even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Maar door die technologie waren die communistische regimes destijds wel gevaarlijker. De USSR had immers een omvangrijk kernarsenaal, wat niet te vergelijken is met die paar atoombommen in Pakistan of die pogingen van Iran om er een paar te maken. Ook was er een omvangrijk Sovjetleger met grote hoeveeleden tanks e.d. Dat was met die Islamitische wereld niet het geval en eigenlijk ook nu nog niet. De Islam verovert ons op een heel andere manier, namelijk doordat moslims hier gewoon naar toe te immigreren en dan vooral veel kinderen produceren.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:De communistische regimes waren in niets te vergelijken met de moslim-ellende, die laatste regimes zijn nooit het stenen tijdperk ontgroeit.
Maar door die technologie waren die communistische regimes destijds wel veel gevaarlijker. De USSR had immers een omvangrijk kernarsenaal, wat niet te vergelijken is met die paar atoombommen in Pakistan of die pogingen van Iran om er een paar te maken. Ook was er een omvangrijk Sovjetleger met grote hoeveelheden tanks en ander zwaar materieel. De Islam verovert ons op een heel andere manier, namelijk doordat moslims hier gewoon massaal naar toe emigreren en dan vervolgens hier veel kinderen verwekken om zo uiteindelijk in de meerderheid te komen. Dat noemen we dan demografische oorlogsvoering. Als we van meet af aan de moslims buiten de deur hadden gehouden zou de Islam voor ons nooit een serieuze bedreiging geworden zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: even voorstellen

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:Maar door die technologie waren die communistische regimes destijds wel veel gevaarlijker. De USSR had immers een omvangrijk kernarsenaal, wat niet te vergelijken is met die paar atoombommen in Pakistan of die pogingen van Iran om er een paar te maken. Ook was er een omvangrijk Sovjetleger met grote hoeveelheden tanks en ander zwaar materieel.
Mij was het er alleen maar om te doen om aan te tonen dat de vruchten van het communisme duidelijk anders zijn dan die van de islam en dat het daarom onzin is om het communisme en de islam over één kam te scheren. Communisten zijn blijkbaar in staat tot het doen van vele moderne uitvindingen of het implementeren daarvan. Kom dáár in de islamitische wereld maar eens om! In vergelijking met communisten zijn islamisten zo goed als vruchteloos. Aan de vruchten herkent men de boom (Bijbelse uitdrukking). Zie het effect dat het christendom in Kongo gehad heeft.

Hoewel de Sovjet-Unie veel kernwapens had waren ze behoorlijk terughoudend in het gebruik daarvan, hetgeen het gevaar ervan relativeert. Veel gevaarlijker, wegens verregaande psychische instabiliteit, lijken mij kernwapens in handen van een stel islamitische gekken!
Pilgrim schreef:Als we van meet af aan de moslims buiten de deur hadden gehouden zou de Islam voor ons nooit een serieuze bedreiging geworden zijn.
Als die rechtse kapitalisten van destijds de Nederlanders en àndere Europeanen een fatsoenlijk salaris hadden willen betalen, dan hadden we die islam-ellende in Europa nooit gehad.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

Communisme en Islam zijn inderdaad zeer verschillend, maar het zijn wel allebei agressieve ideologieën. Het communisme heeft in vergelijking met de Islam maar kort bestaan, maar er was wel al duidelijk sprake van stagnatie. Uitvindigen werden in het Westen gedaan en hooguit gekopieerd. Er was zelfs een bureau in de USSR die zich daar mee bezig hield herinner ik mij. Die stagnatie was mede de oorzaak van de val van de Sovjet Unie. Maar stel dat het communisme ook 1400 jaar bestaan had, net als de Islam. Best mogelijk dat het dan net zo vervallen en achterlijk zou zijn als de islamitische wereld nu.

De kwestie is gewoon dat in de tweede helft van de vorige eeuw het communisme het grote gevaar was en dat nu de Islam dat geworden is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: even voorstellen

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:Communisme en Islam zijn inderdaad zeer verschillend, maar het zijn wel allebei agressieve ideologieën.
Akkoord. Althans in ieder geval het totalitaire communisme, maar daar kom je al gauw op uit met die "heilstaat" van Marx.
Pilgrim schreef:Het communisme heeft in vergelijking met de Islam maar kort bestaan, maar er was wel al duidelijk sprake van stagnatie.
Als er bij ons een centimeter sneeuw valt is ons hele land al in rep en roer. Dat is uiteraard onvergelijkbaar met de Russische winters, waardoor in een groot gedeelte van het jaar zaken noodgedwongen stilliggen en als de zaak eenmaal weer op gang komt men nog enige tijd bezig is met herstelwerkzaamheden tengevolge van de winter.
Pilgrim schreef:Uitvindigen werden in het Westen gedaan en hooguit gekopieerd. Er was zelfs een bureau in de USSR die zich daar mee bezig hield herinner ik mij.
Dat van dat kopiëren klopt wel, maar de Russen hebben wel degelijk ook eigen onafhankelijke uitvindingen gedaan. Om daarvan een voorbeeld te geven: zij waren met de Spoetnik de eersten in de ruimte, weet je nog wel?
Pilgrim schreef:Die stagnatie was mede de oorzaak van de val van de Sovjet Unie.
Is het daar nu zoveel beter dan?
Pilgrim schreef:Maar stel dat het communisme ook 1400 jaar bestaan had, net als de Islam. Best mogelijk dat het dan net zo vervallen en achterlijk zou zijn als de islamitische wereld nu.
Ik denk dat dat een verkeerde inschatting is. Communisten lijden in de verste verte niet in dezelfde mate aan verstandsverbijstering als islamisten.
Pilgrim schreef:De kwestie is gewoon dat in de tweede helft van de vorige eeuw het communisme het grote gevaar was en dat nu de Islam dat geworden is.
De islam was altijd al het grootste potentiële gevaar. Wij hebben ons echter door islamitische mooipraters in slaap laten sussen. Maar wat er nu gebeurt daar azen islamisten al heel lang op. Zij hebben vanuit hun aanvankelijk zwakke positie eerst wegen gezocht en daarna gevonden (o.a via gluiperige en achterbakse list en bedrog) om ons te treffen. En reken maar dat we daarvan nog slechts het prille begin hebben gezien! Ook de tweestrijd tussen de Verenigde Staten en de Sovjet-Unie hebben zij steeds aangegrepen om van twee walletjes te kunnen eten en waar mogelijk het vuurtje nog eens op te stoken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Communisme en Islam zijn inderdaad zeer verschillend, maar het zijn wel allebei agressieve ideologieën. Het communisme heeft in vergelijking met de Islam maar kort bestaan, maar er was wel al duidelijk sprake van stagnatie. Uitvindigen werden in het Westen gedaan en hooguit gekopieerd. Er was zelfs een bureau in de USSR die zich daar mee bezig hield herinner ik mij. Die stagnatie was mede de oorzaak van de val van de Sovjet Unie. .
Nee dat klopt niet, op het hoogtepunt van het communisme stond Rusland technologisch even ver of verder dan de VS en/of W Europa. In se was er ook niet zooo erg veel verschil tussen de communistische en kapitalistische doctrines, beide waren/zijn totaal materialistisch van oorsprong en daar is niks mis mee. Communisme was economisch gezien gewoon staatskapitalisme.
Alleen wanneer GODSDIENST zich daadwerkelijk begint te nestelen in het maatschappelijk systeem keldert de welvaart ineens met honderd punten tegelijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: even voorstellen

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Nee dat klopt niet, op het hoogtepunt van het communisme stond Rusland technologisch even ver of verder dan de VS en/of W Europa.
Ik moet daar wel de kanttekening bij maken dat de computerindustrie van Rusland een lachertje was in vergelijking tot die in de Verenigde Staten.
mercator schreef:Alleen wanneer GODSDIENST zich daadwerkelijk begint te nestelen in het maatschappelijk systeem keldert de welvaart ineens met honderd punten tegelijk.
Theocratieën (die naar hun aard alle totalitair zijn) leiden inderdaad tot stagnatie. Het Vaticaan staat nou ook niet bepaald bekend om zijn technische hoogstandjes.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

xplosive schreef:
mercator schreef:Nee dat klopt niet, op het hoogtepunt van het communisme stond Rusland technologisch even ver of verder dan de VS en/of W Europa.
Ik moet daar wel de kanttekening bij maken dat de computerindustrie van Rusland een lachertje was in vergelijking tot die in de Verenigde Staten.
Ik weet niet veel af van computers en aanverwante technologie, maar ik moet wel vaststellen dat de Amerikanen anno NU beleefd moeten vragen aan de Russen of ze nog s een Amerikaanse satelliet mogen meesturen met een Sojoez raket. De Obama adi
ministration geeft liever centen uit aan dwaze ontwikkelingshulp en promotie van de Islam wereldwijd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ik weet niet veel af van computers en aanverwante technologie, maar ik moet wel vaststellen dat de Amerikanen anno NU beleefd moeten vragen aan de Russen of ze nog s een Amerikaanse satelliet mogen meesturen met een Sojoez raket. De Obama administration geeft liever centen uit aan dwaze ontwikkelingshulp en promotie van de Islam wereldwijd.
Dat zie je toch echt verkeerd. Alleen voor bemande tripje vragen ze VOORLOPIG even aan de Russen om van de Sojoez gebruik te maken. Dit is omdat de spaceshuttle uit de vaart is genomen en er nog geen vervanger is, maar daar wordt wel hard aan gewerkt en deze keer niet door NASA maar door particuliere bedrijven.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: even voorstellen

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Nee dat klopt niet, op het hoogtepunt van het communisme stond Rusland technologisch even ver of verder dan de VS en/of W Europa.
Oh nee beslist niet. De computerindustrie was bijvoorbeeld hopeloos achterop geraakt bij het Westen en dat gold ook voor alle ander high tech. Ook de ruimtevaartindustrie was lang niet zo geavanceerd als de Amerikaanse, maar ze was wel robuuster. Ze hebben een tijd lang geprofiteerd van de kennis van Duitse raketdeskundigen. Toch lijkt er een beetje een overeenkomst te zijn met de gloriedagen van de Islam lang geleden. Toen de islamitische wet nog niet volgroeid was en de meerderheid in de islamitische wereld nog niet-moslim was maakten ook de moslims gebruik van de wetenschappelijke kennis van de uitdovende klassieke beschaving en vandaag de dag doen moslims het voorkomen alsof dat hun prestaties waren.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: even voorstellen

Bericht door H.Numan »

Robuuster, ja. Betrouwbaarder, nee.
Ik heb gelezen (kan helaas geen bronnen geven) dat de USSR van plan was om een kamikaze naar de maan te sturen, toen ze door kregen dat Amerika een bemande maanvlucht ging doen. Pas toen bleek dat zelfs dat niet ging lukken, veranderden ze het verhaal compleet. Ze waren helemaal niet van plan om op de maan te landen, is toen het verhaal geworden.

De USSR heeft aan alle kanten geprobeerd om de bochten af te snijden en op oneerlijk wijze te concurreren. Arbeidsomstandigheden en salarissen waren sowieso al om te huilen. Werknemers moesten vaak overwerken of op hun vrije dag doorwerken 'uit solidariteit'. En zelfs met dat voordeel lagen ze mijlen achter op het westen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:De USSR heeft aan alle kanten geprobeerd om de bochten af te snijden en op oneerlijk wijze te concurreren. Arbeidsomstandigheden en salarissen waren sowieso al om te huilen. Werknemers moesten vaak overwerken of op hun vrije dag doorwerken 'uit solidariteit'. En zelfs met dat voordeel lagen ze mijlen achter op het westen.
Mogelijk....ik kan alleen maar vaststellen da ik in gesprekken met Oost Europese mensen die het allemaal hebben meegemaakt hoor dat het communistische systeem nare trekjes had, maar heel enthousiast over het huidige losgeslagen kapitalisme zijn ze al helemaal niet. In Rusland werd als Grootste Rus aller Tijden gekozen voor...Stalin!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: even voorstellen

Bericht door Schepsel »

Welkom, Karel. Iedereen wordt een beetje kriegel van die treifele wantoestanden die onze bebaarde nieuwe landgenoten brengen. Ik vind ook altijd dat ze mijn uitzicht zo verpesten! Ik bedoel, ik wil niet door bijvoorbeeld Den Haag lopen en een vakantiegevoel krijgen omdat ik GEEN ENKELE Nederlander zie. Om het allemaal extra pittoresk te maken heb je dan van die zielige buurtwinkeltjes met rottend fruit en na hun 30e hebben alle vrouwen een lelijke, waggelende gang.

Ik word wel een beetje giftig van hun claimgedrag en querulantie. Echt, die onzin moeten ze staken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Scarlatti »

Vandaag ben ik eens hier gaan kijken om te zien wie van 'mijn leden' er in 'Godsnaam' zich nu eens EINDELIJK hadden ingeschreven op dit zo nuttige en zeer informatieve forum van/tegen/voor/over/ die verderfelijke islam en ik zie Karel Kletskop staan! Dat doet me echt genoegen aangezien Karel een vd weinigen is die nog wel eens reageert op mijn politieke hyves en ook zinvolle bijdragen er zet!

Ben BLIJ je hier te zien Karel!

Ik ga gelijk verder kijken wie er hier nog meer zijn gekomen!

:) Ik wens je alle goeds hier Karel!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: even voorstellen

Bericht door Scarlatti »

ik kreeg helaas van Karel Kletskop het bericht dat hij door privé omstandigheden niet naar t forum kon komen...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:
mercator schreef:Nee dat klopt niet, op het hoogtepunt van het communisme stond Rusland technologisch even ver of verder dan de VS en/of W Europa.
Ik moet daar wel de kanttekening bij maken dat de computerindustrie van Rusland een lachertje was in vergelijking tot die in de Verenigde Staten.
Daar staat dan weer tegenover dat de Russische wiskunde beter was. Daarom konden de Russen met analoge computers wat de Amerikanen alleen met digitale computers konden. Uiteindelijk bleek de laatste benadering (lineariseren en digitaliseren) toch meer mogelijkheden te bieden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie