Moderator: M

Pilgrim schreef: Ligt hem dat aan de moderator of is Duitsland gewoon nog heel politiek correct? Als dat laatste het geval is moeten ze snel wakker worden voordat het te laat is.

Ariel schreef:om mezelf een veer te geven, maar als ik een dag niet op het forum ben wordt er de helft minder gepost,....

Ariel schreef:Daarna heb ik het forum overgedragen aan Ixolite en in het begin gaf ze aan iedereen die even uit de maat liep een ban

'Hans van de Mortel' schreef:Hoe dan ook gaat er niks boven onze eigen FFI Ariel.

Ariel schreef:Niet om mezelf een veer te geven, maar als ik een dag niet op het forum ben wordt er de helft minder gepost, en als ik een maand of zo hier niet zou zijn, dan slaapt dit forum ook in.
.

Ariel schreef:Ik ben net weer even op internationaal geweest, en daar is men ook dol op bannen. Ik wordt er een beetje zat van. We hebben daar een moslim ( de enige) die steeds geband wordt omdat hij zegt dat de zionisten verrot zijn of zo iets. Ik heb de moderators daar weer verteld dat wij ook geen leden bannen die zeggen dat islam stinkt, en de moslim heeft net zoals de niet moslims recht op hun mening.
Dhana schreef:Ariel schreef:Ik ben net weer even op internationaal geweest, en daar is men ook dol op bannen. Ik wordt er een beetje zat van. We hebben daar een moslim ( de enige) die steeds geband wordt omdat hij zegt dat de zionisten verrot zijn of zo iets. Ik heb de moderators daar weer verteld dat wij ook geen leden bannen die zeggen dat islam stinkt, en de moslim heeft net zoals de niet moslims recht op hun mening.
Dat bedoelde ik nu toen ik mijn topic COMPLIMENT postte. Zo is het geen lol aan om een forum te bezoeken. We hebben hier ook van dat dwaze figuren zoals Amazigh die hier af en toe denkt de boel even op stelten te kunnen zetten en ik vind het wel komisch als die weer eens op komt duiken. Die moslims hebben geen idee hoe "vooroordeel" bevestigend ze kunnen zijn. Bovendien is het energiebesparend voor ons in het licht van mensen die alleen hier komen om mee te lezen.
Thomas schreef:Ik heb ze (helaas) al maanden niet gezien.....

'Hans van de Mortel' schreef:Thomas schreef:Ik heb ze (helaas) al maanden niet gezien.....
Wij jou helaas ook niet.
Thomas schreef:En om met de "wolven mee te huilen" heb ik geen trek in.

Ariel schreef:Lol...Ik hoop niet dat Thomas vindt dat wij hier allemaal met de wolven meehuilen in het bos.

Schepsel schreef:Dat is toch geen moslima? En Amazigh is toch randzwakbegaafd?

Keer terug naar Commentaar van Lezers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast