BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Leader »

BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN (di 17 jul 2012, 23:18 uur)
Koningin Beatrix is niet van plan te korten op haar salaris.

Afbeelding

Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst aan RTL Nieuws laten weten, in reactie op het bericht dat de Spaanse koning Juan Carlos inlevert vanwege de economische crisis.

De RVD zegt dat de vorstin geen aanleiding ziet tot extra bezuinigen op het inkomen dat zij jaarlijks van de staat ontvangt. Volgens de dienst volstaat het dat de koningin net zoals ambtenaren onderworpen is aan de nullijn. Bovendien is de situatie in Nederland niet vergelijkbaar met die in Spanje, aldus de RVD tegen RTL Nieuws. In Spanje is de crisis ernstiger.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1258 ... in___.html

Beatrix maakt de fout t.o.v. het feit dat Carlos wél inlevert, dat koningin Elisabeth van Engeland hetzelfde deed in tijdens de crises in 2009.

Van ellende heeft Beatrix toen het onderhoud van de Groene Draeck maar op zich genomen, uit symphatie voor het volk had ze nu ook wel iets mogen doen, dan is men een echte "leidster" van een natie, ze komt n.l. niets tekort. 8)
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Manon »

Ik vraag me af of onze Roi Albert inlevert
of misschien zijn lieftallige echtgenote Paola?
nee,
Bomma koningin-weef Fabiola?
nee?
dan misschien kroonprinsje Flup?
of zijn deerne Tilleke?
nee?
willen we het vragen aan prinsesje Stridje?
nee?
of aan prinse Lorreke? (zelfs die laagste in de pikorde verdient nog meer dan de president van de VS!!!!)

ook niet?
mogen ze allen leven in vrede dan maar.

Volgens mij is het onderwerp hier zelfs niet ter sprake geweest. Enkel dat ze minder opslag kregen....wat dan nog onjuist is gebleken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Leader
Berichten: 189
Lid geworden op: ma jan 16, 2012 7:23 pm

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Leader »

Als voorbeeld richting de bevolking vind ik dat ze, als staatshoofd, solidair met het volk dient te zijn en niet ordinair blijft graaien..... :roll:
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Dhana »

Daar heb je helemaal gelijk in, Leader. En dan straks in met prinsjesdag gaan beweren dat wij als burgers allemaal de broekriem moeten aanhalen omdat we in een economische crisis zitten. Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt tot de hele Nederlandse bevolking de buik vol heeft van het oranje huis. Ik word al kostmisselijk als ik die verwende graaigrage tronie van PWA op de buis zie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Schepsel »

Oh echt schandelijk, FOEI!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Ariel »

Dhana schreef: Ik word al kostmisselijk als ik die verwende graaigrage tronie van PWA op de buis zie.
:lol: Oeps....Niet de majesteit en leden van haar huis beledigen Dhana, want voor dat je het weet wordt je als zwakbegaafd aangemerkt.
Een 47-jarige man is woensdag door de politierechter in Utrecht veroordeeld tot 80 uur werkstraf en 90 dagen celstraf, waarvan 77 dagen voorwaardelijk, voor het beledigen van koningin Beatrix. De verdachte, een failliete binnenvaartschipper, stuurde in maart en april brieven naar de koningin, waarin hij haar onder meer uitmaakte voor 'oplichtster' en 'zondaar'. Hij vond dat het koningshuis moest worden opgedoekt. Het zou veel geld kosten terwijl burgers voor eten naar de voedselbank moeten.
Volgens een psychiater moet de zwakbegaafde man verminderd toerekeningsvatbaar worden geacht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1258 ... gen__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN. logisch toch?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Een 47-jarige man is woensdag door de politierechter in Utrecht veroordeeld tot 80 uur werkstraf en 90 dagen celstraf, waarvan 77 dagen voorwaardelijk, voor het beledigen van koningin Beatrix. Volgens een psychiater moet de zwakbegaafde man verminderd toerekeningsvatbaar worden geacht.
Ariel was helaas niet volledig correct. Ondanks haar link naar De Telegraaf, dat ik overigens niet als excuus laat gelden.
Het beledigen van dat stomme trutwijf van heidense achterlijke origine mag geen naam hebben. Nog los van het feit dat zij afstamt van een bende rovers en onbetrouwbare corrumperende lieden met de vijand. De veroordeelde man heeft zijn lot namelijk te danken aan bedreigingen. Zijn bedreigingen dan strafbaar? Ik dacht het niet. Maar tsja . . . de reputatie van de Nederlandse rechtspraak in beschouwing genomen, weten we, dat die voornamelijk uit corrupte minderwaardige klootzakken bestaat.

Mijn advies? Ga in hoger beroep. Desnoods tot in Straatsburg. Het is niet de eerste keer dat Nederland afgaat als een gieter waar het aankomt op respectering van de rechten van de mens.

De koninklijke familie? Een regelrechte belediging. Wanneer ik ooit een uitnodiging zou ontvangen voor een nadere kennismaking.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door mercator »

Google maar s op Nederlandse Opiumhandel. Het Nederlandsche vorstenhuis heeft zijn fortuin -althans gedeeltelijk- te danken aan grootscheepse drugshandel gedurende de hele 19de en een deel van de 20ste eeuw. Als je die lui vol pracht en praal en in een gouden koets en wat weet ik allemaal niet op teevee ziet, bedenk maar goed dat dat gebaseerd is op hetzelfde mercantiele denken als dat van de eerste de beste ordinaire wietboer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
:lol: Oeps....Niet de majesteit en leden van haar huis beledigen Dhana, want voor dat je het weet wordt je als zwakbegaafd aangemerkt.
Een 47-jarige man is woensdag door de politierechter in Utrecht veroordeeld tot 80 uur werkstraf en 90 dagen celstraf, waarvan 77 dagen voorwaardelijk, voor het beledigen van koningin Beatrix. De verdachte, een failliete binnenvaartschipper, stuurde in maart en april brieven naar de koningin, waarin hij haar onder meer uitmaakte voor 'oplichtster' en 'zondaar'. Hij vond dat het koningshuis moest worden opgedoekt. Het zou veel geld kosten terwijl burgers voor eten naar de voedselbank moeten.
Volgens een psychiater moet de zwakbegaafde man verminderd toerekeningsvatbaar worden geacht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1258 ... gen__.html

Ik vind dat die dat die zwakbegaafde meneer verrassend goed in staat is de waarheid onder woorden te brengen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door H.Numan »

Omdat koningen nooit iets inleveren, leveren ze op lange termijn altijd wel wat in. Meestal hun hoofd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Ik vind dat die dat die zwakbegaafde meneer verrassend goed in staat is de waarheid onder woorden te brengen.
In die zin ben ik zelf ook zwakbegaafd dan, want vind dat die man 100 % gelijk heeft. Die vorstenhuizen zijn gewoon uitvreters, in feite zijn dat werkweigeraars maar met een gigantische WAJONG uitkering. Is het zwakbegaafd om het zo even te stellen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Sterker nog, Bea is verontwaardigd. Hoe durft men?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Dhana schreef: Ik vind dat die dat die zwakbegaafde meneer verrassend goed in staat is de waarheid onder woorden te brengen.
In die zin ben ik zelf ook zwakbegaafd dan, want vind dat die man 100 % gelijk heeft. Die vorstenhuizen zijn gewoon uitvreters, in feite zijn dat werkweigeraars maar met een gigantische WAJONG uitkering. Is het zwakbegaafd om het zo even te stellen ?
Maar zo ziet de in zichzelf gekeerde geestelijk labiele Bea het niet. Dit soort mensen voelt zich altijd geroepen een roeping uit te dragen. Dat is hun missie. Ze zijn er altijd in de geschiedenis van uitgegaan dat het volk dom is en een lesje geleerd moet worden. Desnoods met de karwats, maar vooral door onderdrukking. De onderdrukking van het afdragen van veel belasting. Zo'n royale hofhouding is immers niet goedkoop. Het is niet dat God bestaat in hun visie - nee - het gaat erom dat slechts hun versie van God telt. Ze overleggen ook niet met het volk, ze zeggen precies hoe het zit.

In het geval van dat erbarmelijke arrogante zich naast God verheven voelende kutwijf is dat het door Calvijn uitgedragen terrorisme. Dat miezerige mannetje Balkenende was ook zo'n fervent aanhanger van Calvijn. Tel uit je winst, hoog beschaafd koninklijk adderengebroed!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sterker nog, Bea is verontwaardigd. Hoe durft men?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Maar zo ziet de in zichzelf gekeerde geestelijk labiele Bea het niet. Dit soort mensen voelt zich altijd geroepen een roeping uit te dragen.
Blijkbaar. Ik zou respect hebben voor zo een "gekroond hoofd" als die uit eigen beweging zou zeggen ik geef die belachelijke titel en al die stompzinnige luxe op. Dat is iets voor de middeleeuwen. Ik doe daar niet meer aan, kiezen jullie lekker een president!


Ongelooflijk dat zoveel Nederlanders nog zo hoog oplopen met Bea en co. Terwijl de Nederlander toch moet weten dat Bea hem in zijn gezicht uitlacht en zegt bezuinig jij maar lekker, ik mijn hele familie uitvreters laten het ons niet aan ons hartje komen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN.

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef: Ik vind dat die dat die zwakbegaafde meneer verrassend goed in staat is de waarheid onder woorden te brengen.
In die zin ben ik zelf ook zwakbegaafd dan, want vind dat die man 100 % gelijk heeft. Die vorstenhuizen zijn gewoon uitvreters, in feite zijn dat werkweigeraars maar met een gigantische WAJONG uitkering. Is het zwakbegaafd om het zo even te stellen ?

Dan ben ik samen met jou zeer zwakbegaafd.

Ik weet uiteraard niet of het IQ van deze meneer werkelijk zo laag is maar ik krijg nu wel visoenen van de USSR waar iedereen die zich tegen het toenmalige regime uitsprak in een dwangbuis afgevoerd werd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

BEATRIX LEVERT NIET EXTRA IN. Dat doet God ook niet.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:Dan ben ik samen met jou zeer zwakbegaafd.
Ik weet uiteraard niet of het IQ van deze meneer werkelijk zo laag is maar ik krijg nu wel visoenen van de USSR waar iedereen die zich tegen het toenmalige regime uitsprak in een dwangbuis afgevoerd werd.
Daar lijkt het inderdaad veel op. Daarom sluit ik mij graag aan bij de 'club van zwak begaafden.'
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sterker nog, Bea is verontwaardigd. Hoe durft men?

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:Ongelooflijk dat zoveel Nederlanders nog zo hoog oplopen met Bea en co. Terwijl de Nederlander toch moet weten dat Bea hem in zijn gezicht uitlacht en zegt bezuinig jij maar lekker, ik mijn hele familie uitvreters laten het ons niet aan ons hartje komen!
Mensen lopen graag achter iemand anders aan die de leiding neemt. Hoeven zij dat niet te doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie