb jij in je korte leventje al betaald? Je bent net uit je luiers.
En wie zegt dat Henk een uitkeringstrekker is ? Ik kan dat feit niet terug vinden in dat artikel. Ben jij zo opgewonden omdat een ongelovige hond een islamitische geloofsbroeder aangepakt heeft? Heb jij het idee dat het erger is om een moslim om te brengen dan een niet moslim? Jullie zijn meer waard?
Anyway... Jij moet maar doorstuderen, en rechter worden, zodat jij dan straks alle Marokkaanse uitkeringtrekkende crimineeltjes die mensen met een welgemeende kickboxtrap verrot trappen, 5 jaar celstraf kan geven.
Ik vind het een goed plan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door naar boven »

Amazigh schreef:Hij heeft hem een duw gegeven en is daardoor in coma beland, dus het maakt geen reet uit eigenlijk. Henk is een uitkeringstrekker en leeft van mijn belastinggeld, 5 jaar celstraf lijkt mij rechtvaardig.
Dat vind ik ook.
Moslim (Sidi Mohamed B.) slaat dhimmi (Rob Sitek) dood: twee jaar cel. Dhimmi (Henk van Ingrid) duwt moslim, met de dood tot gevolg: vijf jaar cel.

Verschil moet er zijn..
RTFM
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef:
Hij heeft hem een duw gegeven en is daardoor in coma beland, dus het maakt geen reet uit eigenlijk. Henk is een uitkeringstrekker en leeft van mijn belastinggeld, 5 jaar celstraf lijkt mij rechtvaardig.
Lieve schat, met alle respect, hoeveel belasting heb jij in je korte leventje al betaald? Je bent net uit je luiers.
En wie zegt dat Henk een uitkeringstrekker is ? Ik kan dat feit niet terug vinden in dat artikel. Ben jij zo opgewonden omdat een ongelovige hond een islamitische geloofsbroeder aangepakt heeft? Heb jij het idee dat het erger is om een moslim om te brengen dan een niet moslim? Jullie zijn meer waard?
Anyway... Jij moet maar doorstuderen, en rechter worden, zodat jij dan straks alle Marokkaanse uitkeringtrekkende crimineeltjes die mensen met een welgemeende kickboxtrap verrot trappen, 5 jaar celstraf kan geven.
Ik vind het een goed plan.
Zolang ik belasting betaal heb ik meegedragen aan zijn uitkering, en ik ben er zeker van overtuigd dat hij een uitkering ontvangt want dat asociale gedrag is niet echt wenselijk bij werkgevers. Ik ben anti-moord of de slachtoffer moslim is of niet, jij bent overduidelijk een voorstander ervan. Henk is een moordenaar die een moord heeft gepleegd omdat hij buitenlanders niet mag.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door King George »

Nu ineens staan de namen er wel ineens luid en duidelijk op. Links heeft kennelijk z'n feestje dat ze Nederlandse namen kunnen noemen. Anders zijn ze nogal zwijgzaam. Dan zijn het bijvoorbeeld Amsterdamse Nederlanders en slechts bij lang doorvragen komt er dan met pijn en moeite uit hun strot Amsterdamse Nederlanders van Marokkaanse komaf. Maar ja, de namen Henk en Ingrid bekken zo lekker bij links hè?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Zolang ik belasting betaal heb ik meegedragen aan zijn uitkering, en ik ben er zeker van overtuigd dat hij een uitkering ontvangt want dat asociale gedrag is niet echt wenselijk bij werkgevers. Ik ben anti-moord of de slachtoffer moslim is of niet, jij bent overduidelijk een voorstander ervan. Henk is een moordenaar die een moord heeft gepleegd omdat hij buitenlanders niet mag.
Je moet eens weten hoeveel ik al mee gedragen heb aan alle uitkeringen en ook nutteloze vmbo opleidingen van de marokkaanse jeugd. Dat wil jij niet weten. Ik heb het gevoel dat ik persoonlijk een marokkaans dorp onderhouden heb, dus die ene euro dat jij zogenaamd betaald betaald hebt voor de Almelose Henk is peanuts..

Maar....mijn marokkaanse vriend, hoe komt het dat jij met schuim op je mond het forum op komt stormen omdat er een turk dood is, terwijl we je nooit zien als er weer eens wat Hollanders geslacht worden door geloof broeders van je. Daar ben jij misschien een voorstander van? En Henk heeft geen moord gepleegd, maar een onnodige klap uitgedeeld.

PS... Moeten we persé een Moslim vermoorden om van jouw aanwezigheid te genieten? Triest is dat. Je kan je oude vrienden ook zo wel eens gedag komen zeggen. Zo druk heb je het toch niet?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Ozes »

Een kennis van mij is vermoord nadat hij werd uitgescholden voor ... Nederlander. Dat kwam niet eens in de krant, en zeker niet "Racistische Mohammed en Achmed vermoorden onschuldige Nederlander". Daar kunnen ze ook niet mee beginnen want dan is het om de haverklap raak.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door King George »

Dhana schreef:Als ik allemaal goed begrijp, is die Nederlandse familie er eentje van het takkiestype. En ik moet toegeven dat ik Turken ben tegengekomen die ik met liefde zou wurgen, maar er ook er heb meegemaakt die zeker wel over een flinke dosis innerlijke beschaving beschikken. Ik kijg de indruk dat er hier een soort van takkies versus buitenlanders vete uitgevochten is.
Dit zeer zeker ook in achting genomen.
takkiestype
takkies
Is die vrouw dan een takkewijf?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door King George »

Ozes schreef:Een kennis van mij is vermoord nadat hij werd uitgescholden voor ... Nederlander. Dat kwam niet eens in de krant, en zeker niet "Racistische Mohammed en Achmed vermoorden onschuldige Nederlander".
En dit is wat ons niet ontgaat: Die main stream media en ook die gesubsidieerde publieke omroep zijn tot in het bot selectief verontwaardigd.
Ozes schreef:Daar kunnen ze ook niet mee beginnen want dan is het om de haverklap raak.
En dit zou wel eens de reële verhouding in frequentie kunnen weergeven.


Doet aan de toedracht niets af en wat niet te tolereren is, is niet te tolereren. En vuilnis hoort achter gesloten muren. Daar is iedereen het ook wel over eens. Maar graag wèl die hypocriete selectieve verontwaardiging achterwege laten a.u.b.!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef: en leeft van mijn belastinggeld,
Ik wist niet dat berbers gevoel voor humor hadden. Hele goede Amazigh! Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door King George »

H.Numan schreef:
Amazigh schreef: en leeft van mijn belastinggeld,
Ik wist niet dat berbers gevoel voor humor hadden. Hele goede Amazigh! Afbeelding
Ik dacht dat kritisch belastinggeld mogen volgen een taboe was om de parasitairderen onder ons niet te mogen "stigmagtiseren", aldus de "politiek correcteren".

Maar gaan we nu naar een nieuwe openbaring, het Evangelie van Amazigh? Oftewel een taboe doorbroken? Amazigh gaat hierbij een taboe doorbreken wat tot nu toe taboe is? Hard werkende Nederlanders die werken en belasting betalen mogen hun eigen belastinggeld kritisch gaan volgen? Als variant op "Betaal belasting en sterf!" Wel: In dat geval wacht ik op nieuwe openbaringen uit het evangelie van Amazigh, want ik, King George, doorbreek een taboe: Taboes zijn ervoor om te worden doorbroken. Wel Amazigh: Steek van wal. En bedenk: Bij mij bestaan geen taboes; Ik heb schijt aan wat wel of niet politiek correct is. Ik heb zelfs de schijt aan al die elitaristen die ons bevoogden en ons opdringen wat wij moeten en niet mogen. Diezelfde elitaristen aan wie wij schatplichtig zijn en alleen maar meer en meer en meer en meer van ons zuur verdiende loon naar hard werken moeten afdragen in de vorm van belastingen en andere gedwongen afdrachten zonder enige tegenprestatie daar tegenover die weliswaar geen belastingen heten, maar die we krachtens de wet van "Niet goed; Geld kwijt" gewoon kwijt zijn.

Amazigh presenteert zich hierbij als ingeburgerde Nederlander die het ook zat is alleen maar meer en meer mee te moeten betalen en er niks voor terugkrijgt? In dat geval: Join the club!

En blijf!



We wachten op verdere inhoudelijke bijdragen 8)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door King George »

En zeg Muzelmannetje trol Amazigh: Wees nou gewoon eindelijk eens een keer eerlijk: Vind jij niet dat Moslima trollita met haar vroegere avatar een kort rokje toch wel erg veel charmanter was dan dat zij zich nu aangepast aan de heersende Islam moraal haar korte rokje achterwege heeft gelaten? Ik vond dat korte rokje van Molima Trollita haar niet misstond. Wat vind jij?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door H.Numan »

King, Amazigh is gewoon het berberwoord voor makaak. Zo gedraagt hij zich hier ook, zolang hij hier post.
Er is maar 1 volk, de makaken, en mo is de profeet. Kazen zijn er om hard te werken en hun bek te houden, vooral over makaken.
Want binnenkort zijn zij hier de baassssssssss.....
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Amazigh »

H.Numan schreef:King, Amazigh is gewoon het berberwoord voor makaak. Zo gedraagt hij zich hier ook, zolang hij hier post.
Er is maar 1 volk, de makaken, en mo is de profeet. Kazen zijn er om hard te werken en hun bek te houden, vooral over makaken.
Want binnenkort zijn zij hier de baassssssssss.....
Jij woont niet eens in Nederland, jij hebt niks met Holland te maken eigenlijk. Je ziet mij toch ook niet lullen over Oezbekistan :roll:
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door Amazigh »

King George schreef:
H.Numan schreef:
Amazigh schreef: en leeft van mijn belastinggeld,
Ik wist niet dat berbers gevoel voor humor hadden. Hele goede Amazigh! Afbeelding
Ik dacht dat kritisch belastinggeld mogen volgen een taboe was om de parasitairderen onder ons niet te mogen "stigmagtiseren", aldus de "politiek correcteren".

Maar gaan we nu naar een nieuwe openbaring, het Evangelie van Amazigh? Oftewel een taboe doorbroken? Amazigh gaat hierbij een taboe doorbreken wat tot nu toe taboe is? Hard werkende Nederlanders die werken en belasting betalen mogen hun eigen belastinggeld kritisch gaan volgen? Als variant op "Betaal belasting en sterf!" Wel: In dat geval wacht ik op nieuwe openbaringen uit het evangelie van Amazigh, want ik, King George, doorbreek een taboe: Taboes zijn ervoor om te worden doorbroken. Wel Amazigh: Steek van wal. En bedenk: Bij mij bestaan geen taboes; Ik heb schijt aan wat wel of niet politiek correct is. Ik heb zelfs de schijt aan al die elitaristen die ons bevoogden en ons opdringen wat wij moeten en niet mogen. Diezelfde elitaristen aan wie wij schatplichtig zijn en alleen maar meer en meer en meer en meer van ons zuur verdiende loon naar hard werken moeten afdragen in de vorm van belastingen en andere gedwongen afdrachten zonder enige tegenprestatie daar tegenover die weliswaar geen belastingen heten, maar die we krachtens de wet van "Niet goed; Geld kwijt" gewoon kwijt zijn.

Amazigh presenteert zich hierbij als ingeburgerde Nederlander die het ook zat is alleen maar meer en meer mee te moeten betalen en er niks voor terugkrijgt? In dat geval: Join the club!

En blijf!



We wachten op verdere inhoudelijke bijdragen 8)

Ik zou best wel op zwart en wit willen zien waar mij belastinggeld naartoe gaat, ik betaal het verplicht en niet vrijwillig.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Slepende burenruzie werd Aziz (64) uit Almelo fataal

Bericht door H.Numan »

Daar is de WOB voor. Wet Openbaarheid van Bestuur.
En inderdaad, ook jij betaald belasting. Want ook uitkeringstrekkers en spijbelaars betalen tenslotte belasting.
Verplicht. Net als iedereen. Gek he?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Zo bezorgd!!!

Bericht door Dhana »

.
Turkse gemeenschap bezorgd over fatale ruzie

ALMELO - De Turkse gemeenschap in Nederland maakt zich ernstig zorgen over de achtergrond van een burenruzie in Almelo, waardoor een 64-jarige Turkse man om het leven kwam.

Volgens de gemeenschap is er mogelijk sprake van racistische motieven.

Zes Turkse organisaties uit Twente en de rest van Nederland eisen dat er een ''onafhankelijk en grondig onderzoek'' komt naar wat er op zaterdag 23 juni in de Anjelierstraat in Almelo is gebeurd. Het onderzoek zou zich vooral moeten richten op de sociale en maatschappelijke achtergronden van de ruzie.

Ruzie

Een 59-jarige vrouw uit Almelo kreeg ruzie met haar 36-jarige achterbuurman. Haar man (61) en een zoon (23) bemoeiden zich er mee, waarna ook de 64-jarige vader van de buurman een duit in het zakje deed. Deze man kreeg een duw waardoor hij viel. Hij overleed enkele dagen later aan de gevolgen van de val.

De Turkse organisaties houden woensdagavond in Almelo een stille tocht voor het slachtoffer, waaraan ook burgemeester Jon Hermans van Almelo deelneemt.

De politie is nog bezig met een onderzoek en beschouwt de vrouw, haar man en haar zoon als verdachten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1257 ... zie__.html
Hhaahhahaaaaa
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie