Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Eric de Blois »

Dhana schreef:
Eric de Blois schreef:
Zie je nou wel, jij maakt ook grapjes! En ik moest er ook om lachen. Het is natuurlijk heel erg triest dat dit gebeurd en dat ze dat voor zichzelf kennelijk nog rechtvaardigen kunnen ook. Ik had ze een flinke trap gegeven hoor in hun magere pens. Het liefste zou ik ze persoonlijk terugbrengen naar somalië. Waren het ook piraten? Die heb je daar ook veel. Ja, nu ik erover nadenk, is dat betoog van boven niet zo werkbaar in de praktijk. Het is erg theoretisch.
Nee, ik ben bloedserieus. Ik snap niet goed wat piraten er nu weer mee te maken hebben. Maar goed, het is nu eenmaal zo in de islamtische cultuur dat je goed voor jezelf en je familie moet zorgen, zelfs dat inhoudt dat je anderen daarmee benadeelt. Hoe denk je dat anders kan zijn dat alle islamitische landen zo achter blijven? Wat kan jou het schelen dat je buiten over de bedelende kinderen struikelt. Jij hebt het toch goed? Bovendien zijn is het gros van die bedelaars stinkend rijkl geworden van het bedelen. Probeer dat van bedaars maar eens te kaarten bij moslims. Het standaard antwoord is dat die mensen in het geniep heel rijk zitten te zijn.
Goed. En nu? Denk je nu in vakjes of niet? Zo ja, laat die mensen uit dat vakje dan gewoon lekker stikken. Je gaat geen mensen helpen die je bestelen. Kom nou. En als je denkt dat mensen uit een bepaalde groep allemaal hetzelfde zijn, laat je ze gewoon fijn stikken met z'n allen. Ik geef je dan nog groot gelijk ook.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Dhana »

Eric de Blois schreef:
Huh? Ik verklaar crimineel gedrag niet als reactie op vermeende discriminatie, achterstelling etc. Het vakjesdenken wordt hier in orde bevonden en daarmee is de essentie van het betoog dus niet aangeslagen. Dat is de algemene opvatting hier. De vraag is mag je een individu op voorhand anders behandelen als blijkt dat leden van de groep waartoe dat individu behoort zich misdragen. Een mens is alleen verantwoordelijk voor eigen handelen.
Mag je iemand aanspreken op wat anderen fout doen?

Als een groep een bepaalde cultuur vertegenwoordigt en je kennis hebt van of ervaringen met die cultuur hebt is niet zo gek dat je anticipeert op de gewoontes van die cultuur. Zou jij het een goed idee vinden als er een groep Roma's een kamp krijgen dat aan jouw achtertuin grenst? Zou je dan geen extra sloten op al je deuren zetten? En er voor zorgen dat er geen fietsen voor het grijpen in je tuin staan en geen boodschappen gaan doen als er nog wasgoed aan de lijn hangt?

En ja, als wij vanaf het begin consequent en masse moslims aangesproken hadden over het gedrag van hun kroost, durf ik er liefs onder te verwedden dat het het probleem van de kleine criminaliteit van die gemeenschap niet de vorm had aangenomen waar we nu mee geconfronteerd worden. Ik durf te stellen dat alle moslimouders verantwoordelijk zijn voor het het wangedrag van hun kinderen. En alle moslims die net doen of hun neus bloedt in deze zijn medeverantwoordelijk.

Ik zal je een voorbeeld geven. Ik ging eens naar een Marokkaanse bakker die mij zonder te verblikken of verblozen drie keer zoveel liet betalen als de leden van de eigen clan. Daar was een ongeveer achtjarige jochie, waarschijnlijk zijn zoontje aan het helpen? Wat denk jij dat de opvoedigkundige boodschap voor dat jochie was? De rest van de klanten keken er ook niet van op. Alle Marokkaanse klanten die het zwijgend hebben zien gebeuren zijn medeplichtig aan oplichting. En wat die bakker deed aan een, zij het kleine misdaad wordt in stand gehouden door die zwijgende groep.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Dhana »

Eric de Blois schreef:
Goed. En nu? Denk je nu in vakjes of niet? Zo ja, laat die mensen uit dat vakje dan gewoon lekker stikken. Je gaat geen mensen helpen die je bestelen. Kom nou. En als je denkt dat mensen uit een bepaalde groep allemaal hetzelfde zijn, laat je ze gewoon fijn stikken met z'n allen. Ik geef je dan nog groot gelijk ook.

Niet alle industriëlen van voor 1850 lieten kinderen met gevaar voor lijf en leven in hun fabrieken werken. Toch is er in dat jaar kinderarbeid bij de wet verboden geworden. Dat alles dank zij ene heer Van Houten die in een bepaald vakje dacht.
Laatst gewijzigd door Dhana op di jul 31, 2012 11:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Stel we wonen in Oslo, Noorwegen. Daar woorden 100% van alle verkrachtingen de laatste jaren door Moslims gepleegd, aldus het politie apparaat.
Hier is het weinig anders, maar gelukkig verdoezelt de politie hier graag feiten aangezien politie commissaris een politieke functie is, en daarom bespreken we ook Oslo.

Nou, stel je hebt een dochter, zij is in vakantie in oslo en komt terug van een feestje, en ze belt je op om advies over welke straat in te lopen. De ene straat staan 5 blonde jongens in, en de andere straat 5 Noord-Afrikanen. Welke straat zou je haar laten doorlopen?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Eric de Blois »

Ozes schreef:Stel we wonen in Oslo, Noorwegen. Daar woorden 100% van alle verkrachtingen de laatste jaren door Moslims gepleegd, aldus het politie apparaat.
Hier is het weinig anders, maar gelukkig verdoezelt de politie hier graag feiten aangezien politie commissaris een politieke functie is, en daarom bespreken we ook Oslo.

Nou, stel je hebt een dochter, zij is in vakantie in oslo en komt terug van een feestje, en ze belt je op om advies over welke straat in te lopen. De ene straat staan 5 blonde jongens in, en de andere straat 5 Noord-Afrikanen. Welke straat zou je haar laten doorlopen?
Ja, dat geef ik grif toe, liever een straat met blonde jongens. Zonde van Noorwegen en haar bevolking overigens, zo'n mooi land. Is het al zo erg daar, 100% van de verkrachters is noord-afrikaan? Maar toch is er dan nog hoop: alle verkrachter zijn noord-afrikanen, maar niet alle noord-afrikanen zijn verkrachters. Vóór de komst van die noord-afrikanen werden er dus geen vrouwen verkracht in noorwegen, begrijp ik.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Eric de Blois schreef:
Ozes schreef:Stel we wonen in Oslo, Noorwegen. Daar woorden 100% van alle verkrachtingen de laatste jaren door Moslims gepleegd, aldus het politie apparaat.
Hier is het weinig anders, maar gelukkig verdoezelt de politie hier graag feiten aangezien politie commissaris een politieke functie is, en daarom bespreken we ook Oslo.

Nou, stel je hebt een dochter, zij is in vakantie in oslo en komt terug van een feestje, en ze belt je op om advies over welke straat in te lopen. De ene straat staan 5 blonde jongens in, en de andere straat 5 Noord-Afrikanen. Welke straat zou je haar laten doorlopen?
Ja, dat geef ik grif toe, liever een straat met blonde jongens. Zonde van Noorwegen en haar bevolking overigens, zo'n mooi land. Is het al zo erg daar, 100% van de verkrachters is noord-afrikaan? Maar toch is er dan nog hoop: alle verkrachter zijn noord-afrikanen, maar niet alle noord-afrikanen zijn verkrachters. Vóór de komst van die noord-afrikanen werden er dus geen vrouwen verkracht in noorwegen, begrijp ik.
Wat zou je van Noord-Afrikanen vinden die dan beledigd zouden zijn als je die keuze zou maken?
Deze tweede groep noord-Afrikanen zijn niet dezelfde als in de eerste groep,maar kennen die groep ook niet.

Er werden heel weinig vrouwen verkracht inderdaad. Net als Zweden nu in de top 3 van de Wereld staat, maar ook Denemarken, Frankrijk en België het goed doen op dit soort lijsten.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Als je Noorwegen al een mooi land vond moet je eens kijken naar de misdaadstatistieken van Nederland voor de massa immigratie. En nu doen al die paranoide vakjesdenkers s'nachts hun deuren op slot.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Dhana »

Niet alle pitbulls waren killers. Toch is het verboden dit ras nog langer te fokken. Niet alle automoblisten met een glaasje te veel op maken brokken. Toch is het alcoholpercentage in het bloed aan banden gelegd. Niet alle Duitsers waren nazi's. Toch heeft de tweede oorlog miljoenen het leven gekost. Niet iedere gemeenschap leidttot een zwangerschap. Toch zijn er anti-conceptiemiddelen op de markt. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Eric de Blois »

Ozes schreef: Wat zou je van Noord-Afrikanen vinden die dan beledigd zouden zijn als je die keuze zou maken?
Deze tweede groep noord-Afrikanen zijn niet dezelfde als in de eerste groep,maar kennen die groep ook niet.

Er werden heel weinig vrouwen verkracht inderdaad. Net als Zweden nu in de top 3 van de Wereld staat, maar ook Denemarken, Frankrijk en België het goed doen op dit soort lijsten.
Nou ja, die noord-afrikanen weten natuurlijk niet waarom ik die keus maak. Stel dat ze dat wél zouden weten, dan vindt ik hun gevoel heel begrijpelijk. Ik zou mij ook beledigd voelen wanneer ik zou weten dat iemand bewust niet langs mij wil lopen terwijl ik niets verkeerds in de zin had. Ik vind dat heel spijtig voor de mensen die zich netjes gedragen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Eric de Blois schreef:
Ozes schreef: Wat zou je van Noord-Afrikanen vinden die dan beledigd zouden zijn als je die keuze zou maken?
Deze tweede groep noord-Afrikanen zijn niet dezelfde als in de eerste groep,maar kennen die groep ook niet.

Er werden heel weinig vrouwen verkracht inderdaad. Net als Zweden nu in de top 3 van de Wereld staat, maar ook Denemarken, Frankrijk en België het goed doen op dit soort lijsten.
Nou ja, die noord-afrikanen weten natuurlijk niet waarom ik die keus maak. Stel dat ze dat wél zouden weten, dan vindt ik hun gevoel heel begrijpelijk. Ik zou mij ook beledigd voelen wanneer ik zou weten dat iemand bewust niet langs mij wil lopen terwijl ik niets verkeerds in de zin had. Ik vind dat heel spijtig voor de mensen die zich netjes gedragen.
Tjah, hier verschillen wij dan van mening. Als ze zich beledigt voelen ligt hun sympathie dus niet bij de meisjes die elk weekend de barbaarsheid van hun mede afrikanen meemaken, maar bij hun mede noord-afrikanen. En dat soort mensen wil ik niet in Europa. Dit is een heel simpele situatie, maar er zijn al veel extremere situaties zichtbaar. Protestmarsen in Frankrijk met duizenden Moslims die het Westen vervloeken, extremistische Moslims die als helden worden onthaald in hun Moslim buurten, moskëeen welke munitie-stortplaatsen blijken te zijn, enzovoort.

Hoe kijk jij bijvoorbeeld naar Armenen Turkije of kopten in Egypte. Al meer dan 100 jaar staat er geen straf op het doden van kopten in Egypte, en dit blijkt keer op keer. In 2011 en 2012 heb ik elke keer de rechtspraak gevolgd na slachtpartijen, en de Egyptische kennis blijkt zowel in moderne tijd als in eerdere tijden gewoon gelijk te hebben. Waarom verwacht jij dat de gemiddelde Turk of Egyptenaar die in Europa woont, plots het complete tegenbeeld van zijn eigen land is?
Ik neem aan dat jij de kopten niet van vakjes denken beschuldigt, dit zou wel heel cru zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Nogmaals, Ik vind het helemaal niet spijtig voor hen die zich goed gedragen. Als hun mede-immigranten zo'n enorm aandeel hebben in het lijden welke Noorse vrouwen meemaken vraag ik me ten eerste af waarom ze er niets aan doen. Als kleurlingen zal links ze niet neersabelen als racisten, zoals ze bij iemand als ik regelmatig doen bij ieder die voor de Noorse vrouw opkomt, dus dat is het probleem niet. Ten tweede, ze zouden blij moeten zijn dat het meisje die nacht veilig thuis is gekomen.

Dubbele loyaliteit betekent dat de immigrant slecht geïntegreerd is en hiernaast moreel ook geen wenselijk persoon.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Ik zie dat je een kale knar hebt. Als kale neo-nazi's het grootste aandeel zouden hebben in terrorisme, zou je dan radicaliseren omdat je tas wat vaker doorzocht word op het vliegveld?


Als je vaker gefouilleerd wilt worden kan je overigens beter een oud omaatje zijn of een blonde jongen, moet je maar eens opletten als je op een europees vliegveld bent, ze doen alles om niet in vakjes te denken. Ik word zelf vrijwel altijd uit de rij gehaald.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Eric de Blois »

Ozes schreef:Nogmaals, Ik vind het helemaal niet spijtig voor hen die zich goed gedragen. Als hun mede-immigranten zo'n enorm aandeel hebben in het lijden welke Noorse vrouwen meemaken vraag ik me ten eerste af waarom ze er niets aan doen. Als kleurlingen zal links ze niet neersabelen als racisten, zoals ze bij iemand als ik regelmatig doen bij ieder die voor de Noorse vrouw opkomt, dus dat is het probleem niet. Ten tweede, ze zouden blij moeten zijn dat het meisje die nacht veilig thuis is gekomen.

Dubbele loyaliteit betekent dat de immigrant slecht geïntegreerd is en hiernaast moreel ook geen wenselijk persoon.
Waarom moet een fatsoenlijke marokkaan - en die bestaan(!) - iets doen tegen het slechte gedrag van mede-landgenoten? Die hebben daar toch geen schuld aan? En ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de noord-afrikanen in noorwegen ooit een meisje heeft verkracht. Dat zal wel niet zo'n groot percentage zijn. Eerder nul komma en nog wat. Ik vind het gewoon beschamend hoor dat mensen zoals jij hier zitten te verdedigen dat je mensen best mag discrimineren op hun etnische achtergrond. Ik denk ook in vakjes, maar hou mij altijd voor dat het individu beoordeelt moet worden op zijn eigen gedrag en niet op dat van de groep. Mijn deur staat open ook voor marokkanen die op de koffie willen. Ik zou marokkanen met dezelfde gastvrijheid behandelen als landgenoten. Ik vind het zeer spijtig wanneer goedwillende mensen uit een bepaalde groep gediscrimineerd worden vanwege een kwaadwillend deel van de groep. Daar doe ik niet aan mee!
Laatst gewijzigd door Eric de Blois op wo aug 01, 2012 2:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Eric de Blois »

Ozes schreef:Ik zie dat je een kale knar hebt. Als kale neo-nazi's het grootste aandeel zouden hebben in terrorisme, zou je dan radicaliseren omdat je tas wat vaker doorzocht word op het vliegveld?

Als je vaker gefouilleerd wilt worden kan je overigens beter een oud omaatje zijn of een blonde jongen, moet je maar eens opletten als je op een europees vliegveld bent, ze doen alles om niet in vakjes te denken. Ik word zelf vrijwel altijd uit de rij gehaald.
Ik begrijp dat je veel waarde hecht aan uiterlijk, om je indeling als vast te kunnen maken in welk vakje iemand thuishoort. Nee, ik zou zeker niet radicaliseren omdat mijn tas vaker doorzocht zou worden vanwege mijn 'kale knar'. Ik heb bewondering en respect voor controle op luchthavens, waar ik regelmatig langs kom. Controle is noodzakelijk. Ik woon al jaren in Chili. Ik ben hier vanwege mijn uiterlijk of afkomst nog nimmer rot behandeld! Er wonen hier ook relatief veel palestijnen. Daar heb je nooit, nooit last van. Die werken allemaal zo hard als wat. Die hoor je nooit klagen. Zijn gewoon heel vriendelijke mensen. Ik ken er diverse. In Nederland had ik ook een marokkaanse vriend. Dus, ja ze bestaan wel hoor die aardige noord-afrikanen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Eric de Blois schreef: Waarom moet een fatsoenlijke marokkaan - en die bestaan(!) - iets doen tegen het slechte gedrag van mede-landgenoten? Die hebben daar toch geen schuld aan? En ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de noord-afrikanen in noorwegen ooit een meisje heeft verkracht. Dat zal wel niet zo'n groot percentage zijn. Eerder nul komma en nog wat. Ik vind het gewoon beschamend hoor dat mensen zoals jij hier zitten te verdedigen dat je mensen best mag discrimineren op hun etnische achtergrond. Ik denk ook in vakjes, maar hou mij altijd voor dat het individu beoordeelt moet worden op zijn eigen gedrag en niet op dat van de groep. Mijn deur staat open ook voor marokkanen die op de koffie willen. Ik zou marokkanen met dezelfde gastvrijheid behandelen als landgenoten. Ik het zeer spijtig wanneer goedwillende mensen uit een bepaalde groep gediscrimineerd worden vanwege een kwaadwillend deel van de groep. Daar doe ik niet aan mee!
Echt?
Robert Spencer, oorspronkelijk van Syrische afkomst, word ook vaak ondervraagd op vliegvelden. Hij is er blij mee, en vind het niet bepaald een enorme opoffering om daarmee te zorgen dat er wellicht iemand opgepakt word die op hem lijkt en daardoor vele mensen gered worden.Jij noemt het discriminatie, ik noem jouw gedrag laf en onverantwoordelijk. Het interesseert je gewoonweg niet dat vrouwen werkelijk nergens meer zich veilig op straat voelen s'nachts door types zoals jij die de grenzen willens en wetens openhouden. Ik heb genoeg gedronken met Moslims, en slechts een of twee van de honderden die ik ken hebben geen misdaden gepleegd.
Vertel je wanneer je in Nederland ben dan introduceer ik je graag. Mag ik ze vertellen dat jij iets over de koran hebt gezegd?

Jij denkt niet in hokjes dus ze gaan je echt niets aan doen.

Een fatsoenlijke Marokkaan, ik vind er niets fatsoenlijks aan als zeker 40% van zijn eigen vrienden een strafblad heeft en hij klaagt over niet bestaande discriminatie. Waar heb je het trouwens over?

Je gelooft toch niet echt dat agenten ook maar een beetje extra op Marokkanen letten.Er komt tevens een dag dat mensen zoals jij beoordeelt worden op jullie elitaire gedrag welke heeft geleid tot het feit dat verschillende europese landen nu per statistiek het gevaarlijkst zijn voor vrouwen. Als ik een Marokkaan was zou ik EISEN dat de politie eindelijk ophoud met politieke correctheid en niet anders handelt dan wanneer een bepaalde groepering overgepresenteerd is in de misdaad.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Waar ben je weleens in Nederland?
Heb ik toestemming om jouw foto aan Islam kritiek te linken bij mijn Marokkaanse kennisen in verschillende grote steden?

Niet in vakjes denken.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Weet je wat, waarom vraag ik het?
Jij hebt medelijden met marokannen die NOOIT in hun leven gediscrimineerd zijn, maar waar er op 3 sites word vermeld dat het wellicht een dom idee was om ze massaal het land binnen te laten.

Ik heb medelijden met ouderen die beroofd worden en in elkaar geslagen worden. Ik heb medelijden met meisjes die in elkaar geslagen worden omdat ze blond haar hebben. Ik heb medelijden met dit:
http://gatesofvienna.blogspot.nl/2011/0 ... ament.html

Niet met een marokkaan die meer zelfmedelijden heeft dan dat hij een flikker geeft om het oplossen van echte problemen.
Want een goede immigrant zou EISEN dat erover gesproken zal worden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ozes »

Door laffe ratten zoals jij die het hebben over koffie drinken met Marokkanen, wat ik zonder twijfel honderden keren vaker hebt gedaan dan jij, ontstaat er een situatie welke in bloedig conflict zal uitlopen: http://blazingcatfur.blogspot.nl/2011/0 ... treet.html
Oplossingen heb je niet, je hebt namelijk geen idee waar je het over hebt.

Er zijn 4.500 aanvallen op Franse politie per jaar, Franse agenten klagen dat er steeds weer zonder reden stenen naar hen gegooid worden, er zelfs op ze geschoten word terwijl de daders allahu akbar roepen. In Zweden moeten basischolen zwaar beveiligd worden omdat immigranten er brandbommen naar toe gooien. ENZOVOORT.

Maar jij denkt: Ik sta hierboven, ik drink koffie met Marokkanen.
Je bent een man van 40+, wat is er met jou aan de hand?

Je maakt je niet zorgen om werkelijke problemen, welke de toekomst van jouw familie zullen bepalen, nee, je kiest de politiek correcte weg en doet een blinddoek om.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Schepsel »

En zo sprak Ozes. Benieuwd ben ik naar het betoog hiertegen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door mercator »

Spijtig dat dhr. De Bois geen Bekende Nederlander is, dan kwam hij in aanmerking voor de door Mercator in het leven geroepen prijs De Roze Kwal . Een kleine aanmoediging voor politiek correcte types die in woord en daad de Islamisering bevorderen.
Deze maand bestaat de prijs uit een jaarabonnement op NRC en een fleurige hoofddoek voor mevr. De Blois .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Manon »

Eric de Blois schreef:
Waarom moet een fatsoenlijke marokkaan - en die bestaan(!) - iets doen tegen het slechte gedrag van mede-landgenoten? Die hebben daar toch geen schuld aan? En ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de noord-afrikanen in noorwegen ooit een meisje heeft verkracht. Dat zal wel niet zo'n groot percentage zijn. Eerder nul komma en nog wat. Ik vind het gewoon beschamend hoor dat mensen zoals jij hier zitten te verdedigen dat je mensen best mag discrimineren op hun etnische achtergrond. Ik denk ook in vakjes, maar hou mij altijd voor dat het individu beoordeelt moet worden op zijn eigen gedrag en niet op dat van de groep. Mijn deur staat open ook voor marokkanen die op de koffie willen. Ik zou marokkanen met dezelfde gastvrijheid behandelen als landgenoten. Ik vind het zeer spijtig wanneer goedwillende mensen uit een bepaalde groep gediscrimineerd worden vanwege een kwaadwillend deel van de groep. Daar doe ik niet aan mee!
Dat is uw goed recht.

Mag ik weten waaruit u besluit dat alle deelnemers aan de islamkritische forum per definitie een bepaalde groep mensen discrimineren? Heeft U daar bewijzen van? statistieken? Of plaatst U mensen gewoon in hokjes en vindt U dat iemand die kritiek heeft op een ideologie in feite gewoon een racistische discriminerende fascist is?

Buiten die tien palestijnen die je kent in Chili, wat is het percentage geïmporteerde moslims daar? 25% of 10% van de bevolking? Heb je ook steden met 40% moslims en 70% moslimkindjes in de klassen? Of blijf je in je hokje denken dat wanneer een Nederlander kritiek heeft op de massale kolonisatie van zijn land, dit te wijten is aan zijn eigen hokjesdenken waardoor de o zo tolerante Nederlander geheid de nazi-toer opgaat?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door mercator »

De kwestie doet me denken aan dat geval Feryn, het "racistische" bedrijf dat geen Marokkanen in dienst wilde nemen en daarvoor gestraft is. Feryn maakte kantelpoorten, hekken met beveiliging en alarmsystemen. Telkens als er "goede" Marokkaanse werklui hadden geklust kon de eigenaar van de nieuwe afsluiting zich enige tijd aan inbraken en dieverijen verwachten. Daarop wilde Feryn gewoon geen Marokkanen meer. Mr. De Blois zou roepen "discriminatie"! maar die bedrijfsleider deed gewoon wat hij moest doen om zijn bedrijf, klanten EN niet Marokkaanse werknemers in stand te houden.
Ik heb het zelf meegemaakt als bedrijfsleider met Marokkaanse hulp, ik ga aan mr. De Blois maar niet vertellen wat voor ongein ik daar allemaal mee heb gehad, hij gaat toch zeggen dat ik gewoon pech heb gehad met "individuele" Marokkanen. Maar voor mij is het duidelijk: nooit nog Mohammedaans personeel, NOOIT meer ! Ik stop nog liever mijn bedrijf dan dat ik daartoe gedwongen wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Dhana »

wil je deze post weghalen, Ariel? ik heb hem gekopieerd in een andere post.
Laatst gewijzigd door Dhana op wo aug 01, 2012 2:51 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Schepsel »

Toen ik over de Islam begon te lezen was het de moslim zelf die me over de streep trok. De aanklachten die er waren vanuit niet-moslimhoek waren zo ernstig en dramatisch dat ik eens las wat die moslims er nou over zeiden. Nou, niks zinnigs dus. Ontwijkingen, drogredenen, drogredenen die spelen op emotie, woorden uit de context rukken, en eigenlijk niks zeggen buiten een paar standaarddingen die niet echt op het genoemde probleem slaan. Toen kreeg ik beter door wat een rotte club het is. Ik kende aardige moslims, maar dit was ONDANKS hun geloof.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Onderzoek naar een groep zegt bar weinig over dat ene indivi

Bericht door Ariel »

Eric weet best veel van Islam af, hij was zelfs enorm anti Islam. Hij had zelfs heel even een forum, maar dat forum is zo dood als een pier.
http://politiekrechts.actieforum.com/t1132-polygamie

Ik weet niet of het de echte Eric is die hier post, of een fake ,maar als dat wel de echte Eric is , dan is hij flink aan het trollen, of hij heeft zich bekeerd tot goedmensch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie