Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
Ziekenhuis schort besnijdenis op
BERLIJN - Een joods ziekenhuis in Berlijn schort de besnijdenis van jongetjes voorlopig op, nadat een rechtbank eerder deze week had gezegd dat deze ingreep op basis van godsdienst tegen de wet is. Dat heeft een woordvoerder van het ziekenhuis vrijdag gezegd.
„We schorten besnijdenis op totdat de wettelijke situatie duidelijk is”, aldus de zegsman. Het ziekenhuis voert per jaar ongeveer 300 besnijdenissen uit, waarvan een derde deel om godsdienstige redenen. De overige besnijdenissen worden uitgevoerd om medische redenen. Moslims en Joden laten hun jongens besnijden om religieuze redenen.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1246 ... ort__.html

Verboden voor moslima's.
Spoiler! :
Afbeelding

Nu kan ik me beter voorstellen waarom er meer vrouwelijke bekeerlingen zijn dan mannelijke. Dit zou als waarschuwingsfoto levensgroot op de VMBO scholen alle gangen moeten hangen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door mercator »

Dat Joden en Moslims meer overeenkomsten hebben dan men graag ziet, komt tot uiting in de gemeenschappelijke belangstelling voor rituele slachting én rituele verminking.
Goed idee van Jezus om 2000 jaar geleden al komaf te maken met die barbaarse onzin. Wat dat betreft was Hij zijn tijd veruit, en de Joden en moslims van nu vér achteruit.Afbeelding
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Pilgrim »

Jezus heeft nooit de Joodse wet willen afschaffen hoor. Alleen bij de snelle groei van het Christendom destijds waarbij allerlei niet-Joden toetraden werd na beraad besloten dat deze Christenen uit de heidenen niet alle gebruiken van de Joden hoefden over te nemen, maar slechts de levenswijze van de zogenaamde godsvrezenden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Dhana »

Alhoewel als acropief betiteld ben ik een bewonderaar van het evangelie van Thomas. In vers nummer 53 daarvan vinden we de volgende uitspraak van Jezus.


Zijn leerlingen zeiden hem:
Is de besnijdenis nuttig of niet?
Hij zei hun:
Als ze nuttig was, zou hun vader hen reeds besneden verwekken uit hun moeder.
Maar de ware besnijdenis in de geest,
die is alleszins nuttig.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door mercator »

Dhana schreef:
Zijn leerlingen zeiden hem:
Is de besnijdenis nuttig of niet?
Hij zei hun:
Als ze nuttig was, zou hun vader hen reeds besneden verwekken uit hun moeder.
Kijk sé, dat was nog s iemand met gezond verstand. Toen al !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Dhana schreef:
Zijn leerlingen zeiden hem:
Is de besnijdenis nuttig of niet?
Hij zei hun:
Als ze nuttig was, zou hun vader hen reeds besneden verwekken uit hun moeder.
Kijk sé, dat was nog s iemand met gezond verstand. Toen al !
straks gaan we ons nog bekeren.

Niet moeilijk dat ze dat evangelie van Thomas onder de mat hebben geschoven. Een mens zou er begot van beginnen zelf nadenken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Besnijdenis tegen de wil in is onmenselijk misdadig.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:Alhoewel als acropief betiteld ben ik een bewonderaar van het evangelie van Thomas. In vers nummer 53 daarvan vinden we de volgende uitspraak van Jezus.
Zijn leerlingen zeiden hem:
Is de besnijdenis nuttig of niet?
Hij zei hun:
Als ze nuttig was, zou hun vader hen reeds besneden verwekken uit hun moeder.
Maar de ware besnijdenis in de geest,
die is alleszins nuttig.
Grote onzin! Nadenken, hersens gebruiken! Dit is niets anders dan slap gelul of - zoals men wil - theatraal potsierlijk post Christus geleuter van een pauselijke orde.

Jezus was besneden. Hij was een orthodoxe jood die de thora godverdomme uit z'n hoofd kende, en dat was niet voor niets. Zou Jezus dan een dergelijke godslasterlijke uitspraak gedaan hebben? Rationeel denken is toch uitsluitend aan atheïsten voorbehouden, of zie ik dit soms verkeerd?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Besnijdenis tegen de wil in is onmenselijk misdadig.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Jezus was besneden. Hij was een orthodoxe jood die de thora godverdomme uit z'n hoofd kende, en dat was niet voor niets. Zou Jezus dan een dergelijke godslasterlijke uitspraak gedaan hebben? Rationeel denken is toch uitsluitend aan atheïsten voorbehouden, of zie ik dit soms verkeerd?
Is het weer tijd om Christenen te bashen Hans? Fijn om je weer even te zien....Maar in het Christendom is de doop in plaats van de besnijdenis gekomen. Of je dat nu gek vindt of niet. En bewijs maar even aan dat het evangelie van Thomas fake is.

Afbeelding
Laatste pagina Koptische manuscript Thomasevangelie
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Besnijdenis. Hoe verzin je nou zoiets?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Is het weer tijd om Christenen te bashen Hans? Fijn om je weer even te zien....Maar in het Christendom is de doop in plaats van de besnijdenis gekomen. Of je dat nu gek vindt of niet. En bewijs maar even aan dat het evangelie van Thomas fake is.
Goede getrouwe lieve Ariel,

Misschien zal het wel aan mij liggen. Zoals je weet heb ik een opstandig karakter en praat graag. Ik kan namelijk mijn hersenpan niet op slot doen. Je weet wel, geen vrije wil.

Ik heb prima buren die gelovig zijn. Christenen. Ik heb mijn buurman zien bidden voor het eten toen ik hem in het ziekenhuis opzocht. Dat bidden deed ik toch ook? Niks mis mee. Ik begrijp dat. Mensen die in God geloven? Ik begrijp dat en zal er niets van zeggen.

Maar . . . GEEF MIJ NOOIT DE GELEGENHEID OM TE REAGEREN!!!!!!!!!!

Een forum is er niet voor niks. Als we allemaal maar steeds dezelfde zin en onzin verkondigen, wat dacht je wat?

Ik kan goed overweg met iedereen. MET IEDEREEN die geen onzin verkondigt. Jij hebt nog NOOIT onzin verkondigd. Ik misschien wel. Misschien dat ik daarom wat vaker in de clinch lig met mijzelf.

Of Socrates ooit bestaan heeft is niet echt zeker. Maar ik ben sowieso een fan van wat er over hem geschreven is. Naar ik verwacht, jij ook. Dus ik vind het onaardig dat je mij benadert met:

BEWIJS HET MAAR EVEN!

Dit is de eerste keer dat ik in jou teleurgesteld ben. Ik maak een grap natuurlijk. Want hoe kan ik nu ooit in jou teleurgesteld zijn? Ik bewonder jou. NIET JEZUS CHRISTUS. Want die ken ik niet. Jij toch ook niet? Onder het gezamenlijk genot van een goed glas wijn zouden we er beslist wel uitkomen. Daar ben ik van overtuigd. Of ben je ondertussen veranderd?

Ik hoef namelijk niets te bewijzen. Wel degene die iets beweert. En dat weet jij dondersgoed, super intelligente wijze slimme alleraardigste lieve Ariel!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Besnijdenis tegen de wil in is onmenselijk misdadig.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Dit is niets anders dan slap gelul of - zoals men wil - theatraal potsierlijk post Christus geleuter van een pauselijke orde.
Ik zie gedrukt staan: besnijdenis is onnuttig. En dat is ook zo. Wie dat ooit gezegd heeft en waarom en wanneer is van veel minder belang.
Jezus was besneden.
Foto graag als bewijs :-P !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Manon »

Maar natuurlijk was Jezus zelf besneden, dat was de schuld van zijn ouders hé.

Pas later werd het afgeschaft, maar toen was zijn eigen velletje er al af.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Besnijdenis. Het bedrijven van smakeloze rituele afgoderij.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Dit is niets anders dan slap gelul of - zoals men wil - theatraal potsierlijk post Christus geleuter van een pauselijke orde.
Ik zie gedrukt staan: besnijdenis is onnuttig. En dat is ook zo. Wie dat ooit gezegd heeft en waarom en wanneer is van veel minder belang.
Jezus was besneden.
Foto graag als bewijs :-P !
Honderd procent bewijs is er niet. Ook al zou ik jou een foto van zijn piemel kunnen laten zien. En ook al zou ik met twee of meer getuigen op de proppen komen. Want die kunnen liegen dat het gedrukt staat. Vandaar ook dat wij gezonde denkers en logischerwijze atheïst zijn. Jij of ik had voor het bewijs dit zelf aan de ogen moeten kunnen constateren. Zo simpel is dat. Edoch, we weten dat - net zoals bij mohammedanen - het verminken van iemands piemel bij de joden alle reden geeft tot een groot feest. Nu je het erover hebt . . . we lezen dit niet in de bijbel. Ook niet dat hij besneden werd. Verdomd, nog nooit bij stil gestaan. Ik begin er steeds meer in te geloven dat de bijbel voornamelijk uit samenraapsels van derden bestaat. Wat we wel lezen in Lukas 2:21: 'Toen nu acht dagen vervuld waren en hij besneden moest worden, ontving hij ook de naam Jezus, welke naam voordat hij in de schoot werd ontvangen, door de engel was genoemd.'Er staat niet dat hij besneden werd, maar wel dat het nog moest gebeuren. En van een feest is ons ook niks bekend. Belangrijke zaken die veronachtzaamd worden omdat het de latere christenmens toch geen ene malle moer interesseert.

Jezus als toekomstige koning van de joden? En dat met een gezonde, niet verminkte piemel? Ondenkbaar! Uitgesloten!

De bijbel geeft onvolledig uitsluitsel hierover. Foutje! Bedankt! Ik lees wel in de bijbel hoe men in staat is het geslacht van Jezus terug te cijferen tot aan David toe. Allemaal heel leuk en aardig, maar zolang wij niets in de bijbel hebben gelezen over de verminking van Jezus' piemel, geeft dit alle reden tot grondige twijfel. Het doet namelijk de vraag rijzen 'waarom heeft men dit niet vermeld in het Nieuwe Testament?'

Ik denk dat ik het antwoord nu al weet.

Er bestaat namelijk geen latere christen die een stukje van zijn lul is kwijtgeraakt in zijn overijverige aanbidding van Jezus!

En zeg nou zelf, Pilgrim, Ozes, Dhana en al de anderen die zich zo graag christen willen noemen, als Jezus besneden zou zijn, wat zou dan de heren nog beletten om zijn voorbeeld te volgen? Dat is toch de essentie van het christendom, dat wij navolgers van hem willen zijn in woord en daad. Ja toch?

Waar is anders dat grote kruis dan voor, dat te pas en te onpas gebruikt wordt? Wat is er mooier dan dat joden, christenen en moslims besneden zijn? Zodat een ieder kan zeggen: 'IK HEB DE WIL VAN GOD GEDAAN'. Het kan toch niet zo zijn dat alleen de joden het exclusieve voorrecht claimen tot het volk van God te behoren. Want in dat geval heb ik alle reden om ze te haten! Als moslim of als christen. Zou dat misschien de werkelijke oorzaak zijn van al die vervolgingen door de eeuwen heen van joden? Maar goed, ik ben gelukkig een blije atheïst en beschik daarom ook over geen enkele reden om de jood te haten.

De meest voor de hand liggende conclusie, bedenk ik nu net ter plekke, dankzij mijn doordenken:

Jezus heeft nooit bestaan!

En Mohammed ook niet. Zeker weten doe ik het niet. Maar mijn God! Aan zoveel onzin en onlogica vanuit de bijbel en de koran kan toch geen waarheid verbonden worden?

Neemt niet weg dat het onzin gehalte van de bijbel en de koran zich verhoudt als 1: 1000. In de bijbel staan veel nuttige en interessante verhalen. In de koran vinden we qua nuttige tekstinhoud een afgebrand zandkasteel met smeulende resten van wat ooit een woestijn kampvuur was voor analfabeten.

Religie? Het blijft altijd en eeuwig behelpen in het gelovige drijfzand van de overtuiging.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di jul 31, 2012 2:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Ozes »

Dhana schreef:Alhoewel als acropief betiteld ben ik een bewonderaar van het evangelie van Thomas. In vers nummer 53 daarvan vinden we de volgende uitspraak van Jezus.


Zijn leerlingen zeiden hem:
Is de besnijdenis nuttig of niet?
Hij zei hun:
Als ze nuttig was, zou hun vader hen reeds besneden verwekken uit hun moeder.
Maar de ware besnijdenis in de geest,
die is alleszins nuttig.
Het zou best eens gezegd kunnen zijn, het doet me denken aan deze:
Marcus 7:14-23
14 Nadat hij de menigte weer bij zich had geroepen, zei hij: ‘Luister allemaal naar mij en kom tot inzicht. 15 Niets dat van buitenaf in de mens komt kan hem onrein maken, het zijn de dingen die uit de mens naar buiten komen die hem onrein maken.’
17 Toen hij een huis was binnengegaan, weg van de menigte, vroegen zijn leerlingen hem om uitleg over deze uitspraak. 18 Hij zei tegen hen: ‘Begrijpen ook jullie het dan nog niet? Zien jullie dan niet in dat niets dat van buitenaf in de mens komt, hem onrein kan maken 19 omdat het niet in zijn hart, maar in zijn maag komt en in de beerput weer verdwijnt?’ Zo verklaarde hij alle spijzen rein. 20 Hij zei: ‘Wat uit de mens komt, dat maakt hem onrein. 21 Want van binnenuit, uit het hart van de mensen, komen slechte gedachten, ontucht, diefstal, moord, 22 overspel, hebzucht, kwaadaardigheid, bedrog, losbandigheid, afgunst, laster, hoogmoed, dwaasheid; 23 al deze slechte dingen komen van binnenuit, en die maken de mens onrein.’
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Snijden in andermans piemel vanwege dolle pret is lachwekken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:
Marcus 7:14-23
21 Want van binnenuit, uit het hart van de mensen, komen slechte gedachten, ontucht, diefstal, moord, 22 overspel, hebzucht, kwaadaardigheid, bedrog, losbandigheid, afgunst, laster, hoogmoed, dwaasheid; 23 al deze slechte dingen komen van binnenuit, en die maken de mens onrein.’
Lucas was tenminste nog een arts, maar nog altijd geen wetenschapper in de zin van de hedendaagse hersenen wetenschappers. Laat staan meneer Marcus als volgeling van de man die over het water kon lopen. Ook hier lezen we dus weer klink klare onzin zoals zo vaak in het Nieuwe Testament. Zoals de tekst dat slechte dingen vanuit het hart komen. Nee die komen via de hersenen tot stand waarbij van geen vrije wil sprake kan zijn. Slechte of goede dingen komen niet uit het hart vandaan. Het hart is een mechanisme met de functie van een ijverige pomp. Meer niet. Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen?

Oh, het wordt figuurlijk bedoeld? Daar hebben we als kennis dus niks aan. Dan nog getuigt het van tekortkomingen van de geest. Daar had Jezus toch beter wat meer aandacht aan moeten schenken. Hij had beter zelf een boek kunnen schrijven in plaats van dit over te laten aan - ja - aan wie ook alweer? Van het meeste wat opgeschreven is in de bijbel, is de auteur niet bekend noch te traceren aan de hand van vergelijkbare manuscripten. Maar dan nog blijft alle onzin recht overeind staan.

Het goede zowel als het kwade zit nu eenmaal in de mens opgesloten
en wordt door zijn (onvrijwillige) keuze bepaald


Waarom de mens een bepaalde keuze maakt, daar zijn de wetenschappers nog niet achter gekomen en daar zullen ze ook nooit achter komen.

Een psychopaat is vaak erg intelligent en je zou normaal niks aan hem merken als je niet wist dat hij afschuwelijke moorden heeft gepleegd. Zoals het doorsnijden van de keel en zo nodig vooraf martelen. De zachtaardige mens verandert haast automatisch in een monster, een psychopaat, wanneer hij de oorlog wordt ingestuurd. Moorden schijnt dan binnen de kortste keren wellustige gevoelens op te wekken bij de mens. ZELFS bij de meest goedaardige mens.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

In Duitsland is besnijden nog steeds een hot item. Is het mishandelen?
Een linkse Groene, Ulf Dunkel (50, Grünen) uit Duitsalnd schreef een paar anti-besnijding gedichten.
Hier is er eentje:
  • Wetzt das Messer, singt ein Lied,
    Ab die Vorhaut von dem Glied.
    Kinder können sich nicht wehren,
    darum müssen sie uns ehren.
    Wir verstümmeln, wir beschneiden
    Recht und Vorhaut; allen beiden
    muss man hier den Garaus machen,
    denn wir steh’n auf solche Sachen.
    Und ihr Schreien hilft so wenig,
    denn wer festhält, ist der König.
    Wir bestimmen, was hier Recht.
    Wer dagegen ist, ist schlecht.
    Gründe sind uns ganz egal,
    der Verstand, der kann uns mal.
    Bist Du für ein intaktes Glied,
    so bist Du gleich Antisemit.
Er klopten Boze Joden aan bij het hoofdbestuur van die Grünen. En voordat er ook Boze Moslims te hoop konden lopen, werd Ulf kaltgestelt.
Grüner tritt wegen Beschneidungsgedicht zurück
http://www.spiegel.de/politik/deutschla ... 75217.html
http://ulfdunkel.wordpress.com/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Op 24 jan wordt door Moslims (niet allen, we moeten ze niet over 1 kam scheren, Salafisten doen niet mee b.v.) gevierd dat de Grote Moh is geboren.
Trouw geeft een foto (foto1) van de feestelijkheden ergens in Alllahstan.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4484/Foto/pho ... mmed.dhtml
met een bijschrift:
  • Wereldwijd vierden moslims op 24 januari de geboorte van de profeet Mohammed, in het Arabisch 'Mawlid an-Nabi'. Zowel in de moskee als thuis worden gedichten voorgedragen en er worden verhalen verteld over Mohammed. Ook wordt deze dag gezien als goede datum om een besnijdenis uit te voeren. In veel islamitische landen geldt het als een officiële feestdag.
Dat wist ik niet: verjaardag tevens besnijdag.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Besnijdenis jonge jongens is mishandeling. DUIDELIJK!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bij het vieren van de geboorte van Jezus Christus in deze tijd kan ik me wel wat bij voorstellen. Niet bij die van Mohammed. Natuurlijk kun je de draak steken met iedereen. Zo ook met Jezus. Jezus was niet geschikt in zijn tijdsbeeld. Zo is hij ook heden ten dage ongeschikt gebleven. Hij heeft niets, maar dan ook niets weten te bewerkstelligen dat mij positief aan het denken zal zetten ter verbetering van de wereldorde. En in sprookjes na de dood trap ik niet in. Ergo, dat Jezus meende in navolging van een paar discipelen uit de visafslag mij als zijn slaafse onnadenkende achterna wandelaar te kunnen neerzetten, is kenmerkend voor de totaal miskende en naïef ingestelde Jezus.

Jezus was besneden. En hoe? Waarschijnlijk is er iets mis gegaan. We zullen het nooit aan de weet komen. Een bot mes? Teveel weggehaald? Waarom liep hij niet achter lekkere wijven aan? Was hij een mietje? Volgens mij geilde hij op stoere kerels met ruwe handen van al het touwtrekken en binnenhalen van de visnetten. We weten het niet.

Hij was dus besneden. Door hem ontstond via de besnijdenis van Jezus en het eindigen aan het kruis - waar overigens horden van andere joden hun laatste adem aan uitbliezen - het christendom. Maar dat is finaal belachelijk bezopen te noemen.

Wie kent er nu een christen die besneden is en aan het kruis eindigt?

Conclusie? Alle christenen zijn eersteklas sukkels. Ze hadden dus het judaïsme moeten aanhangen in plaats de voorkeur te geven aan waarmee het dictatoriale perverse politieke tuig in Rome mee voor de dag kwam: de uitvinding van het christendom.

Ik keur elke ongewenste ingreep in, aan of welk lichaamsdeel dan ook van een ander levend wezen af waar vooraf geen toestemming voor is gegeven door de eigenaar. Resoluut. Christenen komen dan nu goed weg bij mij. Zij hanteren de doop. Een onschuldig ritueel. Religieuze joden en moslims NIET. Die zijn op hun manier barbaarse agressieve slavendrijvers met een voorkeur voor psychopatisch gedrag. Zo is het en anders niet. Rood licht betekent stoppen. Ook al staat je zwangere vrouw op ploffen en rijd je door het rode licht omdat haast geboden is. Rood licht betekent onder alle omstandigheden: STOPPEN!

Een discussie om besnijdenis goed te praten is zinloos. Gewoon zeer zware gevangenisstraf op zetten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door mercator »

Het verwondert me dat dat nog altijd zo ambachtelijk gebeurt, met een heus mes zoals in Bijbelse en Koranische tijden. Is daar nog geen apparaatje voor, iets in de zin van een electrische blikopener of appelschiller? Of een potloodslijper?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Zo iets van roestvrij staal in houten kado verpakking?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Ariel »

Heel goed. icon_thumbup.gif Moeten we hier ook doen. Norwegian political party backs circumcision ban Maar of dat helpt? Moslims en Joden laten de besnijdenis dan doen in Landen waar het wel mag.
Norway’s Progress Party backed an initiative to ban circumcision of children under the age of 16, arguing that it violates their human rights.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Ariel »

Islamic circumcision goes wrong: 2-month-old boy loses his penis after being badly burned in Sweden

25-year-old Hiba, residing in Linköping, is a righteous Muslim. This means, among other things, that she always wears a veil in public, but also that she believes she has both the right and the obligation to have Islamic circumcision performed on her newborn son, Ilyas.

Now Ilyas is in hospital with a badly burned penis, which most likely will have to be amputated.

Sometimes male genital mutilation goes wrong because they are performed by so-called kitchen-table surgeons who are amateurs.

But even when the abuse is carried out by formally trained health care professionals, serious complications can occur.

In the present case a person in a beauty clinic was unable to handle the laser equipment used for the procedure. Instead of the foreskin being cut off, Ilya’s penis was burned black.

The small child had to be taken to hospital, but according to mother Hiba, the doctors say that there seems to be no blood circulation left in the charred penis and that it probably can’t be saved.

Specialist doctors from Stockholm have now been forced to travel to Linköping to see if there is anything they can do.

Hiba does not show regret over what she has done to her son. “There is nothing I can do about it now, what has happened has happened”, she states laconically.

However, she wants the case to be investigated to prevent other Muslim boys from losing their penises in the same way. To stop religious genital mutilations, she does not mention as an alternative.

The incident is now being investigated by an already strained police and prosecution authority. The Inspectorate for Health and Care, IVO, is also investigating the case.

The person at the beauty clinic who performed the abuse has not been named but is claimed to be an experienced doctor and surgeon.

He says he’s sorry about what happened, but that there must have been something wrong with the laser equipment, which was imported from the UK and especially developed for male genital mutilation.

What medical and surgical competence the person in question has is not known. However, like Hiba, he has a Muslim and Arabic-speaking background.

If he hasn’t received his medical training in Sweden, it may mean that his education does not meet the quality requirements of a Swedish Medical School.

Now, all that is left is to wait and see how much of Ilya’s penis that will fall off because of necrosis and how much, if any, that can be saved.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Ariel »

En Allah keek en zag dat het goed is.
Kind overleden na rituele besnijdenis Italië

Een kind is in Italië overleden na een particuliere rituele besnijdenis. Een ander kind raakte gewond en ligt in het ziekenhuis, aldus Italiaanse media. Het gaat om kinderen van Nigeriaanse afkomst die door een zelfbenoemde arts werden behandeld in een huis in Monterotondo bij Rome.

Direct nadat de kinderen door de man waren besneden, verslechterde hun toestand en werden de alarmdiensten gebeld. Voor een van de twee kinderen kwam de hulp te laat omdat het kind al veel bloed had verloren. Hoe oud de slachtoffers zijn is niet bekend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

En het is niet het enige geval vanwege de import uit Afrika. Dit gebeurde in Scandiano, nabij de stad Reggio Emilia.
Baby in Italië overleden nadat ouders zelf besnijdenis uitvoeren
In Italië is een vijf maanden oude baby overleden als gevolg van een mislukte besnijdenis die thuis werd uitgevoerd. Dat hebben plaatselijke media gemeld. Het kind verloor erg veel bloed en overleed in het ziekenhuis. Tegen de ouders, die uit Ghana afkomstig zijn, loopt een onderzoek wegens doodslag, aldus Italiaanse nieuwsagentschappen.

De ouders van het jongetje hadden de besnijdenis zelf uitgevoerd in hun woning in Scandiano, nabij de stad Reggio Emilia. Het kind begon hevig te bloeden en kreeg een hartstilstand.
https://www.ad.nl/buitenland/baby-in-it ... ~a369f6bd/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Besnijdenis jonge jongens is mishandeling.

Bericht door King George »

"Dan maken we toch opnieuw een kindje?" Dat is dan het antwoord van de volgelingen van een zieke geloofsleer op dit soort "bedrijfsongevallen".
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie