Nieuwe Pat Condell.

Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door silkyboxershortXL »

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door KevinB »

Pat Condell is echt heerlijk.

Hij is tegelijk vlijm -en vlijmscherp en (bij momenten) hilarisch. Ja, hij beledig, hij is grof en hij ontziet niemand. Hij heeft in 99 % van de gevallen echter volkomen gelijk. Over de islam heeft hij bijvoorbeeld al erg rake dingen gezegd.

Pat Condell is echt goed. Zijn video's bekijk ik graag.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door KevinB »

Er is weer een nieuwe video van Pat Condell.



Deze video handelt over Israël en Palestina, moslims, antisemitisme, islamisering in de Scandinavische landen, het nieuwe Libië, de antiracismeconferentie van Durban en het doden van onder andere christenen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

:smile: De man is goed. Hard, maar hij spreekt de waarheid.
Eigenlijk zou hij elke avond na het acht uur nieuws zo'n vijf minuten zendtijd moeten krijgen. Dat is genoeg om mensen aan het denken te zetten, of wit heet te laten worden.
Peace....
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door King George »

De waarheid schijnt nog steeds iets te zijn wat wij niet mogen weten en sommigen niet willen horen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Monique »

Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Er is weer een nieuwe van Pat Condell. Hij heeft het in deze video over de 'oorlog tegen kerst' die blijkbaar een aantal achterlijke atheïsten voeren (en hij relateert dit aan politieke correctheid). Hij verteld dat sommige idiote atheïsten zich blijkbaar beledigd voelen door zaken als kerstbomen en kerststallen, en hij heeft het over deze zaken als cultureel erfgoed dat hij zelfs als atheïst weet te appreciëren, en dat volgens hem bovendien dient behouden te blijven. Hij is zoals gewoonlijk scherp en bij tijd en wijlen grof, maar oh zo goed. Ik luister graag naar die vent, zou 't denk ik wel met hem kunnen vinden.



Om Pat te herhalen:

Vrede, en zalig kerstfeest.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Manon »

Met kerstmis vieren we de winterzonnewende. Het moment dat de dagen terug lengen: de terugkeer van het Licht dus (nee, niet Jezus, maar de zon!) en niet symbolisch, maar in het écht. Het JOELfeest dus.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Mahalingam »

Islam is not a victim

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door silkyboxershortXL »

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Alweer een zeer goede video van Pat Condell. Hij is scherp en spreekt de waarheid over de islam.

Ik heb deze video gedeeld via mijn Facebook. Ik verwacht niet veel, maar je weet maar nooit.

Peace.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Zwartmeer »

Deze van Condell is mooi!
A madrassa is an islamic school where you come out even more ignorant than you went came in!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Mahalingam »

Israel and the United Nations

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door silkyboxershortXL »

Hello Saudi Arabia
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell over de opstanding en de wederkomst van Jezus. Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door H.Numan »

Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van hun geloof in Jezus is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als kleine kinderen, maar met dit verschil dat ze er wel in geloven terwijl de kinderen er over heen groeien.

Ook dat ze hun obsessie proberen te rationaliseren door langs het buffet te lopen. "Jeruzalem is een echte stad, heeft echt bestaan. Dus Jezus is echt!" "Het pratende ezeltje van Balaam is ietwat ongelofelijk, dus die laten we in de Efteling staan."
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

H.Numan schreef:Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van hun geloof in Jezus is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als kleine kinderen, maar met dit verschil dat ze er wel in geloven terwijl de kinderen er over heen groeien.
Volgens mij klopt dit niet. Kleine kinderen heben van zichzelf geen geloofsvoorstellingen (tenzij ze die mee krijgen vanuit de andere wereld voordat ze geboren worden ;) ). Ze krijgen die traditionele geloofsvoorstellingen van hun gelovige ouders, die daar dus NIET overheen gegroeid zijn. En als die kinderen groot worden en hun geloof toch aan de kant zetten en zich soms zelfs geïrriteerd tegen hun voormalige geloof keren, zijn ze er kennelijk nog steeds niet overheen gegroeid, want anders zouden ze niet de behoefte voelen om zich er tegen af te zetten of hun geloof overboord te zetten.

Misschien zijn die traditionele geloofsvoorstellingen aan revisie toe.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.
Ik krijg inderdaad een gelijkaardige indruk bij veel militante atheïsten.
Pilgrim schreef:Misschien zijn die traditionele geloofsvoorstellingen aan revisie toe.
Dat zal geen enkele orthodoxe/fundamentalistische gelovige met je eens zijn. Die revisie zullen ze zeker niet goed vinden. En wie zegt dat ze verkeerd zijn om dat te vinden, of dat hun voorstellingen de juiste niet zijn? Bovendien zijn veel van de kerken die nieuwe interpretaties en minder traditionele geloofsvormen aanhangen, ook behoorlijk PC.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re:

Bericht door H.Numan »

KevinB schreef:
Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.
Ik krijg inderdaad een gelijkaardige indruk bij veel militante atheïsten.
Daar is een hele goede reden voor, namelijk het niet willen wandelen langs het buffet. Fundies weigeren dat te doen. Ze weten donders goed dat de aarde niet plat is, en de meesten ook wel dat die aarde niet ontstaan kan zijn in 6 dagen. Even zo goed is dat hun geloof, dus geloven ze het. Geen compromissen.

Gewone gelovigen wandelen langs het buffet en pakken alleen de lekkere hapjes. De rest negeren ze. Behalve een paar smaakmakers zoals Leviticus 18:22. Want ze zijn zelf toch geen flikkers, dus dat kan. Die gewone gelovigen vinden de fundies eigenlijk enorm vervelend, want die drukken hun op het feit dat ze (de gewone gelovigen) de helft negeren omdat dit niet meer mogelijk is of ronduit vervelend.

Militante atheïsten prikken met redelijk gemak door beiden heen, en vandaar die indruk dus.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Pat Condell over christenen in de islamitische landen en over de dhimmi Hussein Obama.

Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Re:

Bericht door Ozes »

H.Numan schreef:
KevinB schreef:
Wat me altijd opvalt aan mensen die blijk geven van een afkeer van het christendom is dat ze vaak dezelfde geloofsvoorstellingen hebben als orthodoxe gelovigen, maar met dit verschil dat ze er niet in geloven terwijl de orthodoxe gelovigen dat wel doen.
Ik krijg inderdaad een gelijkaardige indruk bij veel militante atheïsten.
Daar is een hele goede reden voor, namelijk het niet willen wandelen langs het buffet. Fundies weigeren dat te doen. Ze weten donders goed dat de aarde niet plat is, en de meesten ook wel dat die aarde niet ontstaan kan zijn in 6 dagen. Even zo goed is dat hun geloof, dus geloven ze het. Geen compromissen.

Gewone gelovigen wandelen langs het buffet en pakken alleen de lekkere hapjes. De rest negeren ze. Behalve een paar smaakmakers zoals Leviticus 18:22. Want ze zijn zelf toch geen flikkers, dus dat kan. Die gewone gelovigen vinden de fundies eigenlijk enorm vervelend, want die drukken hun op het feit dat ze (de gewone gelovigen) de helft negeren omdat dit niet meer mogelijk is of ronduit vervelend.

Militante atheïsten prikken met redelijk gemak door beiden heen, en vandaar die indruk dus.
Dat is het inderdaad, het is niet dat militante atheïsten per definitie een door marx gecreëerde filosofie aanhangen en zich gedragen naar de exacte wens van marx.
Ik heb overigens geen enkel probleem met die "fundies" en waar ze mij op wijzen waar ik mezelf voor schaam zou ik niet weten. Wel als hun bewijs zwak staat, zoals bijvoorbeeld met futuristen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ozes »

Het verdedigen van een groep, en zich zeker voelen over de motivaties en acties van een bepaalde groep, toont tevens een bepaalde affiniteit van Human met deze specifieke groep. Dan vraag je af, is de populairste stroming onder atheïsme er werkelijk één van individualisme?

De gemiddelde atheïst strijd zelfs tegen het idee dat er "stromingen' van atheïsme mogelijk zijn. Ze geloven in Marx zijn filosofie dat het atheïsme de laatste tree op de evolutionaire trap is, een waarbij men zich ontdaan heeft van het barbarisme van de Christenen. En dat is tevens de groep die onder de noemen marxistische of militante atheïsten valt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Manon »

Wat heeft het atheisme met het marxisme te maken?

Dit zijn twee totaal verschillende dingen.

Natuurlijk zijn er atheisten die marxist zijn, maar er zijn evengoed atheisten die liberaal zijn, of PVDA zijn of NV-A zijn: het godsbesef of de afwezigheid ervan heeft toch niks met een politieke overtuiging te maken!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ozes »

Ik stel dat het moderne Westen geen (huidig politiek vatbaar) alternatief heeft naast marxistische filosofieën. Een atheist hoeft zeker geen marxist te zijn. Maar de kans dat een atheist marxistische filosofieën absorbeert is zeer groot, tot relatief onontkombaar te noemen. Maar op zich kan een atheist letterlijk van alles zijn. Dat is volledig persoonlijk.

Wat ik wel zie is dat de frankfurt-marxisten zoals ze altijd doen, elke subcultuur en dus ook het moderne atheisme hebben eigengemaakt. Oftewel, de populairste filosofische concepten waaraan volgelingen van dit soort subculturen zich houden zijn uit voorgenoemde bron. Maar elk individueel kan redelijk volledig individueel zijn. Ik zie niemand als volledig individueel en voor grote mate het product van de eigen cultuur.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie